Die klopt niet maar leuk dat je hem wel ff neerzetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Susi het volgende:
Isdatzo (5) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19
Huppelmuts (2) D. , charmed_angel
IJsdraakje (3) TheVulture, Pheno, bloodysunday
Ang3l (1) Bartjebart
Isdatzo heeft een slang in z'n broekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:13 schreef Susi het volgende:
Bij Isdatzo is dat Yes it is/No it isn't wel heel duidelijk ja. Als je verder kijkt, heeft hij ook in een topic over Vakantieperikelen, maar niets wat je aan een slang kan linken.
Dat was de laatste die gepost was, na die discussie welke nou klopte, dus ik ging er van uit dat deze klopte.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die klopt niet maar leuk dat je hem wel ff neerzet
Ja maar BOL staat er niet bij. Daarom wilde ik me er niet aan wagen om die te copy pastenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat was de laatste die gepost was, na die discussie welke nou klopte, dus ik ging er van uit dat deze klopte.
Zullen we een clubje oprichtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf erbij, ik word erin geluisd.
Nee, iedereen weet dan dat ik niets te verbergen hebquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen linken aan duister persoon
3 keer niet stemmen is modkillquote:
Dan zeg je:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:24 schreef Susi het volgende:
Jongens, luister eens !
Ik ga voor TheVulture als moordenaar van Ladidadida. Een vulture is volgens wikipedia een soort gier/eagle. En hij heeft een relatie (mijn man komt zo thuis)
Ga ik zo doen, maar ik wil dat jullie zeggen ; Goed gevonden Susi,quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zeg je:
##ik stem voor TheVulture
en zet je hem en jou erbij in het lijstje
Oh okay!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Ga ik zo doen, maar ik wil dat jullie zeggen ; Goed gevonden Susi
Is die one eyed trouser snake giftig dan?quote:
Da's dan weer Puntenslijpsel. Maar dat past niet bij de rest van het stukje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:27 schreef CaLeX het volgende:
is een eagle geen adelaar?
Ik zat te denken aan een amerikafan daardoor
Dank, dank !quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh okay!!
GOED GEVONDEN SUSI!! HELDIN
Daar kan ik wel iets op antwoorden, maar ik doe niet aan platte humorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die one eyed trouser snake giftig dan?
Trevland kan niet zo goed spellen, Isdatzo is vaak de taalnazi. Maar misschien iemand die bij TNT werkt ? Dat laatste even gecheckt, maar niemand van de deelnemers staat in de medewerkerslijst daar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Er wordt ook gesproken over vele spelfouten in de brief, bij de laatste moord.
Staat er iemand hier bekend om spelfouten, of om het feit dat hij/zij eeen spellingsnazi is?
Ik ben student Nederlands, MAAR IK WAS HET NIET.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Er wordt ook gesproken over vele spelfouten in de brief, bij de laatste moord.
Staat er iemand hier bekend om spelfouten, of om het feit dat hij/zij eeen spellingsnazi is?
Is een adelaar inderdaad, ik zei gier maar ik weet niet waaromquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:27 schreef CaLeX het volgende:
is een eagle geen adelaar?
Ik zat te denken aan een amerikafan daardoor
Dan ook gelijk de tijdsaanduiding in de nachtpostsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:39 schreef D. het volgende:
Om even over de spelling te zeuren, is het niet makkelijker om 1 spelling aan te houden inzake mafia/maffia?
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan ook gelijk de tijdsaanduiding in de nachtposts
Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad.quote:
Hara was ECHT vergeten een rol te geven, ze wilde niet dat dat van invloed was op ons stemgedragquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Alles leuk en wel maar horen we niet de rollen te krijgen VOOR de BM verkiezingen? Ivm de bodyguards die niet mee mogen doen?
Het is maffiaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:39 schreef D. het volgende:
Om even over de spelling te zeuren, is het niet makkelijker om 1 spelling aan te houden inzake mafia/maffia?
Ik zocht al naar 'echte' tijdenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad.
Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat! Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen. Het zal er wel niet zo ruig aan toe gaan als dat hij zou willen, maar dat mag de pret niet drukken. Als laatste pakte hij de frisgewassen onderbroeken van de lijn die aan het balkon hingen, maar toen zag hij iets raars
quote:Congrueert niet. Maargoed, ik ga 'm zo uitzetten want ik ben vervelend
Nee, dat dacht ik ook, vandaar mn vraagtekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:54 schreef Susi het volgende:
Super, JaniesB !
Tja, dat stukje van TheVulture met adelaar/vulture (geen idee wat 't Nederlandse woord is) klopt niet helemaal dus, want geen gier.
erg hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:56 schreef EllaN het volgende:
Handig al die gevonden dingen op een rij. Zit op mijn werk en denk na over het spel
Dat wat liesje verdacht vond mag je niet gebruiken want Hara heeft dat ook duidelijk gezegd in het topic dat ze mij was vergetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even de hints die er genoemd zijn opsommen...
Tegen IDZ:
- Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."
- Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In IDZ's fobo staan 2 vakantie foto's
- fobo plaatje van een bellende homer (Laatste moord werd door de foon gefluisterd)
Tegen The vulture:
- De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt (zie ava)
- Vulture is volgens wiki een gier/eagle (?)
- Homo, relatie (mijn man komt zo thuis)
- videoreactie sturen (TV ava)
(Laatste drie zijn van tzelfde stukje)
Tegen huppelmuts:
- Huppelmuts heeft een een foto in haar Fobo met een slang in haar hand.
- Post ze in: Hoe voel je je nu? #635 (Hij voelde zich niet slecht in stukje)
- jarig in oktober
(hints komen niet allemaal uit hetzelfde stukje)
Maar Liesje vond het volgende erg verdacht:
[..]
Tegen ijsdraakje:
- my little pony on de fobo (stukje met paard)
- Taalkundig (Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'.)
- woonplaats Raamkla / topic: Waar Aso’s ramen ingooien (open raam)
- IJSdraakje (rilling)
(De eerste is van een ander verhaaltje, de laatste drie van hetzelfde)
Tegen Pheno:
-Sig iets met heaven en in de moord op Trevland aan de hemel wordt gerefereerd.
Tegen Ang3l:
- Topic slangenvoer ([Singles] Met ratten, hamsters en andere knagers) (slang in de hand)
- topic: Checken grondig het wasgoed (Onderbroeken aan waslijn)
- [Singles] waar gvd de zon scheen in de lapo! (Zonnig)
- lekker uitrusten in de hemel (Angel)
(Laatste is een ander stukje)
Tegen JaniesBrownie:
- In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manen
Tegen Ezechiel:
- Slang in fobo
- Uitrusten in de hemel (ezechiel-bijbel)
-Jarig in oktober + verschillende topics in postgeschiedenis met oktober in de titel
(Hints komen uit verschillende stukjes)
Tegen Lekiamh:
- Veel VKZ en POL
- 100% niet politiek correct (geknoeid met burgemeestersverkiezingen)
- Live: Het CDAcongres #10 Zondagsrust (hemel, zondagsrust = gelovig)
Tegen Susi:
- Veel tv in posthistorie (videoboodschap)
Tegen Bloodysunday:
- Veel VKZ
Had op Lynda gestemd bij BM verkiezingen en die was Maffia
tegen Tombolafan:
- Staat van achteren in fobo (omkijken in stukje)
Link naar de hemel kan wijzen naar : Ang3l, CharmedAngel, Ezechiel, Pheno
Ladi’s moordenaar = homo?
Ik heb dan ook al drie keer ofzo gezegd dat ik jou helemaal niet verdenk, doordat je vergeten was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wat liesje verdacht vond mag je niet gebruiken want Hara heeft dat ook duidelijk gezegd in het topic dat ze mij was vergeten
Dat weet ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al drie keer ofzo gezegd dat ik jou helemaal niet verdenk, doordat je vergeten was.
Ik heb gewoon alles wat er gezegd was overgenomen, zal ook even in die tekst zetten dat Hara je ECHT vergeten was
Same herequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
De hints naar mij zíjn erg sterk. Maar ik was het écht écht écht niet.![]()
Mij lynchen is geen goede keuze, serieus niet.
lastig he als er hints zijn die naar jouw wijzen... vorige ronde ook wel paar keer bijna zeker geweest van dat iemand maffia was... maar bleek gewoon dorp te zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
De hints naar mij zíjn erg sterk. Maar ik was het écht écht écht niet.![]()
Mij lynchen is geen goede keuze, serieus niet.
Heel lastig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef tripack het volgende:
[..]
lastig he als er hints zijn die naar jouw wijzen... vorige ronde ook wel paar keer bijna zeker geweest van dat iemand maffia was... maar bleek gewoon dorp te zijn
Heb ze overgenomen voor jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel lastig.Ook omdat ik het idee heb dat hints die ik vind minder serieus genomen worden.
Zo zou het pen en papier uit moord 4 ook op jouw Pencil & Paper uit je sig kunnen slaan.
En zoals ik al zei, als de rilling van 4 op IJsdraakje slaat, kunnen ze ook op alle ijsfoto's in Pheno's FoBo kunnen slaan, alsmede op z'n beroep als ijscoboer.
Da's het probleem ook, als ik niet zou weten dat ik dorp was, zou ik zelf denken dat ik het was. Zogezegd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ze overgenomen voor je
Vind die rilling geen goede hint. Niet voor jou OF voor Pheno.
Alleen die andere twee die ik noemde dus welEn als je maffia was zou je OOK zeggen dat dat niet zo was, dus ik durf mn stem nog niet te veranderen
![]()
Als ik betere hints voor anderen krijg wel(vind Ang3l nog steeds een goede kandidaat en The vulture, Lekiamh en Idz ook... Alleen hebben die maar 1 hint die imo sterk is en jij twee..
Same herequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's het probleem ook, als ik niet zou weten dat ik dorp was, zou ik zelf denken dat ik het was. Zogezegd.
Het gaat echt om de TT's dus niet om je posts.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Kan het echt zo op TT's in je posthistorie gedacht worden ja?
Dat zijn van die reeks-titels, totaal willekeurig
Oei, moet ik toch maar eens ff weer al die kandidaten gaan aanklikken vanmiddag alvorens te stemmen.....
Wel sneu voor je ladi. Vorige rond al het spel geleid, en nu ben je meteen dood.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ik nog speciaal m'n rechercheursinformatie met Trev delen, omdat ik al verwachtte dood te gaan... gaat Trev ook dood
[..]
Vermoord door een natte scheet
Anyway, ik ga weer naar het rijk der doden![]()
Ze vinden me niet lief, ik weet het zeker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here![]()
En ik word letterlijk gek van het hints zoeken.
Dus even petje af voor de SL-ers
Hmm. Ok.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat echt om de TT's dus niet om je posts.
En juist die willekeur maakt het zo lastig.
Beperk je tot de eerste 2 pagina's!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Ok.
Ga ik straks eens fff TT-speuren
Oh wacht, dan moet ik wat hints aanpassen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beperk je tot de eerste 2 pagina's!!
Ze stoppen echt geen hints over een TT op pagina 612 van iemands history in de kills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh wacht, dan moet ik wat hints aanpassen...Grappigste thuis zeker jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
stond ergens in de uitleg dat ze alleen de eerste pagina gebruiken, nou zal die binnen niet al te lange tijd waarschijnlijk vol staan met maffia topics, dus ik zou zeggen pak de tweede paginaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beperk je tot de eerste 2 pagina's!!
Ze stoppen echt geen hints over een TT op pagina 612 van iemands history in de kills
Al zal ik bij myraela tot pagina 4 gaat want die is ONZ mod en heeft ook veel slotjes in haar history, komen er ook dagelijks veel bij vrees ik![]()
Ja idd, ga maar van de eerste 2 paginas uit. Naarmate het spel vordert kan de 3e pagina ook nog (ligt er natuurlijk in hoeveel topics ze posten.).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:49 schreef Faceoff het volgende:
[..]
stond ergens in de uitleg dat ze alleen de eerste pagina gebruiken, nou zal die binnen niet al te lange tijd waarschijnlijk vol staan met maffia topics, dus ik zou zeggen pak de tweede pagina
Oh en ik ben er echt nog niet uit. lastig
Die laatste is wel van een topic dat pas na de hints is geopend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En bij Tombolafan, moord 4 (ja, moet toch wat om m'n onschuld plausibel te maken.)
Telefoon: Bellen elkaar op het 'werk'
Achter u kijken: de al genoemde fobo-foto
Post: Omdat de PMboxen volzitten -> PM is een vorm van post toch?
(Laatste zou ook voor Pheno kunnen gelden trouwens.)
Geeft niks. Maar ik dacht ik vermeld het even.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
Sorry voor mijn iets te veel actieve topics.
7/10 17.55 dicht lijkt me van voor de hints? En ze hebben er beide rond half 4 in gepost, dus volgens mij een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die laatste is wel van een topic dat pas na de hints is geopend.
Zou jij misschien het lijstje met hints willen quoten en dit erbij zetten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En bij Tombolafan, moord 4 (ja, moet toch wat om m'n onschuld plausibel te maken.)
Telefoon: Bellen elkaar op het 'werk'
Achter u kijken: de al genoemde fobo-foto
Post: Omdat de PMboxen volzitten -> PM is een vorm van post toch?
(Laatste zou ook voor Pheno kunnen gelden trouwens.)
Nogmaals: het gaat NIET om de inhoudelijke posts he. Dat is geen doen. Het gaat om de TT'squote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
7/10 17.55 dicht lijkt me van voor de hints? En ze hebben er beide rond half 4 in gepost, dus volgens mij een mogelijkheid.
Oh ja, tuurlijk. Zo druk aan het zoeken naar anderen die bij die moord passen dat ik er even niet aan gedacht had.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou jij misschien het lijstje met hints willen quoten en dit erbij zetten?![]()
Ik vind dat overzichtelijker en anders ga ik het elke keer zelf doen
Ik bedoelde daarmee dat ze voor het verschijnen van de hints al in dat topic hadden gepost, da's alles.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogmaals: het gaat NIET om de inhoudelijke posts he. Dat is geen doen. Het gaat om de TT's
Mooiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat ze voor het verschijnen van de hints al in dat topic hadden gepost, da's alles.
Het HOEFT ook niet hoor, alleen vind ik het wat gemakkelijkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Zo druk aan het zoeken naar anderen die bij die moord passen dat ik er even niet aan gedacht had.
't Is een kleine moeite.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het HOEFT ook niet hoor, alleen vind ik het wat gemakkelijkerhet zijn geen stemmen
Je bent wel heel fanatiek je onschuld aan het proberen te bewijzen... Zou je bijna gaan geloven.
(maar dat deed Duimelot ookIk weet t niet meer
)
Weer richting H. ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:57 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, in de bus en trein kan ik dadelijk nog posten.
ik vind maphia mooierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik schrijf sinds het begin al mafia omdat ik de Engelse wijze mooier vind, en dat blijf ik doen.
Het is ook heel naar dat ze juist jou hebben gelynched inderdaad, je hebt al tijden niet meegedaanquote:
Ik zag iemand anders ook al roepen dat ze alweer als eerste eruit lag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is ook heel naar dat ze juist jou hebben gelynched inderdaad, je hebt al tijden niet meegedaan
Misschien bij gebrek aan PS, dat ze nu dachten; hee, we kunnen ook Ladi naaien![]()
Lynda.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag iemand anders ook al roepen dat ze alweer als eerste eruit lag.
whehe ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lynda.
Je weet dat je een leuk mokkeltje bent als je er in de eerste ronde uitligt![]()
Trev gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lynda.
Je weet dat je een leuk mokkeltje bent als je er in de eerste ronde uitligt![]()
Trev gefeliciteerd
Zou me niets verbazen als ik je nog inhaal voor die tijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie dat ik nog steeds bovenaan sta. Onterecht, ik zeg het je.
Druk in gesprek met haar mafia vriendjesquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Druk in gesprek met haar mafia vriendjes![]()
Ik heb het gevoel dat IJs BG is, beetje lullig dat de BM haar niet komt verdedigen dan.
Deed Hara vorige ronde wel bij mij, ook al was ik druk met Hara tot mafia bombarderen
Niet zo'n overtuigend punt.quote:
Uiteindelijk moet je ook gewoon afgaan op wat jij het meest logisch vindt klinken, of zomaar wat doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog steeds in dubio! Gawd, this game is gonna be the death of me (letterlijk ben ik bang).
Die woont toch in Amerika, ligt ze niet gewoon nog in bed?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Druk in gesprek met haar mafia vriendjes![]()
Ik heb het gevoel dat IJs BG is, beetje lullig dat de BM haar niet komt verdedigen dan.
Deed Hara vorige ronde wel bij mij, ook al was ik druk met Hara tot mafia bombarderen
Er zijn twee maffiagroepen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, Lynda is dus doodgegaan, maar dat is dan niet door de maffia zelf gedaan toch (lijkt me dan)? Dat is dan het werk van de nachtwaker, neem ik aan.
er zijn 2 maffia families (die elkaar niet kennen)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, Lynda is dus doodgegaan, maar dat is dan niet door de maffia zelf gedaan toch (lijkt me dan)? Dat is dan het werk van de nachtwaker, neem ik aan.
Als jij niet op mij stemt stem ik niet op jouquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ik je nog inhaal voor die tijd
Ugh, nog even diep nadenken. Best lastig om er een te kiezen.
Ze maken elkaar duidelijk ook afquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel stom dat wij de dupe zijn van twee rivaliserende maffiabendes. Dat ze gewoon ouderwets een shoot-out houden ofzo.
Gut feelingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je ook gewoon afgaan op wat jij het meest logisch vindt klinken, of zomaar wat doen
[..]
Die woont toch in Amerika, ligt ze niet gewoon nog in bed?
Waarop baseer jij dat ze BG zou zijn?
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef Isdatzo het volgende:
OFOFOF we stemmen gewoon op huppelmuts.
Ik probeer alleen m'n eigen onschuldige hachje te redden..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Begin het spel goed, begin met een dorplynch ^ O^
Tevens verwacht ik wel excuses als straks duidelijk is dat ik dorp ben!!
Die rillen vind ik een slechte hint.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En Raamkla spookt maar door mijn hoofd. Rillen... ijs...
You were born guiltyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik probeer alleen m'n eigen onschuldige hachje te redden...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En Raamkla spookt maar door mijn hoofd. Rillen... ijs...
Being pretty isn't a crime!quote:
Dat valt erg tegenquote:
En mocht ik deze dag wel overleven dan graag alsnog stofkruipers als wel eindelijk duidelijk is dat ik geen maffia ben!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
![]()
Mocht ik mezelf gelynched aantroffen vanavond verwacht ik wel een paar stofkruipers![]()
Maar ik hoop toch dat ik langer mee mag spelen.
Dat ook inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mocht ik deze dag wel overleven dan graag alsnog stofkruipers als wel eindelijk duidelijk is dat ik geen maffia ben!!
Ik vind je nog steeds verdacht hoor. Dat is nou eenmaal zoquote:
OOooh als ik onschuldig ben ga jij het zoooooo goedmaken hè.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds verdacht hoor. Dat is nou eenmaal zo.
Hail emperor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Zij die gaan sterven groeten u.![]()
(Letterlijk. Tot vanavond.)
Dat doet JJH ook geloof ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef tripack het volgende:
wendytje
"Lynda zat lekker de post te lezen. 'Een ouderwetse brief? Iedereen stuurt toch tegenwoordig emailtjes?'
Wendy gepost in: Postcrossing over de wereld (kaartjes sturen)
Wat me opvalt is dat je bij mij niet zegt dat ze uit drie verschillende stukjes komen. Terwijl ze dat wel doen. Bij anderen doe je dat wel. Je wilt me iets te graag weg. Het topic over nieuw zeeland stond daar gisteren namelijk nog niet. Te zien aan mijn eigen bump uit 30 dagen niet gepost vanochtend en de het stukje dat gisteren geschreven is. Mijn stem blijft dus gewoon staan, IJsdraakje is een mob.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hintupdate:
Tegen Pheno:
-Sig iets met heaven en in de moord op Trevland aan de hemel wordt gerefereerd.
- Ijsfoto's in fobo en beroep ijscoboer (rilling)
- Frisgewassen -> Zo in onze sas met badedas
- Zonnige dag -> Goedemorgen zonnestraaltjes
- Vakantie -> Pinguin met knapzak in FoBo -> reizende pinguin? + topic over Nieuw Zeeland in Travel.
en wendy ookquote:
Ik had dat bij die anderen gedaan en ik heb ijsdraakje dr hints alleen overgenomen, zonder verder te kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je bij mij niet zegt dat ze uit drie verschillende stukjes komen. Terwijl ze dat wel doen. Bij anderen doe je dat wel. Je wilt me iets te graag weg. Het topic over nieuw zeeland stond daar gisteren namelijk nog niet. Te zien aan mijn eigen bump uit 30 dagen niet gepost vanochtend en de het stukje dat gisteren geschreven is. Mijn stem blijft dus gewoon staan, IJsdraakje is een mob.
[ afbeelding ]
Is het ook verdacht het heel erg voor anderen op te nemen? De maffia wil natuurlijk haar familie intact houden. Dus waarom proberen iemand die verdacht is, minder verdacht te maken, daar schiet je zelf niets mee op toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:58 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen Isdatzo verdenkt.
Heb zijn hele postgeschiedenis uitgeplozen en in 2006 en 2008 heeft hij over onderbroeken gepost. Maar de hints gaan toch niet zover terug?
De verwijzingen naar Ang3l vind ik veel sterker. Maar ja, die slang ook en Ijsdraakje lijkt ook wel gesneden koek. Ik weet het gewoon nog niet.
Tombolafan heeft iets met Farmville, maar dat is een vrouw, dacht ik?
Waar doet hij dat dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het ook verdacht het heel erg voor anderen op te nemen? De maffia wil natuurlijk haar familie intact houden. Dus waarom proberen iemand die verdacht is, minder verdacht te maken, daar schiet je zelf niets mee op toch?
Jij doet datquote:
farmville is een spel waarin je een boerderij runt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Stali het volgende:
Is Tombolafan een vrouw? Daar staan paarden bij in de postgeschiedenis. Gelinkt aan Farmville maar ik ken dat spel niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij doet dat:
"Ik begrijp niet waarom iedereen Isdatzo verdenkt.
Heb zijn hele postgeschiedenis uitgeplozen en in 2006 en 2008 heeft hij over onderbroeken gepost. Maar de hints gaan toch niet zover terug?"
Dan is het niet Tombola.quote:
snelle reactie ik had het toch binnen een halve minuut gefixedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt je stem niet meegeteld. Nu wel
Er zal dan iig niet mafia of mob staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iemand door de gekke dokter of nachtwaker vermoord wordt, staat dat dan in de beschrijving van de moord?
De gekke dokter krijgt die ook hints tegen zich?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zal dan iig niet mafia of mob staan
Als ie moordt wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De gekke dokter krijgt die ook hints tegen zich?
Pak je het lijstje er ook even bijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Ga ik voor de obvious hint (Huppelboobie), voor de iets minder obvious hint (Isdatzo) of de kinst obvious hint (IJsdraakje)?
Ik ga voooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................................de gulden middenweg
##Vote Isdatzo
Ja, anders is er over drie dagen een massmodkillquote:
Die van mij is de meest obvious hint, dipshitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Ga ik voor de obvious hint (Huppelboobie), voor de iets minder obvious hint (Isdatzo) of de minst obvious hint (IJsdraakje)?
Ik ga voooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................................de gulden middenweg
##Vote Isdatzo
Ik vond die slang in de handen veel obviousseriger!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die van mij is de meest obvious hint, dipshit.
Pfffquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die slang in de handen veel obviousseriger!
Maar vertrouw ik Erik... that's the question he, that is the question! Da witte noit nie!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff. En Erik vertrouwt me, doe jij dat ook eens
.
Pff, jullie zijn één grote kliek. Tuuk vertrouw jij erikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar vertrouw ik Erik... that's the question he, that is the question! Da witte noit nie!
Homo's mogen dan wel 1 big gay happy family zijn.... maar we kennen allemaal het fenomeen valse nicht. We zouden elkaars nieren nog verkopen voor de nieuwe cd van kyliequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pff, jullie zijn één grote kliek. Tuuk vertrouw jij erik.
Jullie? Wie zijn jullie in dit geval?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pff, jullie zijn één grote kliek. Tuuk vertrouw jij erik.
Dan nogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo's mogen dan wel 1 big gay happy family zijn.... maar we kennen allemaal het fenomeen valse nicht. We zouden elkaars nieren nog verkopen voor de nieuwe cd van kylie
Wel de jouwe in ieder geval...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo's mogen dan wel 1 big gay happy family zijn.... maar we kennen allemaal het fenomeen valse nicht. We zouden elkaars nieren nog verkopen voor de nieuwe cd van kylie
Niet zo onwetend doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jullie? Wie zijn jullie in dit geval?
Het kon 3 dingen zijn...quote:
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het kon 3 dingen zijn...
- de homo's...
- de brabo's...
- de eindhovenaren...
Neem van mij 1 ding aan; vertrouw homo's onder elkaar nooit
Het was niet voor niets Ang3l met de slang op het balkon...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luister nou... Het was Ang3l met de slang op het balkon...quote:
Ja nondeju heej, da ha'k toch nie gezien!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan nog.
Jongeee ge gaot toch ginne medebroabander afmoaken. Hoe-ist nouw, koekwaus.
jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef CaLeX het volgende:
jullie is toch jodenvolk??
Kan iemand dat even zeggen voor ik ongepaste grapjes maak?
![]()
@SG heeft ze je al vrijgelaten?
Dat vind ik ook wel een goeie omschrijving trouwensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
juistem. hoe meer mensen, hoe onoverzichtelijker het wordt qua lijstjes van hints e.d.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef StijnDa het volgende:
Nog hints gevonden in dit topic?
Heb de samenvatting van de hints gezien op pagina 1 of 2 maar ga niet alles erna nalezen...
Zeg als je zo doorgaat dan sla ik je KO met m'n andeere slang jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Luister nou... Het was Ang3l met de slang op het balkon...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg als je zo doorgaat dan sla ik je KO met m'n andeere slang jaMisbaksel!
Je probeert wel erg de verdenking op mij te storten.... hmmm.... om hem bij jezelf weg te halen?
Zomaar een stom idee. De lijstjes beginnen met ** en het stemmen met ## dat maakt het ctrl+f-en een stuk makkelijker. Ben je ook wel snel door de sc heenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
juistem. hoe meer mensen, hoe onoverzichtelijker het wordt qua lijstjes van hints e.d.
Way obvious. Je wilt hem iets te overduidelijk weghebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Luister nou... Het was Ang3l met de slang op het balkon...
Nee ik ben gewoon heel zeker van m'n zaak... en de feiten zijn nogal duidelijk...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg als je zo doorgaat dan sla ik je KO met m'n andeere slang jaMisbaksel!
Je probeert wel erg de verdenking op mij te storten.... hmmm.... om hem bij jezelf weg te halen?
Het mee en bijlezen is de helft van de lol.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zomaar een stom idee. De lijstjes beginnen met ** en het stemmen met ## dat maakt het ctrl+f-en een stuk makkelijker. Ben je ook wel snel door de sc heen
Dan motte dieje putterkes ne kir gebruike.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nondeju heej, da ha'k toch nie gezien!
Als de maffia het goed doet wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er een dorpsbewoner aangaat vandaag
zulle we tun bietje praktisch houwe vor de nie-boere?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan motte dieje putterkes ne kir gebruike.
En toen dacht ik "Tis dat ik geen enkele hint nara hem zie wijzen anders had ik hem wel verdacht" ..... klik ik zijn history aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Way obvious. Je wilt hem iets te overduidelijk weghebben.
Ondergoed!!!!quote:Wat is nou typisch homo-ondergoed?
Ut zal me verrekkequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
zulle we tun bietje praktisch houwe vor de nie-boere?
Het feit dat ik IRL goede maffia zal zijn wwil niet zeggen dat ik heet hier ook BEN hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon heel zeker van m'n zaak... en de feiten zijn nogal duidelijk...
Zie je nou hoe vals we zijn onderling?!quote:En dat zou je toch nooit doen... dan zou ik namelijk wel heeeel dicht bij je moeten staan...
Ge wit 't oit noit niequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vanavond heddege toch nix meer te zegge
Noem je dit al vals?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat ik IRL goede maffia zal zijn wwil niet zeggen dat ik heet hier ook BEN he
Ik vind de hints die naar mij zouden leiden nogal wazig. Hooguit die van Hemel, maar ik ben niet de enige angel in heet dorp
[..]
Zie je nou hoe vals we zijn onderling?!
IJsdraakje (6) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeXquote:
Ja, wil je dat niet meer doen de volgende keer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trek eens aan m'n vinger?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:35 schreef CaLeX het volgende:
ow en ik denk dat ik mijn kringspier veerekt heb met mijn billen op elkaar houden in dit topic
Geweldig!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik er straks de koffiemanager op los laat, want ik heb géén idee op wie ik moet stemmen
RED MIJ!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
goeiemorgen. Ik ga nog even door met zoeken, ik heb tot zeven uur toch? dwz 12 uur hier
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
goeiemorgen. Ik ga nog even door met zoeken, ik heb tot zeven uur toch? dwz 12 uur hier
Wat doe jij in illioisquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is ook heel naar dat ze juist jou hebben gelynched inderdaad, je hebt al tijden niet meegedaan
Misschien bij gebrek aan PS, dat ze nu dachten; hee, we kunnen ook Ladi naaien![]()
Ja ga nou fietsenquote:
Studeren, naar het schijnt. Maar het feit dat ik nu in mijn sociale psychologie les het fok maffia spel zit te spelen is misschien wat dubieusquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Ladidadida het volgende:
The gays are taking over!
Straks is dit hele topic gay
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik en we weten allemaal hoe dát afgelopen is.
ach het is nog geen 19:00quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef -SG- het volgende:
Er hebben 22 mensen gestemd. 14 mensen moeten hun stem nog uitbrengen_!
you started it !quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Ladidadida het volgende:
The gays are taking over!
Straks is dit hele topic gay
Eigenlijk zou ik een nobelprijs voor de homo-emancipatie moeten krijgen!quote:
Zo'n prijs zou ik onteren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik een nobelprijs voor de homo-emancipatie moeten krijgen!
Nee, het is een klotewerkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk wel ja. Moet toegeven dat ik nog niet heel erg naar hints gezocht heb omdat ik 't niet zoek 40 profielen en fobo's door te spitten
.
of jij bent ook maffia en zij dus ook en beschermen jullie elkaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het is een klotewerk
En ik vind deze duidelijk, ik ga morgen wel verder zoeken naar aanwijzingen en ik stem op Liesje:
#Vote Liesje1979
IJsdraakje (7) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN
Isdatzo (7) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l
Huppelmuts (3) D. , charmed_angel, BeamOfLight
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (2) Bartjebart, Lekiamh
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (1) Tombolafan
En jongens, let even op!Huppel had geen pm gehad en is later aan het spel toegevoegd, die zal dus wel dorp zijn denken we ook niet?
Dus daar moeten we niet op stemmen voor de Lynch
Dat weet je toch niet? Je kan toch net zo goed een maffialid vergeten een pm te sturen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jongens, let even op!Huppel had geen pm gehad en is later aan het spel toegevoegd, die zal dus wel dorp zijn denken we ook niet?
Dit vergeef ik je nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef JJH het volgende:
Ik ga voten, want ik moet straks de deur uit en wil het nog even op m'n gemakkie doen. Ik ben van geen van allen zeker. Vandaar dat ik ook niet onderbouw. Ik zou toch maar het idee hebben dat ik in de ruimte zit te lullen.
Misschien is "de Isdatzo aanwijzing" iets te duidelijk, hij weet mij het meest te overtuigen.
Hara had al gezegt dat ze Huppel vergeten was, en dat huppel wel meegedaan had in het verdelen van de rollen, alleen de pm was vergeten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowwy, ik ben een noobje en had het getal niet veranderd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef Bartjebart het volgende:
D'r gaat iets mis met stemmen...
Correcte lijst:
IJsdraakje (7) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN
Isdatzo (8) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH
Huppelmuts (3) D. , charmed_angel, BeamOfLight
Ang3l (2) Bartjebart, Lekiamh
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
We moesten hints zoeken en dan op die persoon stemmen. Dat heb ik gedaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
JB had dat bij iedereen gedaan ja, en die lijst had ik overgenomen zonder bij dat format stil te staan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je bij mij niet zegt dat ze uit drie verschillende stukjes komen. Terwijl ze dat wel doen. Bij anderen doe je dat wel. Je wilt me iets te graag weg. Het topic over nieuw zeeland stond daar gisteren namelijk nog niet. Te zien aan mijn eigen bump uit 30 dagen niet gepost vanochtend en de het stukje dat gisteren geschreven is. Mijn stem blijft dus gewoon staan, IJsdraakje is een mob.
[ afbeelding ]
Zijn wel meer magere hints denk ik hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind die ene hint naar Pheno niet bijster sterk moet ik je zeggen... Kunnen we ons beter op andere zaken focussen
Maar iedere hint die je vindt voldoet toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
Je wil de beste hints vinden hè. Niet "Oh kijk, een hint! Daar stem ik op dan"
Je doel is om mafia op te hangen. Als je de eerste de beste hit pakt wordt de kans klein dat je mafia ophangtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Maar iedere hint die je vindt voldoet toch?
Uiteraard is het een uitdaging een moeilijke te vinden, maar een keer genoegen nemen met een makkelijke mag toch ook?
Is het niet zo dat de hints hinten naar alleen maffia? Er wordt toch niet naar dorpsbewoners gehint?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je doel is om mafia op te hangen. Als je de eerste de beste hit pakt wordt de kans klein dat je mafia ophangt
Als je ze goed ontcijfert wel jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de hints hinten naar alleen maffia? Er wordt toch niet naar dorpsbewoners gehint?
Je ziet nu toch ook al naar hoeveel mensen één woord leidt. Zoveel mafia heb je niet hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de hints hinten naar alleen maffia? Er wordt toch niet naar dorpsbewoners gehint?
Klopt, maar niet 1 hint was zo duidelijk als 'een slang in handen'.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je ziet nu toch ook al naar hoeveel mensen één woord leidt. Zoveel mafia heb je niet hoor.
quote:
Daar zeg ik niets over.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar niet 1 hint was zo duidelijk als 'een slang in handen'.
Er zijn hints waarbij je twijfelt, maar had bedacht dat het veel duidelijker dan bij deze hint niet kon worden
Meerdere?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
Je moet uit één stuk meerdere hints vinden die naar één persoon leiden.
Oh, omdat Huppel zei dat iedereen wel wist wat zij was als we goed opgelet haddenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Hara had al gezegt dat ze Huppel vergeten was, en dat huppel wel meegedaan had in het verdelen van de rollen, alleen de pm was vergeten.
Daar moeten we de SL dan maar in geloven...
Ik heb nu niet meer de tijd om heel grondig te zoeken, vandaar dat ik al blij ben met 2 hints die naar Liesje wijzenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je doel is om mafia op te hangen. Als je de eerste de beste hit pakt wordt de kans klein dat je mafia ophangt
Huppel is een ervaren speelster toch? Die weet precies wat wel en niet te zeggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, omdat Huppel zei dat iedereen wel wist wat zij was als we goed opgelet hadden
Dit is zo ongeveer haar tweede keer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huppel is een ervaren speelster toch? Die weet precies wat wel en niet te zeggen.
Oh. Nou, dat valt dan meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer haar tweede keer.
Hier zit ik dus ook mee. Er zijn zoveel users en toevallig "ken" ik zarGon een beetje van FOK! en daarom valt het me op dat hij niet post. Maar hij kan net zo goed maffia zijn alleen geen hond weet dat hij meedoet. En zo zijn er nog veel meer die je niet ziet posten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang voor de volgende nacht. Omdat er veel mensen zijn die low-profile zijn (aka, niet bijzonder actief meezoeken/denken/posten) en hoge bomen vangen veel maffia-aandacht. Wil wel weer meer hints.
Als ik het heb, hoor je het.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:08 schreef StijnDa het volgende:
Hara, krijgen we al te horen wat de dorpsoudste heeft gestemd?
Vorige keer zette Ladidadida dat er bij in ieder geval...
wat maakt dat nou uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:26 schreef D. het volgende:
##unvote Huppelmuts
##vote Ang3l
IJsdraakje (9) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
Huppelmuts (2) charmed_angel, BeamOfLight
Ang3l (3) Bartjebart, Lekiamh, D.
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Bartjebart het volgende:
Is er nu om 19:00 gelijk iemand [ afbeelding ]?
Ik bedoel de stemwisselquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Als het niet uitmaakt waar ik op stem heeft het weinig zin om mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |