zo voelde ik me ook ffquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:25 schreef yanalleman het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een verrekte mongool,
Dan sta ik liever in de file dan stukje door te mogen rijden voor ¤166,-quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:26 schreef ruud.nl het volgende:
Maar je kon wel ineens doorrijden omdat je die wagen moest volgen, dat is dan wel weer mooi meegenomen.
dus volgende keer stil blijven staan, en dan hebben ze misschien wel geen poot om op te staan.quote:
WTF schrijf ik nou weer voor iets onduidelijks opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef Faceoff het volgende:
[..]
dus volgende keer stil blijven staan, en dan hebben ze misschien wel geen poot om op te staan.
Al zal de regel vast zijn "op de openbare weg" ofzo en daar was ja natuurlijk nog wel.
Leuk (en eventueel duur) om eens uit t proberen
Dit is algemene geld af handig maken van een hard werkende jongeman!quote:
Zodat je je schijnheilig alleen aan de regels houdt als je een politieauto ziet?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:22 schreef verrektemongool het volgende:
Oke bellen in het verkeer mag niet maar vind het ook oneerlijk dat ze met een onopvallende wagen rijden.
Fout. Dit is een vrijwillige belasting die TS afstaat. Ideaal, wat mij betreft mag het hele begrotingstekort zo worden opgehaalt! Alles beter dan verplichte belastingen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:29 schreef verrektemongool het volgende:
[..]
Dit is algemene geld af handig maken van een hard werkende jongeman!
hij wil gewoon melden aan ons, dat hij het oneerlijk vindt dat de politie in burgerwagens rondrijdt en bonnen uit gaan delen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |