whehe ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lynda.
Je weet dat je een leuk mokkeltje bent als je er in de eerste ronde uitligt![]()
Trev gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lynda.
Je weet dat je een leuk mokkeltje bent als je er in de eerste ronde uitligt![]()
Trev gefeliciteerd
Zou me niets verbazen als ik je nog inhaal voor die tijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie dat ik nog steeds bovenaan sta. Onterecht, ik zeg het je.
Druk in gesprek met haar mafia vriendjesquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Druk in gesprek met haar mafia vriendjes![]()
Ik heb het gevoel dat IJs BG is, beetje lullig dat de BM haar niet komt verdedigen dan.
Deed Hara vorige ronde wel bij mij, ook al was ik druk met Hara tot mafia bombarderen
Niet zo'n overtuigend punt.quote:
Uiteindelijk moet je ook gewoon afgaan op wat jij het meest logisch vindt klinken, of zomaar wat doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog steeds in dubio! Gawd, this game is gonna be the death of me (letterlijk ben ik bang).
Die woont toch in Amerika, ligt ze niet gewoon nog in bed?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Druk in gesprek met haar mafia vriendjes![]()
Ik heb het gevoel dat IJs BG is, beetje lullig dat de BM haar niet komt verdedigen dan.
Deed Hara vorige ronde wel bij mij, ook al was ik druk met Hara tot mafia bombarderen
Er zijn twee maffiagroepen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, Lynda is dus doodgegaan, maar dat is dan niet door de maffia zelf gedaan toch (lijkt me dan)? Dat is dan het werk van de nachtwaker, neem ik aan.
er zijn 2 maffia families (die elkaar niet kennen)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, Lynda is dus doodgegaan, maar dat is dan niet door de maffia zelf gedaan toch (lijkt me dan)? Dat is dan het werk van de nachtwaker, neem ik aan.
Als jij niet op mij stemt stem ik niet op jouquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ik je nog inhaal voor die tijd
Ugh, nog even diep nadenken. Best lastig om er een te kiezen.
Ze maken elkaar duidelijk ook afquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel stom dat wij de dupe zijn van twee rivaliserende maffiabendes. Dat ze gewoon ouderwets een shoot-out houden ofzo.
Gut feelingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je ook gewoon afgaan op wat jij het meest logisch vindt klinken, of zomaar wat doen
[..]
Die woont toch in Amerika, ligt ze niet gewoon nog in bed?
Waarop baseer jij dat ze BG zou zijn?
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef Isdatzo het volgende:
OFOFOF we stemmen gewoon op huppelmuts.
Ik probeer alleen m'n eigen onschuldige hachje te redden..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Begin het spel goed, begin met een dorplynch ^ O^
Tevens verwacht ik wel excuses als straks duidelijk is dat ik dorp ben!!
Die rillen vind ik een slechte hint.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En Raamkla spookt maar door mijn hoofd. Rillen... ijs...
You were born guiltyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik probeer alleen m'n eigen onschuldige hachje te redden...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En Raamkla spookt maar door mijn hoofd. Rillen... ijs...
Being pretty isn't a crime!quote:
Dat valt erg tegenquote:
En mocht ik deze dag wel overleven dan graag alsnog stofkruipers als wel eindelijk duidelijk is dat ik geen maffia ben!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
![]()
Mocht ik mezelf gelynched aantroffen vanavond verwacht ik wel een paar stofkruipers![]()
Maar ik hoop toch dat ik langer mee mag spelen.
Dat ook inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mocht ik deze dag wel overleven dan graag alsnog stofkruipers als wel eindelijk duidelijk is dat ik geen maffia ben!!
Ik vind je nog steeds verdacht hoor. Dat is nou eenmaal zoquote:
OOooh als ik onschuldig ben ga jij het zoooooo goedmaken hč.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds verdacht hoor. Dat is nou eenmaal zo.
Hail emperor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Zij die gaan sterven groeten u.![]()
(Letterlijk. Tot vanavond.)
Dat doet JJH ook geloof ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef tripack het volgende:
wendytje
"Lynda zat lekker de post te lezen. 'Een ouderwetse brief? Iedereen stuurt toch tegenwoordig emailtjes?'
Wendy gepost in: Postcrossing over de wereld (kaartjes sturen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |