abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87331061

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Deelnemers
1. Susi Profiel | History | Fotoboek
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
11. Stali Profiel | History | Fotoboek
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | Fotoboek
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek Mafia
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | Fotoboek
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek
39. Huppelmuts Profiel History Fotoboek
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
pi_87331133
Er kwam geen nieuw topic en ik wilde stemmen. Momentje.
pi_87331144
volleybal toernooi suckt, heb al een keer verloren :(
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_87331164
nu hebben we er twee.... net een voor jou geopend
uit een aspergernest
pi_87331227
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef wendytje het volgende:
nu hebben we er twee.... net een voor jou geopend
Heb die ander dicht gegooid. :@
pi_87331252
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef BeamofLight het volgende:
IJsdraakje (11) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
Huppelmuts (2) charmed_angel,
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (3) Bartjebart, Lekiamh, D.
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
##Vote IJsdraakje

IJsdraakje (12) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
TheVulture (1) Susi
pi_87331284
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Deze was ook eerder open...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:50:11 #8
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87331370
Joehoe :W.
A little knowledge is a dangerous thing.
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:50:13 #9
169210 liesje1979
pi_87331374
Zijn er nog 8 stemmen over nu?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:51:41 #10
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87331423
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn er nog 8 stemmen over nu?
4
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:53:06 #11
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87331465
Nog 10 minuten
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:53:26 #12
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87331476
En wie gaat ons komen vergezellen?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:53:40 #13
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87331482
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

##Vote IJsdraakje

IJsdraakje (12) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela
TheVulture (1) Susi
Er staat wel een 2 achter mn naam maar ik zie alleen C_A die mij wil lynchen??

Tevens: Ezechielk had het druk op het werk en zit nu op een bruiloft, denk niet dat hij het nog redt om te stemmen ;(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87331485
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

gif nix....
uit een aspergernest
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:54:25 #15
169210 liesje1979
pi_87331502
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:51 schreef -SG- het volgende:

[..]

4
Ohja, al 4 minder natuurlijk.
Goeie opkomst. :D
pi_87331515
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:51 schreef -SG- het volgende:

[..]

4
4 incl dorpsoudste?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:55:16 #17
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87331526
Ohja, hara mag een leuk verhaaltje maken. Want ik ben a-creatief.
pi_87331534
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Deze was ook eerder open...
ik denk dat we samen een aan het maken waren en dat zij net eerder was.... geen probleem
uit een aspergernest
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:55:50 #19
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87331549
Vote van dorpsoudste.

IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudste
TheVulture (1) Susi
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:55:51 #20
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87331552
Heeft de dorpsoudste überhaupt wel gestemd? :')

Edit: laat maar :P
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_87331604

IJsdraakje...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:57:54 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87331619
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef -SG- het volgende:
Ohja, hara mag een leuk verhaaltje maken. Want ik ben a-creatief.
Ik zit net dus wordt dan niet stipt 19.00
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:58:09 #23
169210 liesje1979
pi_87331631
Charmed_Angel is één persoon toch?
Waarom telt ze dan voor 2 stemmen?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:58:25 #24
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87331640
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zit net dus wordt dan niet stipt 19.00
Ik sta nog steeds.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:00:32 #25
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87331702
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Charmed_Angel is één persoon toch?
Waarom telt ze dan voor 2 stemmen?
Wannabe BM :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:00:40 #26
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87331709
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:01:51 #27
169210 liesje1979
pi_87331746
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wannabe BM :Y
Huh?
Er is toch maar 1 BM per spel? Of komt er een nieuwe als deze is vermoord?
pi_87331762
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Huh?
Daarom wannabe :P
Er is er 1, en die wordt niet vervangen bij zijn dood.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:02:51 #29
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87331782
quote:

[..]

Huh?
Nee, iemand heeft denk ik zijn naam weggehaald maar niet het cijfertje veranderd. Gewoon een foutje.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:03:21 #30
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87331795
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:02 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nee, iemand heeft denk ik zijn naam weggehaald maar niet het cijfertje veranderd. Gewoon een foutje.
Ja BOL is toch niet overtuigd van mijn mafiazijn :D *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87331825
quote:

[..]

Huh?
Denk dorpsoudstewannabe.
BM doet toch niet altijd twee, kan wel 1 keer kiezen voor een dubbele lynch. Althans, ik ben een newb maar zo heb ik het iig begrepen.
pi_87331826
De grote vraag is nu natuurlijk of er een maffioso gelyncht is...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:05:06 #33
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87331859
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef Stali het volgende:

[..]

Denk dorpsoudstewannabe.
BM doet toch niet altijd twee, kan wel 1 keer kiezen voor een dubbele lynch. Althans, ik ben een newb maar zo heb ik het iig begrepen.
Nee iemand heeft zn stem voor mij ingetrokken maar het cijfertje niet veranderd :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87331890
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja BOL is toch niet overtuigd van mijn mafiazijn :D *O*
Als je nog harder gaat juichen dan ga ik jou verdenken.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:07:24 #35
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87331940
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Stali het volgende:

[..]

Als je nog harder gaat juichen dan ga ik jou verdenken.
Sorry dat ik blij ben dat ik niet gelyncht ga worden als dorp!! -O-
Ik zal het nooit meer doen!!
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:07:26 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87331941

Wat een heugelijke dag in FOK!Town! De eerste lynch van deze ronde voor de oude meute, en sowieso de eerste voor de nieuwe dorpelingen. Oh, wat een spannning en sensatie. Zaten ze nu wel goed? Hadden ze niet toch bij één van de andere 2192343295 opties moeten blijven die zijn genoemd? Isdatzo, of toch Ijsdraakje. Ijsdraakje bibberde als nooit tevoren. "Jullie maken een grote fout, ik zeg het je!!" Isdatzo leunde wat nonchalant tegen een bankje terwijl Ijsdraakje er nog iets van probeerde maken. "Ach, ik ga toch niet dood" sprak Isdatzo.

Er is geen uitweg mogelijk, de nachtwaker moet dood. Ijsdraakje(nachtwaker) werd in een aquarium vol piranha's gegooid.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:07:36 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87331950
Chapeau dorp!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:08:10 #38
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87331968
Begin maar vast met stofkruipen mensjes :6
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:08:17 #39
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87331973
KUTHOMO'SS!!!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:08:21 #40
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87331976
Lekker bezig jongens _O- :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:08:33 #41
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87331981

goeie
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:08:35 #42
163938 Lekiamh
Dietslander
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:09:12 #43
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87332006
Kruipen dus!
(En nachtwaker mag niet doden in nacht 1. :6)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_87332019
Dit is niet zo'n handige set geweest of wel? _O-
pi_87332030
NEEEEEEEE
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:09:53 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87332032
Gelukkig maar dat ik de gekke dokter heb teruggehaald :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:10:03 #47
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87332036
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Bartjebart het volgende:
Dit is niet zo'n handige set geweest of wel? _O-
Zou het?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:10:10 #48
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_87332039
Gaat lekker zo.

De twee beste rollen zijn al uit het spel weg. :+
pi_87332046
Oh. Dat was een goeie goeierik he? ;(
pi_87332056
-O- .
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:10:45 #51
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87332062
Hoe laat zijn de kills?
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:10:52 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87332064
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:10 schreef Myraela het volgende:
De beste en sterkste rol van het dorp, B-)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:11:06 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332070
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:26 schreef D. het volgende:
##unvote Huppelmuts

##vote Ang3l

ZEG! :(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:11:06 #54
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_87332071
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef -SG- het volgende:
Vote van dorpsoudste.

IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudste
TheVulture (1) Susi
Deze dorpsgenoten staan vanaf nu op het hitlijstje voor morgen. })
pi_87332075
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig maar dat ik de gekke dokter heb teruggehaald :')
Ja als die er ook niet was geweest hadden we maar 1 optie per nacht gehad :')
pi_87332088
Ik zal voortaan maar zelf hints zoeken ipv andere te geloven.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:11:45 #57
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87332097
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De beste en sterkste rol van het dorp, B-)
Maak de hints dan ook niet zo moeilijk :6
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87332103
Ik denk nog steeds huppel en isdatzo
pi_87332108
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:10 schreef Myraela het volgende:
Hoe krijgen we het voor elkaar :{
Ze had ook gewoon overtuigender moeten zijn!
pi_87332115
-O-
Misschien moeten we de 1e lynch afschaffen. Die gaat nooit goed geloof ik :')
pi_87332129
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoe krijgen we het voor elkaar :{
Ze had ook gewoon overtuigender moeten zijn!
Ja Ijsdraakje had wel wat harder mogen roepen...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:13:09 #62
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87332138
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
-O-
Misschien moeten we de 1e lynch afschaffen. Die gaat nooit goed geloof ik :')
De rest wel?
Vorige ronde duurde het ff voor we eindelijk mafia te pakken hadden _O-
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:13:18 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332144
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
Chapeau dorp!
Maar wacht..... de hints kunnen niet naar IJsdraakje geleid hebbn....
Ja als nachtwaker kan ze doden, maar ze heeft niet gedood.... want de nachtwaker mag niet doen in de 1e nacht.

quote:
Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.
Degenen die IJsdraakje verdacht hebben zaten dus fout.
Toch?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:13:32 #64
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87332152
Speciale rollen kunnen ons nu PMen !
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:13:39 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332157
O wacht... je chapeau was vast sarcastisch :')
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:14:00 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332167
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk nog steeds huppel en isdatzo
Ik ook.

We angels should stick together O-)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:14:14 #67
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87332173
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar wacht..... de hints kunnen niet naar IJsdraakje geleid hebbn....
Ja als nachtwaker kan ze doden, maar ze heeft niet gedood.... want de nachtwaker mag niet doen in de 1e nacht.
[..]

Degenen die IJsdraakje verdacht hebben zaten dus fout.
Toch?
Joh. ze zaten sowieso fout. Want IJsdraakje was een nachtwaker, geen maffia :').
pi_87332186
Dag ijsdraakje :W
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:14:29 #69
169210 liesje1979
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:14:30 #70
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87332189
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ook.
Ik ben dorp GVD!!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87332191
quote:
Kerel... :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:14:42 #72
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87332201
quote:
Zou het?

:D!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:15:14 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332221
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef -SG- het volgende:

[..]

Joh. ze zaten sowieso fout. Want IJsdraakje was een nachtwaker, geen maffia :').
Nou ja, de nachtwaker afmaken is toch ook geen ramp?
Is weliswaar geen maffia, maar kan er wel op los moorden en ook fout zitten daarin.
L'Amour menaçant:
pi_87332235
quote:
_O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:15:37 #75
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87332238
Wanneer begint het gekruip?

Rip aan mezelf :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:15:57 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332254
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik ben dorp GVD!!
Ik weet wel wat ze zeggen.........

Maar dan nog!!!! :P
L'Amour menaçant:
pi_87332270
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef -SG- het volgende:

[..]

Volgens mij hebben jullie de grootste lol achter de schermen :')
pi_87332273
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou ja, de nachtwaker afmaken is toch ook geen ramp?
Is weliswaar geen maffia, maar kan er wel op los moorden en ook fout zitten daarin.
Nachtwaker afmaken is wél een ramp. Hij kan fout zitten, maar 1 mob is ongeveer 5 dorpelingen waard, dus dat mag ook af en toe.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:17:08 #79
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87332287
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87332289
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:

We zullen je missen... -O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:17:34 #81
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87332297
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij hebben jullie de grootste lol achter de schermen :')
Je wilt niet weten _O-. Wat voor pm's we ook krijgen :D!
pi_87332326
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef -SG- het volgende:

[..]

Je wilt niet weten _O-. Wat voor pm's we ook krijgen :D!
Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar :P
Kan je die niet posten zonder naam erbij :@
pi_87332327
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:

Ik hoef niet te kruipen, maar ik zat wel echt te twijfelen tussen jou en Isdatzo.
Vorige ronde was ik er van overtuigd dat Hara de boel zat te flessen en die bleek ook zo onschuldig als een pasgeboren baby. Gaat fijn. :').
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:19:03 #84
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87332340
Nou, gelukkig had de BM geen dubbellynch ingesteld :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87332343
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik hoef niet te kruipen, maar ik zat wel echt te twijfelen tussen jou en Isdatzo.
Vorige ronde was ik er van overtuigd dat Hara de boel zat te flessen en die bleek ook zo onschuldig als een pasgeboren baby. Gaat fijn. :').
Zo gaat dat..
Ik denk zelfs dat Isdatzo onschuldig is -O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:19:32 #86
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87332353
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar :P
Kan je die niet posten zonder naam erbij :@
Neeeeeheeee. Misschien na het spel.
pi_87332358
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, gelukkig had de BM geen dubbellynch ingesteld :')
We weten toch niet of de 2e keuze wél maffia was?
pi_87332367
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef -SG- het volgende:

[..]

-O-
We hebben al genoeg geleden vandaag. Gun ons een lolletje :{
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:20:27 #89
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87332371
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef StijnDa het volgende:

[..]

We weten toch niet of de 2e keuze wél maffia was?
daarom :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:20:42 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332383
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:16 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nachtwaker afmaken is wél een ramp. Hij kan fout zitten, maar 1 mob is ongeveer 5 dorpelingen waard, dus dat mag ook af en toe.
:o Je offert ons zo gemakkelijk op?
Volgens mij.... ben jij gewoon maffia :P
Zo van: Pfoeiii, laat die nachtwaker maar wat dorpelingen killen... die kans is groter dan dat ie maffia pakt!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:21:16 #91
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87332402
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef -SG- het volgende:

[..]

Dat zou wel leuk zijn ja.

Zie het als de bloopers aan het eind van een film :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87332427
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Zo gaat dat..
Ik denk zelfs dat Isdatzo onschuldig is -O-
Het was overtuigend maar die onderbroeken waren me een raadsel. Ik denk daarom dat hij ook gewoon onschuldig is.
pi_87332432
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:o Je offert ons zo gemakkelijk op?
Volgens mij.... ben jij gewoon maffia :P
Zo van: Pfoeiii, laat die nachtwaker maar wat dorpelingen killen... die kans is groter dan dat ie maffia pakt!
Ja ik ben maffia :') Bij deze vertel ik het jou, niet doorvertellen he.

Reken maar uit, 40 man, 8 maffia (of10?).
Dus 1 op de 5 of 1 op de 4 is een maffia.
pi_87332478
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ook.

We angels should stick together O-)

O+
pi_87332479
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:22 schreef Stali het volgende:

[..]

Het was overtuigend maar die onderbroeken waren me een raadsel. Ik denk daarom dat hij ook gewoon onschuldig is.
Die kunnen we gemist hebben, sommige hints waren geloof ik heel vaag de vorige ronde.
Maar ook de manier waarop hij reageerde... Vrij oprecht.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:24:06 #96
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87332501
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef lynda het volgende:
Dag ijsdraakje :W
Ik zei toch dat ik je niet vermoord had ;(

Wat een dood trouwens, piranha's. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:24:18 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332511
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:22 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja ik ben maffia :') Bij deze vertel ik het jou, niet doorvertellen he.

Reken maar uit, 40 man, 8 maffia (of10?).
Dus 1 op de 5 of 1 op de 4 is een maffia.
Ja, dus de kans dat een nachtwaker een onschuldige vermoord is groter dan dat ie een maffia vermoord.

Da;s toch keisieluuuugh? :'(
L'Amour menaçant:
pi_87332519
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zei toch dat ik je niet vermoord had ;(

Wat een dood trouwens, piranha's. :')
Could have been worse ;(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:25:03 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332532
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:22 schreef Stali het volgende:

[..]

Bartjebart heeft ook een TT over onderbroeken in zijn history.
Iets over de ideale homo onderbroek.
L'Amour menaçant:
pi_87332552
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, dus de kans dat een nachtwaker een onschuldige vermoord is groter dan dat ie een maffia vermoord.

Da;s toch keisieluuuugh? :'(
Dat is zielig ja, maar je moet toch het risico nemen :P
Als je en mob afmaakt dan kunnen zij weer minder kills maken en dit scheelt ook weer dorpelingen. Bovendien is ook het doel van het spel om ze af te maken dus we moeten wel.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:25:36 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332556
Ik ga ff sporten.
Ik wil kenne renne als ze me komme vermoorden!

:P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:26:06 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332573
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dat is zielig ja, maar je moet toch het risico nemen :P
Als je en mob afmaakt dan kunnen zij weer minder kills maken en dit scheelt ook weer dorpelingen. Bovendien is ook het doel van het spel om ze af te maken dus we moeten wel.
Making sacrifices for the greater good en zo?

:{
L'Amour menaçant:
pi_87332575
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja maar de rest is weer een stuk minder sterk dan bij Isdatzo.
Het gaat om de combinatie van hints :)
En geluk :')
pi_87332581
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zit je mij nu verdacht te maken? :{
pi_87332588
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Making sacrifices for the greater good en zo?

:{
^O^
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:27:04 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87332613
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zit je mij nu verdacht te maken? :{
Wie kaatst.........
L'Amour menaçant:
pi_87332658
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wie kaatst.........
Kan kaatsclub Amsterdam verwachten ;(
pi_87332755
Sorry ijsdraakje :@ ;( Hebben we gewoon de nachtwaker gelynched :'(
compact en kleverig.
pi_87332794
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorry ijsdraakje :@ ;( Hebben we gewoon de nachtwaker gelynched :'(
Hadden we het slechter kunnen treffen? :{
  Redactie Frontpage vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:39:40 #110
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87333032
Zo :{ -O- Gaat toch niet dezelfde kant op als het vorige rondje he :X
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:39:54 #111
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87333042
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:

## Dood aan IDZ
Pff :{w . Die hints zijn toch veel te makkelijk joh.

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Isdatzo, ik heb geen schuld in je lynch, hopelijk wordt dat vertrouwen niet geschonden }:|.
Je kent me toch O+ :{w .

Gelukkig de eerste dag overleefd :') . Wel jammer van de nachtwaker _O- , daar had je meer aan gehad dan aan mij ;( .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:40:08 #112
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87333052
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Zo :{ -O- Gaat toch niet dezelfde kant op als het vorige rondje he :X
Toen won het deurp ook
  Redactie Frontpage vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:40:29 #113
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87333067
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Toen won het deurp ook
Ook maar nipt :') Ik wil liever een veilige ruime overwinning :7
With four other people
And aliens
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:43:12 #114
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87333163
Boh boh, bloed zweet en tranen achter de schermen.
pi_87333301
Zijn er nog nieuwe hints ontdekt die in de oude lijst erbij kunnen?
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:47:29 #116
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87333311
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef -SG- het volgende:
Boh boh, bloed zweet en tranen achter de schermen.
onenigheid?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:47:45 #117
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87333319
Zeg, trouwens hè. Die 21.40 is een deadline, je hoeft niet per se tot 21.40 te wachten. Liever niet zelfs.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:48:19 #118
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87333343
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg, trouwens hè. Die 21.40 is een deadline, je hoeft niet per se tot 21.40 te wachten. Liever niet zelfs.
Lol
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:49:14 #119
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_87333370
IDZ:

quote:
Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel (1) te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' (2) Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies(3), maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Plop, plop, plop (4). De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.
Om nog maar een keer een gooi te doen.

1: IDZ heeft gepost in Wat zijn deze tafel en stoelen waard?
2: Z'n avatar ("Yes it is. No, it isn't".) Maar ook z'n ondertitel en sig ("Algemeen expert, quote van L.no)
3. Deze kan ik niet plaatsen, maar moet toch een hint zijn?
4. 3 schoten. IDZ zijn nick bestaat uit "Is, dat, zo". 3 woorden.

Dit kan allemaal toeval zijn natuurlijk, dus ik ben benieuwd of IDZ zelf betere verklaringen kan geven voor de hints in dat stukje van Nacht 1. ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:50:24 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87333417
Ik moest trouwens echt hard lachen toen PS zei dat de nachtwaker ijsdraakje moest doden :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:50:52 #121
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87333437
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

onenigheid?
Integenstelling :~
pi_87333446
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Lekiamh het volgende:
IDZ:
[..]

2: Z'n avatar ("Yes it is. No, it isn't".) Maar ook z'n ondertitel en sig ("Algemeen expert, quote van L.no)

Dit kan allemaal toeval zijn natuurlijk, dus ik ben benieuwd of IDZ zelf betere verklaringen kan geven voor de hints in dat stukje van Nacht 1. ;)
4. is bagger.
En de rest heeft hem zoveel stemmen opgeleverd :) Oa de mijne, maar ik geloof er niet zo meer in.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:51:22 #123
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87333452
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest trouwens echt hard lachen toen PS zei dat de nachtwaker ijsdraakje moest doden :')
Volgens mij hebben jij en SG wel veel meer lol achter de schermen
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:51:34 #124
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87333459
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Lekiamh het volgende:
IDZ:
[..]

Neuh, geen zin in. Weet je, lynch me maar :') .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:52:01 #125
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87333472
quote:
:') kan me voorstellen. Ik ben nog wel steeds overtuigd van Idz
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_87333473
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Neuh, geen zin in. Weet je, lynch me maar :') .
Wat is dat nou -O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:52:39 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87333495
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

:') kan me voorstellen. Ik ben nog wel steeds overtuigd van Idz
It'd better be van mijn onschuld.
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:53:05 #128
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87333507
quote:
Ik twijfelde tussen _O-, :') en :|W

Maar uiteindelijk toch vooral }:|, want nu moet ik :X over de hints. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:53:21 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87333515
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wat is dat nou -O-
Dat ik geen zin heb om me tot in den treure te moeten verdedigen terwijl ik verder toch geen speciale rol heb.

It just ain't worth it.
Huilen dan.
pi_87333548
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat ik geen zin heb om me tot in den treure te moeten verdedigen terwijl ik verder toch geen speciale rol heb.

It just ain't worth it.
:N

Ben weg, hoop dat ik niet dood ben vanavond.
:W
pi_87333549
Hintupdate:

Tegen IDZ:
- Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."
- Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In IDZ's fobo staan 2 vakantie foto's ;)
- fobo plaatje van een bellende homer (Laatste moord werd door de foon gefluisterd)
- IDZ heeft gepost in Wat zijn deze tafel en stoelen waard? (keukentafel)
- 3 schoten, nick is drie woorden
(Ik weet zo niet uit welke stukjes, heb daar niet meer naar gekeken)

Tegen The vulture:
- De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt (zie ava)
- Vulture is volgens wiki een gier/eagle (?)
- Homo, relatie (mijn man komt zo thuis)
- videoreactie sturen (TV ava)
(Laatste drie zijn van tzelfde stukje)

Tegen huppelmuts:

- Huppelmuts heeft een een foto in haar Fobo met een slang in haar hand.
- Post ze in: Hoe voel je je nu? #635 (Hij voelde zich niet slecht in stukje)
- jarig in oktober
(hints komen niet allemaal uit hetzelfde stukje)

Maar Liesje vond het volgende erg verdacht:
[..]

Hara was ECHT vergeten een rol te geven, ze wilde niet dat dat van invloed was op ons stemgedrag :)
Maar t viel Liesje dus wel OP :')

Tegen Pheno:
-Sig iets met heaven en in de moord op Trevland aan de hemel wordt gerefereerd.
- Ijsfoto's in fobo en beroep ijscoboer (rilling)
- Frisgewassen -> Zo in onze sas met badedas
- Zonnige dag -> Goedemorgen zonnestraaltjes
- Vakantie -> Pinguin met knapzak in FoBo -> reizende pinguin?

Tegen Ang3l:
- Topic slangenvoer ([Singles] Met ratten, hamsters en andere knagers) (slang in de hand)
- topic: Checken grondig het wasgoed (Onderbroeken aan waslijn)
- [Singles] waar gvd de zon scheen in de lapo! (Zonnig)
- lekker uitrusten in de hemel (Angel)
(Laatste is een ander stukje)

Tegen JaniesBrownie: ;(
- In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manen
- Zeuren: Is gelijk aan klagen: post veel in KLB

Tegen Ezechiel:
- Slang in fobo
- Uitrusten in de hemel (ezechiel-bijbel)
-Jarig in oktober + verschillende topics in postgeschiedenis met oktober in de titel
(Hints komen uit verschillende stukjes)

Tegen Lekiamh:
- Veel VKZ en POL
- 100% niet politiek correct (geknoeid met burgemeestersverkiezingen)
- Live: Het CDAcongres #10 Zondagsrust (hemel, zondagsrust = gelovig)

Tegen Susi:
- Veel tv in posthistorie (videoboodschap)

Tegen Bloodysunday:
- Veel VKZ
Had op Lynda gestemd bij BM verkiezingen en die was Maffia

tegen Tombolafan:
- Staat van achteren in fobo (omkijken in stukje)
- Telefoon: Bellen elkaar op het 'werk'
- Post: Omdat de PMboxen volzitten -> PM is een vorm van post toch?

Tegen Liesje::

• 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' :Live: Het CDAcongres #13 Waar het stemmen niet goed gaat. Veel gepost in vkz
• Na een aantal borreltjes: Topic : Bier met..?
• 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.: Live: Het CDAcongres #10 Zondagsrust
• Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal. : 3. Dat is de plaats op de lijst van Liesje1979

Tegen Stali::
- Hap, hap, hap, , , (stof voor Harajuku). (plop plop plop)

Tegen Tripac:
- Pencil &paper in sig (pen en papier)

Link naar de hemel kan wijzen naar : Ang3l, CharmedAngel, Ezechiel, Pheno
Ladi's moordenaar = homo?

Hadden we nog meer? Want ik wil het graag goed doen volgende lynch ;( }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door JaniesBrownie op 08-10-2010 20:02:49 ]
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:54:30 #132
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87333551
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

It just ain't worth it.
Same here :D

Daarnaast vind ik de hints naar liesje veel duidelijker dan die naar isdatzo.
En ik verdenk pheno van de moord waar we nu IJsdraakje voor hebben gelyncht
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87333675
ik vidn het well een grappig spel :)
pi_87333682
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hintupdate:

Tegen Pheno:
- Vakantie -> Pinguin met knapzak in FoBo -> reizende pinguin? + topic over Nieuw Zeeland in Travel.

Pas mijn hints dan even aan. TRV is pas later dan het stukje gekomen, dus die kan niet eens. Dat mag je nakijken, want ik heb dat topic na 30 dagen vanochtend gekickt. Alle andere hints komen uit drie stukjes, dus dat kan ook niet. Het frisgewassen en zonnige dag dingetje kunnen net zo goed naar D., Charmed_angel en tombolofan wijzen, want die posten in dezelfde slowchats als ik.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:03:03 #135
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87333915
Kan je toch ook zelf doen? :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_87333980
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pas mijn hints dan even aan. TRV is pas later dan het stukje gekomen, dus die kan niet eens. Dat mag je nakijken, want ik heb dat topic na 30 dagen vanochtend gekickt. Alle andere hints komen uit drie stukjes, dus dat kan ook niet. Het frisgewassen en zonnige dag dingetje kunnen net zo goed naar D., Charmed_angel en tombolofan wijzen, want die posten in dezelfde slowchats als ik.
Ik heb ze gewoon overgenomen.
Ik geloof je wat TRV betreft, die heb ik weggehaald, maar het is onzin om te zeggen dat die andere weg moeten omdat anderen ze ook hebben, dan kan ik de helft wel weer weghalen. Ik kan wel die hints bij de anderen ook neerzetten (of jij zelf, je mag gerust het lijstje overnemen en aanpassen) maar dan moet je t even opzoeken enzo.
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:04:54 #137
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87334009
quote:
Hintupdate:

Tegen IDZ:

STUKJE 3 - Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."
STUKJE 3 - Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In IDZ's fobo staan 2 vakantie foto's ;)
STUKJE 4 - fobo plaatje van een bellende homer (Laatste moord werd door de foon gefluisterd)
STUKJE 2 - IDZ heeft gepost in Wat zijn deze tafel en stoelen waard? (keukentafel)
STUKJE 2 - 3 schoten, nick is drie woorden
(Ik weet zo niet uit welke stukjes, heb daar niet meer naar gekeken)

Zo.. stukjes opgezocht. Weet je, ik geef toe! Ik heb ALLE DRIE de moorden gepleegd :') .
Huilen dan.
pi_87334042
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zo.. stukjes opgezocht. Weet je, ik geef toe! Ik heb ALLE DRIE de moorden gepleegd :') .
Ik denk de eerste ook, alleen hebben we die hints gewoon nog niet ontdekt :)
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:06:16 #139
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87334060
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Supermaffia
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:06:36 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87334070
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Supermaffia
Huilen dan.
pi_87334074
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan je toch ook zelf doen? :D
Waar moet dat. Ik wil ze best bij de andere invullen hoor, dat hoef ik niet op te zoeken. Ze posten in dezelfde SC.
pi_87334114
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waar moet dat. Ik wil ze best bij de andere invullen hoor, dat hoef ik niet op te zoeken. Ze posten in dezelfde SC.
Gewoon kopiëren en plakken, zo doe ik het ook, ik ben niet de Koninklijke Lijstjesbijhouder ofzo :')

Ik doe dat omdat ik t handig vind om bij elkaar te hebben,alleen geloof ik dat ik de enige ben :')
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:08:15 #143
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87334121
Maar kies het stukje waar de hints het "sterkste" zijn. Dat zijn volgens mij de hints van stukje 3. Right? Zo sterk zijn die toch niet. Die ene is veel te obvious en die ander van de vakantiefoto's.. yea hmm.. verder heeft niemand vakantiefoto's in z'n fobo natuurlijk . Overigens zijn het er geen 2 maar is het er één.

Zo, hier moeten jullie het mee doen. Nu doe ik geen moeite meer om mijn onschuld te bewijzen :6 .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:08:23 #144
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87334129
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Da's gewoon het hint-bericht kopiëren en de nieuwe erin gooien. En sorry van die van TRV,scheef gekeken. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:09:01 #145
18653 crew  D.
pi_87334167
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

ZEG! :(
Ja? 8-)
pi_87334175
Als we erbij zetten uit welk stukje het komt is het handig ja. Nu kan het ons alleen maar op het verkeerde been zetten :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:10:15 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87334215
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pheno het volgende:
Als we erbij zetten uit welk stukje het komt is het handig ja. Nu kan het ons alleen maar op het verkeerde been zetten :)
Zou ik, als maffia, jullie zo'n goed voorbeeld geven? Hmm, nou, hmm ?
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:11:13 #148
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_87334269
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
Maar kies het stukje waar de hints het "sterkste" zijn. Dat zijn volgens mij de hints van stukje 3. Right? Zo sterk zijn die toch niet. Die ene is veel te obvious en die ander van de vakantiefoto's.. yea hmm.. verder heeft niemand vakantiefoto's in z'n fobo natuurlijk [ afbeelding ] . Overigens zijn het er geen 2 maar is het er één.

Zo, hier moeten jullie het mee doen. Nu doe ik geen moeite meer om mijn onschuld te bewijzen :6 .
Je hoeft wat mij betreft niet je eigen onschuld te bewijzen (zo werkt dat in RL ook niet), maar het zou wel helpen als je mee zou helpen andere (verklaringen voor) hints te vinden. :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:11:40 #149
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87334285
quote:
Maar kies het stukje waar de hints het "sterkste" zijn. Dat zijn volgens mij de hints van stukje 3. Right? Zo sterk zijn die toch niet. Die ene is veel te obvious en die ander van de vakantiefoto's.. yea hmm.. verder heeft niemand vakantiefoto's in z'n fobo natuurlijk [ afbeelding ] . Overigens zijn het er geen 2 maar is het er één.

De volgende ronde moet je voor de grap eens een slang in je fobo zetten. Kan je lachen :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:11:58 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87334300
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Je hoeft wat mij betreft niet je eigen onschuld te bewijzen (zo werkt dat in RL ook niet), maar het zou wel helpen als je mee zou helpen andere (verklaringen voor) hints te vinden. :P
40 profielen/fobo's/pohi's, die's gek!
Huilen dan.
pi_87334311
quote:

Het hoeft ook helemaal niet meer, de lynch is geweest en de volgende wordt mede gebaseerd op wat er in de nachtstukjes wordt geschreven, als daar niets naar jou wijst, hoef je je ws niet druk te maken :P
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pheno het volgende:
Ik had er wel bij gezet dat ze niet uit dezelfde stukjes kwamen, maar idd niet opgezocht uit welke stukjes dan wel. Vond het overnemen al veel werk :P
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:12:10 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87334313
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

De volgende ronde moet je voor de grap eens een slang in je fobo zetten. Kan je lachen :Y
_O-
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:12:16 #153
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87334316
quote:

[..]

Of My Little Pony-metworst. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:12:17 #154
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87334317
quote:

[..]

:D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:13:08 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87334356
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het hoeft ook helemaal niet meer, de lynch is geweest en de volgende wordt mede gebaseerd op wat er in de nachtstukjes wordt geschreven, als daar niets naar jou wijst, hoef je je ws niet druk te maken :P
Jawel want stali en PS vonden mij nog steeds verdacht :') .

Zeg stali, als ik onschuldig ben ga je voor mij dan ook een zandpad opeten w/ ?
Huilen dan.
pi_87334367
Ik geloof dat ik ook Ang3l nog ergens hints zag posten, maar die kan ik niet meer vinden :?

Nog maar eens bladeren zo :')
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:13:58 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87334394
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja dag :{w
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:14:15 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87334406
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja dag :{w
Doei.
Huilen dan.
pi_87334442
quote:

[..]

Maar dan staat er in een van die stukjes: Hij werd vermoord door een blauwe pinguin die TALSC heet en dan stemt iedereen op Pheno, zorgen over *O*
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:15:30 #160
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87334453
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Of My Little Pony-metworst. :')
Ik durf gewoon meteen niet meer trots te zijn op het feit dat ik een soort van angst had overwonnen ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:16:02 #161
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_87334484
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

40 profielen/fobo's/pohi's, die's gek!
;(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:20:14 #162
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87334660
Ik doorzocht 40 profielen/fobo's/pohi's, dat was echt fantastisch
pi_87334695
quote:

[..]

Ik vond jou eigenlijk niet verdacht vanwege die onderbroeken. Ik hebt gezocht in jouw historie en kwam tegen dat je in 2006 en 2008 had gepost over onderbroeken. Toen vroeg ik hoever die hints teruggingen. Geen antwoord gekregen.

Ik twijfelde enorm tussen jou en IJs. Lees jij eigenlijk wel?
  Redactie Frontpage vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:23:05 #164
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87334783
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik vond jou eigenlijk niet verdacht vanwege die onderbroeken. Ik hebt gezocht in jouw historie en kwam tegen dat je in 2006 en 2008 had gepost over onderbroeken. Toen vroeg ik hoever die hints teruggingen. Geen antwoord gekregen.

Ja maar schat, het is nog voor we begonnen als gemeld dat de posthistory van 1 of 2 pagina's werd gebruikt, en niet meer ;) Lees jij eigenlijk wel O-)
With four other people
And aliens
pi_87334850
quote:

[..]

Ff serieus zit jij van 40 man de hele PH na te kijken? :')
pi_87334980
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:23 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ja maar schat, het is nog voor we begonnen als gemeld dat de posthistory van 1 of 2 pagina's werd gebruikt, en niet meer ;) Lees jij eigenlijk wel O-)
Daarom heb ik meerdere keren aangegeven dat die onderbroeken niet bij Isdatzo terug te vinden waren. Maar er werd gewoon niet op gereageerd. Net zoals ik aangaf dat bij Tombola wel paarden terug te vinden waren, was een eenzame roep in de woestijn.

Niemand luistert hier. 1 goeie hint en hop, iedereen holt erachter aan. Dat heb ik zelf ook maar gedaan omdat ik erg slecht in hints blijk te zijn.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:34:01 #167
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87335264
Dat is altijd zo geloof ik :')
With four other people
And aliens
pi_87335313
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Stali het volgende:

[..]

Daarom heb ik meerdere keren aangegeven dat die onderbroeken niet bij Isdatzo terug te vinden waren. Maar er werd gewoon niet op gereageerd. Net zoals ik aangaf dat bij Tombola wel paarden terug te vinden waren, was een eenzame roep in de woestijn.

Niemand luistert hier. 1 goeie hint en hop, iedereen holt erachter aan. Dat heb ik zelf ook maar gedaan omdat ik erg slecht in hints blijk te zijn.
Nee, die paarden kun je er prima bij zetten in het lijstje ;) Alleen heb ik dat dan even gemist.

Wat voor hint is dat?
compact en kleverig.
pi_87335699
D'r zijn er gewoon 6 die niet hebben gestemd :o
(en daar komt bij een aantal getallen helemaal niet klopte :') )

Edit: Dat je als oa de burgemeester niet de juiste lijst gebruikt }:|

[ Bericht 11% gewijzigd door Bartjebart op 08-10-2010 20:51:49 ]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:49:44 #170
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87336022
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef lynda het volgende:

[..]

Ff serieus zit jij van 40 man de hele PH na te kijken? :')
Dat zou loos zijn als al gezegd dat de hints op de eerste (later eventueel 2e-3e) pagina van de PH staan.

Neem aan dat we dan niet verder hoeven zoeken dan onze neuzen lang zijn.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:00:26 #171
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87336501
quote:

[..]

Ik heb een aantal keer gezegd dat je alleen de eerste 2 pagina's van de PH hoeft te bekijken, van myraela zou ik de eerste 4 pakken want druk onz modje met veel slotjes
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:01:01 #172
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87336534
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee, die paarden kun je er prima bij zetten in het lijstje ;) Alleen heb ik dat dan even gemist.

Wat voor hint is dat?
Ben je serieus?
Het hele stukje staat bol van de paarden en manen :X
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87336659
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ben je serieus?
Het hele stukje staat bol van de paarden en manen :X
Ik heb het niet over t stukje van hara,die paarden vallen wel op :+ maar over de paarden bij Tombola . Die heb ik over t hoofd gezien ;)

(Ik heb nl ook niet 40 mensen helemaal doorgespit :+ )
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:04:22 #174
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87336707
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb het niet over t stukje van hara,die paarden vallen wel op :+ maar over de paarden bij Tombola . Die heb ik over t hoofd gezien ;)
Oh okay :D
Valt ook wel mee hoor. Een eenhoorn en een stel pony's
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87336756
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Oh okay :D
Valt ook wel mee hoor. Een eenhoorn en een stel pony's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:07:44 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87336904
quote:

Ja

Bartjebart --> Wat is nou typisch homo-ondergoed? --> Ondergoed
L'Amour menaçant:
pi_87336986
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja

Bartjebart --> Wat is nou typisch homo-ondergoed? --> Ondergoed
Zet t dan even in die lijst erbij wil je? :*
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:09:28 #178
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87337005
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top dan ben ik in de war en verwissel ik jou en tombo :@
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87337050
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Mooi is dat }:|

Dan had ik beter niks kunnen zeggen dus :')
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:11:46 #180
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87337131
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mooi is dat }:|

Dan had ik beter niks kunnen zeggen dus :')
Sorry!!
Hoe kan ik het goedmaken?

Dan was de hint naar tombo dat ze farmville speelt :?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87337244
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Sorry!!
Hoe kan ik het goedmaken?

Dan was de hint naar tombo dat ze farmville speelt :?
O ja, daar was toch een TT bij met paarden ofzo? Ik weet niet :@
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:15:24 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87337331
Hintupdate:

Tegen IDZ:
- Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo." STUKJE 3
- Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In IDZ's fobo staan 2 vakantie foto's ;) STUKJE 3
- fobo plaatje van een bellende homer (Laatste moord werd door de foon gefluisterd) STUKJE 4
- IDZ heeft gepost in Wat zijn deze tafel en stoelen waard? (keukentafel) STUKJE 2
- 3 schoten, nick is drie woorden STUKJE 2

Tegen The vulture:
- De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt (zie ava)
- Vulture is volgens wiki een gier/eagle (?)
- Homo, relatie (mijn man komt zo thuis)
- videoreactie sturen (TV ava)
(Laatste drie zijn van tzelfde stukje)

Tegen huppelmuts:

- Huppelmuts heeft een een foto in haar Fobo met een slang in haar hand.
- Post ze in: Hoe voel je je nu? #635 (Hij voelde zich niet slecht in stukje)
- jarig in oktober
(hints komen niet allemaal uit hetzelfde stukje)

Maar Liesje vond het volgende erg verdacht:
[..]

Hara was ECHT vergeten een rol te geven, ze wilde niet dat dat van invloed was op ons stemgedrag :)
Maar t viel Liesje dus wel OP :')

Tegen Pheno:
- Vakantie -> Pinguin met knapzak in FoBo -> reizende pinguin?

