quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In zo'n openingszin zitten bijna nooit hints verstopt. En de rest is vergezocht ja.
Ik moest lachen, wat een quatsch, beste jongeman.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In zo'n openingszin zitten bijna nooit hints verstopt. En de rest is vergezocht ja.
Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij er in de openingszin van zo'n verhaaltje wél hints staan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moest lachen, wat een quatsch jongeman.
Sorry, ik zal 't nooit meer doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik twijfel nu over wie mij de dood in heeft gejaagd
Even wachten, Ladi in het vorige spel nog met Tombolafan volgens mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij er in de openingszin van zo'n verhaaltje wél hints staan.
Merk je op het eind welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik twijfel nu over wie mij de dood in heeft gejaagd
Yup dat magquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nu zal stemmen of straks, weet niet of ik er op tijd weer ben.
Je mag je stem altijd nog wijzigen toch?
Joah.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik nu zal stemmen of straks, weet niet of ik er op tijd weer ben.
Je mag je stem altijd nog wijzigen toch?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij er in de openingszin van zo'n verhaaltje wél hints staan.
Ik herhaal, quatsch, jongeman.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef Ladidadida het volgende:
Hierbij de oplossingen van de hints!
Nacht 2
avondwandeling --> Trevland gepost in ‘maanwandelingen’
Nacht 4
Eerste woorden van de zinnen:
Terwijl Omdat Maar Buiten Onder Languit Achterdochtig Favorietje Achteloos Na
Dat is iets heel andersquote:
En of! iig wel zolang er geen fatsoenlijke hints naar hem wijzenquote:Bescherm jij hier faceoff dan?
Jij wil gewoon dood hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders.
[..]
En of! iig wel zolang er geen fatsoenlijke hints naar hem wijzen.
Doe vooral wat je niet laten kan vies maffiatuig.quote:
Vote je nou voor bartje of voor faceoff?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef Faceoff het volgende:
Hij beschermt een dorpsgenoot ja
En heeft hij volkomen gelijk in!!
##unvote liesje
##vote Bartjebart
##Vote faceoff
Bartjebart (5) Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Faceoff
Faceoff (5) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje
Silentalarm (4) Stali, JJH, TheVulture, Kalkmaar
Huppelmuts (1) Pheno
charmed_angel (1) D.
nu maar vast dan, weet niet wie er een ongeveer dezelfde PH heeft, of dat iedereen net de verkeerde hints er in ziet, ik was t echt nietDus vandaar dat automatisch mijn focus ligt op lui die mij verdacht maken(of paranoia zijn)!
zijn alle vijf gewoon maffia die elkaar willen beschermen en ik ben de zondebok
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vote je nou voor bartje of voro faceoff?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kan vies maffiatuig.
Hints naar mij zal je niet tegenkomen want ik ben geen maffia.
Faceoffquote:In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes [1] en fladderden de vlinders [2] nog in de schemering [3]. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek [4]. Het begon te regenen [5] en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren [2]. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? [6] Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel [7], en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Ik denk voor isdatzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |