Heb die ander dicht gegooid.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef wendytje het volgende:
nu hebben we er twee.... net een voor jou geopend
##Vote IJsdraakjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef BeamofLight het volgende:
IJsdraakje (11) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
Huppelmuts (2) charmed_angel,
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (3) Bartjebart, Lekiamh, D.
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
Deze was ook eerder open...quote:
Er staat wel een 2 achter mn naam maar ik zie alleen C_A die mij wil lynchen??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
##Vote IJsdraakje
IJsdraakje (12) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
TheVulture (1) Susi
4 incl dorpsoudste?quote:
ik denk dat we samen een aan het maken waren en dat zij net eerder was.... geen probleemquote:
Ik zit net dus wordt dan niet stipt 19.00quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef -SG- het volgende:
Ohja, hara mag een leuk verhaaltje maken. Want ik ben a-creatief.
Ik sta nog steeds.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit net dus wordt dan niet stipt 19.00
Wannabe BMquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Charmed_Angel is één persoon toch?
Waarom telt ze dan voor 2 stemmen?
Daarom wannabequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Er is toch maar 1 BM per spel? Of komt er een nieuwe als deze is vermoord?
Nee, iemand heeft denk ik zijn naam weggehaald maar niet het cijfertje veranderd. Gewoon een foutje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Ja BOL is toch niet overtuigd van mijn mafiazijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft denk ik zijn naam weggehaald maar niet het cijfertje veranderd. Gewoon een foutje.
Denk dorpsoudstewannabe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Nee iemand heeft zn stem voor mij ingetrokken maar het cijfertje niet veranderdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk dorpsoudstewannabe.
BM doet toch niet altijd twee, kan wel 1 keer kiezen voor een dubbele lynch. Althans, ik ben een newb maar zo heb ik het iig begrepen.
Als je nog harder gaat juichen dan ga ik jou verdenken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja BOL is toch niet overtuigd van mijn mafiazijn![]()
Sorry dat ik blij ben dat ik niet gelyncht ga worden als dorp!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je nog harder gaat juichen dan ga ik jou verdenken.
Zou het?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Bartjebart het volgende:
Dit is niet zo'n handige set geweest of wel?
Deze dorpsgenoten staan vanaf nu op het hitlijstje voor morgen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef -SG- het volgende:
Vote van dorpsoudste.
IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudste
TheVulture (1) Susi
Ja als die er ook niet was geweest hadden we maar 1 optie per nacht gehadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig maar dat ik de gekke dokter heb teruggehaald
Maak de hints dan ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De beste en sterkste rol van het dorp,
Hoe krijgen we het voor elkaarquote:
Ja Ijsdraakje had wel wat harder mogen roepen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe krijgen we het voor elkaar
Ze had ook gewoon overtuigender moeten zijn!
De rest wel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Misschien moeten we de 1e lynch afschaffen. Die gaat nooit goed geloof ik
Maar wacht..... de hints kunnen niet naar IJsdraakje geleid hebbn....quote:
Degenen die IJsdraakje verdacht hebben zaten dus fout.quote:Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk nog steeds huppel en isdatzo
Joh. ze zaten sowieso fout. Want IJsdraakje was een nachtwaker, geen maffiaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wacht..... de hints kunnen niet naar IJsdraakje geleid hebbn....
Ja als nachtwaker kan ze doden, maar ze heeft niet gedood.... want de nachtwaker mag niet doen in de 1e nacht.
[..]
Degenen die IJsdraakje verdacht hebben zaten dus fout.
Toch?
Ik ben dorp GVD!!quote:
Kerel...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
O wacht... je chapeau was vast sarcastisch
Zou het?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, de nachtwaker afmaken is toch ook geen ramp?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Joh. ze zaten sowieso fout. Want IJsdraakje was een nachtwaker, geen maffia.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet wel wat ze zeggen.........quote:
Volgens mij hebben jullie de grootste lol achter de schermenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Joh. ze zaten sowieso fout. Want IJsdraakje was een nachtwaker, geen maffia.
Nachtwaker afmaken is wél een ramp. Hij kan fout zitten, maar 1 mob is ongeveer 5 dorpelingen waard, dus dat mag ook af en toe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, de nachtwaker afmaken is toch ook geen ramp?
Is weliswaar geen maffia, maar kan er wel op los moorden en ook fout zitten daarin.
We zullen je missen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Wanneer begint het gekruip?
Rip aan mezelf
Je wilt niet wetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie de grootste lol achter de schermen
Daar ben ik dan wel weer benieuwd naarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten. Wat voor pm's we ook krijgen
!
Ik hoef niet te kruipen, maar ik zat wel echt te twijfelen tussen jou en Isdatzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Wanneer begint het gekruip?
Rip aan mezelf
Zo gaat dat..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kruipen, maar ik zat wel echt te twijfelen tussen jou en Isdatzo.
Vorige ronde was ik er van overtuigd dat Hara de boel zat te flessen en die bleek ook zo onschuldig als een pasgeboren baby. Gaat fijn..
Neeeeeheeee. Misschien na het spel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar![]()
Kan je die niet posten zonder naam erbij
We weten toch niet of de 2e keuze wél maffia was?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, gelukkig had de BM geen dubbellynch ingesteld
daaromquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We weten toch niet of de 2e keuze wél maffia was?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nachtwaker afmaken is wél een ramp. Hij kan fout zitten, maar 1 mob is ongeveer 5 dorpelingen waard, dus dat mag ook af en toe.
Dat zou wel leuk zijn ja.quote:
Het was overtuigend maar die onderbroeken waren me een raadsel. Ik denk daarom dat hij ook gewoon onschuldig is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo gaat dat..
Ik denk zelfs dat Isdatzo onschuldig is
Ja ik ben maffiaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]Je offert ons zo gemakkelijk op?
Volgens mij.... ben jij gewoon maffia
Zo van: Pfoeiii, laat die nachtwaker maar wat dorpelingen killen... die kans is groter dan dat ie maffia pakt!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.
We angels should stick together
Die kunnen we gemist hebben, sommige hints waren geloof ik heel vaag de vorige ronde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Het was overtuigend maar die onderbroeken waren me een raadsel. Ik denk daarom dat hij ook gewoon onschuldig is.
Ik zei toch dat ik je niet vermoord hadquote:
Ja, dus de kans dat een nachtwaker een onschuldige vermoord is groter dan dat ie een maffia vermoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik ben maffiaBij deze vertel ik het jou, niet doorvertellen he.
Reken maar uit, 40 man, 8 maffia (of10?).
Dus 1 op de 5 of 1 op de 4 is een maffia.
Could have been worsequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik je niet vermoord had
Wat een dood trouwens, piranha's.
Bartjebart heeft ook een TT over onderbroeken in zijn history.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Het was overtuigend maar die onderbroeken waren me een raadsel. Ik denk daarom dat hij ook gewoon onschuldig is.
Dat is zielig ja, maar je moet toch het risico nemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus de kans dat een nachtwaker een onschuldige vermoord is groter dan dat ie een maffia vermoord.
Da;s toch keisieluuuugh?
Making sacrifices for the greater good en zo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is zielig ja, maar je moet toch het risico nemen![]()
Als je en mob afmaakt dan kunnen zij weer minder kills maken en dit scheelt ook weer dorpelingen. Bovendien is ook het doel van het spel om ze af te maken dus we moeten wel.
Ja maar de rest is weer een stuk minder sterk dan bij Isdatzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bartjebart heeft ook een TT over onderbroeken in zijn history.
Iets over de ideale homo onderbroek.
Zit je mij nu verdacht te maken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bartjebart heeft ook een TT over onderbroeken in zijn history.
Iets over de ideale homo onderbroek.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Making sacrifices for the greater good en zo?
Wie kaatst.........quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit je mij nu verdacht te maken?
Hadden we het slechter kunnen treffen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorry ijsdraakje![]()
Hebben we gewoon de nachtwaker gelynched
Pffquote:
Je kent me tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Isdatzo, ik heb geen schuld in je lynch, hopelijk wordt dat vertrouwen niet geschonden.
Toen won het deurp ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Zo![]()
Gaat toch niet dezelfde kant op als het vorige rondje he
Ook maar niptquote:
onenigheid?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef -SG- het volgende:
Boh boh, bloed zweet en tranen achter de schermen.
Lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg, trouwens hè. Die 21.40 is een deadline, je hoeft niet per se tot 21.40 te wachten. Liever niet zelfs.
Om nog maar een keer een gooi te doen.quote:Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel (1) te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' (2) Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies(3), maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Plop, plop, plop (4). De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.
4. is bagger.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Lekiamh het volgende:
IDZ:
[..]
Om nog maar een keer een gooi te doen.
1: IDZ heeft gepost in Wat zijn deze tafel en stoelen waard?
2: Z'n avatar ("Yes it is. No, it isn't".) Maar ook z'n ondertitel en sig ("Algemeen expert, quote van L.no)
3. Deze kan ik niet plaatsen, maar moet toch een hint zijn?
4. 3 schoten. IDZ zijn nick bestaat uit "Is, dat, zo". 3 woorden.
Dit kan allemaal toeval zijn natuurlijk, dus ik ben benieuwd of IDZ zelf betere verklaringen kan geven voor de hints in dat stukje van Nacht 1.
Volgens mij hebben jij en SG wel veel meer lol achter de schermenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest trouwens echt hard lachen toen PS zei dat de nachtwaker ijsdraakje moest doden
Neuh, geen zin in. Weet je, lynch me maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Lekiamh het volgende:
IDZ:
[..]
Om nog maar een keer een gooi te doen.
1: IDZ heeft gepost in Wat zijn deze tafel en stoelen waard?
2: Z'n avatar ("Yes it is. No, it isn't".) Maar ook z'n ondertitel en sig ("Algemeen expert, quote van L.no)
3. Deze kan ik niet plaatsen, maar moet toch een hint zijn?
4. 3 schoten. IDZ zijn nick bestaat uit "Is, dat, zo". 3 woorden.
Dit kan allemaal toeval zijn natuurlijk, dus ik ben benieuwd of IDZ zelf betere verklaringen kan geven voor de hints in dat stukje van Nacht 1.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest trouwens echt hard lachen toen PS zei dat de nachtwaker ijsdraakje moest doden
Wat is dat nouquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in. Weet je, lynch me maar.
It'd better be van mijn onschuld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]kan me voorstellen. Ik ben nog wel steeds overtuigd van Idz
Ik twijfelde tussenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Dat ik geen zin heb om me tot in den treure te moeten verdedigen terwijl ik verder toch geen speciale rol heb.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ik geen zin heb om me tot in den treure te moeten verdedigen terwijl ik verder toch geen speciale rol heb.
It just ain't worth it.
Same herequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ik geen zin heb om me tot in den treure te moeten verdedigen terwijl ik verder toch geen speciale rol heb.
It just ain't worth it.
Pas mijn hints dan even aan. TRV is pas later dan het stukje gekomen, dus die kan niet eens. Dat mag je nakijken, want ik heb dat topic na 30 dagen vanochtend gekickt. Alle andere hints komen uit drie stukjes, dus dat kan ook niet. Het frisgewassen en zonnige dag dingetje kunnen net zo goed naar D., Charmed_angel en tombolofan wijzen, want die posten in dezelfde slowchats als ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hintupdate:
Tegen Pheno:
-Sig iets met heaven en in de moord op Trevland aan de hemel wordt gerefereerd.
- Ijsfoto's in fobo en beroep ijscoboer (rilling)
- Frisgewassen -> Zo in onze sas met badedas
- Zonnige dag -> Goedemorgen zonnestraaltjes
- Vakantie -> Pinguin met knapzak in FoBo -> reizende pinguin? + topic over Nieuw Zeeland in Travel.
Hadden we nog meer? Want ik wil het graag goed doen volgende lynch![]()
Ik heb ze gewoon overgenomen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas mijn hints dan even aan. TRV is pas later dan het stukje gekomen, dus die kan niet eens. Dat mag je nakijken, want ik heb dat topic na 30 dagen vanochtend gekickt. Alle andere hints komen uit drie stukjes, dus dat kan ook niet. Het frisgewassen en zonnige dag dingetje kunnen net zo goed naar D., Charmed_angel en tombolofan wijzen, want die posten in dezelfde slowchats als ik.
Zo.. stukjes opgezocht. Weet je, ik geef toe! Ik heb ALLE DRIE de moorden gepleegdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hintupdate:
Tegen IDZ:
STUKJE 3 - Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."
STUKJE 3 - Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In IDZ's fobo staan 2 vakantie foto's![]()
STUKJE 4 - fobo plaatje van een bellende homer (Laatste moord werd door de foon gefluisterd)
STUKJE 2 - IDZ heeft gepost in Wat zijn deze tafel en stoelen waard? (keukentafel)
STUKJE 2 - 3 schoten, nick is drie woorden
(Ik weet zo niet uit welke stukjes, heb daar niet meer naar gekeken)
Ik denk de eerste ook, alleen hebben we die hints gewoon nog niet ontdektquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo.. stukjes opgezocht. Weet je, ik geef toe! Ik heb ALLE DRIE de moorden gepleegd.
Supermaffiaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo.. stukjes opgezocht. Weet je, ik geef toe! Ik heb ALLE DRIE de moorden gepleegd.
Waar moet dat. Ik wil ze best bij de andere invullen hoor, dat hoef ik niet op te zoeken. Ze posten in dezelfde SC.quote:
Gewoon kopiëren en plakken, zo doe ik het ook, ik ben niet de Koninklijke Lijstjesbijhouder ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar moet dat. Ik wil ze best bij de andere invullen hoor, dat hoef ik niet op te zoeken. Ze posten in dezelfde SC.
Da's gewoon het hint-bericht kopiëren en de nieuwe erin gooien. En sorry van die van TRV,scheef gekeken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar moet dat. Ik wil ze best bij de andere invullen hoor, dat hoef ik niet op te zoeken. Ze posten in dezelfde SC.
Zou ik, als maffia, jullie zo'n goed voorbeeld geven? Hmm, nou, hmmquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pheno het volgende:
Als we erbij zetten uit welk stukje het komt is het handig ja. Nu kan het ons alleen maar op het verkeerde been zetten
Je hoeft wat mij betreft niet je eigen onschuld te bewijzen (zo werkt dat in RL ook niet), maar het zou wel helpen als je mee zou helpen andere (verklaringen voor) hints te vinden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
Maar kies het stukje waar de hints het "sterkste" zijn. Dat zijn volgens mij de hints van stukje 3. Right? Zo sterk zijn die toch niet. Die ene is veel te obvious en die ander van de vakantiefoto's.. yea hmm.. verder heeft niemand vakantiefoto's in z'n fobo natuurlijk [ afbeelding ] . Overigens zijn het er geen 2 maar is het er één.
Zo, hier moeten jullie het mee doen. Nu doe ik geen moeite meer om mijn onschuld te bewijzen.
De volgende ronde moet je voor de grap eens een slang in je fobo zetten. Kan je lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
Maar kies het stukje waar de hints het "sterkste" zijn. Dat zijn volgens mij de hints van stukje 3. Right? Zo sterk zijn die toch niet. Die ene is veel te obvious en die ander van de vakantiefoto's.. yea hmm.. verder heeft niemand vakantiefoto's in z'n fobo natuurlijk [ afbeelding ] . Overigens zijn het er geen 2 maar is het er één.
Zo, hier moeten jullie het mee doen. Nu doe ik geen moeite meer om mijn onschuld te bewijzen.
40 profielen/fobo's/pohi's, die's gek!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Je hoeft wat mij betreft niet je eigen onschuld te bewijzen (zo werkt dat in RL ook niet), maar het zou wel helpen als je mee zou helpen andere (verklaringen voor) hints te vinden.
Het hoeft ook helemaal niet meer, de lynch is geweest en de volgende wordt mede gebaseerd op wat er in de nachtstukjes wordt geschreven, als daar niets naar jou wijst, hoef je je ws niet druk te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had er wel bij gezet dat ze niet uit dezelfde stukjes kwamen, maar idd niet opgezocht uit welke stukjes dan wel. Vond het overnemen al veel werkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pheno het volgende:
Als we erbij zetten uit welk stukje het komt is het handig ja. Nu kan het ons alleen maar op het verkeerde been zetten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De volgende ronde moet je voor de grap eens een slang in je fobo zetten. Kan je lachen
Of My Little Pony-metworst.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De volgende ronde moet je voor de grap eens een slang in je fobo zetten. Kan je lachen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel want stali en PS vonden mij nog steeds verdachtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het hoeft ook helemaal niet meer, de lynch is geweest en de volgende wordt mede gebaseerd op wat er in de nachtstukjes wordt geschreven, als daar niets naar jou wijst, hoef je je ws niet druk te maken
Ja dagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel want stali en PS vonden mij nog steeds verdacht.
Zeg stali, als ik onschuldig ben ga je voor mij dan ook een zandpad opeten?
Maar dan staat er in een van die stukjes: Hij werd vermoord door een blauwe pinguin die TALSC heet en dan stemt iedereen op Pheno, zorgen overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik durf gewoon meteen niet meer trots te zijn op het feit dat ik een soort van angst had overwonnenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
40 profielen/fobo's/pohi's, die's gek!
Ik vond jou eigenlijk niet verdacht vanwege die onderbroeken. Ik hebt gezocht in jouw historie en kwam tegen dat je in 2006 en 2008 had gepost over onderbroeken. Toen vroeg ik hoever die hints teruggingen. Geen antwoord gekregen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar schat, het is nog voor we begonnen als gemeld dat de posthistory van 1 of 2 pagina's werd gebruikt, en niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vond jou eigenlijk niet verdacht vanwege die onderbroeken. Ik hebt gezocht in jouw historie en kwam tegen dat je in 2006 en 2008 had gepost over onderbroeken. Toen vroeg ik hoever die hints teruggingen. Geen antwoord gekregen.
Ik twijfelde enorm tussen jou en IJs. Lees jij eigenlijk wel?
Ff serieus zit jij van 40 man de hele PH na te kijken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vond jou eigenlijk niet verdacht vanwege die onderbroeken. Ik hebt gezocht in jouw historie en kwam tegen dat je in 2006 en 2008 had gepost over onderbroeken. Toen vroeg ik hoever die hints teruggingen. Geen antwoord gekregen.
Daarom heb ik meerdere keren aangegeven dat die onderbroeken niet bij Isdatzo terug te vinden waren. Maar er werd gewoon niet op gereageerd. Net zoals ik aangaf dat bij Tombola wel paarden terug te vinden waren, was een eenzame roep in de woestijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar schat, het is nog voor we begonnen als gemeld dat de posthistory van 1 of 2 pagina's werd gebruikt, en niet meerLees jij eigenlijk wel
Nee, die paarden kun je er prima bij zetten in het lijstjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Daarom heb ik meerdere keren aangegeven dat die onderbroeken niet bij Isdatzo terug te vinden waren. Maar er werd gewoon niet op gereageerd. Net zoals ik aangaf dat bij Tombola wel paarden terug te vinden waren, was een eenzame roep in de woestijn.
Niemand luistert hier. 1 goeie hint en hop, iedereen holt erachter aan. Dat heb ik zelf ook maar gedaan omdat ik erg slecht in hints blijk te zijn.
Dat zou loos zijn als al gezegd dat de hints op de eerste (later eventueel 2e-3e) pagina van de PH staan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Ff serieus zit jij van 40 man de hele PH na te kijken?
Ik heb een aantal keer gezegd dat je alleen de eerste 2 pagina's van de PH hoeft te bekijken, van myraela zou ik de eerste 4 pakken want druk onz modje met veel slotjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die paarden kun je er prima bij zetten in het lijstjeAlleen heb ik dat dan even gemist.
Wat voor hint is dat?
Ik heb het niet over t stukje van hara,die paarden vallen wel opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Het hele stukje staat bol van de paarden en manen
Oh okayquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over t stukje van hara,die paarden vallen wel opmaar over de paarden bij Tombola . Die heb ik over t hoofd gezien
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh okay![]()
Valt ook wel mee hoor. Een eenhoorn en een stel pony's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hadden we nog meer? Want ik wil het graag goed doen volgende lynch![]()
Zet t dan even in die lijst erbij wil je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Bartjebart --> Wat is nou typisch homo-ondergoed? --> Ondergoed
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Top dan ben ik in de war en verwissel ik jou en tomboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Mooi is datquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top dan ben ik in de war en verwissel ik jou en tombo
Sorry!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi is dat
Dan had ik beter niks kunnen zeggen dus
O ja, daar was toch een TT bij met paarden ofzo? Ik weet nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry!!
Hoe kan ik het goedmaken?
Dan was de hint naar tombo dat ze farmville speelt
Met liefde gedaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zet t dan even in die lijst erbij wil je?
Iedereen ook steeds diequote:
Half uurtje ongeveer gok ik zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
Hoelang duurt het nog voordat we eindelijk weten of de maffia 1 van ons heeft vermoord?
Ja, ik lees wel maar ik vond 't niet de moeite waard om daar op te reageren. 2006 en 2008, dat is 80 pagina's posthistory verder ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Wellik? Ik moets van Janies die ene hint bijwerkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hallo, heb ik die stukjes bij mezelf voor niks opgezocht?
Het grote FOK! Maffia spel #24 Spelen met hints.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellik? Ik moets van Janies die ene hint bijwerken
Aangepastquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het grote FOK! Maffia spel #24 Spelen met hints.
Hej maar kerel... van welke moord verdenk je me nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Zo, en weer een paar tegen Bartjebart.
Die history doorspitten had ik eerder niet gedaan, alleen de fobo's!
That's part of the game. Gaan we nu valsnichterij in de praktijk zienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej maar kerel... van welke moord verdenk je me nu eigenlijk?
Je zit me gewoon zwart te maken
It's the pink agendaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
That's part of the game. Gaan we nu valsnichterij in de praktijk zien?
Dat doen we alleen in [HOMO]...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
That's part of the game. Gaan we nu valsnichterij in de praktijk zien?
Ik vind ze ook sterkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:39 schreef Ang3l het volgende:
Nou, die van SURVIVAL bij Bartjebart vind ik de sterkste.
Dat survivallen voor mannen en vrouwen wordt echt zo sterk genoemd en volgens mij is die nog aan niemand gelinkt, en je post in het topic Survivalgame, voor idols... en da's mannen en vrouwen.
Hij had het druk met datenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze ook sterk![]()
Je had eerder moeten gaan zoeken manWaren we de nachtwaker nu misschien niet kwijt...
Sorryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze ook sterk![]()
Je had eerder moeten gaan zoeken manWaren we de nachtwaker nu misschien niet kwijt...
Beetje daten als je hints moet oplossenquote:
Ik heb gescand. Hij viel me niet opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry
Ik had echt alleen de fobo's bekeken eerst. En daar zag ik niks verdacht.
En toen begon ie mij te verdenken en dacht ik valsnichterend "Godverrrrdomme, ik zal je krijgen1 Mij een beetje vals beschuldigen!" ...... alleen toen ik ging zoeken zag ik gewoon ECHTE hints
Stukje 3 of 4.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej maar kerel... van welke moord verdenk je me nu eigenlijk?
Ik wil het ook weten.quote:
Als je de jackpot wint deel je 'm wel met ons he?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef -SG- het volgende:
Zo. richting casino. Veel plezier met hints oplossen
Ïk had t ook wel verwacht, snel dood te zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Dat krijg je ervan heh, janies, als je te actief meedoet
Nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wist wel dat JB mafia was![]()
Verdomme Ang3l eruit die deed het net zo goed.
Nu verdenk ik Bartje helemaal![]()
En dan nu lezen
Wist ik wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ïk had t ook wel verwacht, snel dood te zijnMaar ik hoopte zo dat ik zou blijven leven
[..]
Niet
Nu ben ik nieuwsgierig wie mij vermoordt heeft
Maar ik doe niet meer mee...
Ik mis je nu alquote:
Logisch wel he dat er dorp dood gaat tijdens de mafiakillsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Maffia dood
![]()
Dorp dood
Wat een kutnacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel he dat er dorp dood gaat tijdens de mafiakills
Ik vroeg mezelf al af waar ik een eenhoorn hadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top dan ben ik in de war en verwissel ik jou en tombo
Foutje tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg mezelf al af waar ik een eenhoorn had
Ik ben dan dus zo'n muts die gaat kijken in haar eigen posthistory of daar iets met eenhoorns staat, ik wordt vrij achterdochtig van dit spel, zelfs naar mezelfquote:
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben dan dus zo'n muts die gaat kijken in haar eigen posthistory of daar iets met eenhoorns staat, ik wordt vrij achterdochtig van dit spel, zelfs naar mezelf
Ik heb anderen die dat voor mij doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben dan dus zo'n muts die gaat kijken in haar eigen posthistory of daar iets met eenhoorns staat, ik wordt vrij achterdochtig van dit spel, zelfs naar mezelf
huh?quote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ehh, we gaan hier niet op erik stemmen hè.
##Vote iBennyquote:
In het 3de stukje zie ik ook al een .quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Nou nog in 't 1e, 3e en 4e stukje hints naar mij proberen te vinden! Kan nooit moeilijk zijn.
Heyhey, afblijven van dat zandpad. Die is voor stali!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Onder het genot van:
[ afbeelding ]. Stomme hints.
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heyhey, afblijven van dat zandpad. Die is voor stali!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Allright! Ik maak mijn keuze en ben bereid een zandpad op te slobberen qua stof mocht ik het mis hebben maar!!!!
Stali geloofde in het vorige spel niet dat Hara onschuldig was. En dat was ze wel, dus moest ze stof happen.quote:
Dat ging er heel wat erger aan toe dan nu met Isdatzo, dus hij moet zn bakkus houwequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Stali geloofde in het vorige spel niet dat Hara onschuldig was. En dat was ze wel, dus moest ze stof happen.
Dit is 't begin, let maar op. Ik weet hoe dat gaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ging er heel wat erger aan toe dan nu met Isdatzo, dus hij moet zn bakkus houwe
Aww boo, you whore.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit is 't begin, let maar op. Ik weet hoe dat gaat.
Ik was de enige die geen onderbroeken aan jou kon linken he. Niemand die antwoord gaf en jij verdedigde dat ook niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heyhey, afblijven van dat zandpad. Die is voor stali!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap Benny's stem niet, en die maakt me heel nerveus! Misschien snapt ie het niet en denk ie dat het positief is om op iemand te stemmen.
Door elkaar, het moet niet te makkelijk worden hè.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef Susi het volgende:
Oh en Hara/SG, over de volgorde van de moorden: is het zo dat de eerste twee beschreven moorden door leden van de maffiabende gepleegd worden die in de eerste nacht ook de eerste twee moorden pleegden ? Of staat dat allemaal door elkaar ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wil de volgende dag nog halen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik was de enige die geen onderbroeken aan jou kon linken he. Niemand die antwoord gaf en jij verdedigde dat ook niet.
Ik hap geen zandkorrel..
Ja, stel je voor dat we als dorp een keer een maffialid lynchen! Ongehoord!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door elkaar, het moet niet te makkelijk worden hè.
Zelfs met die namen erbij zou je nog dorp lynchenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat we als dorp een keer een maffialid lynchen! Ongehoord!
Ja, probablyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zelfs met die namen erbij zou je nog dorp lynchen
Zelfs je eigen BG beschuldigde je van mafia zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ging er heel wat erger aan toe dan nu met Isdatzo, dus hij moet zn bakkus houwe
Ik vond het wel snugger bedacht van m'n eigenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door elkaar, het moet niet te makkelijk worden hè.
erg goed gespeeld was datquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs je eigen BG beschuldigde je van mafia zijn
Ik dacht ZarGon.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie heeft Sheep vermoord volgens jou?
Die is toch als enige juist duidelijk? Of ben je weer sarcastisch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie heeft Sheep vermoord volgens jou?
Nee joh gek!!quote:
Ik vind jou heerlijk. Echt waar, aandoenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Die is toch als enige juist duidelijk? Of ben je weer sarcastisch?
Plots zag hij JaniesBrownie achter hem staan: "Creatieve dood, hè?" Sheepcidus(dorpsbewoner) kon niet meer reageren, de insecten aten hem levend op.
Content met haar moord liep JaniesBrownie
Dat denk ik!quote:
Ik ga zesfl spelfouten maken... Straks word ik nog verdachtquote:
Hoezo, straks?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zesfl spelfouten maken... Straks word ik nog verdacht
Als je graag lekker wilt slapen, kunnen we je morgen wel lynchen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon gisteren trouwens tot half 4 niet slapen omdat ik de hele tijd met die hints in mijn hoofd zat. Ben benieuwd of dat deze nacht weer zo is
. Ik en mijn verdomde fanatisme bij spelletjes
![]()
.
Morgenochtend ga ik mij buigen over jouw geweldige stukjes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Waar blijft dat hintzoeken dan?Zit ik hele dagen weg te gooien met hints maken, doen jullie er niets mee.
Moet ik posten dat ik aan het zoeken ben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Waar blijft dat hintzoeken dan?Zit ik hele dagen weg te gooien met hints maken, doen jullie er niets mee.
Ja ben bezig mensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
nee hoor, dat hoeft nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ik posten dat ik aan het zoeken ben?
Komt ze nu mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:50 schreef Susi het volgende:
Hee, wat is dat nou steeds met Raamkla in dat vorige topic ? Want dat is gewoon Alkmaar andersom natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |