Dit vergeef ik je nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef JJH het volgende:
Ik ga voten, want ik moet straks de deur uit en wil het nog even op m'n gemakkie doen. Ik ben van geen van allen zeker. Vandaar dat ik ook niet onderbouw. Ik zou toch maar het idee hebben dat ik in de ruimte zit te lullen.
Misschien is "de Isdatzo aanwijzing" iets te duidelijk, hij weet mij het meest te overtuigen.
Hara had al gezegt dat ze Huppel vergeten was, en dat huppel wel meegedaan had in het verdelen van de rollen, alleen de pm was vergeten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jongens, let even op!Huppel had geen pm gehad en is later aan het spel toegevoegd, die zal dus wel dorp zijn denken we ook niet?
Dus daar moeten we niet op stemmen voor de Lynch
Sowwy, ik ben een noobje en had het getal niet veranderd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef Bartjebart het volgende:
D'r gaat iets mis met stemmen...
Correcte lijst:
IJsdraakje (7) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN
Isdatzo (8) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH
Huppelmuts (3) D. , charmed_angel, BeamOfLight
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (2) Bartjebart, Lekiamh
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
We moesten hints zoeken en dan op die persoon stemmen. Dat heb ik gedaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
En jongens, let even op!Huppel had geen pm gehad en is later aan het spel toegevoegd, die zal dus wel dorp zijn denken we ook niet?
Dus daar moeten we niet op stemmen voor de Lynch
JB had dat bij iedereen gedaan ja, en die lijst had ik overgenomen zonder bij dat format stil te staan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je bij mij niet zegt dat ze uit drie verschillende stukjes komen. Terwijl ze dat wel doen. Bij anderen doe je dat wel. Je wilt me iets te graag weg. Het topic over nieuw zeeland stond daar gisteren namelijk nog niet. Te zien aan mijn eigen bump uit 30 dagen niet gepost vanochtend en de het stukje dat gisteren geschreven is. Mijn stem blijft dus gewoon staan, IJsdraakje is een mob.
[ afbeelding ]
Zijn wel meer magere hints denk ik hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind die ene hint naar Pheno niet bijster sterk moet ik je zeggen... Kunnen we ons beter op andere zaken focussen
Maar iedere hint die je vindt voldoet toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
Je wil de beste hints vinden hč. Niet "Oh kijk, een hint! Daar stem ik op dan"
Je doel is om mafia op te hangen. Als je de eerste de beste hit pakt wordt de kans klein dat je mafia ophangtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Maar iedere hint die je vindt voldoet toch?
Uiteraard is het een uitdaging een moeilijke te vinden, maar een keer genoegen nemen met een makkelijke mag toch ook?
Is het niet zo dat de hints hinten naar alleen maffia? Er wordt toch niet naar dorpsbewoners gehint?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je doel is om mafia op te hangen. Als je de eerste de beste hit pakt wordt de kans klein dat je mafia ophangt
Als je ze goed ontcijfert wel jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de hints hinten naar alleen maffia? Er wordt toch niet naar dorpsbewoners gehint?
Je ziet nu toch ook al naar hoeveel mensen één woord leidt. Zoveel mafia heb je niet hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de hints hinten naar alleen maffia? Er wordt toch niet naar dorpsbewoners gehint?
Klopt, maar niet 1 hint was zo duidelijk als 'een slang in handen'.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je ziet nu toch ook al naar hoeveel mensen één woord leidt. Zoveel mafia heb je niet hoor.
quote:
Daar zeg ik niets over.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar niet 1 hint was zo duidelijk als 'een slang in handen'.
Er zijn hints waarbij je twijfelt, maar had bedacht dat het veel duidelijker dan bij deze hint niet kon worden
Meerdere?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
Je moet uit één stuk meerdere hints vinden die naar één persoon leiden.
Oh, omdat Huppel zei dat iedereen wel wist wat zij was als we goed opgelet haddenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Hara had al gezegt dat ze Huppel vergeten was, en dat huppel wel meegedaan had in het verdelen van de rollen, alleen de pm was vergeten.
Daar moeten we de SL dan maar in geloven...
Ik heb nu niet meer de tijd om heel grondig te zoeken, vandaar dat ik al blij ben met 2 hints die naar Liesje wijzenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je doel is om mafia op te hangen. Als je de eerste de beste hit pakt wordt de kans klein dat je mafia ophangt
Huppel is een ervaren speelster toch? Die weet precies wat wel en niet te zeggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, omdat Huppel zei dat iedereen wel wist wat zij was als we goed opgelet hadden
Dit is zo ongeveer haar tweede keer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huppel is een ervaren speelster toch? Die weet precies wat wel en niet te zeggen.
Oh. Nou, dat valt dan meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer haar tweede keer.
Hier zit ik dus ook mee. Er zijn zoveel users en toevallig "ken" ik zarGon een beetje van FOK! en daarom valt het me op dat hij niet post. Maar hij kan net zo goed maffia zijn alleen geen hond weet dat hij meedoet. En zo zijn er nog veel meer die je niet ziet posten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang voor de volgende nacht. Omdat er veel mensen zijn die low-profile zijn (aka, niet bijzonder actief meezoeken/denken/posten) en hoge bomen vangen veel maffia-aandacht. Wil wel weer meer hints.
Als ik het heb, hoor je het.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:08 schreef StijnDa het volgende:
Hara, krijgen we al te horen wat de dorpsoudste heeft gestemd?
Vorige keer zette Ladidadida dat er bij in ieder geval...
wat maakt dat nou uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:26 schreef D. het volgende:
##unvote Huppelmuts
##vote Ang3l
IJsdraakje (9) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
Huppelmuts (2) charmed_angel, BeamOfLight
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (3) Bartjebart, Lekiamh, D.
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Bartjebart het volgende:
Is er nu om 19:00 gelijk iemand [ afbeelding ]?
Ik bedoel de stemwisselquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Als het niet uitmaakt waar ik op stem heeft het weinig zin om mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |