Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:48 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ja met farmville maak je iederen die iets met beestjes heeft verdacht.
It wasn't me!
Hier gaan jullie spijt van krijgen, geloof t of niet t zijn erg slappe hints allemaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:48 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ja met farmville maak je iederen die iets met beestjes heeft verdacht.
It wasn't me!
Het zijn geen slappe hints, maar het zou zomaar kunnen dat je gewoon veel pech hebtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:54 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Hier gaan jullie spijt van krijgen, geloof t of niet t zijn erg slappe hints allemaal
Mijn verdachte voor deze moord: Bartjebartquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
[1]Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. [2]"Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je [3]grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een [4]beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.
hey, daar heb je raamklaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:54 schreef Kalkmaar het volgende:
Sorry mensen, heb het echt gewoon even druk gehad met werk enzo,
deze rond stem ik zeker mee!
Ga je gang.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:02 schreef Faceoff het volgende:
[..]
hey, daar heb je raamkla
Maar goed, ok moet toegeven dat de hints naar mij leuk gevonden zijn, maar toch een beetje paranoia, hoeveel andere lui van dit spel hebben ook in farmville topics gepost.
En daar kun je elk boerderij dier aan linken. Maja zelf weten. Ik stem iig voor liesje1979
Die wees voor t eerst haar vingertje naar mij, en zat er vorige ronde ook aardig naast geloof ik. En ze doet aardig haar best om mij als dorpbewoner schuldig te laten lijken.
##vote liesje1979
Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
Huppelmuts (1) Pheno
Bartjebart (2) Huppelmuts, EllaN
charmed_angel (1) D.
Faceoff (3) BoL, Stijn, iBenny
liesje 1979 (1) Faceoff
verander m misschien nog als t nodig is mijn eigen reet te redden!
Plus dat JaniesBrownie hem in een topique ook een keer heeft 'verdedigd' nadat Ang3l iets riep over BB. Nu is Ang3l dood. Het was niet met zo veel worden, meer iets van 'nou niet opvallend veel gevonden oid'.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn verdachte voor deze moord: Bartjebart
1. Brood, eten, honger: Bartjebart post regelmatig in CUL
2. Geel en blauw zijn de kleuren van IKEA, en hij heeft in meerdere IKEA topics gepost
3. Grote woorden: hij doet de PABO en leraren moeten toch kinderen onder andere woorden leren
4. Beitel: favoriete forum volgens z'n FOBO is K&W
Oh en ik bedenk me net nog dat 'duister figuur' eventueel kan slaan op zijn postings in topics over 'mystery popstars' maar dat vind ik magerder dan bovenstaande hints.
Redelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn verdachte voor deze moord: Bartjebart
1. Brood, eten, honger: Bartjebart post regelmatig in CUL
2. Geel en blauw zijn de kleuren van IKEA, en hij heeft in meerdere IKEA topics gepost
3. Grote woorden: hij doet de PABO en leraren moeten toch kinderen onder andere woorden leren
4. Beitel: favoriete forum volgens z'n FOBO is K&W
Oh en ik bedenk me net nog dat 'duister figuur' eventueel kan slaan op zijn postings in topics over 'mystery popstars' maar dat vind ik magerder dan bovenstaande hints.
Sorry! Zat scheel te kijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Haal bartjebart eens achter mijn naam weg?
Het is vast één groot misverstandquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neee je maakt een fout
Ok de hints slaan op mijmaar ik ben een angel en vermoord niemand
ik baalde er ook van dat Ang3l vermoord is, ik moest zelfs huilen
Vind ze toch vergezocht, volgens mij probeer jij jezelf te beschermenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Faceoff
[1] FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
[2] Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren? - eieren > geboren worden
[3] [Q] Toegang tot "Het Keldertje" - kelders vaak schemerig
[4] Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
[5] Farmville #49 - Waar veren naar beneden vallen - veren vallen > neerslag > regenen
[6] Wat ga jij doen met Oud op Nieuw? - Wat ga je doen? What are ya gonna do?
[7] Onopvallende politie wagen geeft mij boete... - topic over een bekeuring voor niet handsfree bellen..
Ehm, letterlijk vogels & vlinders in topics? Letterlijke vertaling van what are you gonna do? Een topic over oa. een nederlandse zanger en ze hebben het in het textje over nederlandse muziek?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind ze toch vergezocht, volgens mij probeer jij jezelf te beschermen [ afbeelding ]
In zo'n openingszin zitten bijna nooit hints verstoptquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ehm, letterlijk vogels & vlinders in topics? Letterlijke vertaling van what are you gonna do? Een topic over oa. een nederlandse zanger en ze hebben het in het textje over nederlandse muziek?
Wat daarvan is vergezocht?
Eerder te gemakkelijk dan te ver.
Edit: Of was het sarcastisch bedoeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |