Die klopt niet want faceoff deed net unvotequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
Silentalarm (4) Stali, JJH, TheVulture, Kalkmaar
Huppelmuts (1) Pheno
Bartjebart (6) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff
charmed_angel (1) D.
Faceoff (5) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje
liesje 1979 (1) Faceoff
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
Silentalarm (4) Stali, JJH, TheVulture, Kalkmaar
Huppelmuts (1) Pheno
Bartjebart (6) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff
charmed_angel (1) D.
Faceoff (5) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje
liesje 1979 (1) Faceoff
Dat die eerste 2 hints zouden zijn is wel zo onwaarschijnlijk en de rest is gewoon vergezocht. Opgelostquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Faceoff
[1] FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
[2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
[3] [Q] Toegang tot "Het Keldertje" - kelders vaak schemerig
[4] Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
[5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
[6] Wat ga jij doen met Oud op Nieuw? - Wat ga je doen? What are ya gonna do?
[7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Vervelend dat al deze dingen dan toevallig naar jou wijzen Faceoff
Ja pardon moi, Liesje is nu stemloos.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die klopt niet want faceoff deed net unvote
Guus Meeuwis zal inderdaad wel niet naar Nederlandse muziek leiden jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat die eerste 2 hints zouden zijn is wel zo onwaarschijnlijk en de rest is gewoon vergezocht. Opgelost.
Je bent ook maar mens hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja pardon moi, Liesje is nu stemloos.
Jongeeeeeeequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Guus Meeuwis zal inderdaad wel niet naar Nederlandse muziek leiden ja
Faceoffquote:In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes [1] en fladderden de vlinders [2] nog in de schemering [3]. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek [4]. Het begon te regenen [5] en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren [2]. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? [6] Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel [7], en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Zie mijn post over deze postquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeeeeeee
[..]
Faceoff
Geen hint [1] FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
Geen hint [2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
Kelders schemerig? Ik weet niet hoe jouw kelder eruit ziet maar ik ben nog nooit een schemerige kelder tegengekomen. [3] [Q] Toegang tot "Het Keldertje" - kelders vaak schemerig
May be hint[4] Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
Veren die vallen = regen. [5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
Vergezocht[6] Wat ga jij doen met Oud op Nieuw? - Wat ga je doen? What are ya gonna do?
Denk je heus. Kom nou[7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Of je bent maffia en probeert een maffia vriendje te helpen, of jullie zijn bg's en je probeert hem daarom te helpen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeeeeeee
[..]
Faceoff
Geen hint [2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
Kelders schemerig? Ik weet niet hoe jouw kelder eruit ziet maar ik ben nog nooit een schemerige kelder tegengekomen. [3] [Q] Toegang tot "Het Keldertje" - kelders vaak schemerig
Veren die vallen = regen. [5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
Vergezocht[6] Wat ga jij doen met Oud op Nieuw? - Wat ga je doen? What are ya gonna do?
Dat staat in de OP, er wordt niet naar de inhoud van topics gekeken alleen naar de TT. [7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je bent maffia en probeert een maffia vriendje te helpen, of jullie zijn bg's en je probeert hem daarom te helpen.
Ik denk het eerste
Graag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
Doe wat je niet laten kan en lynch mij of faceoff. Dan weet je 't zeker.
Nee op bartjequote:
Ja voor mij welquote:
En dan ben ik er nietquote:
Ik ben er nu nog maar half, morgen emotioneel zware dag voor de boeg. Denk dat ik me straks volgiet met drank enzquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh.
Je kan vanavond al stemmen na de lynch denk ik..
Ben je er dan nog wel?
Ik ben het wel met Isdatzo eens eigenlijk. Alleen die eennalaatstevergezochtehint vind ik dan weer niet zo vergezocht. Isdatzo analyseert hints. Das wa aars.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeeeeeee
[..]
Faceoff
Dat staat in de OP, er wordt niet naar de inhoud van topics gekeken alleen naar de TT. [7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Aah, oké, succes ermee danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er nu nog maar half, morgen emotioneel zware dag voor de boeg. Denk dat ik me straks volgiet met drank enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |