Da's Alkmaar andersom dus. Maar waar staat dat dan ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En Raamkla spookt maar door mijn hoofd. Rillen... ijs...
Lynda, die is hier de AZ-supporter. Maar die is al doodquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:50 schreef Susi het volgende:
Hee, wat is dat nou steeds met Raamkla in dat vorige topic ? Want dat is gewoon Alkmaar andersom natuurlijk.
Dat stond toch ergens? Misschien in fobo? Ik heb het zien staan dacht ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Da's Alkmaar andersom dus. Maar waar staat dat dan ?
En sowieso, ik stem(de) niet op IJsdraakje, want ik vind de hints naar TheVulture veeeeeelste sterk.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
Wil je in de deelnemerslijst nog even doorstrepen wie er niet meer zijn? *moge zij rusten in vrede*
Ik zit met een crappy touchpad die me te vaak misklikt, tekst weghaalt, verspringt enzquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Hara, wil jij de OP even aanpassen?
Doden doorstrepen enz.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een heugelijke dag in FOK!Town! De eerste lynch van deze ronde voor de oude meute, en sowieso de eerste voor de nieuwe dorpelingen. Oh, wat een spannning en sensatie. Zaten ze nu wel goed? Hadden ze niet toch bij één van de andere 2192343295 opties moeten blijven die zijn genoemd? Isdatzo, of toch Ijsdraakje. Ijsdraakje bibberde als nooit tevoren. "Jullie maken een grote fout, ik zeg het je!!" Isdatzo leunde wat nonchalant tegen een bankje terwijl Ijsdraakje er nog iets van probeerde maken. "Ach, ik ga toch niet dood" sprak Isdatzo.
Er is geen uitweg mogelijk, de nachtwaker moet dood. Ijsdraakje(nachtwaker) werd in een aquarium vol piranha's gegooid.
Oh, oké. Ik dacht in een stukje van de beschrijving van de moord, dán zou het naar Lynda of Kalkmaar verwijzen ja. Maar niet dus. Loos alarm.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat stond toch ergens? Misschien in fobo? Ik heb het zien staan dacht ik.
Nu voel ik me echt een retard en ga P&W kijken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
Dag: Het grote FOK! Maffia spel #24 Spelen met hints.
Nacht: Het grote FOK! Maffia spel #24 Spelen met hints.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu voel ik me echt een retard en ga P&W kijken.
Treinen, dat kan op PTA duiden, maar ik denk bij treinen onlosmakelijk aan Socios. Nou doet Myraela mee aan het spel, en die heeft iets met Socios, en maandag nog een topic geopend met die naam: Socios.quote:Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. "Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf.
Grote woorden, dit in pohi: [Singles] ...Vanilleaardbeienyoghurtsnoepjesdiarreeluchten..quote:"Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Voor de rest niks met beitel kunnen vinden ofzo, of met steenbewerking, of beeldhouwen. Dus ben absoluut niet overtuigdquote:Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.
Oke, sorryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
Doe even serieus stemmen of niet, die lijstjes worden zo al genoeg verneukt.
-Iets met treintjes? PTA ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. "Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.
-chamant? charmed_angel, ligt vast te voor de handquote:In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek. Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
-Dit was het enige wat ik eruit kon vissenquote:'t Was een mooie dag om in het park te zitten. Veel mensen waren het hier mee eens en het park zat dan ook bomvol mannen en vrouwen. Zo vol dat ze niet eens opmerkten dat Blessed19 de hele tijd lag te rampetampen. Het leek wel alsof zij gewoonweg niet te bevredigen was, ze wilde meer en meer. Op een gegeven moment kreeg iemand het toch door, en hij begon ze zelfs aan te moedigen. "Kom op, je kunt het wel! Komen!" Blessed19 vond dit wel een beetje gênant, maar ze ontdekte ook dat ze het geil vond om zo bekeken te worden, tot deze man ook een ritje wilde. "Komaan, niet zo gierig, gun mij ook eens wat!" Blessed19 keerde hem de rug toe en deed alsof hij er niet was waarop de onbekende man naar beide kwam toelopen en haar een mes in het rug stak. Eruit, en er weer in. Eruit, en er weer in. Blessed19(spion) stierf zoals ze leefde.
-Maaginhoud van beide kanten... Iets medisch?quote:Sheepcidus liep in zijn tuintje om te kijken of de vruchten al rijp waren. Hij vond een paar peren en omnomnomde ze gelijk naar binnen. Binnen niet al te lange tijd rende Sheepcidus naar de badkamer om zijn maaginhoud via twee wegen tegelijk zijn lijf uit te krijgen. Nadat hij dat gedaan had kwam hij overeind en keek in de spiegel, een bos haar alsof ie op de kop heeft gehangen en wacht, wat is dat? Er kroop een insect uit zijn mond, en nog één, en nog één en nog veel meer. Plots zag hij JaniesBrownie achter hem staan: "Creatieve dood, hè?" Sheepcidus(dorpsbewoner) kon niet meer reageren, de insecten aten hem levend op.
Content met haar moord liep JaniesBrownie weer naar beneden en ging de tuin weer in om de overige giftige peren op te halen. Wie weet kon ze die nog gebruiken.
Ze liep lekker door de tuin, genieten van al dat groens. Alleen de kleur groen, veel meer kleur was er niet. Daar baalde JaniesBrownie wel van. 'Ik vind het anders wel mooi.' zei een onbekende stem. 'Alleen jammer van die bloempotten'. 'Achja ik vind die bloempotten wel mooi!' zei JaniesBrownie 'Maar wie bent u eigenlijk?' 'Hehe, iemand die vreselijke dingen met u gaat doen!' Hij pakte een schop en sloeg er zo hard mee op haar hoofd dat ze het niet na kon vertellen. JaniesBrownie(Mafia) zou nooit meer moorden.
In het kader van eerlijkheid. Ik vind jou nog een beetje verdachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
Even een vraagje; dat stuk over JB moet apart van dat stuk over Sheep gelezen worden toch?
Het is toch een op zich staande moord?
Bovendien werd dat door JB ontkent, en die bleek maffia te zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
In het kader van eerlijkheid. Ik vind jou nog een beetje verdacht. Ang3l wees met het vingertje naar jou en poef, Ang3l dood.
Charmed_angel (al verdacht door vorige nacht met "hemel" enzo) heeft in fobo deze afbeelding:quote:In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering.
Zie naam, charmed_angel. Wel erg obvious though.quote:Ang3l vond dit een uiterst charmant
Post veel in TAL, het forum waar er voornamelijk voor Nederlandstalige muziektalentenjachten topics zijn. En ze ook actief in is.quote:gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek.
De geboren verwijst wellicht naar topics in OUD, terug te vinden in pohiquote:Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren.
Wat vergezocht maar: Niet goed kunnen passen binnen een SC #3quote:De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over.
Handbel kan ik niks meequote:Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Ze staat ook met Nick (van Nick $ Simon) op de fotoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Post veel in TAL, het forum waar er voornamelijk voor Nederlandstalige muziektalentenjachten topics zijn. En ze ook actief in is.
quote:Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak.
Maar per alinea is er maar één moordenaar beschreven, dus dat zou dan niet kunnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
c_a, heeft ook een foto van zichzelf in de trein...
[..]
Pak even het lijstje aubquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:28 schreef D. het volgende:
## ik stem voor charmed_angel
charmed_angel (1) D.
Sziget 2010 #4 The trains are leaving !quote:lawaai van de langsdenderende trein
Guus Meeuwis en Youp van 't Hekquote:maar hij had toch liever Nederlandse muziek
Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren?quote:en fladderden de vlinders nog in de schemering
Vlinders zijn insecten en insecten worden ook wel eens beestjes genoemd.quote:Er kroop een insect uit zijn mond, en nog één, en nog één en nog veel meer
FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.quote:overige giftige peren
Bloembak in de fik...quote:'Alleen jammer van die bloempotten'
Rampetampen lijkt mij eerder typisch een TT voor een Singles SC.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is natuurlijk way too obvious, maar het moet gezegd worden:
Liesje1979 is natuurlijk SEX-moderator, en de moord van Blessed19 is wel erg seksbelust zeg.
Heeft face-off dan alle moorden gepleegdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Faceoff:
Stukje 1:
[..]
Sziget 2010 #4 The trains are leaving !
Stukje 2:
[..]
Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
[..]
Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren?
Stukje 4:
[..]
Vlinders zijn insecten en insecten worden ook wel eens beestjes genoemd.
FarmVille # 60: waar huisje boompje beestje een gewoonte is
[..]
FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
[..]
Bloembak in de fik...
Nee maar ik bleef maar hints zien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft face-off dan alle moorden gepleegd?
Omdat we ziek in ons hoofd zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom zit ik alleen maar te staren naar postgeschiedenis van mensen en zien jullie overal hints in.
Vrede? VREDE?! Je biedt goddomme je excuses maar aan! Zie je nou wel dat ik geen maffia was?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
Wil je in de deelnemerslijst nog even doorstrepen wie er niet meer zijn? *moge zij rusten in vrede*
De meerderheid doet het dan ook nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Pff met zoveel deelnemers is het echt een dagtaak om hints te zoeken zeg
Ja, blijven zoeken hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De meerderheid doet het dan ook niet. Slim, want dan ben je onopvallend en heeft de maffia geen interesse. Maar wel vrij saai voor het spel zelf.
Precies, mijn dood moet gewreekt wordenquote:
Ja ik ben toch bezig! Ik vind dat ik al twee overtuigende mogelijke moordenaars geïdentificeerd heb, maar ik heb er feedback voor nodig, zodat ik me niet weer blind staar.quote:
Je mag helemaal niets zeggen over het spelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Ang3l het volgende:
Mag je trouwens als dooie nog wel hints bekijken en tips geven?
Of moet je daar gewoon je bek verder over houden?
De dode kunnen niet spreken, helaas. Ang3l, ik had je nog niet kwijt willen zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Ang3l het volgende:
Mag je trouwens als dooie nog wel hints bekijken en tips geven?
Of moet je daar gewoon je bek verder over houden?
Dit spookt ook nog steeds door mijn hoofd. Ik ga Bartjes pohi, fobo en pro erbij halen. The truth shall set them dead souls free!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
In het kader van eerlijkheid. Ik vind jou nog een beetje verdacht. Ang3l wees met het vingertje naar jou en poef, Ang3l dood.
Ik ben een engel, ik zit toch op je schouder te fluisterenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De dode kunnen niet spreken, helaas.
Ach ja... beter jong en nog mooi dood dan later oud en verrimpeld in de kist hequote:Ang3l, ik had je nog niet kwijt willen zijn! Morgen kom ik naar je kijken, als je opgebaard ligt enzo.
Er zijn twee maffiagroepen he, die willen elkaar ook weghebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:11 schreef Stali het volgende:
*grijns*
Ik heb nog nooit zoveel homo's zien lurken in mijn fotoboek. En andersom trouwens.
Kan ze dus wel wegstrepen van mijn mafialijstje..
Of ze zijn op zoek naar de andere maffia of de seriemoordenaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:11 schreef Stali het volgende:
*grijns*
Ik heb nog nooit zoveel homo's zien lurken in mijn fotoboek. En andersom trouwens.
Kan ze dus wel wegstrepen van mijn mafialijstje..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of ze zijn op zoek naar de andere maffia of de seriemoordenaar
Er zijn 2 maffiagroepen die elkaar dood willen hebben, dus die zijn ook op zoek naar elkaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:17 schreef Stali het volgende:
Misschien ben ik weer es naief, maar men gaat niet zoeken naar hints wanneer mafia.
Waarom zou je? Als mafia zit je toch gebakken?
Ik denk dus TheVulture he. Als enige heeft hij een partner, en een vulture is een vogel die in de verte op een eagle lijkt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat homogedoe de hele tijd, het zijn er maar 4 in totaal, waarvan er nu 1 dood is. Van de (in totaal) 41 man
.
Ik zou je wel willen geloven, maar ik zie nergens terug waar de "eagle" op zou moeten slaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dus TheVulture he. Als enige heeft hij een partner, en een vulture is een vogel die in de verte op een eagle lijkt.
Het zijn er meer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat homogedoe de hele tijd, het zijn er maar 4 in totaal, waarvan er nu 1 dood is. Van de (in totaal) 41 man
.
Je moet die pm's naar mij toe eens lezen, daar schrik ík zelfs van, zo homo zijn zequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Harajuku. het volgende:
Bwaaaaaahahahh Isdatzo, ze noemt je homo
Isdatzo dan ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, dit gaat je klop opleveren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet die pm's naar mij toe eens lezen, daar schrik ík zelfs van, zo homo zijn ze.
Isdatzo zou beter bij het Blessed stukje passenquote:
De eerste nacht, de moord op Ladi:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen geloven, maar ik zie nergens terug waar de "eagle" op zou moeten slaan, waar in de hints komt dat terug?
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu realiseer dat het over Janies ging, omdat er verwijzingen naar manen en paarden instaan, waar haar fobo vol van is.quote:'Oktober alweer. Dat is echt zo'n maand van niets. De zomer is net voorbij, de winter is er nog niet waardoor we in oktober opgescheept zitten met nat, lauw weer. Mijn man vindt dat ik niet zo moet zeuren, maar jullie zijn het vast wel met mij eens! Stuur maar een videoreactie als jullie willen, ik ga even douchen. Bedankt voor het kijken ' Ladidadida wilde na het douchen op weg naar zijn paard om zijn manen te vlechten voor de aankomende wedstrijd. Wie denkt dat het niet om het uiterlijk gaat is niet goed wijs. Als je paard niet tot in de puntjes verzorgd is kun je wel het beste springen, maar winnen doe je niet. "'t Is dat je een vent bent, anders was je een mooi paardenmeisje geweest!"
Ladidadida schrok zich rot. "Wie ben jij?! Wat doe je hier?! Mijn man is straks zo thuis, pas maar op!" Arme Ladidadida, deze mob had helemaal niet veel tijd nodig om hem te doden. De onbekende vreemdeling richte zijn Eagle op Ladidadida zijn slaap, en binnen twee tellen was het gebeurd. Wat zou er nu met Ladidadida(Rechercheur) zijn paard gaan gebeuren?
Ja ik zie 'tquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen weet toch dat ik speciaal voor jou een uitzondering maakquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet die pm's naar mij toe eens lezen, daar schrik ík zelfs van, zo homo zijn ze.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Stali het volgende:
Ang3l post trouwens wel heel bitchy, maar het is echt een engeltje om te zien..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Verdacht voor Isdatzo is wel dat van de moorden van vannacht Ang3l, Blessed19 en Sheep allemaal op Isdatzo gestemd hebben. Probeert de maffia zichzelf daarmee te beschermen? Zaten die mensen op het juiste spoor? Teken ik met deze opmerking mijn doodvonnis?
Ik heb deze avond al 4 anderen beschuldigd, waarvan de meeste ook met aanwijzingen uit de teksten, dit over jou is gespeculeer en gewoon iets wat me enorm opvalt. Maar ik merk het de volgende nacht wel, als ik dan sterf dan is het duidelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:37 schreef Isdatzo het volgende:
Erik, zeg maar gedag tegen die uitzonderingspositie.
Bedankt, als de maffia nu slim is vermoorden ze jou en dan krijg ik de schuld. Smooth move.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb deze avond al 4 anderen beschildigd, waarvan de meeste ook met aanwijzingen uit de teksten, dit over jou is gespeculeer en gewoon iets wat me enorm opvalt. Maar ik merk het de volgende nacht wel, als ik dan sterf dan is het duidelijk.
Dus je zit morgen met wallen bij mij?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik kan er weer niet van slapen.
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus je zit morgen met wallen bij mij?
Wel: IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudstequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Hara, is er een lijstje beschikbaar met de mensen die niet gestemd hebben voor de lynch?
TheVulture kwam opeens in me op.quote:'t Was een mooie dag om in het park te zitten. Veel mensen waren het hier mee eens en het park zat dan ook bomvol mannen en vrouwen. Zo vol dat ze niet eens opmerkten dat Blessed19 de hele tijd lag te rampetampen.
In fobotekst staat "Aanvullingen zijn welkom", komt overeen met meer en meer.quote:Het leek wel alsof zij gewoonweg niet te bevredigen was, ze wilde meer en meer.
Aanmoedigen kan met sporten te maken hebben. Profileert zichzelf in fobo als sportgek, pohi levert verschillende sporttopics op, en verschillende TT's mbt coachen:quote:Op een gegeven moment kreeg iemand het toch door, en hij begon ze zelfs aan te moedigen. "Kom op, je kunt het wel! Komen!"
[HOMO #2876] Rutte in de darkroom... wie volgt?quote:Blessed19 vond dit wel een beetje gênant, maar ze ontdekte ook dat ze het geil vond om zo bekeken te worden, tot deze man ook een ritje wilde.
Gierig - gier - Vulture - TheVulturequote:"Komaan, niet zo gierig, gun mij ook eens wat!"
Erin-eruit, wisselen bij voetbal? Veel voetbaltopics in pohi. Kan ook met tennis IN en OUT zijn, en voila meneer heeft ook tennistopics in zijn pohi.quote:Blessed19 keerde hem de rug toe en deed alsof hij er niet was waarop de onbekende man naar beide kwam toelopen en haar een mes in het rug stak. Eruit, en er weer in. Eruit, en er weer in. Blessed19(spion) stierf zoals ze leefde.
Goed gevondenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TheVulture kwam opeens in me op.
[HOMO]#2871 Wie duikt met wie de koffer in?
[SYTYCD NL] #3 Cameltoe's & bilnaden.
[..]
In fobotekst staat "Aanvullingen zijn welkom", komt overeen met meer en meer.
[..]
Aanmoedigen kan met sporten te maken hebben. Profileert zichzelf in fobo als sportgek, pohi levert verschillende sporttopics op, en verschillende TT's mbt coachen:
[VOH] De coaches Nou ja, eigenlijk één met coachen, maar wel met teams en cruijf enzo.
[..]
[HOMO #2876] Rutte in de darkroom... wie volgt?
[RTL5] Oh Oh Cherso #14: Waar het knulletje binnenkomt
[..]
Gierig - gier - Vulture - TheVulture
[..]
Erin-eruit, wisselen bij voetbal? Veel voetbaltopics in pohi. Kan ook met tennis IN en OUT zijn, en voila meneer heeft ook tennistopics in zijn pohi.
Jammer, maar als het een leuke avond was, is 37,50 wel te overzien tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:37 schreef -SG- het volgende:
heh jammer, 37.5 euro verloren in casinomaar verder wel een toffe avond gehad
inderdaad, kost nog minder dan een avondje stappenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jammer, maar als het een leuke avond was, is 37,50 wel te overzien toch
Moeten we echt zo diep spitten ja?quote:
Ik maak de hints niet en het is ook pas mijn tweede keer, dus ik weet het ook niet goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moeten we echt zo diep spitten ja?
Dat isdatzo verdacht was over die zin "is dat wel zo etc.." vond ik te voor de hand liggend. Zit het er niet ergens tussenin?
En wil je ook even kijken dan naar mijn post over faceoff bij stukje 4, zoek ik dan te oppervlakkig?
Is mijn eerste keer dus weet niet goed waar ik op moet letten.
Ik weet ook niet hoe ver ik het moet zoekenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet hoe moeilijk de hints zijn maar het lijkt mij een beetje ver gezocht allemaal.
En verder ben ik net als jij, er erg mee bezig.
Heb nu al een haar-liefde verhouding met dit spel.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TheVulture kwam opeens in me op.
[HOMO]#2871 Wie duikt met wie de koffer in?
[SYTYCD NL] #3 Cameltoe's & bilnaden.
[..]
In fobotekst staat "Aanvullingen zijn welkom", komt overeen met meer en meer.
[..]
Aanmoedigen kan met sporten te maken hebben. Profileert zichzelf in fobo als sportgek, pohi levert verschillende sporttopics op, en verschillende TT's mbt coachen:
[VOH] De coaches Nou ja, eigenlijk één met coachen, maar wel met teams en cruijf enzo.
[..]
[HOMO #2876] Rutte in de darkroom... wie volgt?
[RTL5] Oh Oh Cherso #14: Waar het knulletje binnenkomt
[..]
Gierig - gier - Vulture - TheVulture
[..]
Erin-eruit, wisselen bij voetbal? Veel voetbaltopics in pohi. Kan ook met tennis IN en OUT zijn, en voila meneer heeft ook tennistopics in zijn pohi.
Dat klinkt verdachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 03:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]Ik rol echt van mijn bed van het lachen om deze theorie
Als we echt zo ver en absurd moeten gaan doordenken kan ik morgen een kliniek in
Dat mag je vinden, ik vind het vooral hilarischquote:
Morgen op doorzoeken maar ik verdenk hem nu helemaal. Je ziet hem na de moorden ook ineens niet meer.quote:Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek.
worm... park... jeweettoch... haha. Ik weet wel dat een ringworm geen echte worm is, maar voor een antibioloog als ik is dat al heel watquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
En wat heeft ringworm precies met het park te maken?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 03:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stukje 1
Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. "Geel met blauw (= groen?), dat is toch geen gezicht[/b]" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!" [i](kleintje?)
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit maffialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.
08gnoT
-'geel en blauw, dat is toch geen gezicht!' poppetje in UI heeft blauw shirt, gelige achtergond
- postte in 'Wat vinden muizen echt lekker om te eten?' --> het kleine wezen = muis?
(postte trouwens ook in een topic over spelfouten, waar kwam dat nog maar terug..?)
Isdatzo
- postte in het muizentopic
(postte in een SC met als titel 'koud he?', was dat niet eerder ook al relevant?)
Ezechielk
- postte in een topic met als titel 'Mijn trein is zojuist aangekomen'
- groen beest in FoBo, klein beest
Kalkmaar
- duister persoon () vrouw met burka in FoBo
Tombolofan
- postte in [TAL SC #555] Asfalt, treinrails, miepjes, zeurkinderen...- trein, iets kleins = een kind?
- kleine beesten, geel en blauw in FoBo
Stukje 2
In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek. Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo (expres? nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Ezechielk
- post zowel in een topic over bier als over cola --> soberzo?
- post vaak in de 'Hoe voel je je nu' topics --> nadruk word gelegd op het slechte humeur van de moordenaar
Silentalarm
- post echt bijna alleen maar in KLB --> gauw een slecht humeur e.d.
- topic 'Haters gonna hate' --> but 'what ya gonna do about it?'
- eerlijk is eerlijk, charmant gezicht in FoBo
-
Stukje 3
't Was een mooie dag om in het park te zitten. Veel mensen waren het hier mee eens en het park zat dan ook bomvol mannen en vrouwen. Zo vol dat ze niet eens opmerkten dat Blessed19 de hele tijd lag te rampetampen. Het leek wel alsof zij gewoonweg niet te bevredigen was, ze wilde meer en meer. Op een gegeven moment kreeg iemand het toch door, en hij begon ze zelfs aan te moedigen. "Kom op, je kunt het wel! Komen!" Blessed19 vond dit wel een beetje gênant, maar ze ontdekte ook dat ze het geil vond om zo bekeken te worden, tot deze man ook een ritje wilde. "Komaan, niet zo gierig, gun mij ook eens wat!" Blessed19 keerde hem de rug toe en deed alsof hij er niet was waarop de onbekende man naar beide kwam toelopen en haar een mes in het rug stak. Eruit, en er weer in. Eruit, en er weer in. Blessed19(spion) stierf zoals ze leefde.
liesje1979
- Sexmod, lijkt me vrij (over?)duidelijk?
- Postte in LIF | ringworm --> park?
- [RLS SC #942] Ius in corpus: neuken verplicht! --> 'Komen!'
magertjes... maar die seks is gewoon zo obvious
En nu ben ik het wel weer even zat, doe morgen wel de tweede helft van de namenlijst
Stemmen kan tot 7 uur vanavond hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:29 schreef JJH het volgende:
Ik zit seriues te twijfelen of ik wel moet stemmen, heb nu geen tijd om te gaan zoeken, heb bijgelezen en wil eigenlijk slapen, moet om 14u alweer de weg op. Dus.
Gelukkig heb ik vanaf maandag meer tijd om actief mee te doen, dus het zou fijn zijn als ik morgen en overmorgen ook nog overleef.
Toch maar ff stemmen, misschien wijzig ik morgen nog ff snel.
[..]
Toch nog enig idee.