Tegen Ang3l: O-)
- Topic slangenvoer ([Singles] Met ratten, hamsters en andere knagers) (slang in de hand)
- topic: Checken grondig het wasgoed (Onderbroeken aan waslijn)
- [Singles] waar gvd de zon scheen in de lapo! (Zonnig)
- lekker uitrusten in de hemel (Angel)
(Laatste is een ander stukje)

Tegen JaniesBrownie: ;(
- In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manen
- Zeuren: Is gelijk aan klagen: post veel in KLB

Tegen Ezechiel:
- Slang in fobo
- Uitrusten in de hemel (ezechiel-bijbel)
-Jarig in oktober + verschillende topics in postgeschiedenis met oktober in de titel
(Hints komen uit verschillende stukjes)

Tegen Lekiamh:
- Veel VKZ en POL
- 100% niet politiek correct (geknoeid met burgemeestersverkiezingen)
- Live: Het CDAcongres #10 Zondagsrust (hemel, zondagsrust = gelovig)

Tegen Susi:
- Veel tv in posthistorie (videoboodschap)

Tegen Bloodysunday:
- Veel VKZ
Had op Lynda gestemd bij BM verkiezingen en die was Maffia

tegen Tombolafan:
- Staat van achteren in fobo (omkijken in stukje)
- Telefoon: Bellen elkaar op het 'werk'
- Post: Omdat de PMboxen volzitten -> PM is een vorm van post toch?

Tegen Liesje::

• 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' :Live: Het CDAcongres #13 Waar het stemmen niet goed gaat. Veel gepost in vkz
• Na een aantal borreltjes: Topic : Bier met..?
• 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.: Live: Het CDAcongres #10 Zondagsrust
• Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal. : 3. Dat is de plaats op de lijst van Liesje1979

Tegen Stali::
- Hap, hap, hap, , , (stof voor Harajuku). (plop plop plop)

Tegen Tripac:
- Pencil &paper in sig (pen en papier)

Tegen Bartjebart:
- Ondergoed: Wat is nou typisch homo-ondergoed? STUKJE 3
- Vakantie was meer survivallen voor mannen en vrouwen: Vakantiegeld en XFA/IDO SURVIVAL GAME: DE FINALE!!! STUKJE 3
- De rillingen: [HOMO] #2822 Koud he?! STUKJE 4
- Er werd gefluisterd door de telefoon: Spook rekeningen bij Vodafone STUKJE 4

Link naar de hemel kan wijzen naar : Ang3l, CharmedAngel, Ezechiel, Pheno
Ladi's moordenaar = homo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 08-10-2010 21:46:52 ]
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:15:56 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87337366
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zet t dan even in die lijst erbij wil je? :*
Met liefde gedaan ;)
L'Amour menaçant:
pi_87337433
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Met liefde gedaan ;)
Iedereen ook steeds die ;( - smiley die ik bij mn eigen hints heb gezet quoten :')

En dank je :*
compact en kleverig.
pi_87337676
Hoelang duurt het nog voordat we eindelijk weten of de maffia 1 van ons heeft vermoord?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:22:38 #186
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87337699
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
Hoelang duurt het nog voordat we eindelijk weten of de maffia 1 van ons heeft vermoord?
Half uurtje ongeveer gok ik zo
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:27:42 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87337927
quote:

[..]

Ja, ik lees wel maar ik vond 't niet de moeite waard om daar op te reageren. 2006 en 2008, dat is 80 pagina's posthistory verder ofzo.
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:28:18 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87337953
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef Ang3l het volgende:
Hintupdate:

Hallo, heb ik die stukjes bij mezelf voor niks opgezocht :( ?
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:29:24 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87338017
Aha, bartjebart:

- Vakantie was meer survivallen voor mannen en vrouwen: XFA/IDO SURVIVAL GAME: DE FINALE!!!

Heb ff de hintlijst al anagepast
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:29:36 #190
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87338024
Mah brainssssssss
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:29:55 #191
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87338036
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hallo, heb ik die stukjes bij mezelf voor niks opgezocht :( ?
Wellik? Ik moets van Janies die ene hint bijwerken :P
L'Amour menaçant:
pi_87338092
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef -SG- het volgende:
Mah brainssssssss
_O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:33:26 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87338212
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wellik? Ik moets van Janies die ene hint bijwerken :P
Het grote FOK! Maffia spel #24 Spelen met hints.
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:33:27 #194
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87338214
Zo, en weer een paar tegen Bartjebart.
Die history doorspitten had ik eerder niet gedaan, alleen de fobo's!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:34:57 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87338266
quote:
Aangepast ^O^
L'Amour menaçant:
pi_87338280
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Zo, en weer een paar tegen Bartjebart.
Die history doorspitten had ik eerder niet gedaan, alleen de fobo's!
Hej maar kerel... van welke moord verdenk je me nu eigenlijk?
Je zit me gewoon zwart te maken :{
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:36:47 #197
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87338342
spannund
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:37:25 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87338366
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zit me gewoon zwart te maken :{
That's part of the game. Gaan we nu valsnichterij in de praktijk zien :9~ ?
Huilen dan.
pi_87338370
Ik weet het *O* :+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:38:18 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87338407
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

It's the pink agenda ;)

*O*
L'Amour menaçant:
pi_87338439
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef lynda het volgende:
Wat weet je? :o

Ik zit me gewoon alweer zenuwachtig te maken :')
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:39:52 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87338479
Nou, die van SURVIVAL bij Bartjebart vind ik de sterkste.

Dat survivallen voor mannen en vrouwen wordt echt zo sterk genoemd en volgens mij is die nog aan niemand gelinkt, en je post in het topic Survivalgame, voor idols... en da's mannen en vrouwen.
L'Amour menaçant:
pi_87338545
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat doen we alleen in [HOMO]...
pi_87338572
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:39 schreef Ang3l het volgende:
Nou, die van SURVIVAL bij Bartjebart vind ik de sterkste.

Dat survivallen voor mannen en vrouwen wordt echt zo sterk genoemd en volgens mij is die nog aan niemand gelinkt, en je post in het topic Survivalgame, voor idols... en da's mannen en vrouwen.
Ik vind ze ook sterk :Y
Je had eerder moeten gaan zoeken man o|O Waren we de nachtwaker nu misschien niet kwijt...
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:43:11 #205
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87338647
Zo, dus alles is binnen. Even alles nakijken etc. Verwacht over +/- 5 minuten de verhaaltjes te kunnen posten.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:43:49 #206
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87338694
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je had eerder moeten gaan zoeken man o|O Waren we de nachtwaker nu misschien niet kwijt...
Hij had het druk met daten :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:44:14 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87338715
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Sorry :@
Ik had echt alleen de fobo's bekeken eerst. En daar zag ik niks verdacht.

En toen begon ie mij te verdenken en dacht ik valsnichterend "Godverrrrdomme, ik zal je krijgen1 Mij een beetje vals beschuldigen!" ...... alleen toen ik ging zoeken zag ik gewoon ECHTE hints _O-
L'Amour menaçant:
pi_87338863
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hij had het druk met daten :Y
Beetje daten als je hints moet oplossen :{w
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sorry :@
Ik had echt alleen de fobo's bekeken eerst. En daar zag ik niks verdacht.

En toen begon ie mij te verdenken en dacht ik valsnichterend "Godverrrrdomme, ik zal je krijgen1 Mij een beetje vals beschuldigen!" ...... alleen toen ik ging zoeken zag ik gewoon ECHTE hints _O-
Ik heb gescand. Hij viel me niet op :N
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:47:31 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87338869
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Stukje 3 of 4.
maar vind die van stukje 3 echt de sterkste, ondergoed en vakantie + survivalgame
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:54:48 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87339248
Kut. Moet gaan.
Dan check ik straks wel wie er dood is :')
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:55:40 #211
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87339293

Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. "Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.

In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek. Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.

't Was een mooie dag om in het park te zitten. Veel mensen waren het hier mee eens en het park zat dan ook bomvol mannen en vrouwen. Zo vol dat ze niet eens opmerkten dat Blessed19 de hele tijd lag te rampetampen. Het leek wel alsof zij gewoonweg niet te bevredigen was, ze wilde meer en meer. Op een gegeven moment kreeg iemand het toch door, en hij begon ze zelfs aan te moedigen. "Kom op, je kunt het wel! Komen!" Blessed19 vond dit wel een beetje gênant, maar ze ontdekte ook dat ze het geil vond om zo bekeken te worden, tot deze man ook een ritje wilde. "Komaan, niet zo gierig, gun mij ook eens wat!" Blessed19 keerde hem de rug toe en deed alsof hij er niet was waarop de onbekende man naar beide kwam toelopen en haar een mes in het rug stak. Eruit, en er weer in. Eruit, en er weer in. Blessed19(spion) stierf zoals ze leefde.

Sheepcidus liep in zijn tuintje om te kijken of de vruchten al rijp waren. Hij vond een paar peren en omnomnomde ze gelijk naar binnen. Binnen niet al te lange tijd rende Sheepcidus naar de badkamer om zijn maaginhoud via twee wegen tegelijk zijn lijf uit te krijgen. Nadat hij dat gedaan had kwam hij overeind en keek in de spiegel, een bos haar alsof ie op de kop heeft gehangen en wacht, wat is dat? Er kroop een insect uit zijn mond, en nog één, en nog één en nog veel meer. Plots zag hij JaniesBrownie achter hem staan: "Creatieve dood, hè?" Sheepcidus(dorpsbewoner) kon niet meer reageren, de insecten aten hem levend op.
Content met haar moord liep JaniesBrownie weer naar beneden en ging de tuin weer in om de overige giftige peren op te halen. Wie weet kon ze die nog gebruiken.
Ze liep lekker door de tuin, genieten van al dat groens. Alleen de kleur groen, veel meer kleur was er niet. Daar baalde JaniesBrownie wel van. 'Ik vind het anders wel mooi.' zei een onbekende stem. 'Alleen jammer van die bloempotten'. 'Achja ik vind die bloempotten wel mooi!' zei JaniesBrownie 'Maar wie bent u eigenlijk?' 'Hehe, iemand die vreselijke dingen met u gaat doen!' Hij pakte een schop en sloeg er zo hard mee op haar hoofd dat ze het niet na kon vertellen. JaniesBrownie(Mafia) zou nooit meer moorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 08-10-2010 23:24:34 ]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:56:13 #212
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87339318
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef lynda het volgende:
Ik wil het ook weten. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:56:17 #213
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87339320
Dat krijg je ervan heh, janies, als je te actief meedoet
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:56:44 #214
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87339345
Ik wist wel dat JB mafia was _O_

Verdomme Ang3l eruit die deed het net zo goed.
Nu verdenk ik Bartje helemaal *O*

En dan nu lezen
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87339347
Ik wil heul niet dood zijn :'(
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:56:54 #216
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87339351
Zo. richting casino. Veel plezier met hints oplossen :W
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:58:45 #217
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_87339448
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef -SG- het volgende:
Zo. richting casino. Veel plezier met hints oplossen :W
Als je de jackpot wint deel je 'm wel met ons he? B-)

Nou goed, succes iedereen.
pi_87339456
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Dat krijg je ervan heh, janies, als je te actief meedoet
Ïk had t ook wel verwacht, snel dood te zijn :@ Maar ik hoopte zo dat ik zou blijven leven
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wist wel dat JB mafia was _O_

Verdomme Ang3l eruit die deed het net zo goed.
Nu verdenk ik Bartje helemaal *O*

En dan nu lezen
Niet :6

Nu ben ik nieuwsgierig wie mij vermoordt heeft :')
Maar ik doe niet meer mee...
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:59:58 #219
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87339509
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ïk had t ook wel verwacht, snel dood te zijn :@ Maar ik hoopte zo dat ik zou blijven leven
[..]

Niet :6

Nu ben ik nieuwsgierig wie mij vermoordt heeft :')
Maar ik doe niet meer mee...
Wist ik wel. :6
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:00:09 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87339518
Neeeeeee!!!!!
L'Amour menaçant:
  Redactie Frontpage vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:00:40 #221
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87339538
*O* Maffia dood *O*
-O- Dorp dood -O-

Wat een kutnacht :(
With four other people
And aliens
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:00:50 #222
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87339546
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeee!!!!!
Ik mis je nu al ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:01:50 #223
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87339602
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:
*O* Maffia dood *O*
-O- Dorp dood -O-

Wat een kutnacht :(
Logisch wel he dat er dorp dood gaat tijdens de mafiakills :')
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:03:37 #224
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87339702
Wat een slagveld _O-
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_87339710
5 kills :o dat gaat hard, wel 2 goede iig *O*

SPOILER
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:03:45 #226
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87339712
:X Wat een dood zeg
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_87339816
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
:X Wat een dood zeg
Je bent wel meteen gewraakt :{
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:05:56 #228
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87339823
maar we hebben nu alleen maffia gekilled? Nog geen wolven?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:06:38 #229
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87339857
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je bent wel meteen gewraakt :{
Ik heb zo mijn contacten. :7
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  Redactie Frontpage vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:06:58 #230
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87339875
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Logisch wel he dat er dorp dood gaat tijdens de mafiakills :')
:o :D Goed punt _O-

Dan nog vind ik het kut hoor :')
With four other people
And aliens
pi_87340233
btw wie had er ook alweer omnomnomnom beestjes in zijn icon??
pi_87340361
kak, laat maar, ik hou mijn bek wel weer
pi_87340680
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik vroeg mezelf al af waar ik een eenhoorn had _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:23:47 #234
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87340765
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vroeg mezelf al af waar ik een eenhoorn had _O-
Foutje toch -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87340833
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Foutje toch -O-
Ik ben dan dus zo'n muts die gaat kijken in haar eigen posthistory of daar iets met eenhoorns staat, ik wordt vrij achterdochtig van dit spel, zelfs naar mezelf :D
pi_87340863
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeee!!!!!
:'(
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:29:03 #237
169210 liesje1979
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:29:36 #238
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87341055
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ben dan dus zo'n muts die gaat kijken in haar eigen posthistory of daar iets met eenhoorns staat, ik wordt vrij achterdochtig van dit spel, zelfs naar mezelf :D
Oh heerlijk O+
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:31:51 #239
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87341172
quote:

[..]

Ik heb anderen die dat voor mij doen O+ .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:35:48 #240
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87341362
Er staat een . in het 2de stukje volgens mij verwijst dat naar isdatzo :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:42:16 #241
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87341648
Nou nog in 't 1e, 3e en 4e stukje hints naar mij proberen te vinden! Kan nooit moeilijk zijn ;( .
Huilen dan.
pi_87341664
##Vote Tha_Erik

Tha_Erik (1) iBenny
pi_87341695
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
##Vote IJsdraakje

Tha_Erik (1) iBenny
huh?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:44:23 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87341735
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
##Vote IJsdraakje

Tha_Erik (1) iBenny
:D
Huilen dan.
pi_87341754
Verkeerd gekopieerd :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:45:16 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87341770
Maar ehh, we gaan hier niet op erik stemmen hè :{w .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:46:14 #247
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87341814
Zeg, dooier dan dood kan niet hoor ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_87341839
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ehh, we gaan hier niet op erik stemmen hè :{w .
Tuurlijk wel :7
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:48:37 #249
18653 crew  D.
pi_87341912
*achterover gaat zitten en lap tekst leest
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:48:38 #250
169210 liesje1979
pi_87341914
Zijn er dan hints tegen tha_erik?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:54:53 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87342185
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :7
##Vote iBenny

Tha_Erik (1) iBenny
iBenny (1) Isdatzo

Van m'n :9 Erik :9 blijf je af :6 .

En zonder hints op iemand stemmen maakt je verdacht :7 .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:59:44 #252
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87342376
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Nou nog in 't 1e, 3e en 4e stukje hints naar mij proberen te vinden! Kan nooit moeilijk zijn ;( .
In het 3de stukje zie ik ook al een .
Het is overduidelijk isdatzo :Y
Ik weet het zeker
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:06:05 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87342609
Doe even serieus stemmen of niet, die lijstjes worden zo al genoeg verneukt.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:08:26 #254
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87342733
IK LEEF NOG O+!..
IJsdraakje, echt, ik vind het serieus erg ;(! Potverdomme :(, waarom dan ook Raamkla! En iBenny, heb je ook nog een reden voor die stem op mij? Want ik ben a) dorpeling (ja, echt dus he), b) bij nacht 1 totaal nog onverdacht en c) deze nacht nog even bijlezen maar ik weet nu al dat ik niet verdacht kán zijn aangezien ik geen maffia ben. Dus ik zie graag tegemoet waarom je me dood wil hebben }:|! Ik heb je persoonlijk niet eens iets misdaan :'(!

Goed. Ik ga de nacht lezen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:09:34 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87342768
Onder het genot van:

;(. Stomme hints.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87342782
Sorry IJSdraakje ;(!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:10:18 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87342797
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Onder het genot van:

[ afbeelding ]

;(. Stomme hints.
Heyhey, afblijven van dat zandpad. Die is voor stali!
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:16:33 #258
202348 Susi
Temple of Love
pi_87343032
Streep.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:17:50 #259
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87343080
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoezo?
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Allright! Ik maak mijn keuze en ben bereid een zandpad op te slobberen qua stof mocht ik het mis hebben maar!!!!
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:20:12 #260
202348 Susi
Temple of Love
pi_87343165
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Hoezo?
[..]

Stali geloofde in het vorige spel niet dat Hara onschuldig was. En dat was ze wel, dus moest ze stof happen. :P

Zou een mod de dag 2 en nacht 2-posts even in de OP willen zetten :* ?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:21:08 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87343208
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:20 schreef Susi het volgende:

[..]

Stali geloofde in het vorige spel niet dat Hara onschuldig was. En dat was ze wel, dus moest ze stof happen. :P
Dat ging er heel wat erger aan toe dan nu met Isdatzo, dus hij moet zn bakkus houwe :')
pi_87343233
Ik heb Ik vertrek zitten kijken en zie nu dat het halve dorp is uitgemoord. :{.
Dacht dat er morgenavond pas moorden zouden komen? Is dat vervroegd?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:21:54 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87343240
Ik snap Benny's stem niet ;(, en die maakt me heel nerveus! Misschien snapt ie het niet en denk ie dat het positief is om op iemand te stemmen.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:22:07 #264
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87343246
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat ging er heel wat erger aan toe dan nu met Isdatzo, dus hij moet zn bakkus houwe :')
Dit is 't begin, let maar op. Ik weet hoe dat gaat ;( .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:22:47 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87343265
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dit is 't begin, let maar op. Ik weet hoe dat gaat ;( .
Aww boo, you whore.
pi_87343284
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik was de enige die geen onderbroeken aan jou kon linken he. Niemand die antwoord gaf en jij verdedigde dat ook niet.

Ik hap geen zandkorrel. :{w .
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:23:43 #267
202348 Susi
Temple of Love
pi_87343300
Sjeuz Hara, die moord van Blessed _O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:24:28 #268
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87343327
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap Benny's stem niet ;(, en die maakt me heel nerveus! Misschien snapt ie het niet en denk ie dat het positief is om op iemand te stemmen.
_O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:25:48 #269
202348 Susi
Temple of Love
pi_87343374
Oh en Hara/SG, over de volgorde van de moorden: is het zo dat de eerste twee beschreven moorden door leden van de maffiabende gepleegd worden die in de eerste nacht ook de eerste twee moorden pleegden ? Of staat dat allemaal door elkaar ?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:26:02 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87343389
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef Susi het volgende:
Sjeuz Hara, die moord van Blessed _O-
Waar het hart vol van is hè.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:26:24 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87343401
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef Susi het volgende:
Oh en Hara/SG, over de volgorde van de moorden: is het zo dat de eerste twee beschreven moorden door leden van de maffiabende gepleegd worden die in de eerste nacht ook de eerste twee moorden pleegden ? Of staat dat allemaal door elkaar ?
Door elkaar, het moet niet te makkelijk worden hè.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:27:17 #272
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87343433
quote:

[..]

w/
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:27:21 #273
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87343439
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik was de enige die geen onderbroeken aan jou kon linken he. Niemand die antwoord gaf en jij verdedigde dat ook niet.

Ik hap geen zandkorrel. :{w .
Jij wil de volgende dag nog halen?
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:27:22 #274
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87343440
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat we als dorp een keer een maffialid lynchen! Ongehoord!
Hoogachtend,
Erik.
pi_87343441
Ik ben morgen heel de dag niet thuis dus moet nu druk gaan hint zoeken :o.
pi_87343474
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jij wil de volgende dag nog halen?
You are now so busted! Mafiatuig!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:28:34 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87343477
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat we als dorp een keer een maffialid lynchen! Ongehoord!
Zelfs met die namen erbij zou je nog dorp lynchen :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:29:17 #278
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87343497
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zelfs met die namen erbij zou je nog dorp lynchen :')
Ja, probably :'). -O-.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:29:33 #279
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87343504
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zelfs je eigen BG beschuldigde je van mafia zijn _O-
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:29:42 #280
202348 Susi
Temple of Love
pi_87343509
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vond het wel snugger bedacht van m'n eigen :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:30:16 #281
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87343530
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Zelfs je eigen BG beschuldigde je van mafia zijn _O-
erg goed gespeeld was dat
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:31:18 #282
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87343575
ik vind het echt zooo onoverzichtelijk met 40 man. gelukkig is iedereen hard aan het zoeken naar hints.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:31:23 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87343579
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, probably :'). -O-.
Wie heeft Sheep vermoord volgens jou?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:32:50 #284
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87343634
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik dacht ZarGon.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87343662
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die is toch als enige juist duidelijk? Of ben je weer sarcastisch?

Plots zag hij JaniesBrownie achter hem staan: "Creatieve dood, hè?" Sheepcidus(dorpsbewoner) kon niet meer reageren, de insecten aten hem levend op.
Content met haar moord liep JaniesBrownie
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:33:44 #286
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87343671
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik dacht ZarGon.
Nee joh gek!!
Er staat een . in dat stukje dus het was isdatzo :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:34:12 #287
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87343686
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:33 schreef Stali het volgende:

[..]

Die is toch als enige juist duidelijk? Of ben je weer sarcastisch?

Plots zag hij JaniesBrownie achter hem staan: "Creatieve dood, hè?" Sheepcidus(dorpsbewoner) kon niet meer reageren, de insecten aten hem levend op.
Content met haar moord liep JaniesBrownie

Ik vind jou heerlijk. Echt waar, aandoenlijk O+
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:34:37 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87343709
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:33 schreef Stali het volgende:
Of ben je weer sarcastisch?
Dat denk ik!
Hoogachtend,
Erik.
pi_87343753
Grmbl. ;( .
pi_87343876
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

w/
Ik ga zesfl spelfouten maken... Straks word ik nog verdacht 8-)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:45:46 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87344140
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:35 schreef Stali het volgende:
Grmbl. ;( .
:*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:46:11 #292
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87344154
Ik kon gisteren trouwens tot half 4 niet slapen omdat ik de hele tijd met die hints in mijn hoofd zat :'). Ben benieuwd of dat deze nacht weer zo is :D. Ik en mijn verdomde fanatisme bij spelletjes :r O+.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:46:33 #293
18653 crew  D.
pi_87344167
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ga zesfl spelfouten maken... Straks word ik nog verdacht 8-)
Hoezo, straks? 8-)
pi_87344204
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon gisteren trouwens tot half 4 niet slapen omdat ik de hele tijd met die hints in mijn hoofd zat :'). Ben benieuwd of dat deze nacht weer zo is :D. Ik en mijn verdomde fanatisme bij spelletjes :r O+.
Als je graag lekker wilt slapen, kunnen we je morgen wel lynchen? :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:48:03 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87344222
Waar blijft dat hintzoeken dan? -O- Zit ik hele dagen weg te gooien met hints maken, doen jullie er niets mee.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:48:54 #296
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87344247
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Waar blijft dat hintzoeken dan? -O- Zit ik hele dagen weg te gooien met hints maken, doen jullie er niets mee.
Morgenochtend ga ik mij buigen over jouw geweldige stukjes.
En dan kies ik heel random iemand die totaal niet verdacht wordt want de stukjes wijzen alleen maar naar dorp :6
[b]AirwiN schreef [/b]
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:49:00 #297
18653 crew  D.
pi_87344251
quote:
Moet ik posten dat ik aan het zoeken ben?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:49:01 #298
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87344252
quote:
Ja ben bezig mens :')! Heb mijn muis niet bij me dus het is onhandig met touchpad 30 pohi's door te gaan enzo :'). En we moeten het beter doen dan gisteren, want dat was natuurlijk jammer.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:49:52 #299
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87344275
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef D. het volgende:

[..]

Moet ik posten dat ik aan het zoeken ben?
nee hoor, dat hoeft niet :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:50:08 #300
202348 Susi
Temple of Love
pi_87344280
Hee, wat is dat nou steeds met Raamkla in dat vorige topic ? Want dat is gewoon Alkmaar andersom natuurlijk.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:51:03 #301
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87344310
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:50 schreef Susi het volgende:
Hee, wat is dat nou steeds met Raamkla in dat vorige topic ? Want dat is gewoon Alkmaar andersom natuurlijk.
Komt ze nu mee.
Je had IJs kunnen redden hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')