Wat me opvalt is dat je bij mij niet zegt dat ze uit drie verschillende stukjes komen. Terwijl ze dat wel doen. Bij anderen doe je dat wel. Je wilt me iets te graag weg. Het topic over nieuw zeeland stond daar gisteren namelijk nog niet. Te zien aan mijn eigen bump uit 30 dagen niet gepost vanochtend en de het stukje dat gisteren geschreven is. Mijn stem blijft dus gewoon staan, IJsdraakje is een mob.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hintupdate:
Tegen Pheno:
-Sig iets met heaven en in de moord op Trevland aan de hemel wordt gerefereerd.
- Ijsfoto's in fobo en beroep ijscoboer (rilling)
- Frisgewassen -> Zo in onze sas met badedas
- Zonnige dag -> Goedemorgen zonnestraaltjes
- Vakantie -> Pinguin met knapzak in FoBo -> reizende pinguin? + topic over Nieuw Zeeland in Travel.
en wendy ookquote:
Ik had dat bij die anderen gedaan en ik heb ijsdraakje dr hints alleen overgenomen, zonder verder te kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je bij mij niet zegt dat ze uit drie verschillende stukjes komen. Terwijl ze dat wel doen. Bij anderen doe je dat wel. Je wilt me iets te graag weg. Het topic over nieuw zeeland stond daar gisteren namelijk nog niet. Te zien aan mijn eigen bump uit 30 dagen niet gepost vanochtend en de het stukje dat gisteren geschreven is. Mijn stem blijft dus gewoon staan, IJsdraakje is een mob.
[ afbeelding ]
Is het ook verdacht het heel erg voor anderen op te nemen? De maffia wil natuurlijk haar familie intact houden. Dus waarom proberen iemand die verdacht is, minder verdacht te maken, daar schiet je zelf niets mee op toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:58 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen Isdatzo verdenkt.
Heb zijn hele postgeschiedenis uitgeplozen en in 2006 en 2008 heeft hij over onderbroeken gepost. Maar de hints gaan toch niet zover terug?
De verwijzingen naar Ang3l vind ik veel sterker. Maar ja, die slang ook en Ijsdraakje lijkt ook wel gesneden koek. Ik weet het gewoon nog niet.
Tombolafan heeft iets met Farmville, maar dat is een vrouw, dacht ik?
Waar doet hij dat dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het ook verdacht het heel erg voor anderen op te nemen? De maffia wil natuurlijk haar familie intact houden. Dus waarom proberen iemand die verdacht is, minder verdacht te maken, daar schiet je zelf niets mee op toch?
Jij doet datquote:
farmville is een spel waarin je een boerderij runt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Stali het volgende:
Is Tombolafan een vrouw? Daar staan paarden bij in de postgeschiedenis. Gelinkt aan Farmville maar ik ken dat spel niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij doet dat:
"Ik begrijp niet waarom iedereen Isdatzo verdenkt.
Heb zijn hele postgeschiedenis uitgeplozen en in 2006 en 2008 heeft hij over onderbroeken gepost. Maar de hints gaan toch niet zover terug?"
Dan is het niet Tombola.quote:
snelle reactie ik had het toch binnen een halve minuut gefixedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt je stem niet meegeteld. Nu wel
Er zal dan iig niet mafia of mob staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iemand door de gekke dokter of nachtwaker vermoord wordt, staat dat dan in de beschrijving van de moord?
De gekke dokter krijgt die ook hints tegen zich?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zal dan iig niet mafia of mob staan
Als ie moordt wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De gekke dokter krijgt die ook hints tegen zich?
Pak je het lijstje er ook even bijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Ga ik voor de obvious hint (Huppelboobie), voor de iets minder obvious hint (Isdatzo) of de kinst obvious hint (IJsdraakje)?
Ik ga voooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................................de gulden middenweg
##Vote Isdatzo
Ja, anders is er over drie dagen een massmodkillquote:
Die van mij is de meest obvious hint, dipshitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Ga ik voor de obvious hint (Huppelboobie), voor de iets minder obvious hint (Isdatzo) of de minst obvious hint (IJsdraakje)?
Ik ga voooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................................de gulden middenweg
##Vote Isdatzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |