Goed idee, ga ik meteen doen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:21 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
even met een schepje de aarde wat door elkaar husselen en tussen door water er door heen gooien.
De bak is van steen en staat vast op het dakterras, en is 5meter bij 70 cm, bij 40 cm...quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:29 schreef Hugo__Boss het volgende:
Zet die bak ergens buiten op de stoep... heeft niet een of andere huisgenoot een peuk erin gelegd?
Glas zou kunnen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef Rapaille het volgende:
Is er niet iets wat als een soort vergrootglas heeft gefungeerd?
Wat voor immense, onhandelbare bak moet dat wel niet zijn. Waarom kom je niet zo diep?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Blossom86 het volgende:
Ik heb het net proberen om te husselen, maar ik kom helemaal niet diep natuurlijk, leek wel alsof het nog rookte, dus heb er nog 3 emmers water op gegooid.
Vervelend is dat die bak heel zwaar wordt zo, en dat de bak tussen 2 houten schuttingen in staat, en die schuttingen weer tegen het huis aan staan (tussenwoning).
Dus het is wel van belang dat het stopt met roken/branden.
Omdat het een immense, onhandelbare bak is, met dikke klonten aarde en wortels enzo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef DeMosselman het volgende:
[..]
Wat voor immense, onhandelbare bak moet dat wel niet zijn. Waarom kom je niet zo diep?
Haha, okee, was dat ook een bloembak? Zelf geprobeerd te blussen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef Faceoff het volgende:
ik zeg gecontroleerd laten uitbranden!
Met zo'n grote bak mag het bijna een heidebrand genoemd worden!
oh en PS heb dit laatst ook meegemaakt, toen was de brandweer er wel (met drie auto's) en ze waren not amused! Dus brandweer lijkt me niet handig
zandquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Blossom86 het volgende:
Ik heb het net proberen om te husselen, maar ik kom helemaal niet diep natuurlijk, leek wel alsof het nog rookte, dus heb er nog 3 emmers water op gegooid.
Vervelend is dat die bak heel zwaar wordt zo, en dat de bak tussen 2 houten schuttingen in staat, en die schuttingen weer tegen het huis aan staan (tussenwoning).
Dus het is wel van belang dat het stopt met roken/branden.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |