In het kader van eerlijkheid. Ik vind jou nog een beetje verdachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
Even een vraagje; dat stuk over JB moet apart van dat stuk over Sheep gelezen worden toch?
Het is toch een op zich staande moord?
Bovendien werd dat door JB ontkent, en die bleek maffia te zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
In het kader van eerlijkheid. Ik vind jou nog een beetje verdacht. Ang3l wees met het vingertje naar jou en poef, Ang3l dood.
Charmed_angel (al verdacht door vorige nacht met "hemel" enzo) heeft in fobo deze afbeelding:quote:In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering.

Zie naam, charmed_angel. Wel erg obvious though.quote:Ang3l vond dit een uiterst charmant
Post veel in TAL, het forum waar er voornamelijk voor Nederlandstalige muziektalentenjachten topics zijn. En ze ook actief in is.quote:gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek.
De geboren verwijst wellicht naar topics in OUD, terug te vinden in pohiquote:Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren.
Wat vergezocht maar: Niet goed kunnen passen binnen een SC #3quote:De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over.
Handbel kan ik niks meequote:Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Ze staat ook met Nick (van Nick $ Simon) op de fotoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Post veel in TAL, het forum waar er voornamelijk voor Nederlandstalige muziektalentenjachten topics zijn. En ze ook actief in is.
quote:Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak.
Maar per alinea is er maar één moordenaar beschreven, dus dat zou dan niet kunnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
c_a, heeft ook een foto van zichzelf in de trein...
[..]
Pak even het lijstje aubquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:28 schreef D. het volgende:
## ik stem voor charmed_angel
charmed_angel (1) D.
Sziget 2010 #4 The trains are leaving !quote:lawaai van de langsdenderende trein
Guus Meeuwis en Youp van 't Hekquote:maar hij had toch liever Nederlandse muziek
Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren?quote:en fladderden de vlinders nog in de schemering
Vlinders zijn insecten en insecten worden ook wel eens beestjes genoemd.quote:Er kroop een insect uit zijn mond, en nog één, en nog één en nog veel meer
FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.quote:overige giftige peren
Bloembak in de fik...quote:'Alleen jammer van die bloempotten'
Rampetampen lijkt mij eerder typisch een TT voor een Singles SC.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is natuurlijk way too obvious, maar het moet gezegd worden:
Liesje1979 is natuurlijk SEX-moderator, en de moord van Blessed19 is wel erg seksbelust zeg.
Heeft face-off dan alle moorden gepleegdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Faceoff:
Stukje 1:
[..]
Sziget 2010 #4 The trains are leaving !
Stukje 2:
[..]
Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
[..]
Farmville #70: Sinds wanneer komen vlinders uit eieren?
Stukje 4:
[..]
Vlinders zijn insecten en insecten worden ook wel eens beestjes genoemd.
FarmVille # 60: waar huisje boompje beestje een gewoonte is
[..]
FarmVille #58 - Met vele gifts en vroege vogels.
[..]
Bloembak in de fik...
Nee maar ik bleef maar hints zien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft face-off dan alle moorden gepleegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |