Je weet dat PS een dubbele stem heeft hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
Het zou wel fijn zijn dat je dan ook een beetje normaal telt
Ow kut daar dan weer niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat PS een dubbele stem heeft he
Dus ze heeft wel goed geteldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow kut daar dan weer niet aan gedacht...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm ik twijfel enorm... Vind de KLB hints over SA sterk. Ik vind de hints naar BB sterk. Huppelmuts is sowieso verdacht bezig enn heeft ook wel sterke hints, maar ik ga denk ik ik toch voor ##BB. als ik voor de lynch weer es wakker word, kan ik altijd nog veranderen
Silentalarm (4) Stali, JJH, TheVulture, Kalkmaar
Huppelmuts (2) Pheno, charmed_angel
Bartjebart (8) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS
charmed_angel (1) D.
Faceoff (5) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje
De hints richting faceoff kan ik me niet echt in vinden trouwens.
Ik denk dat het sarcastisch was aangezien je op haar stemdequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weethet.... alleen jammer dat de rest niet meestemt
Nee hoor, ik heb het gewoon opgegeven om jullie duidelijk te maken dat ik dorp ben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat het sarcastisch was aangezien je op haar stemde
het kan een principestem zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:47 schreef D. het volgende:
Volgens mij heeft als enige op c_a stemmen weinig zin
Ik vind IKEA logischerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Het lijkt me eerder dat dat 'geel met blauw' op die trein slaat...
Deze post ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de aanwijzingen voor Silentalarm en zelfs van Faceoff duidelijker dus ik hoop niet dat we nu weer de verkeerde gaan lynchen
PS had toch twee stemmen te vergeven?quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PS had toch twee stemmen te vergeven?
slim bezigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Oh laat maar ik zit zelf verkeerd te tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |