abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:14:29 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87314820

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Deelnemers
1. Susi Profiel | History | Fotoboek
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
11. Stali Profiel | History | Fotoboek
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | Fotoboek
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek Mafia
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | Fotoboek
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek
39. Huppelmuts Profiel History Fotoboek
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:15:04 #2
202348 Susi
Temple of Love
pi_87314835
--- klopt niet -----
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:15:31 #3
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87314846
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Susi het volgende:
Isdatzo (5) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19
Huppelmuts (2) D. , charmed_angel
IJsdraakje (3) TheVulture, Pheno, bloodysunday
Ang3l (1) Bartjebart
Die klopt niet maar leuk dat je hem wel ff neerzet :D
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:15:51 #4
202348 Susi
Temple of Love
pi_87314854
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:13 schreef Susi het volgende:
Bij Isdatzo is dat Yes it is/No it isn't wel heel duidelijk ja. Als je verder kijkt, heeft hij ook in een topic over Vakantieperikelen, maar niets wat je aan een slang kan linken.
Isdatzo heeft een slang in z'n broek :7
pi_87314860
Ik blijf erbij, ik word erin geluisd. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:16:29 #6
202348 Susi
Temple of Love
pi_87314874
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Die klopt niet maar leuk dat je hem wel ff neerzet :D
Dat was de laatste die gepost was, na die discussie welke nou klopte, dus ik ging er van uit dat deze klopte.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:17:18 #7
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87314894
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:16 schreef Susi het volgende:

[..]

Dat was de laatste die gepost was, na die discussie welke nou klopte, dus ik ging er van uit dat deze klopte.
Ja maar BOL staat er niet bij. Daarom wilde ik me er niet aan wagen om die te copy pasten :X
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:17:35 #8
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87314899
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf erbij, ik word erin geluisd. -O-
Zullen we een clubje oprichten *;
[b]AirwiN schreef [/b]
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:18:45 #9
18653 crew  D.
pi_87314922
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat zou je kunnen linken aan duister persoon :6
Nee, iedereen weet dan dat ik niets te verbergen heb :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:18:53 #10
202348 Susi
Temple of Love
pi_87314926
Ik ga trouwens voor TheVulture als moordenaar van Ladidadida. Een vulture is volgens wikipedia een soort gier/eagle. Daarnaast homo.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:21:04 #11
18653 crew  D.
pi_87314962
Zo klopt ie weer:

Huppelmuts (3) D. , charmed_angel, BeamofLight
Ang3l (1) Bartjebart
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:21:05 #12
202348 Susi
Temple of Love
pi_87314964
Huppelmuts (3) D. , charmed_angel, BeamOfLight
Ang3l (1) Bartjebart
pi_87314995
En iedereen MOET stemmen toch :?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:22:43 #14
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87315001
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
En iedereen MOET stemmen toch :?
3 keer niet stemmen is modkill :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87315030
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

3 keer niet stemmen is modkill :Y
ok thx!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:24:39 #16
202348 Susi
Temple of Love
pi_87315040
Jongens, luister eens !

Ik ga voor TheVulture als moordenaar van Ladidadida. Een vulture is volgens wikipedia een soort gier/eagle. En hij heeft een relatie (mijn man komt zo thuis)
pi_87315115
is een eagle geen adelaar?

Ik zat te denken aan een amerikafan daardoor
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:27:58 #18
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87315120
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:24 schreef Susi het volgende:
Jongens, luister eens !

Ik ga voor TheVulture als moordenaar van Ladidadida. Een vulture is volgens wikipedia een soort gier/eagle. En hij heeft een relatie (mijn man komt zo thuis)
Dan zeg je:
##ik stem voor TheVulture

en zet je hem en jou erbij in het lijstje :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:28:41 #19
202348 Susi
Temple of Love
pi_87315133
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dan zeg je:
##ik stem voor TheVulture

en zet je hem en jou erbij in het lijstje :Y
Ga ik zo doen, maar ik wil dat jullie zeggen ; Goed gevonden Susi, :@
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:29:03 #20
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87315146
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:28 schreef Susi het volgende:

[..]

Ga ik zo doen, maar ik wil dat jullie zeggen ; Goed gevonden Susi :@
Oh okay!!

GOED GEVONDEN SUSI!! HELDIN _O_
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:29:25 #21
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87315152
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Susi het volgende:

[..]

Isdatzo heeft een slang in z'n broek :7
Is die one eyed trouser snake giftig dan? :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:29:34 #22
202348 Susi
Temple of Love
pi_87315161
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:27 schreef CaLeX het volgende:

Da's dan weer Puntenslijpsel. Maar dat past niet bij de rest van het stukje.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:30:34 #23
202348 Susi
Temple of Love
pi_87315186
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Oh okay!!

GOED GEVONDEN SUSI!! HELDIN _O_
Dank, dank ! *O*

## TheVulture

Ang3l (1) Bartjebart
TheVulture (1) Susi
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:33:00 #24
18653 crew  D.
pi_87315259
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is die one eyed trouser snake giftig dan? :o
Daar kan ik wel iets op antwoorden, maar ik doe niet aan platte humor O-)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:33:56 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87315277
Er wordt ook gesproken over vele spelfouten in de brief, bij de laatste moord.

Staat er iemand hier bekend om spelfouten, of om het feit dat hij/zij eeen spellingsnazi is?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:34:26 #26
202348 Susi
Temple of Love
pi_87315287
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:

Staat er iemand hier bekend om spelfouten, of om het feit dat hij/zij eeen spellingsnazi is?
Trevland kan niet zo goed spellen, Isdatzo is vaak de taalnazi. Maar misschien iemand die bij TNT werkt ? Dat laatste even gecheckt, maar niemand van de deelnemers staat in de medewerkerslijst daar.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:35:41 #27
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87315312
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:

Ik ben student Nederlands, MAAR IK WAS HET NIET.

:D ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:39:48 #28
18653 crew  D.
pi_87315385
Om even over de spelling te zeuren, is het niet makkelijker om 1 spelling aan te houden inzake mafia/maffia?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:40:57 #29
202348 Susi
Temple of Love
pi_87315416
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:27 schreef CaLeX het volgende:

Is een adelaar inderdaad, ik zei gier maar ik weet niet waarom :') :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:41:26 #30
202348 Susi
Temple of Love
pi_87315425
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:39 schreef D. het volgende:
Om even over de spelling te zeuren, is het niet makkelijker om 1 spelling aan te houden inzake mafia/maffia?
Dan ook gelijk de tijdsaanduiding in de nachtposts :)
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:43:59 #31
18653 crew  D.
pi_87315484
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef Susi het volgende:

[..]

Dan ook gelijk de tijdsaanduiding in de nachtposts :)
Wat bedoel je precies?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:46:29 #32
202348 Susi
Temple of Love
pi_87315541
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:43 schreef D. het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad.

Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat! Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen. Het zal er wel niet zo ruig aan toe gaan als dat hij zou willen, maar dat mag de pret niet drukken. Als laatste pakte hij de frisgewassen onderbroeken van de lijn die aan het balkon hingen, maar toen zag hij iets raars

Congrueert niet. Maargoed, ik ga 'm zo uitzetten want ik ben vervelend :@
pi_87315602
Even de hints die er genoemd zijn opsommen...

Tegen IDZ:
- Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."
- Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In IDZ's fobo staan 2 vakantie foto's ;)
- fobo plaatje van een bellende homer (Laatste moord werd door de foon gefluisterd)

Tegen The vulture:
- De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt (zie ava)
- Vulture is volgens wiki een gier/eagle (?)
- Homo, relatie (mijn man komt zo thuis)
- videoreactie sturen (TV ava)
(Laatste drie zijn van tzelfde stukje)

Tegen huppelmuts:

- Huppelmuts heeft een een foto in haar Fobo met een slang in haar hand.
- Post ze in: Hoe voel je je nu? #635 (Hij voelde zich niet slecht in stukje)
- jarig in oktober
(hints komen niet allemaal uit hetzelfde stukje)

Maar Liesje vond het volgende erg verdacht:
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Alles leuk en wel maar horen we niet de rollen te krijgen VOOR de BM verkiezingen? Ivm de bodyguards die niet mee mogen doen?
Hara was ECHT vergeten een rol te geven, ze wilde niet dat dat van invloed was op ons stemgedrag :)
Maar t viel Liesje dus wel OP :')

Tegen ijsdraakje:
- my little pony on de fobo (stukje met paard)
- Taalkundig (Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'.)
- woonplaats Raamkla / topic: Waar Aso’s ramen ingooien (open raam)
- IJSdraakje (rilling)
(De eerste is van een ander verhaaltje, de laatste drie van hetzelfde)

Tegen Pheno:
-Sig iets met heaven en in de moord op Trevland aan de hemel wordt gerefereerd.

Tegen Ang3l:
- Topic slangenvoer ([Singles] Met ratten, hamsters en andere knagers) (slang in de hand)
- topic: Checken grondig het wasgoed (Onderbroeken aan waslijn)
- [Singles] waar gvd de zon scheen in de lapo! (Zonnig)
- lekker uitrusten in de hemel (Angel)
(Laatste is een ander stukje)

Tegen JaniesBrownie: ;(
- In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manen

Tegen Ezechiel:
- Slang in fobo
- Uitrusten in de hemel (ezechiel-bijbel)
-Jarig in oktober + verschillende topics in postgeschiedenis met oktober in de titel
(Hints komen uit verschillende stukjes)

Tegen Lekiamh:
- Veel VKZ en POL
- 100% niet politiek correct (geknoeid met burgemeestersverkiezingen)
- Live: Het CDAcongres #10 Zondagsrust (hemel, zondagsrust = gelovig)

Tegen Susi:
- Veel tv in posthistorie (videoboodschap)

Tegen Bloodysunday:
- Veel VKZ
Had op Lynda gestemd bij BM verkiezingen en die was Maffia

tegen Tombolafan:
- Staat van achteren in fobo (omkijken in stukje)

Link naar de hemel kan wijzen naar : Ang3l, CharmedAngel, Ezechiel, Pheno
Ladi’s moordenaar = homo?

[ Bericht 1% gewijzigd door JaniesBrownie op 08-10-2010 11:09:01 ]
compact en kleverig.
pi_87315641
Even zeg ik dan :')

Ik heb geen idee of ik wat vergeten ben of niet goed overgenomen heb oid... Iemand behoefte om t te controleren? :+
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:51:04 #35
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87315678
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:39 schreef D. het volgende:
Het is maffia :Y
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:51:25 #36
18653 crew  D.
pi_87315687
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef Susi het volgende:

[..]

Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad.

Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat! Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen. Het zal er wel niet zo ruig aan toe gaan als dat hij zou willen, maar dat mag de pret niet drukken. Als laatste pakte hij de frisgewassen onderbroeken van de lijn die aan het balkon hingen, maar toen zag hij iets raars

Ik zocht al naar 'echte' tijden :P
quote:
Congrueert niet. Maargoed, ik ga 'm zo uitzetten want ik ben vervelend :@
:*
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:53:18 #37
18653 crew  D.
pi_87315749
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Het is maffia :Y
Vind ik ook :Y
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:54:00 #38
202348 Susi
Temple of Love
pi_87315771
Super, JaniesB !

Tja, dat stukje van TheVulture met adelaar/vulture (geen idee wat 't Nederlandse woord is) klopt niet helemaal dus, want geen gier. Desondanks vind ik 'm er alsnog bijpassen. :Y) En op internet lijkt wel alsof ze vaak verwisseld worden, ondanks dat de een een jager is en de ander een lijkenpikker.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:54:25 #39
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87315779
Mooi lijstje gemaakt.

IDZ heeft trouwens een foto van Artis in zijn fobo dat kan ook naar die slang wijzen.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_87315851
Handig al die gevonden dingen op een rij. Zit op mijn werk en denk na over het spel ;(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:57:38 #41
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87315882
Ff de opvallende zaken in de tekst gepakt:

videoreactie
douchen
zijn paard om zijn manen te vlechten voor de aankomende wedstrijd
televisie
Burgemeestersverkiezingen kloppen niet
gooien van servies
vakantie : survivalweek voor mannen en vrouwen
onderbroeken
Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo
brief
spelfouten
Het raam stond open

En die losgelaten op de fobo's .... ik weet dat dat niet de enige bron is, maar had ff geen tijd voor iets anders nog ;)

Lekiamh = 100% Politiek niet correct = het gemopper op de BM verkliezingen die niet zouden kloppen
Isdatzo = fobo plaatje van een bellende homer = Laatste moord werd door de foon gefluisterd
Janiesbrownie = 2 foto’s van paarden in fobo, en het velchten slaat misschien nog op de vele kapselfoto’s
Ijsdraakje = de my little pony
The Vulture = Televisie
Huppelmuts = ja toch echt wel die slang in handen hoor!

Hmmz. En ik blijf die expliciete vermelding van de survivalweek voor mannen en vrouwen zien.... dus eens ff kijken wie er op survivaltopics heeeft gereageerd straks ;)
L'Amour menaçant:
pi_87315939
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:54 schreef Susi het volgende:
Super, JaniesB !

Tja, dat stukje van TheVulture met adelaar/vulture (geen idee wat 't Nederlandse woord is) klopt niet helemaal dus, want geen gier.
Nee, dat dacht ik ook, vandaar mn vraagteken ;) Tis wel een roofvogel, misschien kun je t zo ver zelfs zoeken, laat m wel staan met vraagteken :)

Vind die hints naar hem verder ook best ok :Y

en bij ijsdraakje vooral deze twee:
- Taalkundig (Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'.)

Bij Ang3l t wasgoed (dat topic)
Tegen Lekiamh vind ik die 100% politiek niet correct wel een goede
IDZ vind ik ook een sterke hint hebben...

Pff, lastig kiezen zonder iets waarvan ik helemaal zeker ben :{

Huppelmuts geloof ik dus niet omdat ze haar rol pas later kreeg...
compact en kleverig.
pi_87315974
Susi en JB allebei ff op je buik gaan liggen, ik kom zo wat pluimen uitdelen ^O^
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:56 schreef EllaN het volgende:
Handig al die gevonden dingen op een rij. Zit op mijn werk en denk na over het spel ;(
erg he :')
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:04:12 #44
18653 crew  D.
pi_87316053
Zo :+

vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:04:12 #45
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87316054
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

Tegen IDZ:
- Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In IDZ's fobo staan 2 vakantie foto's ;)
- fobo plaatje van een bellende homer (Laatste moord werd door de foon gefluisterd)

Tegen The vulture:
- De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt (zie ava)

Tegen huppelmuts:

- jarig in oktober
[..]

Tegen ijsdraakje:
- IJSdraakje (rilling)

Tegen Pheno:

Tegen Ang3l:
- Topic slangenvoer ([Singles] Met ratten, hamsters en andere knagers) (slang in de hand)

- In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manen

Tegen Ezechiel:
- Slang in fobo
-Jarig in oktober + verschillende topics in postgeschiedenis met oktober in de titel

Tegen Lekiamh:
- Veel VKZ en POL

Tegen Susi:

Tegen Bloodysunday:
- Veel VKZ

tegen Tombolafan:

Ladi’s moordenaar = homo?
Dat wat liesje verdacht vond mag je niet gebruiken want Hara heeft dat ook duidelijk gezegd in het topic dat ze mij was vergeten -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:04:59 #46
163094 Ladidadida
pi_87316082
Je bek moeten houden is echt :') :r
pi_87316100
Ik neig sterk naar ijsdraakje en Ang3l Hmm..
pi_87316132
## ijsdraakje

IJsdraakje (4) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB
Ang3l (1) Bartjebart
TheVulture (1) Susi

Das voor nu, misschien dat ik t nog verander. Ik vind dat kapotte raam door die Aso's tè veel op t open raam lijken en dat taalkundig en geen spelfouten maken vind ik ook erg opvallend...

Heb meer verdachten zoals ik al zei, vind niets ECHT overtuigend :@
compact en kleverig.
pi_87316181
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat wat liesje verdacht vond mag je niet gebruiken want Hara heeft dat ook duidelijk gezegd in het topic dat ze mij was vergeten -O-
Ik heb dan ook al drie keer ofzo gezegd dat ik jou helemaal niet verdenk, doordat je vergeten was.
Ik heb gewoon alles wat er gezegd was overgenomen, zal ook even in die tekst zetten dat Hara je ECHT vergeten was ;)
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:08:16 #50
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87316204
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb dan ook al drie keer ofzo gezegd dat ik jou helemaal niet verdenk, doordat je vergeten was.
Ik heb gewoon alles wat er gezegd was overgenomen, zal ook even in die tekst zetten dat Hara je ECHT vergeten was ;)
Dat weet ik :Y
Maar ik wilde het toch nog even vermelden *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:10:32 #51
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87316272
even een paar hints die ik had gevonden.
moord op ladi
JaniesBrownie
• Zeuren: Is gelijk aan klagen: post veel in KLB
• ' Ladidadida wilde na het douchen op weg naar zijn paard om zijn manen te vlechten voor de aankomende wedstrijd : In fobo veel afbeeldingen van kapsels. In fobo ook afbeelding van een paarden

ezechielk
• Oktober: Veel topics met oktober

moord op trevland
Liesje1979
• 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' :Live: Het CDAcongres #13 Waar het stemmen niet goed gaat. Veel gepost in vkz
• Na een aantal borreltjes: Topic : Bier met..?
• 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.: Live: Het CDAcongres #10 Zondagsrust
• Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal. : 3. Dat is de plaats op de lijst van Liesje1979

Stali
• Plop, plop, plop: signature: Hap, hap, hap, , , (stof voor Harajuku).

maar de hints naar ijsdraakje zijn denk ik ook wel erg sterk
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:12:03 #52
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87316331
De hints naar mij zíjn erg sterk. Maar ik was het écht écht écht niet. -O-

Mij lynchen is geen goede keuze, serieus niet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:13:05 #53
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87316374
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:

Same here :D

Ik snap zelf die slang ook echt niet. Die wil ik aan het eind wel HEEEEEEEEEEEL graag uitgelegd hebben.
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:13:23 #54
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87316385
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:

lastig he als er hints zijn die naar jouw wijzen... vorige ronde ook wel paar keer bijna zeker geweest van dat iemand maffia was... maar bleek gewoon dorp te zijn :D
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:18:02 #55
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87316517
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef tripack het volgende:

[..]

lastig he als er hints zijn die naar jouw wijzen... vorige ronde ook wel paar keer bijna zeker geweest van dat iemand maffia was... maar bleek gewoon dorp te zijn :D
Heel lastig. -O- Ook omdat ik het idee heb dat hints die ik vind minder serieus genomen worden.

Zo zou het pen en papier uit moord 4 ook op jouw Pencil & Paper uit je sig kunnen slaan.

En zoals ik al zei, als de rilling van 4 op IJsdraakje slaat, kunnen ze ook op alle ijsfoto's in Pheno's FoBo kunnen slaan, alsmede op z'n beroep als ijscoboer.

;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_87316541

Tegen IDZ:

Tegen The vulture:

Tegen huppelmuts:

- jarig in oktober

[..]

Hara was ECHT vergeten een rol te geven, ze wilde niet dat dat van invloed was op ons stemgedrag :)

Tegen ijsdraakje:
- IJSdraakje (rilling)

Tegen Pheno:
- Ijsfoto's in fobo en beroep ijscoboer (rilling)
- Frisgewassen -> Zo in onze sas met badedas
- Zonnige dag -> Goedemorgen zonnestraaltjes
- Vakantie -> Pinguin met knapzak in FoBo -> reizende pinguin? + topic over Nieuw Zeeland in Travel.

Tegen Ang3l:

- Zeuren: Is gelijk aan klagen: post veel in KLB

Tegen Ezechiel:
- Slang in fobo

Tegen Lekiamh:
- Veel VKZ en POL

Tegen Susi:

Tegen Bloodysunday:
- Veel VKZ

tegen Tombolafan:

Tegen Liesje::

• 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' :Live: Het CDAcongres #13 Waar het stemmen niet goed gaat. Veel gepost in vkz
• 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.: Live: Het CDAcongres #10 Zondagsrust
• Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal. : 3. Dat is de plaats op de lijst van Liesje1979

Tegen Stali::
- Hap, hap, hap, , , (stof voor Harajuku). (plop plop plop)

Tegen Tripac:
- Pencil &paper in sig (pen en papier)

Ladi's moordenaar = homo?

[ Bericht 0% gewijzigd door JaniesBrownie op 08-10-2010 11:36:01 ]
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:22:25 #57
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87316658
[ravemode]DE BM HEEFT HET GEDAAN!!! [/ravemode]
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:23:01 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87316671
Ik zweef tussen Isdatzo, IJsdraakje en Huppelboobie....
L'Amour menaçant:
pi_87316688
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Heel lastig. -O- Ook omdat ik het idee heb dat hints die ik vind minder serieus genomen worden.

Zo zou het pen en papier uit moord 4 ook op jouw Pencil & Paper uit je sig kunnen slaan.

En zoals ik al zei, als de rilling van 4 op IJsdraakje slaat, kunnen ze ook op alle ijsfoto's in Pheno's FoBo kunnen slaan, alsmede op z'n beroep als ijscoboer.

;(
Heb ze overgenomen voor je ;)

Vind die rilling geen goede hint. Niet voor jou OF voor Pheno.
Alleen die andere twee die ik noemde dus wel :@ En als je maffia was zou je OOK zeggen dat dat niet zo was, dus ik durf mn stem nog niet te veranderen :N
Als ik betere hints voor anderen krijg wel :Y (vind Ang3l nog steeds een goede kandidaat en The vulture, Lekiamh en Idz ook... Alleen hebben die maar 1 hint die imo sterk is en jij twee..
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:25:41 #60
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87316773
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Heb ze overgenomen voor je ;)

Vind die rilling geen goede hint. Niet voor jou OF voor Pheno.
Alleen die andere twee die ik noemde dus wel :@ En als je maffia was zou je OOK zeggen dat dat niet zo was, dus ik durf mn stem nog niet te veranderen :N
Als ik betere hints voor anderen krijg wel :Y (vind Ang3l nog steeds een goede kandidaat en The vulture, Lekiamh en Idz ook... Alleen hebben die maar 1 hint die imo sterk is en jij twee..
Da's het probleem ook, als ik niet zou weten dat ik dorp was, zou ik zelf denken dat ik het was. Zogezegd.

;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:26:49 #61
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87316814
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's het probleem ook, als ik niet zou weten dat ik dorp was, zou ik zelf denken dat ik het was. Zogezegd.

;(

En ik word letterlijk gek van het hints zoeken.
Dus even petje af voor de SL-ers _O_
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:27:25 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87316836
Kan het echt zo op TT's in je posthistorie gedacht worden ja?
Dat zijn van die reeks-titels, totaal willekeurig :D

Oei, moet ik toch maar eens ff weer al die kandidaten gaan aanklikken vanmiddag alvorens te stemmen..... :')
L'Amour menaçant:
pi_87316899
Ah, hier zijn jullie gebleven. :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:32:03 #64
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87316989
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Kan het echt zo op TT's in je posthistorie gedacht worden ja?
Dat zijn van die reeks-titels, totaal willekeurig :D

Oei, moet ik toch maar eens ff weer al die kandidaten gaan aanklikken vanmiddag alvorens te stemmen..... :')
Het gaat echt om de TT's dus niet om je posts.
En juist die willekeur maakt het zo lastig.
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:33:22 #65
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87317032
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ik nog speciaal m'n rechercheursinformatie met Trev delen, omdat ik al verwachtte dood te gaan... gaat Trev ook dood :')
[..]

Vermoord door een natte scheet _O-

Anyway, ik ga weer naar het rijk der doden ;( :W
Wel sneu voor je ladi. Vorige rond al het spel geleid, en nu ben je meteen dood.
A little knowledge is a dangerous thing.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:35:07 #66
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87317087
Trouwens, moord 3:

Pheno:
Frisgewassen -> Zo in onze sas met badedas
Zonnige dag -> Goedemorgen zonnestraaltjes
Vakantie -> Pinguin met knapzak in FoBo -> reizende pinguin? + topic over Nieuw Zeeland in Travel.

Niet heel overtuigende hints helaas.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:35:46 #67
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87317103
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

En ik word letterlijk gek van het hints zoeken.
Dus even petje af voor de SL-ers _O_
Ze vinden me niet lief, ik weet het zeker. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:36:45 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87317125
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het gaat echt om de TT's dus niet om je posts.
En juist die willekeur maakt het zo lastig.
Hmm. Ok.
Ga ik straks eens fff TT-speuren :D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:37:35 #69
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87317149
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hmm. Ok.
Ga ik straks eens fff TT-speuren :D
Beperk je tot de eerste 2 pagina's!!
Ze stoppen echt geen hints over een TT op pagina 612 van iemands history in de kills

Al zal ik bij myraela tot pagina 4 gaat want die is ONZ mod en heeft ook veel slotjes in haar history, komen er ook dagelijks veel bij vrees ik :X
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:42:10 #70
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87317281
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ze stoppen echt geen hints over een TT op pagina 612 van iemands history in de kills

Oh wacht, dan moet ik wat hints aanpassen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:42:44 #71
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87317301
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef -SG- het volgende:

[..]

Oh wacht, dan moet ik wat hints aanpassen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappigste thuis zeker jij :P
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:49:47 #72
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87317507
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Al zal ik bij myraela tot pagina 4 gaat want die is ONZ mod en heeft ook veel slotjes in haar history, komen er ook dagelijks veel bij vrees ik :X
stond ergens in de uitleg dat ze alleen de eerste pagina gebruiken, nou zal die binnen niet al te lange tijd waarschijnlijk vol staan met maffia topics, dus ik zou zeggen pak de tweede pagina :D

Oh en ik ben er echt nog niet uit. lastig
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:51:15 #73
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87317552
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Grappigste thuis zeker jij :P
Uiteraard.
pi_87317597
Sorry voor mijn iets te veel actieve topics.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:53:05 #75
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87317613
En bij Tombolafan, moord 4 (ja, moet toch wat om m'n onschuld plausibel te maken. :'))

Telefoon: Bellen elkaar op het 'werk'
Achter u kijken: de al genoemde fobo-foto
Post: Omdat de PMboxen volzitten -> PM is een vorm van post toch?

(Laatste zou ook voor Pheno kunnen gelden trouwens.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:53:32 #76
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87317637
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:49 schreef Faceoff het volgende:

[..]

stond ergens in de uitleg dat ze alleen de eerste pagina gebruiken, nou zal die binnen niet al te lange tijd waarschijnlijk vol staan met maffia topics, dus ik zou zeggen pak de tweede pagina :D

Oh en ik ben er echt nog niet uit. lastig
Ja idd, ga maar van de eerste 2 paginas uit. Naarmate het spel vordert kan de 3e pagina ook nog (ligt er natuurlijk in hoeveel topics ze posten.).
pi_87317648
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En bij Tombolafan, moord 4 (ja, moet toch wat om m'n onschuld plausibel te maken. :'))

Die laatste is wel van een topic dat pas na de hints is geopend.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:54:31 #78
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87317672
Zo, wat gaan jullie hard :o

* Etcetera gaat bijlezen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:54:46 #79
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87317675
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
Sorry voor mijn iets te veel actieve topics.
Geeft niks. Maar ik dacht ik vermeld het even. :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:55:12 #80
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87317683
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die laatste is wel van een topic dat pas na de hints is geopend.
7/10 17.55 dicht lijkt me van voor de hints? En ze hebben er beide rond half 4 in gepost, dus volgens mij een mogelijkheid.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:57:08 #81
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87317757
Naar school :W. Lekker een persconferrentie in het engels houden.

Veel succes verder met hints zoeken ^O^
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:57:29 #82
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87317767
Oh wacht, in de bus en trein kan ik dadelijk nog posten.
pi_87317790
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:

Zou jij misschien het lijstje met hints willen quoten en dit erbij zetten? :@
Ik vind dat overzichtelijker en anders ga ik het elke keer zelf doen :')
compact en kleverig.
pi_87317824
O en ik ben sollicitaties aan het schrijven :r Dus nu even niet bezig met hints... (En het dan niet kunnen laten om toch hier te kijken ;( )
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:01:08 #85
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87317873
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

7/10 17.55 dicht lijkt me van voor de hints? En ze hebben er beide rond half 4 in gepost, dus volgens mij een mogelijkheid.
Nogmaals: het gaat NIET om de inhoudelijke posts he. Dat is geen doen. Het gaat om de TT's
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:02:04 #86
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87317900
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zou jij misschien het lijstje met hints willen quoten en dit erbij zetten? :@
Ik vind dat overzichtelijker en anders ga ik het elke keer zelf doen :')
Oh ja, tuurlijk. Zo druk aan het zoeken naar anderen die bij die moord passen dat ik er even niet aan gedacht had. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:03:19 #87
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87317932
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nogmaals: het gaat NIET om de inhoudelijke posts he. Dat is geen doen. Het gaat om de TT's
Ik bedoelde daarmee dat ze voor het verschijnen van de hints al in dat topic hadden gepost, da's alles. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:04:11 #88
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87317953
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik bedoelde daarmee dat ze voor het verschijnen van de hints al in dat topic hadden gepost, da's alles. :)
Mooi ^O^
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87317967
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh ja, tuurlijk. Zo druk aan het zoeken naar anderen die bij die moord passen dat ik er even niet aan gedacht had. :')
Het HOEFT ook niet hoor, alleen vind ik het wat gemakkelijker :@ het zijn geen stemmen :P

Je bent wel heel fanatiek je onschuld aan het proberen te bewijzen... Zou je bijna gaan geloven.
(maar dat deed Duimelot ook :X Ik weet t niet meer }:| )
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:08:53 #90
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87318082
Hintupdate:

Tegen IDZ:

Tegen The vulture:

Tegen huppelmuts:

- jarig in oktober

[..]

Tegen ijsdraakje:
- IJSdraakje (rilling)

Tegen Pheno:
- Vakantie -> Pinguin met knapzak in FoBo -> reizende pinguin? + topic over Nieuw Zeeland in Travel.

Tegen Ang3l:

- Zeuren: Is gelijk aan klagen: post veel in KLB

Tegen Ezechiel:
- Slang in fobo

Tegen Lekiamh:
- Veel VKZ en POL

Tegen Susi:

Tegen Bloodysunday:
- Veel VKZ

tegen Tombolafan:
- Telefoon: Bellen elkaar op het 'werk'
- Post: Omdat de PMboxen volzitten -> PM is een vorm van post toch?

Tegen Liesje::

Tegen Stali::
- Hap, hap, hap, , , (stof voor Harajuku). (plop plop plop)

Tegen Tripac:
- Pencil &paper in sig (pen en papier)

Ladi's moordenaar = homo?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:13:03 #91
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87318202
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het HOEFT ook niet hoor, alleen vind ik het wat gemakkelijker :@ het zijn geen stemmen :P

Je bent wel heel fanatiek je onschuld aan het proberen te bewijzen... Zou je bijna gaan geloven.
(maar dat deed Duimelot ook :X Ik weet t niet meer }:| )
't Is een kleine moeite. :)

Maar ik blijf erbij, als ik niet van mezelf wist wat m'n rol was, zou ik mezelf ook verdenken. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_87318456
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:57 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, in de bus en trein kan ik dadelijk nog posten.
Weer richting H. ?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:26:10 #93
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87318520
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:23 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Weer richting H. ?
ja
pi_87318610
suc6
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:32:35 #95
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87318685
Ik schrijf sinds het begin al mafia omdat ik de Engelse wijze mooier vind, en dat blijf ik doen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:35:05 #96
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87318761
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik schrijf sinds het begin al mafia omdat ik de Engelse wijze mooier vind, en dat blijf ik doen.
ik vind maphia mooier ;(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:37:33 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87318840
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:35 schreef -SG- het volgende:

[..]

ik vind maphia mooier ;(
Vanavond heeft de maphia het gedaan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:42:29 #98
202348 Susi
Temple of Love
pi_87318993
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef Ladidadida het volgende:
Je bek moeten houden is echt :') :r
Het is ook heel naar dat ze juist jou hebben gelynched inderdaad, je hebt al tijden niet meegedaan -O-
Misschien bij gebrek aan PS, dat ze nu dachten; hee, we kunnen ook Ladi naaien :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Susi op 08-10-2010 12:47:43 ]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:48:26 #99
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87319156
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Susi het volgende:

[..]

Het is ook heel naar dat ze juist jou hebben gelynched inderdaad, je hebt al tijden niet meegedaan -O-
Misschien bij gebrek aan PS, dat ze nu dachten; hee, we kunnen ook Ladi naaien :')
Ik zag iemand anders ook al roepen dat ze alweer als eerste eruit lag.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87319213
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik zag iemand anders ook al roepen dat ze alweer als eerste eruit lag.
Lynda.

Je weet dat je een leuk mokkeltje bent als je er in de eerste ronde uitligt :Y)

Trev gefeliciteerd :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:54:11 #101
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87319320
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:50 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Lynda.

whehe ik moest lachen :D
myminicity
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:54:48 #102
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87319340
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:50 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Lynda.

_O-
Hij is leuk :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:03:34 #103
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87319625
Ik ben eruit. Ik ga voor Pheno!

##ik stem voor Pheno

Ang3l (1) Bartjebart
TheVulture (1) Susi
Pheno (1) Huppelmuts
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:05:51 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87319691
Ik zie dat ik nog steeds bovenaan sta. Onterecht, ik zeg het je :') .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:11:09 #105
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87319846
Ik ben nog steeds in dubio! Gawd, this game is gonna be the death of me (letterlijk ben ik bang :')).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:11:18 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87319850
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie dat ik nog steeds bovenaan sta. Onterecht, ik zeg het je :') .
Zou me niets verbazen als ik je nog inhaal voor die tijd :')

Ugh, nog even diep nadenken. Best lastig om er een te kiezen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:12:49 #107
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87319907
Waar is onze burgemeester }:|?
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:15:16 #108
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87320004
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is onze burgemeester }:|?
Druk in gesprek met haar mafia vriendjes :Y

Ik heb het gevoel dat IJs BG is, beetje lullig dat de BM haar niet komt verdedigen dan.
Deed Hara vorige ronde wel bij mij, ook al was ik druk met Hara tot mafia bombarderen :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87320100
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat IJs BG is, beetje lullig dat de BM haar niet komt verdedigen dan.
Deed Hara vorige ronde wel bij mij, ook al was ik druk met Hara tot mafia bombarderen :Y
:')
pi_87320133
.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:20:05 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87320190
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:18 schreef lynda het volgende:
.
Niet zo'n overtuigend punt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87320225
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog steeds in dubio! Gawd, this game is gonna be the death of me (letterlijk ben ik bang :')).
Uiteindelijk moet je ook gewoon afgaan op wat jij het meest logisch vindt klinken, of zomaar wat doen :+
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Die woont toch in Amerika, ligt ze niet gewoon nog in bed? :')

Waarop baseer jij dat ze BG zou zijn? :@
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:22:02 #113
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87320266
Maare, Lynda is dus doodgegaan, maar dat is dan niet door de maffia zelf gedaan toch (lijkt me dan :'))? Dat is dan het werk van de nachtwaker, neem ik aan.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:23:53 #114
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87320342
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, Lynda is dus doodgegaan, maar dat is dan niet door de maffia zelf gedaan toch (lijkt me dan :'))? Dat is dan het werk van de nachtwaker, neem ik aan.
Er zijn twee maffiagroepen. ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:24:51 #115
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87320377
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

Die woont toch in Amerika

Yup.
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:24:58 #116
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87320381
Oh right. Ja, dat klopt ook.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87320392
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
er zijn 2 maffia families (die elkaar niet kennen)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:25:47 #118
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87320412
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als ik je nog inhaal voor die tijd :')

Ugh, nog even diep nadenken. Best lastig om er een te kiezen. :')
Als jij niet op mij stemt stem ik niet op jou :') .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:26:27 #119
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87320439
Ik vind het wel stom dat wij de dupe zijn van twee rivaliserende maffiabendes :{w. Dat ze gewoon ouderwets een shoot-out houden ofzo.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:26:28 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87320440
OFOFOF we stemmen gewoon op huppelmuts :9~ .

Huilen dan.
pi_87320492
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel stom dat wij de dupe zijn van twee rivaliserende maffiabendes :{w. Dat ze gewoon ouderwets een shoot-out houden ofzo.
Ze maken elkaar duidelijk ook af *O*
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:28:53 #122
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87320525
Bwuh, ik moet zo weg, dus dan maar eentje stemmen waar ik niet 100% zeker van ben.

##Vote Pheno

Ang3l (1) Bartjebart
TheVulture (1) Susi
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:29:32 #123
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87320554
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je ook gewoon afgaan op wat jij het meest logisch vindt klinken, of zomaar wat doen :+
[..]

Die woont toch in Amerika, ligt ze niet gewoon nog in bed? :')

Waarop baseer jij dat ze BG zou zijn? :@
Gut feeling
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:30:22 #124
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87320600
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef Isdatzo het volgende:
OFOFOF we stemmen gewoon op huppelmuts :9~ .

Ik zeg doen!
Begin het spel goed, begin met een dorplynch ^ O^

Tevens verwacht ik wel excuses als straks duidelijk is dat ik dorp ben!! }:|
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:31:28 #125
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87320632
En Raamkla spookt maar door mijn hoofd. Rillen... ijs...
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:32:46 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87320676
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik zeg doen!
Begin het spel goed, begin met een dorplynch ^ O^

Tevens verwacht ik wel excuses als straks duidelijk is dat ik dorp ben!! }:|
Ik probeer alleen m'n eigen onschuldige hachje te redden.. ;( .
Huilen dan.
pi_87320699
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Die rillen vind ik een slechte hint.

Raamkla wel en dat raam kapot gegooid... En ik vind nog steeds die taalkundige ook heel goed voor ijsdraakje...
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:33:28 #128
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87320704
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik probeer alleen m'n eigen onschuldige hachje te redden.. ;( .
You were born guilty
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:35:11 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87320781
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
}:|

Mocht ik mezelf gelynched aantroffen vanavond verwacht ik wel een paar stofkruipers }:|

Maar ik hoop toch dat ik langer mee mag spelen. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_87320816
Lang leve ik weet wie mij heeft vermoord *O*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:36:13 #131
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87320832
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

You were born guilty
Being pretty isn't a crime!
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:36:41 #132
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87320852
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef lynda het volgende:
Lang leve
Dat valt erg tegen :').
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:37:27 #133
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87320888
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mocht ik mezelf gelynched aantroffen vanavond verwacht ik wel een paar stofkruipers }:|

Maar ik hoop toch dat ik langer mee mag spelen. :'(
En mocht ik deze dag wel overleven dan graag alsnog stofkruipers als wel eindelijk duidelijk is dat ik geen maffia ben!!
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:37:52 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87320901
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Being pretty isn't a crime!
:D

Erik red me ;( .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:38:10 #135
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87320919
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

En mocht ik deze dag wel overleven dan graag alsnog stofkruipers als wel eindelijk duidelijk is dat ik geen maffia ben!!
Dat ook inderdaad.

Hoe dan ook gaan er stofkruipers komen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:38:28 #136
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87320929
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Erik red me ;( .
Ik vind je nog steeds verdacht hoor. Dat is nou eenmaal zo :').
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:38:53 #137
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87320946
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik vind je nog steeds verdacht hoor. Dat is nou eenmaal zo :').
OOooh als ik onschuldig ben ga jij het zoooooo goedmaken hè.
Huilen dan.
pi_87320969
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat valt erg tegen :').
Ach na 49039043 rondes weet ik niet beter so :W
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:41:21 #139
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87321048
Allright! Ik maak mijn keuze en ben bereid een zandpad op te slobberen qua stof mocht ik het mis hebben maar!!!!

##Vote IJsdraakje

IJsdraakje (5) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik
Ang3l (1) Bartjebart
TheVulture (1) Susi
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:43:51 #140
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87321132

Zij die gaan sterven groeten u. :'(

(Letterlijk. Tot vanavond. :W)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:44:30 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87321151
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:

Zij die gaan sterven groeten u. :'(

(Letterlijk. Tot vanavond. :W)
Hail emperor.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:45:05 #142
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87321182
##Vote Isdatzo

Isdatzo (6) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff
Ang3l (1) Bartjebart
TheVulture (1) Susi

Misschien was de hint wel TE obvious, maar moet toch iemand kiezen!

en t is ook nog geen 7 uur :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:45:42 #143
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87321206
Je hebt je stem niet meegeteld. Nu wel
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:46:20 #144
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_87321239
De hints tegen Ang3l vind ik het meest overtuigend, IDZ als goede tweede. :P

##vote Ang3l

Ang3l (2) Bartjebart, Lekiamh
TheVulture (1) Susi

edit: lijstje aangepast
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:46:42 #145
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87321250
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hail emperor.
/
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:47:47 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87321291
TheVulture (1) Susi

Dit is vanaf nu het goede lijstje.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:50:49 #147
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_87321421
Jaja, ik was te laat met m'n post.
Sorry hoor. :Y)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:52:44 #148
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87321479
Liesje
"Lynda zat lekker de post te lezen. 'Een ouderwetse brief? Iedereen stuurt toch tegenwoordig emailtjes?'
Wendy gepost in: Postcrossing over de wereld (kaartjes sturen)
myminicity
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:53:24 #149
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87321513
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef tripack het volgende:
wendytje
"Lynda zat lekker de post te lezen. 'Een ouderwetse brief? Iedereen stuurt toch tegenwoordig emailtjes?'
Wendy gepost in: Postcrossing over de wereld (kaartjes sturen)
Dat doet JJH ook geloof ik :X
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:54:21 #150
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87321550
en liesje:
- Ik zie niemand : Geen fobo
myminicity
pi_87321652
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hintupdate:

Tegen Pheno:

Wat me opvalt is dat je bij mij niet zegt dat ze uit drie verschillende stukjes komen. Terwijl ze dat wel doen. Bij anderen doe je dat wel. Je wilt me iets te graag weg. Het topic over nieuw zeeland stond daar gisteren namelijk nog niet. Te zien aan mijn eigen bump uit 30 dagen niet gepost vanochtend en de het stukje dat gisteren geschreven is. Mijn stem blijft dus gewoon staan, IJsdraakje is een mob.

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:57:51 #152
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87321686
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat doet JJH ook geloof ik :X
en wendy ook :D
nou super hint :')
myminicity
pi_87321710
Ik begrijp niet waarom iedereen Isdatzo verdenkt.
Heb zijn hele postgeschiedenis uitgeplozen en in 2006 en 2008 heeft hij over onderbroeken gepost. Maar de hints gaan toch niet zover terug?

De verwijzingen naar Ang3l vind ik veel sterker. Maar ja, die slang ook en Ijsdraakje lijkt ook wel gesneden koek. Ik weet het gewoon nog niet.

Tombolafan heeft iets met Farmville, maar dat is een vrouw, dacht ik?
pi_87321856
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat me opvalt is dat je bij mij niet zegt dat ze uit drie verschillende stukjes komen. Terwijl ze dat wel doen. Bij anderen doe je dat wel. Je wilt me iets te graag weg. Het topic over nieuw zeeland stond daar gisteren namelijk nog niet. Te zien aan mijn eigen bump uit 30 dagen niet gepost vanochtend en de het stukje dat gisteren geschreven is. Mijn stem blijft dus gewoon staan, IJsdraakje is een mob.

[ afbeelding ]
Ik had dat bij die anderen gedaan en ik heb ijsdraakje dr hints alleen overgenomen, zonder verder te kijken :@ Dus dat ligt aan mij vrees ik (Of tis wel bewust gedaan, kan ook natuurlijk...)
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:02:44 #155
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87321907
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:58 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen Isdatzo verdenkt.
Heb zijn hele postgeschiedenis uitgeplozen en in 2006 en 2008 heeft hij over onderbroeken gepost. Maar de hints gaan toch niet zover terug?

De verwijzingen naar Ang3l vind ik veel sterker. Maar ja, die slang ook en Ijsdraakje lijkt ook wel gesneden koek. Ik weet het gewoon nog niet.

Tombolafan heeft iets met Farmville, maar dat is een vrouw, dacht ik?
Is het ook verdacht het heel erg voor anderen op te nemen? De maffia wil natuurlijk haar familie intact houden. Dus waarom proberen iemand die verdacht is, minder verdacht te maken, daar schiet je zelf niets mee op toch?
Hoogachtend,
Erik.
pi_87322093
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Is het ook verdacht het heel erg voor anderen op te nemen? De maffia wil natuurlijk haar familie intact houden. Dus waarom proberen iemand die verdacht is, minder verdacht te maken, daar schiet je zelf niets mee op toch?
Waar doet hij dat dan?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:08:22 #157
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87322127
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:07 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar doet hij dat dan?
Jij doet dat :P:
"Ik begrijp niet waarom iedereen Isdatzo verdenkt.
Heb zijn hele postgeschiedenis uitgeplozen en in 2006 en 2008 heeft hij over onderbroeken gepost. Maar de hints gaan toch niet zover terug?"
Hoogachtend,
Erik.
pi_87322163
Is Tombolafan een vrouw? Daar staan paarden bij in de postgeschiedenis. Gelinkt aan Farmville maar ik ken dat spel niet.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:09:48 #159
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87322174
Tombola is een vrouw ja :Y.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87322194
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Stali het volgende:
Is Tombolafan een vrouw? Daar staan paarden bij in de postgeschiedenis. Gelinkt aan Farmville maar ik ken dat spel niet.
farmville is een spel waarin je een boerderij runt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_87322207
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Jij doet dat :P:
"Ik begrijp niet waarom iedereen Isdatzo verdenkt.
Heb zijn hele postgeschiedenis uitgeplozen en in 2006 en 2008 heeft hij over onderbroeken gepost. Maar de hints gaan toch niet zover terug?"
:D! Sorry dat begreep ik niet.
Ik wil mafia eruit lynchen maar ik kan niet kiezen. En ik twijfel nog heel erg.
pi_87322257
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombola is een vrouw ja :Y.
Dan is het niet Tombola.
Moet nu even wat anders doen, speur straks weer verder en anders ga ik met maar met jullie mee.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:14:20 #163
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87322336
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt je stem niet meegeteld. Nu wel
snelle reactie ik had het toch binnen een halve minuut gefixed :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:15:03 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87322358
Hij/zij is hetzelfde als met Ladidadida. Dus als hij gaat wieberen met oranje gehaktballen betekent dat niet dat de mafia een hij moet zijn.

[ Bericht 58% gewijzigd door Harajuku. op 08-10-2010 14:23:17 ]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:20:14 #165
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87322513
Als er iemand door de gekke dokter of nachtwaker vermoord wordt, staat dat dan in de beschrijving van de moord?
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:24:03 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87322628
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iemand door de gekke dokter of nachtwaker vermoord wordt, staat dat dan in de beschrijving van de moord?
Er zal dan iig niet mafia of mob staan :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:24:35 #167
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87322644
Just checkin' :').
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:31:46 #168
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87322858
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Er zal dan iig niet mafia of mob staan :')
De gekke dokter krijgt die ook hints tegen zich?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:32:15 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87322871
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:31 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

De gekke dokter krijgt die ook hints tegen zich?
Als ie moordt wel.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:39:09 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87323135
Ga ik voor de obvious hint (Huppelboobie), voor de iets minder obvious hint (Isdatzo) of de minst obvious hint (IJsdraakje)?

Ik ga voooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................................de gulden middenweg

##Vote Isdatzo
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:39:19 #171
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87323140
Er moeten er nog veel stemmen hoor :X
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:39:53 #172
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87323165
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Ga ik voor de obvious hint (Huppelboobie), voor de iets minder obvious hint (Isdatzo) of de kinst obvious hint (IJsdraakje)?

Ik ga voooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................................de gulden middenweg

##Vote Isdatzo
Pak je het lijstje er ook even bij :*
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:40:17 #173
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87323180
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Er moeten er nog veel stemmen hoor :X
Ja, anders is er over drie dagen een massmodkill :').
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:40:17 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87323182
Kortom, met mijn stem erbij:

Isdatzo (7) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l
TheVulture (1) Susi
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:41:52 #175
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87323252
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Ga ik voor de obvious hint (Huppelboobie), voor de iets minder obvious hint (Isdatzo) of de minst obvious hint (IJsdraakje)?

##Vote Isdatzo
Die van mij is de meest obvious hint, dipshit :') .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:55:18 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87323704
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Die van mij is de meest obvious hint, dipshit :') .
Ik vond die slang in de handen veel obviousseriger! :P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:01:39 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87323918
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond die slang in de handen veel obviousseriger! :P
Pfff :{w . En Erik vertrouwt me, doe jij dat ook eens ;( .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:02:28 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87323946
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Pfff :{w . En Erik vertrouwt me, doe jij dat ook eens ;( .
Maar vertrouw ik Erik... that's the question he, that is the question! Da witte noit nie! 8-)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:03:58 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87323986
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar vertrouw ik Erik... that's the question he, that is the question! Da witte noit nie! 8-)
Pff, jullie zijn één grote kliek. Tuuk vertrouw jij erik :6 .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:04:35 #180
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87324011
weeeeeeeeeeeekend *O*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:08:41 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87324161
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Homo's mogen dan wel 1 big gay happy family zijn.... maar we kennen allemaal het fenomeen valse nicht. We zouden elkaars nieren nog verkopen voor de nieuwe cd van kylie :P
L'Amour menaçant:
pi_87324190
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jullie? Wie zijn jullie in dit geval?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:10:05 #183
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87324211
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Homo's mogen dan wel 1 big gay happy family zijn.... maar we kennen allemaal het fenomeen valse nicht. We zouden elkaars nieren nog verkopen voor de nieuwe cd van kylie :P
Dan nog :( .

Jongeee ge gaot toch ginne medebroabander afmoaken. Hoe-ist nouw, koekwaus :( .
Huilen dan.
pi_87324229
quote:

[..]

Wel de jouwe in ieder geval...
Niet je lever... je drinkt te veel... :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:10:42 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87324235
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jullie? Wie zijn jullie in dit geval?
Niet zo onwetend doen.
Huilen dan.
pi_87324289
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Niet zo onwetend doen.
Het kon 3 dingen zijn...
- de homo's...
- de brabo's...
- de eindhovenaren...

Neem van mij 1 ding aan; vertrouw homo's onder elkaar nooit :')

Het was niet voor niets Ang3l met de slang op het balkon... })
pi_87324345
jullie is toch jodenvolk??

Kan iemand dat even zeggen voor ik ongepaste grapjes maak?

:X

@SG heeft ze je al vrijgelaten?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:14:58 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87324401
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het kon 3 dingen zijn...
- de homo's...
- de brabo's...
- de eindhovenaren...

Neem van mij 1 ding aan; vertrouw homo's onder elkaar nooit :')

Het was niet voor niets Ang3l met de slang op het balkon... })
Weer wat geleerd :') .
Huilen dan.
pi_87324496
Nog hints gevonden in dit topic?
Heb de samenvatting van de hints gezien op pagina 1 of 2 maar ga niet alles erna nalezen...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:17:33 #190
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87324506
Bijgelezen. En ik heb géén idee. :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:18:03 #191
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87324522
quote:

[..]

_O-
pi_87324537
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef JJH het volgende:
Bijgelezen. En ik heb géén idee. :D
Luister nou... Het was Ang3l met de slang op het balkon...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:18:31 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87324547
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dan nog :( .

Jongeee ge gaot toch ginne medebroabander afmoaken. Hoe-ist nouw, koekwaus :( .
Ja nondeju heej, da ha'k toch nie gezien!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:18:39 #194
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87324553
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef CaLeX het volgende:
jullie is toch jodenvolk??

Kan iemand dat even zeggen voor ik ongepaste grapjes maak?

:X

@SG heeft ze je al vrijgelaten?
ja
pi_87324558
quote:

[..]

Dat vind ik ook wel een goeie omschrijving trouwens :')
pi_87324590
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef StijnDa het volgende:
Nog hints gevonden in dit topic?
Heb de samenvatting van de hints gezien op pagina 1 of 2 maar ga niet alles erna nalezen...
juistem. hoe meer mensen, hoe onoverzichtelijker het wordt qua lijstjes van hints e.d.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:20:17 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87324629
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zeg als je zo doorgaat dan sla ik je KO met m'n andeere slang ja }:| Misbaksel!
Je probeert wel erg de verdenking op mij te storten.... hmmm.... om hem bij jezelf weg te halen? :P
L'Amour menaçant:
pi_87324677
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je probeert wel erg de verdenking op mij te storten.... hmmm.... om hem bij jezelf weg te halen? :P
~O>
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:21:54 #199
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87324721
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef blessed19 het volgende:

[..]

juistem. hoe meer mensen, hoe onoverzichtelijker het wordt qua lijstjes van hints e.d.
Zomaar een stom idee. De lijstjes beginnen met ** en het stemmen met ## dat maakt het ctrl+f-en een stuk makkelijker. Ben je ook wel snel door de sc heen :@
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:22:59 #200
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87324760
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Way obvious. Je wilt hem iets te overduidelijk weghebben. :N
pi_87324780
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee ik ben gewoon heel zeker van m'n zaak... en de feiten zijn nogal duidelijk... :P

En dat zou je toch nooit doen... dan zou ik namelijk wel heeeel dicht bij je moeten staan... :6
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:23:31 #202
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87324784
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Zomaar een stom idee. De lijstjes beginnen met ** en het stemmen met ## dat maakt het ctrl+f-en een stuk makkelijker. Ben je ook wel snel door de sc heen :@
Het mee en bijlezen is de helft van de lol. :@
pi_87324824
Ik heb zo'n vermoeden dat er een dorpsbewoner aangaat vandaag :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:25:18 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87324847
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja nondeju heej, da ha'k toch nie gezien!
Dan motte dieje putterkes ne kir gebruike.
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:25:48 #205
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87324868
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er een dorpsbewoner aangaat vandaag :')
Als de maffia het goed doet wel. :Y
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:26:17 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87324893
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef JJH het volgende:

[..]

Als de maffia het goed doet wel. :Y
Ik vind jouw PI verdacht.
Huilen dan.
pi_87324912
D'r moeten er nog wel heel veel stemmen :o
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:27:17 #208
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87324934
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik vind jouw PI verdacht.
Die heb ik al een weekje of anderhalf ofzo als standaard pi.
pi_87324944
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dan motte dieje putterkes ne kir gebruike.
zulle we tun bietje praktisch houwe vor de nie-boere?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:28:18 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87324962
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:22 schreef JJH het volgende:

[..]

Way obvious. Je wilt hem iets te overduidelijk weghebben. :N
En toen dacht ik "Tis dat ik geen enkele hint nara hem zie wijzen anders had ik hem wel verdacht" ..... klik ik zijn history aan

quote:
Wat is nou typisch homo-ondergoed?
Ondergoed!!!! :o
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:28:52 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87324989
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:27 schreef StijnDa het volgende:

[..]

zulle we tun bietje praktisch houwe vor de nie-boere?
Ut zal me verrekke :{w .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:30:38 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87325054
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee ik ben gewoon heel zeker van m'n zaak... en de feiten zijn nogal duidelijk... :P
Het feit dat ik IRL goede maffia zal zijn wwil niet zeggen dat ik heet hier ook BEN he ;)
Ik vind de hints die naar mij zouden leiden nogal wazig. Hooguit die van Hemel, maar ik ben niet de enige angel in heet dorp :P

quote:
En dat zou je toch nooit doen... dan zou ik namelijk wel heeeel dicht bij je moeten staan... :6
Zie je nou hoe vals we zijn onderling?! }:|
L'Amour menaçant:
pi_87325078
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ut zal me verrekke :{w .
Vanavond heddege toch nix meer te zegge :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:32:53 #214
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87325125
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Vanavond heddege toch nix meer te zegge :P
Ge wit 't oit noit nie :7 .
Huilen dan.
pi_87325160
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het feit dat ik IRL goede maffia zal zijn wwil niet zeggen dat ik heet hier ook BEN he ;)
Ik vind de hints die naar mij zouden leiden nogal wazig. Hooguit die van Hemel, maar ik ben niet de enige angel in heet dorp :P
[..]

Zie je nou hoe vals we zijn onderling?! }:|
Noem je dit al vals? :{
pi_87325176
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Kortom, met mijn stem erbij:
IJsdraakje (6) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX
TheVulture (1) Susi
pi_87325198
ow en ik denk dat ik mijn kringspier veerekt heb met mijn billen op elkaar houden in dit topic ;(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:37:41 #218
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87325276
quote:

[..]

Ja, wil je dat niet meer doen de volgende keer! :(.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87325283
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ge wit 't oit noit nie :7 .
Das woar.
De helft het pas gestemd dus da ken nog hendig hemaal verandere.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:38:07 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87325292
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:35 schreef CaLeX het volgende:
ow en ik denk dat ik mijn kringspier veerekt heb met mijn billen op elkaar houden in dit topic ;(
Trek eens aan m'n vinger? ;)
L'Amour menaçant:
pi_87325315
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Trek eens aan m'n vinger? ;)
welke? :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:44:27 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87325490
Calex kasthomo!
Huilen dan.
pi_87325530

Deze kasthomo gaat naar de kappert, ik moet er weer blits uitzien voor het weekend
pi_87325539
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef CaLeX het volgende:

[..]

welke? :')
_O-
  Redactie Frontpage vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:46:24 #225
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87325549
Ik denk dat ik er straks de koffiemanager op los laat, want ik heb géén idee op wie ik moet stemmen _O-
With four other people
And aliens
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:50:08 #226
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87325678
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik er straks de koffiemanager op los laat, want ik heb géén idee op wie ik moet stemmen _O-
Geweldig!!
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:50:23 #227
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87325685
goeiemorgen. Ik ga nog even door met zoeken, ik heb tot zeven uur toch? dwz 12 uur hier
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:50:57 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87325705
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
goeiemorgen. Ik ga nog even door met zoeken, ik heb tot zeven uur toch? dwz 12 uur hier
RED MIJ!
Huilen dan.
pi_87325712
quote:
Ja ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:06:23 #230
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87326201
quote:
Wat doe jij in illiois :o ?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:14:32 #231
163094 Ladidadida
pi_87326466
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Susi het volgende:

[..]

:X :X :X :X :X :X :X
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:20:58 #232
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87326670
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

RED MIJ!
Ja ga nou fietsen :')
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:23:03 #233
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87326750
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:06 schreef -SG- het volgende:

[..]

Wat doe jij in illiois :o ?
Studeren, naar het schijnt. Maar het feit dat ik nu in mijn sociale psychologie les het fok maffia spel zit te spelen is misschien wat dubieus
Live from Chicago
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:23:25 #234
163094 Ladidadida
pi_87326761
The gays are taking over!
Straks is dit hele topic gay :{
pi_87326824
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Ladidadida het volgende:
*O*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:26:58 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87326896
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ja ga nou fietsen :')
Ja, dat deed ik en we weten allemaal hoe dát afgelopen is :') .

;(
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:31:24 #237
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87327067
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat deed ik en we weten allemaal hoe dát afgelopen is :') .

;(
:') :D !
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:32:28 #238
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87327112
##vote Liesje1979

IJsdraakje (6) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (1) tripack
myminicity
pi_87327158
##vote IJsdraakje

IJsdraakje (7) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN
TheVulture (1) Susi
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:36:23 #240
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87327238
Er hebben 22 mensen gestemd. 14 mensen moeten hun stem nog uitbrengen :')_!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:38:24 #241
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87327305
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef -SG- het volgende:
Er hebben 22 mensen gestemd. 14 mensen moeten hun stem nog uitbrengen :')_!
ach het is nog geen 19:00 ;)
myminicity
pi_87327526
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Ladidadida het volgende:
you started it !
pi_87327594
Ik ben net pas begonnen met hints zoeken, maarre...
Waarom heeft Liesje1979 nog geen stemmen? :o
Uit verhaaltje 2:

Verhaal 2
 (burgemeesters)verkiezingen kloppen niet (Liesje1979; Live: Het CDAcongres #13 Waar het stemmen niet goed gaat )
 Uitrusten in de hemel
 Televisie achtergrond? (Liesje1979; in haar fobo een foto met tv op de achtergrond)

Dat uitrusten in de hemel ben ik nog niet achter, maar deze twee lijken me al vrij sterk? :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:46:54 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87327612
Eigenlijk wel ja :') . Moet toegeven dat ik nog niet heel erg naar hints gezocht heb omdat ik 't niet zoek 40 profielen en fobo's door te spitten ;( .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:47:14 #245
163094 Ladidadida
pi_87327627
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:44 schreef CaLeX het volgende:

[..]

you started it !
Eigenlijk zou ik een nobelprijs voor de homo-emancipatie moeten krijgen!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:47:56 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87327651
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:47 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik een nobelprijs voor de homo-emancipatie moeten krijgen!
Zo'n prijs zou ik onteren.
Huilen dan.
pi_87327737
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk wel ja :') . Moet toegeven dat ik nog niet heel erg naar hints gezocht heb omdat ik 't niet zoek 40 profielen en fobo's door te spitten ;( .
Nee, het is een klotewerk :@
En ik vind deze duidelijk, ik ga morgen wel verder zoeken naar aanwijzingen en ik stem op Liesje:

#Vote Liesje1979
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (1) Tombolafan

En jongens, let even op! :D Huppel had geen pm gehad en is later aan het spel toegevoegd, die zal dus wel dorp zijn denken we ook niet? :P
Dus daar moeten we niet op stemmen voor de Lynch o|O
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:52:58 #248
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87327821
Ik ga voten, want ik moet straks de deur uit en wil het nog even op m'n gemakkie doen. Ik ben van geen van allen zeker. Vandaar dat ik ook niet onderbouw. Ik zou toch maar het idee hebben dat ik in de ruimte zit te lullen. :')

##Vote Isdatzo

Isdatzo (7) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH
TheVulture (1) Susi

Misschien is "de Isdatzo aanwijzing" iets te duidelijk, hij weet mij het meest te overtuigen. :Y
pi_87327836
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, het is een klotewerk :@
En ik vind deze duidelijk, ik ga morgen wel verder zoeken naar aanwijzingen en ik stem op Liesje:

#Vote Liesje1979
TheVulture (1) Susi

En jongens, let even op! :D Huppel had geen pm gehad en is later aan het spel toegevoegd, die zal dus wel dorp zijn denken we ook niet? :P
of jij bent ook maffia en zij dus ook en beschermen jullie elkaar :9
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:54:56 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87327903
quote:

[..]

Dat weet je toch niet? Je kan toch net zo goed een maffialid vergeten een pm te sturen?
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:55:33 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87327924
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef JJH het volgende:
Ik ga voten, want ik moet straks de deur uit en wil het nog even op m'n gemakkie doen. Ik ben van geen van allen zeker. Vandaar dat ik ook niet onderbouw. Ik zou toch maar het idee hebben dat ik in de ruimte zit te lullen. :')

Misschien is "de Isdatzo aanwijzing" iets te duidelijk, hij weet mij het meest te overtuigen. :Y
Dit vergeef ik je nooit :{w .
Huilen dan.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:57:09 #252
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87327996
quote:

[..]

Hara had al gezegt dat ze Huppel vergeten was, en dat huppel wel meegedaan had in het verdelen van de rollen, alleen de pm was vergeten.

Daar moeten we de SL dan maar in geloven...
pi_87328116
D'r gaat iets mis met stemmen...

Correcte lijst:
Isdatzo (8) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:00:51 #254
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87328138
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef Bartjebart het volgende:
D'r gaat iets mis met stemmen...

Correcte lijst:
Isdatzo (8) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH
TheVulture (1) Susi
Sowwy, ik ben een noobje en had het getal niet veranderd. :@
pi_87328184
Oow de stem van Tripack was ook opeens verdwenen hoor ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:15:05 #256
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87328565
thnx bartjebart ^O^
myminicity
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:18:00 #257
18653 crew  D.
pi_87328630
quote:

We moesten hints zoeken en dan op die persoon stemmen. Dat heb ik gedaan :Y

Als het dus fout is ben ik verkeerd ingelicht :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:25:33 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87328840
Je wil de beste hints vinden hè. Niet "Oh kijk, een hint! Daar stem ik op dan"
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:27:26 #259
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87328890
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
JB had dat bij iedereen gedaan ja, en die lijst had ik overgenomen zonder bij dat format stil te staan. :')

Verder maak jij mij al vanaf het begin verdacht, zelfs met hints die ook op jezelf kunnen slaan.

En ja, ik heb de schijn tegen. Maar ik ben en blijf onschuldig. Wat snel genoeg zal blijken bij een lynch.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:38:42 #260
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87329234
Ik vind vooralsnog de hints naar Idz het overtuigendst... Ijsdraakje staat overigens wel op een goede tweede plek, dus ik hoop dat de nachtwaker zich daar aan gaat wagen ^O^
## Dood aan IDZ
Isdatzo (10) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS
TheVulture (1) Susi
Live from Chicago
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:41:14 #261
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87329301
Ik vind die ene hint naar Pheno niet bijster sterk moet ik je zeggen... Kunnen we ons beter op andere zaken focussen
Live from Chicago
  Redactie Frontpage vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:42:49 #262
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87329335
Hmm ik ga op IJsdraakje stemmen. Overtuigende hints :)

##IJsdraakje
IJsdraakje (8) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc
Isdatzo (10) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS
TheVulture (1) Susi

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind die ene hint naar Pheno niet bijster sterk moet ik je zeggen... Kunnen we ons beter op andere zaken focussen
Zijn wel meer magere hints denk ik hoor :P Hoop dat dat na vandaag wat beter wordt :)
With four other people
And aliens
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:43:24 #263
18653 crew  D.
pi_87329350
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
Je wil de beste hints vinden hè. Niet "Oh kijk, een hint! Daar stem ik op dan"
Maar iedere hint die je vindt voldoet toch?

Uiteraard is het een uitdaging een moeilijke te vinden, maar een keer genoegen nemen met een makkelijke mag toch ook?
pi_87329374
Ik twijfel dus nog steeds maar men kiest zo duidelijk voor Isdatzo terwijl ik nog steeds de onderbroekenhint bij hem niet heb teruggevonden. Dat ik Tombola enorm verdacht vind door dat Farmville en paarden schijnt niemand op te pikken dus tja, ik hoop dat ik geen verkeerde keuze maak.

## Vote Isdatzo

Jsdraakje (8) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
TheVulture (1) Susi
,
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:44:26 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87329378
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:43 schreef D. het volgende:

[..]

Maar iedere hint die je vindt voldoet toch?

Uiteraard is het een uitdaging een moeilijke te vinden, maar een keer genoegen nemen met een makkelijke mag toch ook?
Je doel is om mafia op te hangen. Als je de eerste de beste hit pakt wordt de kans klein dat je mafia ophangt :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:44:47 #266
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87329387
BM is maffia!

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:47:05 #267
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87329450
Isdatzo, ik heb geen schuld in je lynch, hopelijk wordt dat vertrouwen niet geschonden }:|.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:48:12 #268
18653 crew  D.
pi_87329475
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je doel is om mafia op te hangen. Als je de eerste de beste hit pakt wordt de kans klein dat je mafia ophangt :')
Is het niet zo dat de hints hinten naar alleen maffia? Er wordt toch niet naar dorpsbewoners gehint?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:48:57 #269
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87329496
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:48 schreef D. het volgende:

[..]

Is het niet zo dat de hints hinten naar alleen maffia? Er wordt toch niet naar dorpsbewoners gehint?
Als je ze goed ontcijfert wel ja :D.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:49:21 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87329501
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:48 schreef D. het volgende:

[..]

Je ziet nu toch ook al naar hoeveel mensen één woord leidt. Zoveel mafia heb je niet hoor.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:50:07 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87329524
Je moet uit één stuk meerdere hints vinden die naar één persoon leiden.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:51:42 #272
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87329569
Ik ben bang voor de volgende nacht. Omdat er veel mensen zijn die low-profile zijn (aka, niet bijzonder actief meezoeken/denken/posten) en hoge bomen vangen veel maffia-aandacht. Wil wel weer meer hints :9.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:52:44 #273
18653 crew  D.
pi_87329599
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je ziet nu toch ook al naar hoeveel mensen één woord leidt. Zoveel mafia heb je niet hoor.
Klopt, maar niet 1 hint was zo duidelijk als 'een slang in handen'.
Er zijn hints waarbij je twijfelt, maar had bedacht dat het veel duidelijker dan bij deze hint niet kon worden :N
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:52:45 #274
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87329601
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
BM is maffia!

:') lekkere sterke argumentatie ook
Live from Chicago
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:53:28 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87329618
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:52 schreef D. het volgende:

[..]

Klopt, maar niet 1 hint was zo duidelijk als 'een slang in handen'.
Er zijn hints waarbij je twijfelt, maar had bedacht dat het veel duidelijker dan bij deze hint niet kon worden :N
Daar zeg ik niets over.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:53:47 #276
18653 crew  D.
pi_87329626
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
Je moet uit één stuk meerdere hints vinden die naar één persoon leiden.
Meerdere?

*nog maar eens gaat kijken dan
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:54:21 #277
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87329647
Ik ga er toch wel aan vandaag/vannacht, dus wat boeit het. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_87329648
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef JJH het volgende:

[..]

Hara had al gezegt dat ze Huppel vergeten was, en dat huppel wel meegedaan had in het verdelen van de rollen, alleen de pm was vergeten.

Daar moeten we de SL dan maar in geloven...
Oh, omdat Huppel zei dat iedereen wel wist wat zij was als we goed opgelet hadden _O-
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb nu niet meer de tijd om heel grondig te zoeken, vandaar dat ik al blij ben met 2 hints die naar Liesje wijzen :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:55:45 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87329684
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, omdat Huppel zei dat iedereen wel wist wat zij was als we goed opgelet hadden _O-
Huppel is een ervaren speelster toch? Die weet precies wat wel en niet te zeggen :D.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:56:14 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87329701
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Huppel is een ervaren speelster toch? Die weet precies wat wel en niet te zeggen :D.
Dit is zo ongeveer haar tweede keer.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:57:17 #281
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87329733
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dit is zo ongeveer haar tweede keer.
Oh. Nou, dat valt dan mee :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_87329753
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang voor de volgende nacht. Omdat er veel mensen zijn die low-profile zijn (aka, niet bijzonder actief meezoeken/denken/posten) en hoge bomen vangen veel maffia-aandacht. Wil wel weer meer hints :9.
Hier zit ik dus ook mee. Er zijn zoveel users en toevallig "ken" ik zarGon een beetje van FOK! en daarom valt het me op dat hij niet post. Maar hij kan net zo goed maffia zijn alleen geen hond weet dat hij meedoet. En zo zijn er nog veel meer die je niet ziet posten.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:58:53 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87329776
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Oh. Nou, dat valt dan mee :').
Wel hè
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:06:42 #284
169210 liesje1979
pi_87330010
Ik heb stemmen? _O-
pi_87330047
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb stemmen? _O-
Yep :7
pi_87330055
Hara, krijgen we al te horen wat de dorpsoudste heeft gestemd?
Vorige keer zette Ladidadida dat er bij in ieder geval...
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:08:11 #287
169210 liesje1979
pi_87330063
## Vote IJsdraakje.

Jsdraakje (9) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
TheVulture (1) Susi
pi_87330102
En @Isdatzo, als je te lui bent om zelf hints te gaan zoeken hebben wij er ook niet zo'n verlies aan om je kwijt te raken mocht je dorp zijn...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:09:46 #289
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87330115
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:08 schreef StijnDa het volgende:
Hara, krijgen we al te horen wat de dorpsoudste heeft gestemd?
Vorige keer zette Ladidadida dat er bij in ieder geval...
Als ik het heb, hoor je het.
pi_87330133
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als ik het heb, hoor je het.
Oké prima ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:17:17 #291
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87330345
Iemand die zich geroepen voelt om de FOK!maffiawiki aan te passen?
pi_87330483
Ben er niet te belazerd voor maar ik weet eenvoudigweg niet hoe ik dit zou moeten doen. :@ .

Tombolafan, zou dit hebben aangeboden, dacht ik.
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:23:26 #293
169210 liesje1979
pi_87330523
Ik durf niet aan welke Wiki dan ook te komen :')
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:26:53 #294
18653 crew  D.
pi_87330612
##unvote Huppelmuts

##vote Ang3l

IJsdraakje (9) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje
Huppelmuts (2) charmed_angel, BeamOfLight
Ang3l (3) Bartjebart, Lekiamh, D.
TheVulture (1) Susi
pi_87330633
Is er nu om 19:00 gelijk iemand ?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:27:55 #296
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87330642
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:26 schreef D. het volgende:
##unvote Huppelmuts

##vote Ang3l

IJsdraakje (9) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje
TheVulture (1) Susi
wat maakt dat nou uit :')
Live from Chicago
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:28:14 #297
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87330654
IJsdraakje (10) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave
TheVulture (1) Susi
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:30:05 #298
18653 crew  D.
pi_87330723
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Als het niet uitmaakt waar ik op stem heeft het weinig zin om mee te doen -O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:31:28 #299
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87330783
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Bartjebart het volgende:
Is er nu om 19:00 gelijk iemand [ afbeelding ]?
:Y ;(
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:33:46 #300
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87330847
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef D. het volgende:

[..]

[..]

Als het niet uitmaakt waar ik op stem heeft het weinig zin om mee te doen -O-
Ik bedoel de stemwissel
Live from Chicago
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:34:51 #301
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87330873
IJsdraakje (11) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL
Huppelmuts (2) charmed_angel,
TheVulture (1) Susi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')