En net als Stali vind ik dat silentalarm het slechtst uit de bus komt.
## vote Silentalarm
Silentalarm (2) Stali, JJH
1. Goedemorgen, het is donderdag 7 oktober 2010!quote:Het was een zonnige dag geweest (1) en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor (2), hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat! Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen.(3) Het zal er wel niet zo ruig aan toe gaan als dat hij zou willen, maar dat mag de pret niet drukken. Als laatste pakte hij de frisgewassen onderbroeken van de lijn die aan het balkon hingen (4), maar toen zag hij iets raars. Een duister persoon sprong tevoorschijn met een slang in zijn handen. (5) "Zo zo Naatje, daar ben je eindelijk."
Naatje deinsde terug en vergat zo zijn onderbroeken. "Jij hebt hier niets te zoeken!" bracht hij trillend uit. "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo." Het mafialid grijnsde gemeen terwijl hij de slang in het gezicht van Naatje gooide. Naatje(Dorpsbewoner) lag verlamd op de grond en binnen niet al te lange tijd zal het gif zijn werk gedaan hebben. "Ik moest hier namelijk zijn om je te doden" sprak de mob nog toen hij het huis weer verliet.
1. Goedemorgen, het is vrijdag 8 oktober 2010! Bijna weekend!quote:'t Was een mooie dag(1) om in het park te zitten. Veel mensen waren het hier mee eens en het park zat dan ook bomvol mannen en vrouwen. Zo vol dat ze niet eens opmerkten dat Blessed19 de hele tijd lag te rampetampen (2). Het leek wel alsof zij gewoonweg niet te bevredigen was (3), ze wilde meer en meer. Op een gegeven moment kreeg iemand het toch door, en hij begon ze zelfs aan te moedigen. "Kom op, je kunt het wel! Komen!" Blessed19 vond dit wel een beetje gênant, maar ze ontdekte ook dat ze het geil vond om zo bekeken te worden(4), tot deze man ook een ritje wilde. "Komaan, niet zo gierig, gun mij ook eens wat!" Blessed19 keerde hem de rug toe(5) en deed alsof hij er niet was waarop de onbekende man naar beide kwam toelopen en haar een mes in het rug stak. Eruit, en er weer in. Eruit, en er weer in. Blessed19(spion) stierf zoals ze leefde.
1. Socios. (enige zwakke, deze staat op pagina 2 van de MyAT, socios is notoir treinenliefhebber)quote:Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein (1) hoorde en bijna overstak. "Geel met blauw , dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" (2) wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je grote woorden ook altijd (3) . Ik heb het zo gehad met jou!"
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart (4) meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit maffialid wel kan doden met een beitel (5) die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.
Kijk je überhaupt wel naar anderen of heb je besloten dat ik de schuldige ben voor werkelijk alles?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
1. Goedemorgen, het is donderdag 7 oktober 2010!
2. Hoe voel je je nu? #634
3. Fotoboek van User groepsfoto van mannen en vrouwen met bier
4. [Singles] Checken grondig het wasgoed...
5. Fotoboek van User slang
Met nacht twee twijfel ik.
[..]
1. Goedemorgen, het is vrijdag 8 oktober 2010! Bijna weekend!
2. NB| Met :), honger, en ruige sex.
3. 60 Sextoys
4. [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #71
5. [Singles]...geile sletjes wrapped in anal fixation...
of
[..]
1. Socios. (enige zwakke, deze staat op pagina 2 van de MyAT, socios is notoir treinenliefhebber)
2. [Singles] Ja maar dat was niet de bedoeling
3. Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !
4. Dit klopt niet
5. [Singles] Houden van klussen!
Damn, je gaat echt overal iets in zien
Maar ik ga voor Huppelmuts. Mede door nacht 1 en de mogelijke aanwijzingen naar 1 van de twee moorden in nacht 2.
-----------------------------------------------------------------------------------
## vote Huppelmuts
Huppelmuts (1) Pheno
Ik concentreer me op de slang, en de waslijn. Dus ik ben gaan zoeken ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk je überhaupt wel naar anderen of heb je besloten dat ik de schuldige ben voor werkelijk alles?
Laatste keer: die slang slaat echt NIET op mij. Ik ben dorpquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik concentreer me op de slang, en de waslijn. Dus ik ben gaan zoeken ja.
Zeer overtuigendquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste keer: die slang slaat echt NIET op mij. Ik ben dorp
Daarom is ze er juist uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer dat JB er uit is, ik vond die hintoverzichten wel handig.
Ja dat werkte bij IJsdraakje ook zo goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoezo is het dan slim je hints voor jezelf te houden? Ik zou denken dat je jezelf wil vrijpleiten door anderen aan te wijzen die veel schuldiger zouden kunnen zijn.
Wel geslapen vannacht?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een rotspel. Ik ben zo achterdochtig van iedereen
. I love it
.
Een paar uurtjesquote:
Ik heb heerlijk geslapen omdat ik geen last heb van een slecht gewetenquote:
Het is ook geen slecht geweten dat me wakker hield. Meer de onnoemlijk grote drang om de maffia te ontmaskeren en om het een keer goed te willen hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen omdat ik geen last heb van een slecht geweten
Ik zag bij de volgende ronde dat het juist niet goed is om de massa te volgen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook geen slecht geweten dat me wakker hield. Meer de onnoemlijk grote drang om de maffia te ontmaskeren en om het een keer goed te willen hebben.
Daar kun je geld mee verdienen joh, ik de toekomst kijken!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag bij de volgende ronde dat het juist niet goed is om de massa te volgen.
Verdomme typoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar kun je geld mee verdienen joh, ik de toekomst kijken!
Lijst is nu:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:28 schreef D. het volgende:
charmed_angel (1) D.
Die was toch niet serieus?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze stem is over het hoofd gezien:
[..]
Lijst is nu:
Huppelmuts (1) Pheno
Bartjebart (1) Huppelmuts
charmed_angel (1) D.
Ik zie geen reden waarom niet. De stem van iBenny en die van Isdatzo waren niet serieus, zo begreep ik het. Deze wel dacht ik.quote:
Oh okayquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom niet. De stem van iBenny en die van Isdatzo waren niet serieus, zo begreep ik het. Deze wel dacht ik.
Neee je maakt een foutquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:28 schreef D. het volgende:
charmed_angel (1) D.
Faceoffquote:In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes [1] en fladderden de vlinders [2] nog in de schemering [3]. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek [4]. Het begon te regenen [5] en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren [2]. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? [6] Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel [7], en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Face off voor mij dus ^^quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Moord 4 vind ik lastig om wat over te kunnen zeggen maar het zou iemand moeten zijn die veel tuinier en tuintopics te vinden is denk ik.
Mijn stem voor de lynch gaat naar Silent Alarm
#Vote Silent Alarm
Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
Huppelmuts (1) Pheno
Bartjebart (2) Huppelmuts, EllaN
charmed_angel (1) D.
Faceoff (1) BoL
Grotendeels mooie hintsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Faceoff
[1] FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
[2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
[3] [Q] Toegang tot "Het Keldertje" - kelders vaak schemerig
[4] Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
[5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
[6] Wat ga jij doen met Oud op Nieuw? - Wat ga je doen? What are ya gonna do?
[7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Jep...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Grotendeels mooie hints![]()
Die kelder en neerslag zijn zwak, maar er kunnen ook geen 7 hints in 1 text zitten, 3 is realistischer![]()
Staan allemaal op pagina 1?
##Vote Faceoffquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wel een paar verdachten op m'n eigen lijstje en ga een beetje hints zoeken voordat ik een keuze ga maken
Hmmm, duidelijkquote:
Vlinders zijn insecten en insecten worden ook wel eens beestjes genoemd.quote:Er kroop een insect uit zijn mond, en nog één, en nog één en nog veel meer
FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.quote:overige giftige peren
Bloembak in de fik...quote:'Alleen jammer van die bloempotten'
De eerste 2 hints hebben betrekking tot het stukje waarin Sheep dood gaat, en dat werd gedaan door JB.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga ook voor faceoff denk ik, maar dan met stukje 4:
Stukje 4:
[..]
[..]
[..]
Bloembak in de fik...
Vooral dat van die bloempotten vind ik erg verdacht.
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat de hints in dat stukje door elkaar stonden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De eerste 2 hints hebben betrekking tot het stukje waarin Sheep dood gaat, en dat werd gedaan door JB.
Je moet dus zoeken in het laatste gedeelte van text 4..
Alleen welke groep het heeft gedaan staat door elkaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat de hints in dat stukje door elkaar stonden.
Dan blijft alleen de bloembak staan dus.
Moet je ook eens in haar fotoboek kijken, zie je nog meer mannen en vrouwen in een park...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Moord 3:
Na grondig speurwerk verdenk ik Huppelmuts. de nogal seksuele moord deed me zoeken naar verwijzingen naar harde seks... en er staat een topic in haar history dat in de titel "ruige seks' heeft. OOk staan er nog een hele rits R&P-topics met seksuele titels. Daarnaast is er een bi-topic te vinden (bomvol mannen en vrouwen in het park)
Ja met farmville maak je iederen die iets met beestjes heeft verdacht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Faceoff:
Stukje 1:
[..]
Sziget 2010 #4 The trains are leaving !
Stukje 2:
[..]
Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
[..]
Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren?
Stukje 4:
[..]
[..]
[..]
Bloembak in de fik...
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:48 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ja met farmville maak je iederen die iets met beestjes heeft verdacht.
It wasn't me!
Hier gaan jullie spijt van krijgen, geloof t of niet t zijn erg slappe hints allemaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:48 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ja met farmville maak je iederen die iets met beestjes heeft verdacht.
It wasn't me!
Het zijn geen slappe hints, maar het zou zomaar kunnen dat je gewoon veel pech hebtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:54 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Hier gaan jullie spijt van krijgen, geloof t of niet t zijn erg slappe hints allemaal
Mijn verdachte voor deze moord: Bartjebartquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
[1]Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. [2]"Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je [3]grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een [4]beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.
hey, daar heb je raamklaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:54 schreef Kalkmaar het volgende:
Sorry mensen, heb het echt gewoon even druk gehad met werk enzo,
deze rond stem ik zeker mee!
Ga je gang.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:02 schreef Faceoff het volgende:
[..]
hey, daar heb je raamkla
Maar goed, ok moet toegeven dat de hints naar mij leuk gevonden zijn, maar toch een beetje paranoia, hoeveel andere lui van dit spel hebben ook in farmville topics gepost.
En daar kun je elk boerderij dier aan linken. Maja zelf weten. Ik stem iig voor liesje1979
Die wees voor t eerst haar vingertje naar mij, en zat er vorige ronde ook aardig naast geloof ik. En ze doet aardig haar best om mij als dorpbewoner schuldig te laten lijken.
##vote liesje1979
Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
Huppelmuts (1) Pheno
Bartjebart (2) Huppelmuts, EllaN
charmed_angel (1) D.
Faceoff (3) BoL, Stijn, iBenny
liesje 1979 (1) Faceoff
verander m misschien nog als t nodig is mijn eigen reet te redden!
Plus dat JaniesBrownie hem in een topique ook een keer heeft 'verdedigd' nadat Ang3l iets riep over BB. Nu is Ang3l dood. Het was niet met zo veel worden, meer iets van 'nou niet opvallend veel gevonden oid'.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn verdachte voor deze moord: Bartjebart
1. Brood, eten, honger: Bartjebart post regelmatig in CUL
2. Geel en blauw zijn de kleuren van IKEA, en hij heeft in meerdere IKEA topics gepost
3. Grote woorden: hij doet de PABO en leraren moeten toch kinderen onder andere woorden leren
4. Beitel: favoriete forum volgens z'n FOBO is K&W
Oh en ik bedenk me net nog dat 'duister figuur' eventueel kan slaan op zijn postings in topics over 'mystery popstars' maar dat vind ik magerder dan bovenstaande hints.
Redelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn verdachte voor deze moord: Bartjebart
1. Brood, eten, honger: Bartjebart post regelmatig in CUL
2. Geel en blauw zijn de kleuren van IKEA, en hij heeft in meerdere IKEA topics gepost
3. Grote woorden: hij doet de PABO en leraren moeten toch kinderen onder andere woorden leren
4. Beitel: favoriete forum volgens z'n FOBO is K&W
Oh en ik bedenk me net nog dat 'duister figuur' eventueel kan slaan op zijn postings in topics over 'mystery popstars' maar dat vind ik magerder dan bovenstaande hints.
Sorry! Zat scheel te kijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Haal bartjebart eens achter mijn naam weg?
Het is vast één groot misverstandquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neee je maakt een fout
Ok de hints slaan op mijmaar ik ben een angel en vermoord niemand
ik baalde er ook van dat Ang3l vermoord is, ik moest zelfs huilen
Vind ze toch vergezocht, volgens mij probeer jij jezelf te beschermenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Faceoff
[2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
[5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
[7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Ehm, letterlijk vogels & vlinders in topics? Letterlijke vertaling van what are you gonna do? Een topic over oa. een nederlandse zanger en ze hebben het in het textje over nederlandse muziek?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind ze toch vergezocht, volgens mij probeer jij jezelf te beschermen [ afbeelding ]
In zo'n openingszin zitten bijna nooit hints verstoptquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ehm, letterlijk vogels & vlinders in topics? Letterlijke vertaling van what are you gonna do? Een topic over oa. een nederlandse zanger en ze hebben het in het textje over nederlandse muziek?
Wat daarvan is vergezocht?
Eerder te gemakkelijk dan te ver.
Edit: Of was het sarcastisch bedoeld![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In zo'n openingszin zitten bijna nooit hints verstopt. En de rest is vergezocht ja.
Ik moest lachen, wat een quatsch, beste jongeman.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In zo'n openingszin zitten bijna nooit hints verstopt. En de rest is vergezocht ja.
Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij er in de openingszin van zo'n verhaaltje wél hints staan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moest lachen, wat een quatsch jongeman.
Sorry, ik zal 't nooit meer doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik twijfel nu over wie mij de dood in heeft gejaagd
Even wachten, Ladi in het vorige spel nog met Tombolafan volgens mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij er in de openingszin van zo'n verhaaltje wél hints staan.
Merk je op het eind welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik twijfel nu over wie mij de dood in heeft gejaagd
Yup dat magquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nu zal stemmen of straks, weet niet of ik er op tijd weer ben.
Je mag je stem altijd nog wijzigen toch?
Joah.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nu zal stemmen of straks, weet niet of ik er op tijd weer ben.
Je mag je stem altijd nog wijzigen toch?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij er in de openingszin van zo'n verhaaltje wél hints staan.
Ik herhaal, quatsch, jongeman.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef Ladidadida het volgende:
Hierbij de oplossingen van de hints!
Nacht 2
avondwandeling --> Trevland gepost in ‘maanwandelingen’
Nacht 4
Eerste woorden van de zinnen:
Terwijl Omdat Maar Buiten Onder Languit Achterdochtig Favorietje Achteloos Na
Dat is iets heel andersquote:
En of! iig wel zolang er geen fatsoenlijke hints naar hem wijzenquote:Bescherm jij hier faceoff dan?
Jij wil gewoon dood hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders.
[..]
En of! iig wel zolang er geen fatsoenlijke hints naar hem wijzen.
Doe vooral wat je niet laten kan vies maffiatuig.quote:
Vote je nou voor bartje of voor faceoff?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef Faceoff het volgende:
Hij beschermt een dorpsgenoot ja
En heeft hij volkomen gelijk in!!
##unvote liesje
##vote Bartjebart
##Vote faceoff
Bartjebart (5) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Faceoff
Faceoff (5) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje
Silentalarm (4) Stali, JJH, TheVulture, Kalkmaar
Huppelmuts (1) Pheno
charmed_angel (1) D.
nu maar vast dan, weet niet wie er een ongeveer dezelfde PH heeft, of dat iedereen net de verkeerde hints er in ziet, ik was t echt nietDus vandaar dat automatisch mijn focus ligt op lui die mij verdacht maken(of paranoia zijn)!
zijn alle vijf gewoon maffia die elkaar willen beschermen en ik ben de zondebok
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vote je nou voor bartje of voro faceoff?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kan vies maffiatuig.
Hints naar mij zal je niet tegenkomen want ik ben geen maffia.
Faceoffquote:In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes [1] en fladderden de vlinders [2] nog in de schemering [3]. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek [4]. Het begon te regenen [5] en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren [2]. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? [6] Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel [7], en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Ik denk voor isdatzoquote:
Die klopt niet want faceoff deed net unvotequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
Huppelmuts (1) Pheno
Bartjebart (6) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff
charmed_angel (1) D.
liesje 1979 (1) Faceoff
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
Huppelmuts (1) Pheno
charmed_angel (1) D.
liesje 1979 (1) Faceoff
Dat die eerste 2 hints zouden zijn is wel zo onwaarschijnlijk en de rest is gewoon vergezocht. Opgelostquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Faceoff
Vervelend dat al deze dingen dan toevallig naar jou wijzen Faceoff
Ja pardon moi, Liesje is nu stemloos.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die klopt niet want faceoff deed net unvote
Guus Meeuwis zal inderdaad wel niet naar Nederlandse muziek leiden jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat die eerste 2 hints zouden zijn is wel zo onwaarschijnlijk en de rest is gewoon vergezocht. Opgelost.
Je bent ook maar mens hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja pardon moi, Liesje is nu stemloos.
Jongeeeeeeequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Guus Meeuwis zal inderdaad wel niet naar Nederlandse muziek leiden ja
Zie mijn post over deze postquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeeeeeee
[..]
Faceoff
Geen hint [1] FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
Geen hint [2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
Kelders schemerig? Ik weet niet hoe jouw kelder eruit ziet maar ik ben nog nooit een schemerige kelder tegengekomen. [3] [Q] Toegang tot "Het Keldertje" - kelders vaak schemerig
May be hint[4] Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
Veren die vallen = regen. [5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
Vergezocht[6] Wat ga jij doen met Oud op Nieuw? - Wat ga je doen? What are ya gonna do?
Denk je heus. Kom nou[7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Of je bent maffia en probeert een maffia vriendje te helpen, of jullie zijn bg's en je probeert hem daarom te helpen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeeeeeee
[..]
Faceoff
Geen hint [2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
Kelders schemerig? Ik weet niet hoe jouw kelder eruit ziet maar ik ben nog nooit een schemerige kelder tegengekomen. [3] [Q] Toegang tot "Het Keldertje" - kelders vaak schemerig
Veren die vallen = regen. [5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
Vergezocht[6] Wat ga jij doen met Oud op Nieuw? - Wat ga je doen? What are ya gonna do?
Dat staat in de OP, er wordt niet naar de inhoud van topics gekeken alleen naar de TT. [7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je bent maffia en probeert een maffia vriendje te helpen, of jullie zijn bg's en je probeert hem daarom te helpen.
Ik denk het eerste
Graag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
Doe wat je niet laten kan en lynch mij of faceoff. Dan weet je 't zeker.
Nee op bartjequote:
Ja voor mij welquote:
En dan ben ik er nietquote:
Ik ben er nu nog maar half, morgen emotioneel zware dag voor de boeg. Denk dat ik me straks volgiet met drank enzquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh.
Je kan vanavond al stemmen na de lynch denk ik..
Ben je er dan nog wel?
Ik ben het wel met Isdatzo eens eigenlijk. Alleen die eennalaatstevergezochtehint vind ik dan weer niet zo vergezocht. Isdatzo analyseert hints. Das wa aars.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeeeeeee
[..]
Faceoff
Dat staat in de OP, er wordt niet naar de inhoud van topics gekeken alleen naar de TT. [7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Aah, oké, succes ermee danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er nu nog maar half, morgen emotioneel zware dag voor de boeg. Denk dat ik me straks volgiet met drank enz
Allebei verdacht..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Isdatzo eens eigenlijk. Alleen die eennalaatstevergezochtehint vind ik dan weer niet zo vergezocht. Isdatzo analyseert hints. Das wa aars.
Jongeeeees, blauw en geel verwijst naar Ikea en dus naar Bartjebart, da's veel logischer en daarom kunnen we beter gewoon fijn en blij op Bartjebart stemmen.
Slik het nou maar gewoonquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Allebei verdacht..
Prima als je vindt dat Barts hints beter zijn, maar het gaat er bij mij niet in dat de hints van Faceoff niets waard zijn.
- Blauw met geel --> Ikea/Lidl.quote:Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. "Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten
wel doden met een beitel die hij NIET op zak heeft?quote:Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had.
Dat dat kan ! Die maffia is fantastischquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:50 schreef Faceoff het volgende:
valt me wel ineens deze zin op:
[..]
wel doden met een beitel die hij NIET op zak heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet toevallig dus bewust meegenomen dus een klusserquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:50 schreef Faceoff het volgende:
valt me wel ineens deze zin op:
[..]
wel doden met een beitel die hij NIET op zak heeft?
Ik zie nu beelden voor me van een Hara die met een bak popcorn op schoot zit mee te lezen.quote:
Nu zie ik dat echt voor mequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie nu beelden voor me van een Hara die met een bak popcorn op schoot zit mee te lezen.
Nu pas? Ik eet me ongans in popcorn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie nu beelden voor me van een Hara die met een bak popcorn op schoot zit mee te lezen.
Dat weet ik wel maar nu pas zag ik dat beeld voor mequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu pas? Ik eet me ongans in popcorn.
Met of zonder naam, je weet dan ieders rol en dus ook van wie welke pm's komenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar nu pas zag ik dat beeld voor me![]()
Tevens volgens SG krijgen jullie leuke pm's kunnen die na het spel zonder afzender gepost worden? Lijkt ons wel humor
Niet toevallig dus bewust meegenomen dus een moordenaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet toevallig dus bewust meegenomen dus een klusser![]()
Ja maar pm's posten mag nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met of zonder naam, je weet dan ieders rol en dus ook van wie welke pm's komen
Denk niet dat men daar bezwaar op zal hebben na het spel toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met of zonder naam, je weet dan ieders rol en dus ook van wie welke pm's komen
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
##Vote Huppelmuts
Huppelmuts (2) Pheno, charmed_angel
charmed_angel (1) D.
Ik denk nog steeds Huppelmuts. Dus vandaar mijn stem op haar.
En ik verdenk ook Myraela
Het zou wel fijn zijn dat je dan ook een beetje normaal teltquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm ik twijfel enorm... Vind de KLB hints over SA sterk. Ik vind de hints naar BB sterk. Huppelmuts is sowieso verdacht bezig enn heeft ook wel sterke hints, maar ik ga denk ik ik toch voor ##BB. als ik voor de lynch weer es wakker word, kan ik altijd nog veranderen
Bartjebart (8) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS
charmed_angel (1) D.
De hints richting faceoff kan ik me niet echt in vinden trouwens.
Je weet dat PS een dubbele stem heeft hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
Het zou wel fijn zijn dat je dan ook een beetje normaal telt
Ow kut daar dan weer niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat PS een dubbele stem heeft he
Dus ze heeft wel goed geteldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow kut daar dan weer niet aan gedacht...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm ik twijfel enorm... Vind de KLB hints over SA sterk. Ik vind de hints naar BB sterk. Huppelmuts is sowieso verdacht bezig enn heeft ook wel sterke hints, maar ik ga denk ik ik toch voor ##BB. als ik voor de lynch weer es wakker word, kan ik altijd nog veranderen
Bartjebart (8) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS
charmed_angel (1) D.
De hints richting faceoff kan ik me niet echt in vinden trouwens.
Ik denk dat het sarcastisch was aangezien je op haar stemdequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weethet.... alleen jammer dat de rest niet meestemt
Nee hoor, ik heb het gewoon opgegeven om jullie duidelijk te maken dat ik dorp ben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat het sarcastisch was aangezien je op haar stemde
het kan een principestem zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:47 schreef D. het volgende:
Volgens mij heeft als enige op c_a stemmen weinig zin
Ik vind IKEA logischerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Het lijkt me eerder dat dat 'geel met blauw' op die trein slaat...
Deze post ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de aanwijzingen voor Silentalarm en zelfs van Faceoff duidelijker dus ik hoop niet dat we nu weer de verkeerde gaan lynchen
PS had toch twee stemmen te vergeven?quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PS had toch twee stemmen te vergeven?
slim bezigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Oh laat maar ik zit zelf verkeerd te tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |