pardon hoor ik zat op mijn telefoon omdat ik niet thuis ben en ik had het niet gezien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
erik opent niet, terwijl hij kon weten dat hij de lapo had
En niet van Bartjebart, terwijl die stukken sterker zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom is men zo overtuigd van faceoff?
pciesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef Susi het volgende:
[..]
En niet van Bartjebart, terwijl die stukken sterker zijn
Persoonlijke mening. Maar het blijkt Bart te worden...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef Susi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
FOK!kers zullen toch geen leven hebben in het weekendquote:
Dat zal toch niet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!kers zullen toch geen leven hebben in het weekend
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef Susi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik ben heul geen homoVolgens mij deed ze het expres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ik vind ze allebei wel sterk, het zou me ook niets verbazen als ze beide mafia zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef Susi het volgende:
[..]
sorry, je had munt :pquote:
quote:
quote:
We zien het zo wel hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |