Da's Alkmaar andersom dus. Maar waar staat dat dan ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En Raamkla spookt maar door mijn hoofd. Rillen... ijs...
Lynda, die is hier de AZ-supporter. Maar die is al doodquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:50 schreef Susi het volgende:
Hee, wat is dat nou steeds met Raamkla in dat vorige topic ? Want dat is gewoon Alkmaar andersom natuurlijk.
Dat stond toch ergens? Misschien in fobo? Ik heb het zien staan dacht ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Da's Alkmaar andersom dus. Maar waar staat dat dan ?
En sowieso, ik stem(de) niet op IJsdraakje, want ik vind de hints naar TheVulture veeeeeelste sterk.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
Wil je in de deelnemerslijst nog even doorstrepen wie er niet meer zijn? *moge zij rusten in vrede*
Ik zit met een crappy touchpad die me te vaak misklikt, tekst weghaalt, verspringt enzquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Hara, wil jij de OP even aanpassen?
Doden doorstrepen enz.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een heugelijke dag in FOK!Town! De eerste lynch van deze ronde voor de oude meute, en sowieso de eerste voor de nieuwe dorpelingen. Oh, wat een spannning en sensatie. Zaten ze nu wel goed? Hadden ze niet toch bij één van de andere 2192343295 opties moeten blijven die zijn genoemd? Isdatzo, of toch Ijsdraakje. Ijsdraakje bibberde als nooit tevoren. "Jullie maken een grote fout, ik zeg het je!!" Isdatzo leunde wat nonchalant tegen een bankje terwijl Ijsdraakje er nog iets van probeerde maken. "Ach, ik ga toch niet dood" sprak Isdatzo.
Er is geen uitweg mogelijk, de nachtwaker moet dood. Ijsdraakje(nachtwaker) werd in een aquarium vol piranha's gegooid.
Oh, oké. Ik dacht in een stukje van de beschrijving van de moord, dán zou het naar Lynda of Kalkmaar verwijzen ja. Maar niet dus. Loos alarm.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat stond toch ergens? Misschien in fobo? Ik heb het zien staan dacht ik.
Nu voel ik me echt een retard en ga P&W kijken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
Dag: Het grote FOK! Maffia spel #24 Spelen met hints.
Nacht: Het grote FOK! Maffia spel #24 Spelen met hints.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu voel ik me echt een retard en ga P&W kijken.
Treinen, dat kan op PTA duiden, maar ik denk bij treinen onlosmakelijk aan Socios. Nou doet Myraela mee aan het spel, en die heeft iets met Socios, en maandag nog een topic geopend met die naam: Socios.quote:Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. "Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf.
Grote woorden, dit in pohi: [Singles] ...Vanilleaardbeienyoghurtsnoepjesdiarreeluchten..quote:"Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Voor de rest niks met beitel kunnen vinden ofzo, of met steenbewerking, of beeldhouwen. Dus ben absoluut niet overtuigdquote:Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.
Oke, sorryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
Doe even serieus stemmen of niet, die lijstjes worden zo al genoeg verneukt.
-Iets met treintjes? PTA ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. "Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.
-chamant? charmed_angel, ligt vast te voor de handquote:In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek. Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
-Dit was het enige wat ik eruit kon vissenquote:'t Was een mooie dag om in het park te zitten. Veel mensen waren het hier mee eens en het park zat dan ook bomvol mannen en vrouwen. Zo vol dat ze niet eens opmerkten dat Blessed19 de hele tijd lag te rampetampen. Het leek wel alsof zij gewoonweg niet te bevredigen was, ze wilde meer en meer. Op een gegeven moment kreeg iemand het toch door, en hij begon ze zelfs aan te moedigen. "Kom op, je kunt het wel! Komen!" Blessed19 vond dit wel een beetje gênant, maar ze ontdekte ook dat ze het geil vond om zo bekeken te worden, tot deze man ook een ritje wilde. "Komaan, niet zo gierig, gun mij ook eens wat!" Blessed19 keerde hem de rug toe en deed alsof hij er niet was waarop de onbekende man naar beide kwam toelopen en haar een mes in het rug stak. Eruit, en er weer in. Eruit, en er weer in. Blessed19(spion) stierf zoals ze leefde.
-Maaginhoud van beide kanten... Iets medisch?quote:Sheepcidus liep in zijn tuintje om te kijken of de vruchten al rijp waren. Hij vond een paar peren en omnomnomde ze gelijk naar binnen. Binnen niet al te lange tijd rende Sheepcidus naar de badkamer om zijn maaginhoud via twee wegen tegelijk zijn lijf uit te krijgen. Nadat hij dat gedaan had kwam hij overeind en keek in de spiegel, een bos haar alsof ie op de kop heeft gehangen en wacht, wat is dat? Er kroop een insect uit zijn mond, en nog één, en nog één en nog veel meer. Plots zag hij JaniesBrownie achter hem staan: "Creatieve dood, hè?" Sheepcidus(dorpsbewoner) kon niet meer reageren, de insecten aten hem levend op.
Content met haar moord liep JaniesBrownie weer naar beneden en ging de tuin weer in om de overige giftige peren op te halen. Wie weet kon ze die nog gebruiken.
Ze liep lekker door de tuin, genieten van al dat groens. Alleen de kleur groen, veel meer kleur was er niet. Daar baalde JaniesBrownie wel van. 'Ik vind het anders wel mooi.' zei een onbekende stem. 'Alleen jammer van die bloempotten'. 'Achja ik vind die bloempotten wel mooi!' zei JaniesBrownie 'Maar wie bent u eigenlijk?' 'Hehe, iemand die vreselijke dingen met u gaat doen!' Hij pakte een schop en sloeg er zo hard mee op haar hoofd dat ze het niet na kon vertellen. JaniesBrownie(Mafia) zou nooit meer moorden.
In het kader van eerlijkheid. Ik vind jou nog een beetje verdachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
Even een vraagje; dat stuk over JB moet apart van dat stuk over Sheep gelezen worden toch?
Het is toch een op zich staande moord?
Bovendien werd dat door JB ontkent, en die bleek maffia te zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
In het kader van eerlijkheid. Ik vind jou nog een beetje verdacht. Ang3l wees met het vingertje naar jou en poef, Ang3l dood.
Charmed_angel (al verdacht door vorige nacht met "hemel" enzo) heeft in fobo deze afbeelding:quote:In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering.
Zie naam, charmed_angel. Wel erg obvious though.quote:Ang3l vond dit een uiterst charmant
Post veel in TAL, het forum waar er voornamelijk voor Nederlandstalige muziektalentenjachten topics zijn. En ze ook actief in is.quote:gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek.
De geboren verwijst wellicht naar topics in OUD, terug te vinden in pohiquote:Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren.
Wat vergezocht maar: Niet goed kunnen passen binnen een SC #3quote:De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over.
Handbel kan ik niks meequote:Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Ze staat ook met Nick (van Nick $ Simon) op de fotoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Post veel in TAL, het forum waar er voornamelijk voor Nederlandstalige muziektalentenjachten topics zijn. En ze ook actief in is.
quote:Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak.
Maar per alinea is er maar één moordenaar beschreven, dus dat zou dan niet kunnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
c_a, heeft ook een foto van zichzelf in de trein...
[..]
Pak even het lijstje aubquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:28 schreef D. het volgende:
## ik stem voor charmed_angel
charmed_angel (1) D.
Sziget 2010 #4 The trains are leaving !quote:lawaai van de langsdenderende trein
Guus Meeuwis en Youp van 't Hekquote:maar hij had toch liever Nederlandse muziek
Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren?quote:en fladderden de vlinders nog in de schemering
Vlinders zijn insecten en insecten worden ook wel eens beestjes genoemd.quote:Er kroop een insect uit zijn mond, en nog één, en nog één en nog veel meer
FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.quote:overige giftige peren
Bloembak in de fik...quote:'Alleen jammer van die bloempotten'
Rampetampen lijkt mij eerder typisch een TT voor een Singles SC.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is natuurlijk way too obvious, maar het moet gezegd worden:
Liesje1979 is natuurlijk SEX-moderator, en de moord van Blessed19 is wel erg seksbelust zeg.
Heeft face-off dan alle moorden gepleegdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Faceoff:
Stukje 1:
[..]
Sziget 2010 #4 The trains are leaving !
Stukje 2:
[..]
Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
[..]
Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren?
Stukje 4:
[..]
Vlinders zijn insecten en insecten worden ook wel eens beestjes genoemd.
FarmVille # 60: waar huisje boompje beestje een gewoonte is
[..]
FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
[..]
Bloembak in de fik...
Nee maar ik bleef maar hints zien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft face-off dan alle moorden gepleegd?
Omdat we ziek in ons hoofd zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom zit ik alleen maar te staren naar postgeschiedenis van mensen en zien jullie overal hints in.
Vrede? VREDE?! Je biedt goddomme je excuses maar aan! Zie je nou wel dat ik geen maffia was?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
Wil je in de deelnemerslijst nog even doorstrepen wie er niet meer zijn? *moge zij rusten in vrede*
De meerderheid doet het dan ook nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Pff met zoveel deelnemers is het echt een dagtaak om hints te zoeken zeg
Ja, blijven zoeken hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De meerderheid doet het dan ook niet. Slim, want dan ben je onopvallend en heeft de maffia geen interesse. Maar wel vrij saai voor het spel zelf.
Precies, mijn dood moet gewreekt wordenquote:
Ja ik ben toch bezig! Ik vind dat ik al twee overtuigende mogelijke moordenaars geïdentificeerd heb, maar ik heb er feedback voor nodig, zodat ik me niet weer blind staar.quote:
Je mag helemaal niets zeggen over het spelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Ang3l het volgende:
Mag je trouwens als dooie nog wel hints bekijken en tips geven?
Of moet je daar gewoon je bek verder over houden?
De dode kunnen niet spreken, helaas. Ang3l, ik had je nog niet kwijt willen zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Ang3l het volgende:
Mag je trouwens als dooie nog wel hints bekijken en tips geven?
Of moet je daar gewoon je bek verder over houden?
Dit spookt ook nog steeds door mijn hoofd. Ik ga Bartjes pohi, fobo en pro erbij halen. The truth shall set them dead souls free!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
In het kader van eerlijkheid. Ik vind jou nog een beetje verdacht. Ang3l wees met het vingertje naar jou en poef, Ang3l dood.
Ik ben een engel, ik zit toch op je schouder te fluisterenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De dode kunnen niet spreken, helaas.
Ach ja... beter jong en nog mooi dood dan later oud en verrimpeld in de kist hequote:Ang3l, ik had je nog niet kwijt willen zijn! Morgen kom ik naar je kijken, als je opgebaard ligt enzo.
Er zijn twee maffiagroepen he, die willen elkaar ook weghebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:11 schreef Stali het volgende:
*grijns*
Ik heb nog nooit zoveel homo's zien lurken in mijn fotoboek. En andersom trouwens.
Kan ze dus wel wegstrepen van mijn mafialijstje..
Of ze zijn op zoek naar de andere maffia of de seriemoordenaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:11 schreef Stali het volgende:
*grijns*
Ik heb nog nooit zoveel homo's zien lurken in mijn fotoboek. En andersom trouwens.
Kan ze dus wel wegstrepen van mijn mafialijstje..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of ze zijn op zoek naar de andere maffia of de seriemoordenaar
Er zijn 2 maffiagroepen die elkaar dood willen hebben, dus die zijn ook op zoek naar elkaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:17 schreef Stali het volgende:
Misschien ben ik weer es naief, maar men gaat niet zoeken naar hints wanneer mafia.
Waarom zou je? Als mafia zit je toch gebakken?
Ik denk dus TheVulture he. Als enige heeft hij een partner, en een vulture is een vogel die in de verte op een eagle lijkt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat homogedoe de hele tijd, het zijn er maar 4 in totaal, waarvan er nu 1 dood is. Van de (in totaal) 41 man
.
Ik zou je wel willen geloven, maar ik zie nergens terug waar de "eagle" op zou moeten slaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dus TheVulture he. Als enige heeft hij een partner, en een vulture is een vogel die in de verte op een eagle lijkt.
Het zijn er meer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat homogedoe de hele tijd, het zijn er maar 4 in totaal, waarvan er nu 1 dood is. Van de (in totaal) 41 man
.
Je moet die pm's naar mij toe eens lezen, daar schrik ík zelfs van, zo homo zijn zequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Harajuku. het volgende:
Bwaaaaaahahahh Isdatzo, ze noemt je homo
Isdatzo dan ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, dit gaat je klop opleveren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet die pm's naar mij toe eens lezen, daar schrik ík zelfs van, zo homo zijn ze.
Isdatzo zou beter bij het Blessed stukje passenquote:
De eerste nacht, de moord op Ladi:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen geloven, maar ik zie nergens terug waar de "eagle" op zou moeten slaan, waar in de hints komt dat terug?
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu realiseer dat het over Janies ging, omdat er verwijzingen naar manen en paarden instaan, waar haar fobo vol van is.quote:'Oktober alweer. Dat is echt zo'n maand van niets. De zomer is net voorbij, de winter is er nog niet waardoor we in oktober opgescheept zitten met nat, lauw weer. Mijn man vindt dat ik niet zo moet zeuren, maar jullie zijn het vast wel met mij eens! Stuur maar een videoreactie als jullie willen, ik ga even douchen. Bedankt voor het kijken ' Ladidadida wilde na het douchen op weg naar zijn paard om zijn manen te vlechten voor de aankomende wedstrijd. Wie denkt dat het niet om het uiterlijk gaat is niet goed wijs. Als je paard niet tot in de puntjes verzorgd is kun je wel het beste springen, maar winnen doe je niet. "'t Is dat je een vent bent, anders was je een mooi paardenmeisje geweest!"
Ladidadida schrok zich rot. "Wie ben jij?! Wat doe je hier?! Mijn man is straks zo thuis, pas maar op!" Arme Ladidadida, deze mob had helemaal niet veel tijd nodig om hem te doden. De onbekende vreemdeling richte zijn Eagle op Ladidadida zijn slaap, en binnen twee tellen was het gebeurd. Wat zou er nu met Ladidadida(Rechercheur) zijn paard gaan gebeuren?
Ja ik zie 'tquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen weet toch dat ik speciaal voor jou een uitzondering maakquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet die pm's naar mij toe eens lezen, daar schrik ík zelfs van, zo homo zijn ze.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Stali het volgende:
Ang3l post trouwens wel heel bitchy, maar het is echt een engeltje om te zien..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Verdacht voor Isdatzo is wel dat van de moorden van vannacht Ang3l, Blessed19 en Sheep allemaal op Isdatzo gestemd hebben. Probeert de maffia zichzelf daarmee te beschermen? Zaten die mensen op het juiste spoor? Teken ik met deze opmerking mijn doodvonnis?
Ik heb deze avond al 4 anderen beschuldigd, waarvan de meeste ook met aanwijzingen uit de teksten, dit over jou is gespeculeer en gewoon iets wat me enorm opvalt. Maar ik merk het de volgende nacht wel, als ik dan sterf dan is het duidelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:37 schreef Isdatzo het volgende:
Erik, zeg maar gedag tegen die uitzonderingspositie.
Bedankt, als de maffia nu slim is vermoorden ze jou en dan krijg ik de schuld. Smooth move.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb deze avond al 4 anderen beschildigd, waarvan de meeste ook met aanwijzingen uit de teksten, dit over jou is gespeculeer en gewoon iets wat me enorm opvalt. Maar ik merk het de volgende nacht wel, als ik dan sterf dan is het duidelijk.
Dus je zit morgen met wallen bij mij?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik kan er weer niet van slapen.
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus je zit morgen met wallen bij mij?
Wel: IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudstequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Hara, is er een lijstje beschikbaar met de mensen die niet gestemd hebben voor de lynch?
TheVulture kwam opeens in me op.quote:'t Was een mooie dag om in het park te zitten. Veel mensen waren het hier mee eens en het park zat dan ook bomvol mannen en vrouwen. Zo vol dat ze niet eens opmerkten dat Blessed19 de hele tijd lag te rampetampen.
In fobotekst staat "Aanvullingen zijn welkom", komt overeen met meer en meer.quote:Het leek wel alsof zij gewoonweg niet te bevredigen was, ze wilde meer en meer.
Aanmoedigen kan met sporten te maken hebben. Profileert zichzelf in fobo als sportgek, pohi levert verschillende sporttopics op, en verschillende TT's mbt coachen:quote:Op een gegeven moment kreeg iemand het toch door, en hij begon ze zelfs aan te moedigen. "Kom op, je kunt het wel! Komen!"
[HOMO #2876] Rutte in de darkroom... wie volgt?quote:Blessed19 vond dit wel een beetje gênant, maar ze ontdekte ook dat ze het geil vond om zo bekeken te worden, tot deze man ook een ritje wilde.
Gierig - gier - Vulture - TheVulturequote:"Komaan, niet zo gierig, gun mij ook eens wat!"
Erin-eruit, wisselen bij voetbal? Veel voetbaltopics in pohi. Kan ook met tennis IN en OUT zijn, en voila meneer heeft ook tennistopics in zijn pohi.quote:Blessed19 keerde hem de rug toe en deed alsof hij er niet was waarop de onbekende man naar beide kwam toelopen en haar een mes in het rug stak. Eruit, en er weer in. Eruit, en er weer in. Blessed19(spion) stierf zoals ze leefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |