Omdat we ziek in ons hoofd zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom zit ik alleen maar te staren naar postgeschiedenis van mensen en zien jullie overal hints in.
Vrede? VREDE?! Je biedt goddomme je excuses maar aan! Zie je nou wel dat ik geen maffia was?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
Wil je in de deelnemerslijst nog even doorstrepen wie er niet meer zijn? *moge zij rusten in vrede*
De meerderheid doet het dan ook nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Pff met zoveel deelnemers is het echt een dagtaak om hints te zoeken zeg
Ja, blijven zoeken hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De meerderheid doet het dan ook niet. Slim, want dan ben je onopvallend en heeft de maffia geen interesse. Maar wel vrij saai voor het spel zelf.
Precies, mijn dood moet gewreekt wordenquote:
Ja ik ben toch bezig! Ik vind dat ik al twee overtuigende mogelijke moordenaars geïdentificeerd heb, maar ik heb er feedback voor nodig, zodat ik me niet weer blind staar.quote:
Je mag helemaal niets zeggen over het spelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Ang3l het volgende:
Mag je trouwens als dooie nog wel hints bekijken en tips geven?
Of moet je daar gewoon je bek verder over houden?
De dode kunnen niet spreken, helaas. Ang3l, ik had je nog niet kwijt willen zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Ang3l het volgende:
Mag je trouwens als dooie nog wel hints bekijken en tips geven?
Of moet je daar gewoon je bek verder over houden?
Dit spookt ook nog steeds door mijn hoofd. Ik ga Bartjes pohi, fobo en pro erbij halen. The truth shall set them dead souls free!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
In het kader van eerlijkheid. Ik vind jou nog een beetje verdacht. Ang3l wees met het vingertje naar jou en poef, Ang3l dood.
Ik ben een engel, ik zit toch op je schouder te fluisterenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De dode kunnen niet spreken, helaas.
Ach ja... beter jong en nog mooi dood dan later oud en verrimpeld in de kist hequote:Ang3l, ik had je nog niet kwijt willen zijn! Morgen kom ik naar je kijken, als je opgebaard ligt enzo.
Er zijn twee maffiagroepen he, die willen elkaar ook weghebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:11 schreef Stali het volgende:
*grijns*
Ik heb nog nooit zoveel homo's zien lurken in mijn fotoboek. En andersom trouwens.
Kan ze dus wel wegstrepen van mijn mafialijstje..
Of ze zijn op zoek naar de andere maffia of de seriemoordenaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:11 schreef Stali het volgende:
*grijns*
Ik heb nog nooit zoveel homo's zien lurken in mijn fotoboek. En andersom trouwens.
Kan ze dus wel wegstrepen van mijn mafialijstje..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of ze zijn op zoek naar de andere maffia of de seriemoordenaar
Er zijn 2 maffiagroepen die elkaar dood willen hebben, dus die zijn ook op zoek naar elkaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:17 schreef Stali het volgende:
Misschien ben ik weer es naief, maar men gaat niet zoeken naar hints wanneer mafia.
Waarom zou je? Als mafia zit je toch gebakken?
Ik denk dus TheVulture he. Als enige heeft hij een partner, en een vulture is een vogel die in de verte op een eagle lijkt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat homogedoe de hele tijd, het zijn er maar 4 in totaal, waarvan er nu 1 dood is. Van de (in totaal) 41 man
.
Ik zou je wel willen geloven, maar ik zie nergens terug waar de "eagle" op zou moeten slaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dus TheVulture he. Als enige heeft hij een partner, en een vulture is een vogel die in de verte op een eagle lijkt.
Het zijn er meer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat homogedoe de hele tijd, het zijn er maar 4 in totaal, waarvan er nu 1 dood is. Van de (in totaal) 41 man
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |