quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je er niet snel uit wil liggen zou ik het niet nóg eens benadrukken
Ik heb verder nog niet gezocht naar hints, maar dat ga ik ook zeker nog doen, de posts van vanmiddag vielen mij gewoon op, ik zie overal wat in. En toen las ik dat van slang in zijn hand en dacht ik gelijk aan jou, dus je was mijn eerste verdachte. Misschien verander ik nog wel van mening, weet ik veelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals. Ik zie morgen wel hoe er gestemd wordt. Ik zoek morgen wel naar hints. En als iedereen op mij stemt omdat ik slaperig in een topic reageerde van "huh hier gaat iets mis" gaat maffia winnen deze ronde want dan komt het niet meer goed
Ik vond het zo eng hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb verder nog niet gezocht naar hints, maar dat ga ik ook zeker nog doen, de posts van vanmiddag vielen mij gewoon op, ik zie overal wat in. En toen las ik dat van slang in zijn hand en dacht ik gelijk aan jou, dus je was mijn eerste verdachte. Misschien verander ik nog wel van mening, weet ik veel
Wel stoer trouwens die slang. *ril.
Dat vind ik top van je!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil me niet met het spel bemoeien, maar jullie moeten niet iemand gaan verdenken door een fout van mij, dus ik bemoei me er toch even mee.
Huppel heeft inderdaad geen PM gehad, en dat is dus mijn fout geweest. De rol stond verder al vast, dus dat had geen invloed op het spel oid.
2, 3, 4, 5, 6quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hara, ook al ben ik dood, ik wil toch even weten wie mij gekillt heeft, dus, 3 hints per moord toch?
je mag er NIKS over zeggen he!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hara, ook al ben ik dood, ik wil toch even weten wie mij gekillt heeft, dus, 3 hints per moord toch?
***********************************************************************************************************************quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
##Ik stem Huppelmuts
Isdatzo(3) Sheep, iBenny, Stijn
Huppelmuts(2) D. , charmed_angel
IJsdraakjequote:'Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'.
Rilling: ijs.quote:Op dat moment ging er een rilling over de rug van Lynda. Maar die rilling was niet van angst, nee. Het raam stond open!
Vliesje 2 hints is genoeg. Stem maar op Huppel. Is goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
En ik zie nog steeds 2 hints.
Ok, iemand anders checken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vliesje 2 hints is genoeg. Stem maar op Huppel. Is goed.
Wie anders post er in een topic over slangenvoer... [Singles] Met ratten, hamsters en andere knagersquote:Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat! Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen. Het zal er wel niet zo ruig aan toe gaan als dat hij zou willen, maar dat mag de pret niet drukken. Als laatste pakte hij de frisgewassen onderbroeken van de lijn die aan het balkon hingen, maar toen zag hij iets raars. Een duister persoon sprong tevoorschijn met een slang in zijn handen. "Zo zo Naatje, daar ben je eindelijk."
Naatje deinsde terug en vergat zo zijn onderbroeken. "Jij hebt hier niets te zoeken!" bracht hij trillend uit. "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo." Het mafialid grijnsde gemeen terwijl hij de slang in het gezicht van Naatje gooide. Naatje(Dorpsbewoner) lag verlamd op de grond en binnen niet al te lange tijd zal het gif zijn werk gedaan hebben. "Ik moest hier namelijk zijn om je te doden" sprak de mob nog toen hij het huis weer verliet.
Deze is wel heel klip en klaar. Ik kan bij Isdatzo niets vinden dat gelinkt is aan onderbroeken en wat er gevonden is is dan toch weer te weinig, denk ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsdraakje
Taalkundige.
[..]
Rilling: ijs.
Een slang is geen knaagdier?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
Het was ##VOTE ANG3L met de slang op het balkon...
[..]
Wie anders post er in een topic over slangenvoer... [Singles] Met ratten, hamsters en andere knagers
Lieverd... lees nog eens goed... SLANGENVOER... Voer voor slangen...?!quote:
Die had ik ook, en: Waar Aso’s ramen ingooien (open raam) (Ook bij ijsdraakje)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsdraakje
Taalkundige.
[..]
Rilling: ijs.
In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manenquote:'Oktober alweer. Dat is echt zo'n maand van niets. De zomer is net voorbij, de winter is er nog niet waardoor we in oktober opgescheept zitten met nat, lauw weer. Mijn man vindt dat ik niet zo moet zeuren, maar jullie zijn het vast wel met mij eens! Stuur maar een videoreactie als jullie willen, ik ga even douchen. Bedankt voor het kijken ' Ladidadida wilde na het douchen op weg naar zijn paard om zijn manen te vlechten voor de aankomende wedstrijd. Wie denkt dat het niet om het uiterlijk gaat is niet goed wijs. Als je paard niet tot in de puntjes verzorgd is kun je wel het beste springen, maar winnen doe je niet. "'t Is dat je een vent bent, anders was je een mooi paardenmeisje geweest!"
Ladidadida schrok zich rot. "Wie ben jij?! Wat doe je hier?! Mijn man is straks zo thuis, pas maar op!" Arme Ladidadida, deze mob had helemaal niet veel tijd nodig om hem te doden. De onbekende vreemdeling richte zijn Eagle op Ladidadida zijn slaap, en binnen twee tellen was het gebeurd. Wat zou er nu met Ladidadida(Rechercheur) zijn paard gaan gebeuren?
Je zou eerder My Little Pony vlechten... toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb heul niemand vermoord
[..]
In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manen
En de connetctie Ang3l - "lekker uitrusten in de hemel" is ook niet zo vergezocht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die had ik ook, en: Waar Aso’s ramen ingooien (open raam) (Ook bij ijsdraakje)
Verder had ik:
Ang3l:
Checken grondig het wasgoed (Onderbroeken)
[Singles] waar gvd de zon scheen in de lapo! (Zonnig)
Dat wasgoed van Ang3l vind ik ook opvallend, maar die zon is niet sterk.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk inmiddels wel dat we een maffia BM hebben.
Kan je wel helemaal huilie doen enzo, maar die slang in je hand is gewoon superverdachtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel er tevens veel voor om een suicide actie te doen.
Heb toch het idee dat mensen vooral blijven hangen vanwege mn posts over geen rol hebben.
Er staan in dat stukje van naatje al dingen om isdatzo, mij, PS, Ezechielk verdacht te maken
Dan zou ik hypothetisch gezien op twee plaatsen tegelijk zijn, lijkt me redelijk onmogelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zou eerder My Little Pony vlechten... toch?
Lijkt me heel onverstandig om meteen de eerste nacht een moord te plegen, als burgemeester. Ik schat PS hoger inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Dies ook mooi gevonden jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de connetctie Ang3l - "lekker uitrusten in de hemel" is ook niet zo vergezocht.
Elke dode heeft één moordenaar en die staan dan in datzelfde stuk. De mafia kan wel een keer twee mensen op iemand afsturen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef TheVulture het volgende:
De aanwijzingen op de moordenaar slaan toch maar telkens terug op een moord en ze zijn niet verspreid over alle moorden he?
Per moord idd 1 mob en dus hints die naar 1 mob wijzen. Tenzij er is aangegeven dat de kill door 2 mobs is gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef TheVulture het volgende:
De aanwijzingen op de moordenaar slaan toch maar telkens terug op een moord en ze zijn niet verspreid over alle moorden he?
Ez heeft ook een slang in zn fobo en daar kijkt niemand naarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je wel helemaal huilie doen enzo, maar die slang in je hand is gewoon superverdacht!
In de vorige ronde kon de hij als zij gelezen worden en andersom, ik neem aan dat dit nog steeds zo is?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dies ook mooi gevonden ja
Ik zat ook naar t stukje van Ladi te kijken, in dat stukje hebben ze het over ZIJN paard en mijn MAN, zou dat een verwijzing naar homo kunnen zijn, of gewoon een manier van schrijven?
Ah, dus een hint in alinea 1 voor pietje, en een hint in alinea 3 voor pietje kan eigenlijk niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Elke dode heeft één moordenaar en die staan dan in datzelfde stuk. De mafia kan wel een keer twee mensen op iemand afsturen.
Ik noteer, morgen Huppel nakijken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je wel helemaal huilie doen enzo, maar die slang in je hand is gewoon superverdacht!
Eigenlijk niet dan zou je meer hints voor pietje moeten zoeken in alinea 1 of in 3quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dus een hint in alinea 1 voor pietje, en een hint in alinea 3 voor pietje kan eigenlijk niet.
Yeah. Een moordenaar gaat maar bij één persoon langs. Hij gaat soms wel samen met een homie naar iemand, maar dan staat er in dat stuk ook dat ze met z'n tweeën zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dus een hint in alinea 1 voor pietje, en een hint in alinea 3 voor pietje kan eigenlijk niet.
Da's een leguaan..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez heeft ook een slang in zn fobo en daar kijkt niemand naar
Verder kijken schatquote:
Jaja, ik ben alle fobo's aan het langsgaan heur,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond Ez zn geboortedatum ook verdacht, maar dat was de enige hint die ik kon vinden tegen hem in dat stukje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |