Faceoffquote:In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes [1] en fladderden de vlinders [2] nog in de schemering [3]. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek [4]. Het begon te regenen [5] en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren [2]. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? [6] Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel [7], en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Face off voor mij dus ^^quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Moord 4 vind ik lastig om wat over te kunnen zeggen maar het zou iemand moeten zijn die veel tuinier en tuintopics te vinden is denk ik.
Mijn stem voor de lynch gaat naar Silent Alarm
#Vote Silent Alarm
Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
Huppelmuts (1) Pheno
Bartjebart (2) Huppelmuts, EllaN
charmed_angel (1) D.
Faceoff (1) BoL
Grotendeels mooie hintsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Faceoff
[1] FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
[2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
[3] [Q] Toegang tot "Het Keldertje" - kelders vaak schemerig
[4] Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
[5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
[6] Wat ga jij doen met Oud op Nieuw? - Wat ga je doen? What are ya gonna do?
[7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Jep...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Grotendeels mooie hints![]()
Die kelder en neerslag zijn zwak, maar er kunnen ook geen 7 hints in 1 text zitten, 3 is realistischer![]()
Staan allemaal op pagina 1?
##Vote Faceoffquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wel een paar verdachten op m'n eigen lijstje en ga een beetje hints zoeken voordat ik een keuze ga maken
Hmmm, duidelijkquote:
Vlinders zijn insecten en insecten worden ook wel eens beestjes genoemd.quote:Er kroop een insect uit zijn mond, en nog één, en nog één en nog veel meer
FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.quote:overige giftige peren
Bloembak in de fik...quote:'Alleen jammer van die bloempotten'
De eerste 2 hints hebben betrekking tot het stukje waarin Sheep dood gaat, en dat werd gedaan door JB.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga ook voor faceoff denk ik, maar dan met stukje 4:
Stukje 4:
[..]
Vlinders zijn insecten en insecten worden ook wel eens beestjes genoemd.
FarmVille # 60: waar huisje boompje beestje een gewoonte is
[..]
FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
[..]
Bloembak in de fik...
Vooral dat van die bloempotten vind ik erg verdacht.
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat de hints in dat stukje door elkaar stonden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De eerste 2 hints hebben betrekking tot het stukje waarin Sheep dood gaat, en dat werd gedaan door JB.
Je moet dus zoeken in het laatste gedeelte van text 4..
Alleen welke groep het heeft gedaan staat door elkaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat de hints in dat stukje door elkaar stonden.
Dan blijft alleen de bloembak staan dus.
Moet je ook eens in haar fotoboek kijken, zie je nog meer mannen en vrouwen in een park...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Moord 3:
Na grondig speurwerk verdenk ik Huppelmuts. de nogal seksuele moord deed me zoeken naar verwijzingen naar harde seks... en er staat een topic in haar history dat in de titel "ruige seks' heeft. OOk staan er nog een hele rits R&P-topics met seksuele titels. Daarnaast is er een bi-topic te vinden (bomvol mannen en vrouwen in het park)
Ja met farmville maak je iederen die iets met beestjes heeft verdacht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Faceoff:
Stukje 1:
[..]
Sziget 2010 #4 The trains are leaving !
Stukje 2:
[..]
Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
[..]
Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren?
Stukje 4:
[..]
Vlinders zijn insecten en insecten worden ook wel eens beestjes genoemd.
FarmVille # 60: waar huisje boompje beestje een gewoonte is
[..]
FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
[..]
Bloembak in de fik...
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:48 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ja met farmville maak je iederen die iets met beestjes heeft verdacht.
It wasn't me!
Hier gaan jullie spijt van krijgen, geloof t of niet t zijn erg slappe hints allemaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:48 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ja met farmville maak je iederen die iets met beestjes heeft verdacht.
It wasn't me!
Het zijn geen slappe hints, maar het zou zomaar kunnen dat je gewoon veel pech hebtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:54 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Hier gaan jullie spijt van krijgen, geloof t of niet t zijn erg slappe hints allemaal
Mijn verdachte voor deze moord: Bartjebartquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
[1]Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. [2]"Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je [3]grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een [4]beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.
hey, daar heb je raamklaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:54 schreef Kalkmaar het volgende:
Sorry mensen, heb het echt gewoon even druk gehad met werk enzo,
deze rond stem ik zeker mee!
Ga je gang.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:02 schreef Faceoff het volgende:
[..]
hey, daar heb je raamkla
Maar goed, ok moet toegeven dat de hints naar mij leuk gevonden zijn, maar toch een beetje paranoia, hoeveel andere lui van dit spel hebben ook in farmville topics gepost.
En daar kun je elk boerderij dier aan linken. Maja zelf weten. Ik stem iig voor liesje1979
Die wees voor t eerst haar vingertje naar mij, en zat er vorige ronde ook aardig naast geloof ik. En ze doet aardig haar best om mij als dorpbewoner schuldig te laten lijken.
##vote liesje1979
Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
Huppelmuts (1) Pheno
Bartjebart (2) Huppelmuts, EllaN
charmed_angel (1) D.
Faceoff (3) BoL, Stijn, iBenny
liesje 1979 (1) Faceoff
verander m misschien nog als t nodig is mijn eigen reet te redden!
Plus dat JaniesBrownie hem in een topique ook een keer heeft 'verdedigd' nadat Ang3l iets riep over BB. Nu is Ang3l dood. Het was niet met zo veel worden, meer iets van 'nou niet opvallend veel gevonden oid'.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn verdachte voor deze moord: Bartjebart
1. Brood, eten, honger: Bartjebart post regelmatig in CUL
2. Geel en blauw zijn de kleuren van IKEA, en hij heeft in meerdere IKEA topics gepost
3. Grote woorden: hij doet de PABO en leraren moeten toch kinderen onder andere woorden leren
4. Beitel: favoriete forum volgens z'n FOBO is K&W
Oh en ik bedenk me net nog dat 'duister figuur' eventueel kan slaan op zijn postings in topics over 'mystery popstars' maar dat vind ik magerder dan bovenstaande hints.
Redelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn verdachte voor deze moord: Bartjebart
1. Brood, eten, honger: Bartjebart post regelmatig in CUL
2. Geel en blauw zijn de kleuren van IKEA, en hij heeft in meerdere IKEA topics gepost
3. Grote woorden: hij doet de PABO en leraren moeten toch kinderen onder andere woorden leren
4. Beitel: favoriete forum volgens z'n FOBO is K&W
Oh en ik bedenk me net nog dat 'duister figuur' eventueel kan slaan op zijn postings in topics over 'mystery popstars' maar dat vind ik magerder dan bovenstaande hints.
Sorry! Zat scheel te kijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Haal bartjebart eens achter mijn naam weg?
Het is vast één groot misverstandquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neee je maakt een fout
Ok de hints slaan op mijmaar ik ben een angel en vermoord niemand
ik baalde er ook van dat Ang3l vermoord is, ik moest zelfs huilen
Vind ze toch vergezocht, volgens mij probeer jij jezelf te beschermenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Faceoff
[2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
[5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
[7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Ehm, letterlijk vogels & vlinders in topics? Letterlijke vertaling van what are you gonna do? Een topic over oa. een nederlandse zanger en ze hebben het in het textje over nederlandse muziek?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind ze toch vergezocht, volgens mij probeer jij jezelf te beschermen [ afbeelding ]
In zo'n openingszin zitten bijna nooit hints verstoptquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ehm, letterlijk vogels & vlinders in topics? Letterlijke vertaling van what are you gonna do? Een topic over oa. een nederlandse zanger en ze hebben het in het textje over nederlandse muziek?
Wat daarvan is vergezocht?
Eerder te gemakkelijk dan te ver.
Edit: Of was het sarcastisch bedoeld![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In zo'n openingszin zitten bijna nooit hints verstopt. En de rest is vergezocht ja.
Ik moest lachen, wat een quatsch, beste jongeman.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In zo'n openingszin zitten bijna nooit hints verstopt. En de rest is vergezocht ja.
Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij er in de openingszin van zo'n verhaaltje wél hints staan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moest lachen, wat een quatsch jongeman.
Sorry, ik zal 't nooit meer doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik twijfel nu over wie mij de dood in heeft gejaagd
Even wachten, Ladi in het vorige spel nog met Tombolafan volgens mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij er in de openingszin van zo'n verhaaltje wél hints staan.
Merk je op het eind welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik twijfel nu over wie mij de dood in heeft gejaagd
Yup dat magquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nu zal stemmen of straks, weet niet of ik er op tijd weer ben.
Je mag je stem altijd nog wijzigen toch?
Joah.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nu zal stemmen of straks, weet niet of ik er op tijd weer ben.
Je mag je stem altijd nog wijzigen toch?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij er in de openingszin van zo'n verhaaltje wél hints staan.
Ik herhaal, quatsch, jongeman.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef Ladidadida het volgende:
Hierbij de oplossingen van de hints!
Nacht 2
avondwandeling --> Trevland gepost in ‘maanwandelingen’
Nacht 4
Eerste woorden van de zinnen:
Terwijl Omdat Maar Buiten Onder Languit Achterdochtig Favorietje Achteloos Na
Dat is iets heel andersquote:
En of! iig wel zolang er geen fatsoenlijke hints naar hem wijzenquote:Bescherm jij hier faceoff dan?
Jij wil gewoon dood hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders.
[..]
En of! iig wel zolang er geen fatsoenlijke hints naar hem wijzen.
Doe vooral wat je niet laten kan vies maffiatuig.quote:
Vote je nou voor bartje of voor faceoff?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef Faceoff het volgende:
Hij beschermt een dorpsgenoot ja
En heeft hij volkomen gelijk in!!
##unvote liesje
##vote Bartjebart
##Vote faceoff
Bartjebart (5) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Faceoff
Faceoff (5) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje
Silentalarm (4) Stali, JJH, TheVulture, Kalkmaar
Huppelmuts (1) Pheno
charmed_angel (1) D.
nu maar vast dan, weet niet wie er een ongeveer dezelfde PH heeft, of dat iedereen net de verkeerde hints er in ziet, ik was t echt nietDus vandaar dat automatisch mijn focus ligt op lui die mij verdacht maken(of paranoia zijn)!
zijn alle vijf gewoon maffia die elkaar willen beschermen en ik ben de zondebok
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vote je nou voor bartje of voro faceoff?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kan vies maffiatuig.
Hints naar mij zal je niet tegenkomen want ik ben geen maffia.
Faceoffquote:In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes [1] en fladderden de vlinders [2] nog in de schemering [3]. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek [4]. Het begon te regenen [5] en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren [2]. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? [6] Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel [7], en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Ik denk voor isdatzoquote:
Die klopt niet want faceoff deed net unvotequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
Huppelmuts (1) Pheno
Bartjebart (6) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff
charmed_angel (1) D.
liesje 1979 (1) Faceoff
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
Huppelmuts (1) Pheno
charmed_angel (1) D.
liesje 1979 (1) Faceoff
Dat die eerste 2 hints zouden zijn is wel zo onwaarschijnlijk en de rest is gewoon vergezocht. Opgelostquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Faceoff
Vervelend dat al deze dingen dan toevallig naar jou wijzen Faceoff
Ja pardon moi, Liesje is nu stemloos.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die klopt niet want faceoff deed net unvote
Guus Meeuwis zal inderdaad wel niet naar Nederlandse muziek leiden jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat die eerste 2 hints zouden zijn is wel zo onwaarschijnlijk en de rest is gewoon vergezocht. Opgelost.
Je bent ook maar mens hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja pardon moi, Liesje is nu stemloos.
Jongeeeeeeequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Guus Meeuwis zal inderdaad wel niet naar Nederlandse muziek leiden ja
Zie mijn post over deze postquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeeeeeee
[..]
Faceoff
Geen hint [1] FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
Geen hint [2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
Kelders schemerig? Ik weet niet hoe jouw kelder eruit ziet maar ik ben nog nooit een schemerige kelder tegengekomen. [3] [Q] Toegang tot "Het Keldertje" - kelders vaak schemerig
May be hint[4] Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
Veren die vallen = regen. [5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
Vergezocht[6] Wat ga jij doen met Oud op Nieuw? - Wat ga je doen? What are ya gonna do?
Denk je heus. Kom nou[7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Of je bent maffia en probeert een maffia vriendje te helpen, of jullie zijn bg's en je probeert hem daarom te helpen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeeeeeee
[..]
Faceoff
Geen hint [2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
Kelders schemerig? Ik weet niet hoe jouw kelder eruit ziet maar ik ben nog nooit een schemerige kelder tegengekomen. [3] [Q] Toegang tot "Het Keldertje" - kelders vaak schemerig
Veren die vallen = regen. [5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
Vergezocht[6] Wat ga jij doen met Oud op Nieuw? - Wat ga je doen? What are ya gonna do?
Dat staat in de OP, er wordt niet naar de inhoud van topics gekeken alleen naar de TT. [7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je bent maffia en probeert een maffia vriendje te helpen, of jullie zijn bg's en je probeert hem daarom te helpen.
Ik denk het eerste
Graag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
Doe wat je niet laten kan en lynch mij of faceoff. Dan weet je 't zeker.
Nee op bartjequote:
Ja voor mij welquote:
En dan ben ik er nietquote:
Ik ben er nu nog maar half, morgen emotioneel zware dag voor de boeg. Denk dat ik me straks volgiet met drank enzquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh.
Je kan vanavond al stemmen na de lynch denk ik..
Ben je er dan nog wel?
Ik ben het wel met Isdatzo eens eigenlijk. Alleen die eennalaatstevergezochtehint vind ik dan weer niet zo vergezocht. Isdatzo analyseert hints. Das wa aars.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeeeeeee
[..]
Faceoff
Dat staat in de OP, er wordt niet naar de inhoud van topics gekeken alleen naar de TT. [7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Aah, oké, succes ermee danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er nu nog maar half, morgen emotioneel zware dag voor de boeg. Denk dat ik me straks volgiet met drank enz
Allebei verdacht..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Isdatzo eens eigenlijk. Alleen die eennalaatstevergezochtehint vind ik dan weer niet zo vergezocht. Isdatzo analyseert hints. Das wa aars.
Jongeeeees, blauw en geel verwijst naar Ikea en dus naar Bartjebart, da's veel logischer en daarom kunnen we beter gewoon fijn en blij op Bartjebart stemmen.
Slik het nou maar gewoonquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Allebei verdacht..
Prima als je vindt dat Barts hints beter zijn, maar het gaat er bij mij niet in dat de hints van Faceoff niets waard zijn.
- Blauw met geel --> Ikea/Lidl.quote:Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. "Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten
wel doden met een beitel die hij NIET op zak heeft?quote:Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had.
Dat dat kan ! Die maffia is fantastischquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:50 schreef Faceoff het volgende:
valt me wel ineens deze zin op:
[..]
wel doden met een beitel die hij NIET op zak heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet toevallig dus bewust meegenomen dus een klusserquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:50 schreef Faceoff het volgende:
valt me wel ineens deze zin op:
[..]
wel doden met een beitel die hij NIET op zak heeft?
Ik zie nu beelden voor me van een Hara die met een bak popcorn op schoot zit mee te lezen.quote:
Nu zie ik dat echt voor mequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie nu beelden voor me van een Hara die met een bak popcorn op schoot zit mee te lezen.
Nu pas? Ik eet me ongans in popcorn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie nu beelden voor me van een Hara die met een bak popcorn op schoot zit mee te lezen.
Dat weet ik wel maar nu pas zag ik dat beeld voor mequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu pas? Ik eet me ongans in popcorn.
Met of zonder naam, je weet dan ieders rol en dus ook van wie welke pm's komenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar nu pas zag ik dat beeld voor me![]()
Tevens volgens SG krijgen jullie leuke pm's kunnen die na het spel zonder afzender gepost worden? Lijkt ons wel humor
Niet toevallig dus bewust meegenomen dus een moordenaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet toevallig dus bewust meegenomen dus een klusser![]()
Ja maar pm's posten mag nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met of zonder naam, je weet dan ieders rol en dus ook van wie welke pm's komen
Denk niet dat men daar bezwaar op zal hebben na het spel toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met of zonder naam, je weet dan ieders rol en dus ook van wie welke pm's komen
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
##Vote Huppelmuts
Huppelmuts (2) Pheno, charmed_angel
charmed_angel (1) D.
Ik denk nog steeds Huppelmuts. Dus vandaar mijn stem op haar.
En ik verdenk ook Myraela
Het zou wel fijn zijn dat je dan ook een beetje normaal teltquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm ik twijfel enorm... Vind de KLB hints over SA sterk. Ik vind de hints naar BB sterk. Huppelmuts is sowieso verdacht bezig enn heeft ook wel sterke hints, maar ik ga denk ik ik toch voor ##BB. als ik voor de lynch weer es wakker word, kan ik altijd nog veranderen
Bartjebart (8) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS
charmed_angel (1) D.
De hints richting faceoff kan ik me niet echt in vinden trouwens.
Je weet dat PS een dubbele stem heeft hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
Het zou wel fijn zijn dat je dan ook een beetje normaal telt
Ow kut daar dan weer niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat PS een dubbele stem heeft he
Dus ze heeft wel goed geteldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow kut daar dan weer niet aan gedacht...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm ik twijfel enorm... Vind de KLB hints over SA sterk. Ik vind de hints naar BB sterk. Huppelmuts is sowieso verdacht bezig enn heeft ook wel sterke hints, maar ik ga denk ik ik toch voor ##BB. als ik voor de lynch weer es wakker word, kan ik altijd nog veranderen
Bartjebart (8) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS
charmed_angel (1) D.
De hints richting faceoff kan ik me niet echt in vinden trouwens.
Ik denk dat het sarcastisch was aangezien je op haar stemdequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weethet.... alleen jammer dat de rest niet meestemt
Nee hoor, ik heb het gewoon opgegeven om jullie duidelijk te maken dat ik dorp ben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat het sarcastisch was aangezien je op haar stemde
het kan een principestem zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:47 schreef D. het volgende:
Volgens mij heeft als enige op c_a stemmen weinig zin
Ik vind IKEA logischerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Het lijkt me eerder dat dat 'geel met blauw' op die trein slaat...
Deze post ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de aanwijzingen voor Silentalarm en zelfs van Faceoff duidelijker dus ik hoop niet dat we nu weer de verkeerde gaan lynchen
PS had toch twee stemmen te vergeven?quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PS had toch twee stemmen te vergeven?
slim bezigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Oh laat maar ik zit zelf verkeerd te tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |