Hoe kun je dit nou serieus nemen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:54 schreef Gridlok het volgende:
hahaahaha dit is echt te grappig voor woorden
Idd hahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:54 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou serieus nemen?
Duh, je gaat die vent toch niet laten meeregeren. Ik heb al wat punten in dat regeerakkoort gezien die rechtstreeks van de PVV komen. En daarnaast is het ook niet goed voor ons imago richting het buitenland, gedoogsteun of niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja over de mensen die zeiken hier omdat ze Wilders haten meteen Nee zeggen tegen dit kabinet.
Eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
Dat boe-geroep slaat natuurlijk helemaal NERGENS op.
Imago?:D Je laat het klinken of Nederland altijd lief en aardig is geweest in het verleden :33quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Duh, je gaat die vent toch niet laten meeregeren. Ik heb al wat punten in dat regeerakkoort gezien die rechtstreeks van de PVV komen. En daarnaast is het ook niet goed voor ons imago richting het buitenland, gedoogsteun of niet.
Maar als ik het nog moet uitleggen....ik snap ook wel dat er een kabinet nodig is en dat Geert niet in zijn eentje regeert. Punt is dat ik niet snap hoe het CDA het kan verkroppen om met die partij, die haaks staat op hun eigen normen en waarden, samen WIL werken. Bied hem aub geen platform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |