Ik lach het hardst. Jullie gaan dorp afmakenquote:
Ja, dat klopt, daarom vroeg ik t me hardop af.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In de vorige ronde kon de hij als zij gelezen worden en andersom, ik neem aan dat dit nog steeds zo is?
Jou had ik nog niet gevonden qua datumquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dan ben ik helemaal verdacht want ik ben as woensdag jarig
Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
De posthistorie van Lekiamh staat vol met VKZ en POL... misschien een linkje naar de moordenaar van Trevland?
'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!'
Ja, afgaande van de tips die ik kreeg in de vorige ronde om maar zoveel mogelijk te baggeren doe ik het dan maar in de hoop dat er iets tussenzit..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijken
Susie heeft veel TV in haar history. Hint naar de videoboodschappen bij de kill van ladi?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, afgaande van de tips die ik kreeg in de vorige ronde om maar zoveel mogelijk te baggeren doe ik het dan maar in de hoop dat er iets tussenzit..
ben hier zo ongelooflijk slecht in, laat mij maar lekker op mn gevoel afgaan, en de BM afbranden bijv..
Ja, die heeft iemand ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand de meest recente stand van de stemmen voordat ik een fout maak?
Dat is geen slang in de hand, iets wat letterlijk bij jouw foto staat schatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verder kijken schat
[ afbeelding ]
Kijk een ratelslang
Maar niet "in zijn handen"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verder kijken schat
[ afbeelding ]
Kijk een ratelslang
Bloodysunday had trouwens ook op Lynda gestemd in de BM-verkiezing. Hoeft niets te zeggen, maar toch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijken
Whut?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:
And it's not mequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Dat kan geen toeval zijn, toch? Wie verzint er nou zo'n moord uit het niets, ik schat Hara niet zo hoog in
.
Probleem is wel, in die zelfde alinea staat dat gedoe met "Het is niet zo, maar het is wel zo" (oid), wat aan Isdatzo gelinkt werd, maar dat kan dus niet, want er is maar één moordenaar.
Je hebt VKZ in je AT, verder zei ik nietsquote:
D.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ah goeie! Wie stemden er op Lynda als BM?
Ik schaar dat voorlopig onder "SL die ons op het verkeerde spoor wil zetten".quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Dat kan geen toeval zijn, toch? Wie verzint er nou zo'n moord uit het niets, ik schat Hara niet zo hoog in
.
Probleem is wel, in die zelfde alinea staat dat gedoe met "Het is niet zo, maar het is wel zo" (oid), wat aan Isdatzo gelinkt werd, maar dat kan dus niet, want er is maar één moordenaar.
Ja ik snapte het even niet want ik post verder eigenlijk nooit in VKZ.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt VKZ in je AT, verder zei ik nietsomdat dat als hint genoemd werd.
O en ik zie huppel niet als Maffia, door die fout van Hara. Maard as een gevoel.
Pardon moi?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik heb een idee, maar ik zeg nietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
modkill?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Die fout van hara vond ik te ingewikkeld uitgelegd dus die zit écht niet bij mijn verdenking inbegrepen.
Per moord, stukje, alinea 1 maffiaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is er maar 1 maffia??? in de tekst beschreven
Sorry hoor maar ik moet het allemaal nog gaan snappen
1 per stuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is er maar 1 maffia??? in de tekst beschreven
Sorry hoor maar ik moet het allemaal nog gaan snappen
Tenzij er duidelijk twee genoemd worden toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Per moord, stukje, alinea 1 maffia
Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenzij er duidelijk twee genoemd worden toch?
Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenzij er duidelijk twee genoemd worden toch?
dus 4 moordenaars? Want er zijn 4 doden? 4 alinea'squote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Per moord, stukje, alinea 1 maffia
Sorry, toots.quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus 4 moordenaars? Want er zijn 4 doden? 4 alinea's
Sorry hoor het is laatEn ik ben blond
Pheno en hemel die snap ik even nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik verdenk IJsdraakje inmiddels van moord 1 en moord 4... al zou moord 4 ook door Tombolafan gepleegd kunnen zijn ivm het omkijken en omdat ze achterstevoren op de foto in haar FoBoek staat.... moord 2 neig ik naar Pheno, Ang3l of Charmed_Angel vanwege de link naar de hemel
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pheno en hemel die snap ik even niet
Als ondertitel.quote:And the heavens shall tremble
Komt er iemand uit Griekenlandquote:Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies, maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.
Hij heeft in zijn sig iets met Heaven staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pheno en hemel die snap ik even niet
Of iemand met relatieshit in R&P... of iemand die een lelijk servies van zijn of haar schoonmoeder heeft gekregen en dat VV&A heeft staanquote:
morgen 21hquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot wanneer hebben we eigenlijk met lynchen?
quote:
Je cloud? In de hemel? Waar je lekker uit gaat rusten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, er zijn al doden!
Hmmz... slangen, paarden hemels, is dat zo, gif ...........
Ik ga morgen eens even brainstormen met mezelf.
Voor nu .... of to my little cloud!
quote:Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies, maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.
Ja. Samen met Charmed_Angel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je cloud? In de hemel? Waar je lekker uit gaat rusten?
[..]
Lekiamh heeft wel in zijn Fobo 100% Politiek niet-correct staan => Bm verkiezingen die niet kloppen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens, het heeft hier steeds burgemeester, maar in de OP heet het dorpsoudste. Is wel hetzelfde toch?
Huh. Ok. Dan klopt toch de OP niet? Zie bij rollen namelijk geen burgemeester staan. Oh wacht, in het stuk tekst wel.quote:
Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie. Dorpoudste is wel een gewone rol die ook meegaat in de koffie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh. Ok. Dan klopt toch de OP niet? Zie bij rollen namelijk geen burgemeester staan. Oh wacht, in het stuk tekst wel.
Ah ok.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie.'Dorpoudste is een gewone rol die ook meegaat in de koffie.
...meegaat in de koffie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie. Dorpoudste is wel een gewone rol die ook meegaat in de koffie.
Slaat dat hele stukje over Trev niet op Isdatzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
De posthistorie van Lekiamh staat vol met VKZ en POL... misschien een linkje naar de moordenaar van Trevland?
'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!'
Isdatzo (3) Sheep, iBenny, Stijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:06 schreef blessed19 het volgende:
ja, godver. Ik kan dat hele stem lijstje nergens vinden. Ik wil iig op idz stemmen, omdat het zo is.
##IDZ
En nu ga ik pitten, genoeg gedaan voor vandaag.
O bitch please, backstabberquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:Het was ##VOTE ANG3L met de slang op het balkon...
uit een flesjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:53 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.......... die ene werd door gif om het leven gebracht he? Slangengif?
Die ava van jou..... Janies.... die drinkt wel erg groene vloeistof he?
Ja. En als je kijkt naar hoe hard het in de vorige ronde ging met het dorp, is dat misschien maar goed ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Maar heel ff voor mij....
Er zijn 4 moorden.
Er zijn 2 moordgroepen.
Maar we mogen er maar 1 lynchen?
En de rest gaat nog ff vrijuit?
Vermoord door een natte scheetquote:Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.
Oeh, dan moeten we de poepspetters analyserenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ik nog speciaal m'n rechercheursinformatie met Trev delen, omdat ik al verwachtte dood te gaan... gaat Trev ook dood
[..]
Vermoord door een natte scheet
Maar nu weet je wel dat ik niet heb gelogenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ik nog speciaal m'n rechercheursinformatie met Trev delen, omdat ik al verwachtte dood te gaan... gaat Trev ook dood
[..]
Vermoord door een natte scheet
Anyway, ik ga weer naar het rijk der doden![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef BeamofLight het volgende:
*******************************************************************************************************************
[..]
***********************************************************************************************************************
Ik zie nu dat slang-gedoe. Als er in een hint-stukje staat: bla bla slang in hand en in iemands fobo sta je met een slang in je hand dan ben je gewoon de zak. Betere hint bestaat niet.
Isdatzo(3) Sheep, iBenny, Stijn
Huppelmuts(3) D. , charmed_angel, BoL
Idd, je bent voor het eerst dorpquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar nu weet je wel dat ik niet heb gelogen
Dan is t verkeerde lijstje ws overgenomen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond had Huppel nog 3 stemmen (waarvan 1 van mij). Nu ineens 2. Ik heb mijn stem niet teruggetrokken.
Die andere 2 stemmers wel?
[..]
Uk denk nog steeds huppelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond had Huppel nog 3 stemmen (waarvan 1 van mij). Nu ineens 2. Ik heb mijn stem niet teruggetrokken.
[..]
[..]quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Bij mij hoeft niemand te kijken, daar staat toch nietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:07 schreef Susi het volgende:
Ik heb nu een stuk of elf profielen doorgenomen, en ik kan gewoon niets/weinig vinden
Dat zou je kunnen linken aan duister persoonquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij hoeft niemand te kijken, daar staat toch niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |