abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87305831

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Deelnemers
1. Susi Profiel | History | Fotoboek
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
11. Stali Profiel | History | Fotoboek
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | Fotoboek
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek Mafia
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | Fotoboek
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek
39. Huppelmuts Profiel History Fotoboek
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 49% gewijzigd door Harajuku. op 07-10-2010 22:48:19 ]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:35:38 #2
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87305855
Mooie OP ^O^
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_87305861
Ik ben benieuwd... :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87305864
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dus eigenlijk zouden we allemaal onze hints moeten pm´en naar de BM zodat zij ze kan posten en wij veiliger zijn?

tenzij de BM maffia is natuurlijk, dan weten ze nog wie de actieve hintzoekers zijn. -O-
Ja.
Maar dan moet je de BM wel vertrouwen...
pi_87305871
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dus eigenlijk zouden we allemaal onze hints moeten pm´en naar de BM zodat zij ze kan posten en wij veiliger zijn?

tenzij de BM maffia is natuurlijk, dan weten ze nog wie de actieve hintzoekers zijn. -O-
Nee, je moet gewoon een beetje slinks zijn ^O^ Beetje laten zien dat je deurp ben, maar jezelf tegelijkertijd ook verdacht maken, beetje zoals bij WIDM dus.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87305874
spannend
pi_87305875
Juist. :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:36:01 #8
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87305886
Heeft iemand zin om de Wiki aan te passen :') ?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_87305903
Ik meld me ook :D
pi_87305904
_O- Gelukkig zijn wij het met elkaar eens.
pi_87305905
Ben ik al dood?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:36:30 #12
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87305910
je moet ze gewoon posten en dan wie het er dichts bij zit wordt door de maffia vermoord :Y
Radio Soulwax!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:36:37 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87305917

'Oktober alweer. Dat is echt zo'n maand van niets. De zomer is net voorbij, de winter is er nog niet waardoor we in oktober opgescheept zitten met nat, lauw weer. Mijn man vindt dat ik niet zo moet zeuren, maar jullie zijn het vast wel met mij eens! Stuur maar een videoreactie als jullie willen, ik ga even douchen. Bedankt voor het kijken :W' Ladidadida wilde na het douchen op weg naar zijn paard om zijn manen te vlechten voor de aankomende wedstrijd. Wie denkt dat het niet om het uiterlijk gaat is niet goed wijs. Als je paard niet tot in de puntjes verzorgd is kun je wel het beste springen, maar winnen doe je niet. "'t Is dat je een vent bent, anders was je een mooi paardenmeisje geweest!"
Ladidadida schrok zich rot. "Wie ben jij?! Wat doe je hier?! Mijn man is straks zo thuis, pas maar op!" Arme Ladidadida, deze mob had helemaal niet veel tijd nodig om hem te doden. De onbekende vreemdeling richte zijn Eagle op Ladidadida zijn slaap, en binnen twee tellen was het gebeurd. Wat zou er nu met Ladidadida(Rechercheur) zijn paard gaan gebeuren? ;(

Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies, maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.

Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat! Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen. Het zal er wel niet zo ruig aan toe gaan als dat hij zou willen, maar dat mag de pret niet drukken. Als laatste pakte hij de frisgewassen onderbroeken van de lijn die aan het balkon hingen, maar toen zag hij iets raars. Een duister persoon sprong tevoorschijn met een slang in zijn handen. "Zo zo Naatje, daar ben je eindelijk."
Naatje deinsde terug en vergat zo zijn onderbroeken. "Jij hebt hier niets te zoeken!" bracht hij trillend uit. "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo." Het mafialid grijnsde gemeen terwijl hij de slang in het gezicht van Naatje gooide. Naatje(Dorpsbewoner) lag verlamd op de grond en binnen niet al te lange tijd zal het gif zijn werk gedaan hebben. "Ik moest hier namelijk zijn om je te doden" sprak de mob nog toen hij het huis weer verliet.

Lynda zat lekker de post te lezen. 'Een ouderwetse brief? Iedereen stuurt toch tegenwoordig emailtjes?' 'Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'. Na de lange brief gelezen te hebben wilde ze zelf pen en papier pakken om een leuk berichtje terug te sturen. Op het moment dat ze pen en papier ging pakken, ging de telefoon over. 'Kijk eens achter u' fluisterde er een stem door de telefoon. "Ik zie niemand", zei Lynda. 'Kijk dan wat beter'. Op dat moment ging er een rilling over de rug van Lynda. Maar die rilling was niet van angst, nee. Het raam stond open! Hoe kan dat? Dacht ze bij zichzelf. Ik had alles toch zo goed afgesloten? Op het moment dat ze het raam dicht wilde doen, werd ze door de raampost in haar buik gestoken. Deze werd Lynda(mafia) fataal.

Veel plezier samen in het dodenrijk, en bedankt voor de gezelligheid.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 22:36:42 #14
169210 liesje1979
pi_87305921
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
Ben ik al dood?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:36:59 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87305939
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef -SG- het volgende:
Heeft iemand zin om de Wiki aan te passen :') ?
Tombo bood dat aan.
pi_87305941
Ik hoor muziek uit de lokale disco
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87305947
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
Ben ik al dood?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 22:37:17 #18
169210 liesje1979
pi_87305956
Ik leef, ik leef! *O*

Nu lezen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:37:17 #19
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87305957
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :'( ;(
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:37:30 #20
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87305966
Hints zoeken *O*. Veel succes.
pi_87305967
RIP All.
Behalve Lynda c_/
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:37:33 #22
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87305970
HAHAHAHAHA
pi_87305976
Mag ik nu weer mijn fobo aanpassen, ja heh?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:37:45 #24
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87305983
Rechercheur gelijk dood :')
Radio Soulwax!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:38:06 #25
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87305996
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik nu weer mijn fobo aanpassen, ja heh?
Jij wel.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:38:07 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87306000
Is het heus? PS leeft nog :o ?!

Noohh!
Huilen dan.
pi_87306020
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
Is het heus? PS leeft nog :o ?!

Noohh!
BM heh
pi_87306029
Jeej 1e nacht ik dood .
Voorspelbaar :')

Of ik nou wel of geen maffia was.. Na f*cking 3898 rondes lig ik er nu voor de 3890e keer er op nacht 1 al uit.
Tis leuk geweest :')
pi_87306031
Pfff, gelijk de rechercheur dood -O-

Die maffia is wel een mooie hit :9 Beetje dubbel dit :{
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:38:59 #30
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87306050
Die link naar spelleider (in de OP dus) klopt niet.
pi_87306065
Nu heb ik tenminste wel een mooi stukje voor in mijn fobo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:39:30 #32
216584 Trevland
pi_87306080
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
Nu heb ik tenminste wel een mooi stukje voor in mijn fobo
En daar doen we het voor :')
pi_87306107
Gaan er dus elke nacht 4 dood ofzo???

Ik dacht maar 1 per nacht :') Ik vind het een leuk verhaal ^O^
pi_87306109
Whehe, ik had nog niet eens gelezen wie het waren, alleen de rollen :')
compact en kleverig.
pi_87306200
IK LEEF! *O* !

Nu eerst goed lezen en hints zoeken.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:42:11 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87306211
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan er dus elke nacht 4 dood ofzo???

Ik dacht maar 1 per nacht :') Ik vind het een leuk verhaal ^O^
Ligt eraan hoeveel leden de mafia nog hebben. Hoe meer mafia je afmaakt, hoe minder kills zij kunnen maken.
pi_87306273
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel leden de mafia nog hebben. Hoe meer mafia je afmaakt, hoe minder kills zij kunnen maken.
en of de nachtwaker nog leeft
pi_87306274
Mooizo een mafia dood
AJAX AMSTERDAM!
pi_87306277
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

ok dank u ;)
pi_87306326
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
'Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'.
Als Trevland niet dood was geweest had ik dit verdacht gevonden :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:45:19 #41
216584 Trevland
pi_87306360
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wacht maar tot jij dood bent o|O
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:46:32 #42
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87306412
Wie heb er een paardenbek die heb die eerste kill gedaan :Y
Radio Soulwax!
pi_87306417
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:

[..]

Wacht maar tot jij dood bent o|O
:(

:P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:47:07 #44
242666 BeamofLight
pi_87306439
Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."

In deze zin van 10 woorden, wordt de dader slechts 2x voluit genoemd...
pi_87306455
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Heeft Trevland haar nooit kunnen vermoorden dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87306461
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:

_O_
pi_87306473
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heeft Trevland haar nooit kunnen vermoorden dan?
Trev is van de spelfouten ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:48:42 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87306506
Ik leef nog :o! Phew!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:49:59 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87306562
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Sheepcidus het volgende:
Wie heb er een paardenbek die heb die eerste kill gedaan :Y
:D :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:50:08 #50
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87306567
quote:

##Vote:IsDatZo

Isdatzo(1) Sheep
Radio Soulwax!
pi_87306580
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Trev is van de spelfouten ;)
Ja maar Trev is een dorpsbewoner.... Dus heeft hij Lynda nooit kunnen doodvermoorden :')... DUH
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:51:01 #52
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87306594
quote:

:o. Could it be?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:51:31 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87306619
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

##Vote:IsDatZo

Isdatzo(1) Sheep
Haha, wat een onzin.
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:52:13 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87306648
quote:

Jongeeeeee, ga weg. Ik ben geen maffia :') .
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:52:44 #55
242666 BeamofLight
pi_87306665
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

:o. Could it be?
1) Iedereen die niet op menne maat stemt is gelijk gebombardeerd tot mafia, dussss Erik.
2) Iedereen die vanaf nu gaat liggen eikelen over ja maar, het kan ook ...[ins]1
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:53:08 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87306683
Die zou toch veel te makkelijk zijn. Kut PP.
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:53:13 #57
242666 BeamofLight
pi_87306689
Hallo isdatzo
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 22:53:31 #58
18653 crew  D.
pi_87306701
Ik snap er niets van :D

Moeten we nu hints halen uit die tekst, die terugvinden bij iemand, en diens naam sturen naar de SL's?
pi_87306711
Godver, ik kan niets zeggen
pi_87306716
Wat een moeilijk spel om al die hints te verzamelen en te gebruiken :o
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:53:57 #61
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87306721
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef BeamofLight het volgende:
Hallo isdatzo
Hoi maffia.
Huilen dan.
pi_87306730
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja maar Trev is een dorpsbewoner.... Dus heeft hij Lynda nooit kunnen doodvermoorden :')... DUH
:')
Lees de post nog een keer aub.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:54:13 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87306734
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:

Moeten we nu hints halen uit die tekst, die terugvinden bij iemand, en diens naam sturen naar de SL's?
Stemmen van dorpelingen gebeurt volgens mij openbaar.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:54:23 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87306743
Zal dit een nieuwe 42 worden nu we PP weer hebben?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:54:31 #65
242666 BeamofLight
pi_87306751
quote:

Nee dat is al gebeurd. Nu moet je alleen even op idz stemmen
pi_87306753
quote:

Bijna, je moet dmv de hints een stem hier in dit topic uitbrengen
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:54:49 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87306764
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Hij mag wegblijven voortaan :{w .
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:54:57 #68
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87306774
quote:

Dat, maar je hoeft het niet naar ons te sturen. Maar hier in het topic droppen.
pi_87306778
quote:

Ik vind dit wel heel knap gevonden. Daar ga ik als eerste op doorzoeken.

Die hints zijn wel veel moeilijker dan ik dacht trouwens. :{.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:55:07 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87306789
quote:

Ja, ja, nee. Lynch gebeurt openbaar, alleen de dorpsoudste heeft een extra stem die hij of zij moet pmen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:55:30 #71
242666 BeamofLight
pi_87306800
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
was die zo cool dan ja? hoe ging het ook alweer?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:55:31 #72
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87306802
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat een moeilijk spel om al die hints te verzamelen en te gebruiken :o
Zeker met 40 man _O-
pi_87306806
quote:

Ja hints uit de text halen, die moet je matchen met iemands fobo & posthistory, de meest recente pagina, en dan moet je stemmen in het topic, niet PMen.
Dat doe je door zo te stemmen: ##VOTE naam. en dan het lijstje kopieren en je naam toevoegen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:55:46 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87306815
Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:55:47 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87306818
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik vind dit wel heel knap gevonden. Daar ga ik als eerste op doorzoeken.

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Stali het volgende:

[..]

Die hints zijn wel veel moeilijker dan ik dacht trouwens. :{.
Die is toch veel te makkelijk, dat is geen hint mens :') .
Huilen dan.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 22:55:59 #76
18653 crew  D.
pi_87306824
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Stemmen van dorpelingen gebeurt volgens mij openbaar.
Maar dat zou dus betekenen dat als ik in het openbaar zou stemmen men zou denken dat ik dorpeling ben?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:56:00 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87306825
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Staat in de OP, flapdrol.
pi_87306830
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee dat is al gebeurd. Nu moet je alleen even op idz stemmen
We mogen de andere mobs ook nog wel vinden hoor.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:56:37 #79
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87306844
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Iedereen ging dood. En ik bleef over.
pi_87306846
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:

[..]

Maar dat zou dus betekenen dat als ik in het openbaar zou stemmen men zou denken dat ik dorpeling ben?
ja dat is ook mijn vraag _O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:56:44 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87306848
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Heeeeeey :( .
Huilen dan.
pi_87306872
En die hints kan je terugvinden in iemands fobo, posthistory 1e pagina (plus 2e pagina als de user erg actief is, kijk dan naar de datum) en in iemands profiel (voor de foksilvergebruikers: geen webicons, slechts UIs worden als hints gerekent)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:57:20 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87306877
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja dat is ook mijn vraag _O-
Iedereen stemt. Elke rol. Ook mafia want die doen hier gewoon alsof ze dorp zijn.
pi_87306880
##Vote:Isdatzo

Isdatzo(2) Sheep, iBenny
pi_87306889
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heeeeeey :( .
Sorry man, maar je staat er niet best voor :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:57:42 #86
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87306895
quote:

[..]

Ook de maffia stemt openbaar mee voor de lynches. En alle andere rollen ook.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:58:07 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87306917
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Sorry man, maar je staat er niet best voor :P
Vind dan eens meer dan één hint naar me? Ik daag je uit.
Huilen dan.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 22:58:12 #88
18653 crew  D.
pi_87306919
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja hints uit de text halen, die moet je matchen met iemands fobo & posthistory, de meest recente pagina, en dan moet je stemmen in het topic, niet PMen.
Dat doe je door zo te stemmen: ##VOTE naam. en dan het lijstje kopieren en je naam toevoegen.
Dus als ik een hint bij iemand terug vindt moet ik op die persoon stemmen? Ok :P
pi_87306923
quote:

[..]

Je kan ook een deurp lynchen
pi_87306939
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vind dan eens meer dan één hint naar me? Ik daag je uit.
Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In jouw fobo staan 2 vakantie foto's ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:58:45 #91
242666 BeamofLight
pi_87306940
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef StijnDa het volgende:

[..]

De ervaring leert: op 1 focussen. Afmaken. Op naar de volgende.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:59:00 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87306954
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef D. het volgende:

[..]

Dus als ik een hint bij iemand terug vindt moet ik op die persoon stemmen? Ok :P
Je mag ook op mensen stemmen zonder dat er daadwerkelijk hints voor zijn. Zoals nu gebeurt ;( .
Huilen dan.
pi_87306974
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

De ervaring leert: op 1 focussen. Afmaken. Op naar de volgende.
Een paar verdachten maken is niet erg lijkt me :)
Die kan je extra controleren de volgende keer.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:00:17 #94
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87306998
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In jouw fobo staan 2 vakantie foto's ;)
en een foto in een dierentuin :Y
Radio Soulwax!
pi_87307003
quote:
De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt
* Pheno kijkt met argwaan naar de avatar van The Vulture....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:00:27 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87307006
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Eén maar. En wat heeft die dolomieten-foto met survival te maken :{w ?
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:00:56 #97
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87307025
Omg, ik ga hier zo paranoïde van worden.

* Tha_Erik doet rolgordijnen dicht :'(!!!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:01:16 #98
242666 BeamofLight
pi_87307036
"Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo

Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo

typisch geval van jammerdepammer
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:01:18 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87307039
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, ik ga hier zo paranoïde van worden.

* Tha_Erik doet rolgordijnen dicht :'(!!!
Erik, RED ME!
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:01:55 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87307070
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef BeamofLight het volgende:
"Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo

Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo

typisch geval van jammerdepammer
Ja die zag ik zelf ook al :') . Maar ik ben geen maffia ^O^ . Hara maakt niet zo'n makkelijke hints joh. Te obvious :') .
Huilen dan.
pi_87307138
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Eén maar. En wat heeft die dolomieten-foto met survival te maken :{w ?
Niet met survival maar wel met 'vakantie' en dat staat er ook in ;)
En er staat nog een foto van jou met fotocamera en op achtergrond dolomieten, zal ook vakantie zijn denk ik :)
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:04:05 #102
169210 liesje1979
pi_87307171
Stukje 3:

Huppelmuts heeft een een foto in haar Fobo met een slang in haar hand.
Daarnaast:

quote:
Niet dat hij zich slecht voelde hoor
Post ze in: Hoe voel je je nu? #635

Een derde hint zie ik niet.
Maar ik vond het volgende erg verdacht:

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Alles leuk en wel maar horen we niet de rollen te krijgen VOOR de BM verkiezingen? Ivm de bodyguards die niet mee mogen doen?
Het lijkt mij dat je even terug leest en ziet dat de rollen verdeeld zijn. Heb je geen rol gekregen dan ga je dat denk ik niet melden in het topic of je moet graag willen dat iedereen jou ziet als dorpeling.

Om het vervolgens nogmaals te benadrukken met:
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:

Volgens mij weet iedereen wat mijn rol is, zo niet dan hebben ze niet opgelet :X
Verdacht, hmm?

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dan nog is het prachtig om te zien hoe makkelijk iedereen te bespelen is :D
Jaja! :D

Ok, ik zou onderaan beginnen maar heb eerst huppelmuts gedaan, omdat ik een foto herinnerde met een slang in haar hand en vanmiddag al wat vraagtekens had. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 07-10-2010 23:09:47 ]
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 23:04:31 #103
18653 crew  D.
pi_87307187
##huppelmuts

Zo goed? :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:04:32 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87307189
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Niet met survival maar wel met 'vakantie' en dat staat er ook in ;)
En er staat nog een foto van jou met fotocamera en op achtergrond dolomieten, zal ook vakantie zijn denk ik :)
"Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen"

Dat staat er. Leg die eens uit dan :Y .

En die andere is in artis volgens mij, da's geen vakantie.
Huilen dan.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 23:05:39 #105
18653 crew  D.
pi_87307236
Ik had dus ook net die slang gevonden :+
pi_87307246
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef D. het volgende:
##huppelmuts

Zo goed? :P
##Vote:Huppelmuts

Isdatzo(2) Sheep, iBenny
Huppelmuts(1) D.

Zo neem ik aan :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:06:12 #107
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87307256
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef lynda het volgende:
Jeej 1e nacht ik dood .
Voorspelbaar :')

Of ik nou wel of geen maffia was.. Na f*cking 3898 rondes lig ik er nu voor de 3890e keer er op nacht 1 al uit.
Tis leuk geweest :')
Mooi dus jij wordt de volgende BM
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87307285
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
knip
Als je maffia bent krijg je ook een rol via PM, dus dat zegt niets toch?
Die van de slang is een prima hint lijkt me..
Maar ik leef ook pas 2 dagen in mijn FOKmaffia carriere :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:07:07 #109
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87307300
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Stukje 3:

Huppelmuts heeft een een foto in haar Fobo met een slang in haar hand.
Daarnaast:
[..]

Post ze in: Hoe voel je je nu? #635

Een derde hint zie ik niet.
Maar ik vond het volgende erg verdacht:
[..]

Het lijkt mij dat je even terug leest en ziet dat de rollen verdeeld zijn. Heb je geen rol gekregen dan ga je dat denk ik niet melden in het topic of je moet graag willen dat iedereen jou ziet als maffia.

Om het vervolgens nogmaals te benadrukken met:
[..]

Verdacht, hmm?
[..]

Jaja! :D

Ok, ik zou onderaan beginnen maar heb eerst huppelmuts gedaan, omdat ik een foto herinnerde met een slang in haar hand en vanmiddag al wat vraagtekens had. :')
Top meteen dorp uitmoorden ^O^
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 23:07:32 #110
18653 crew  D.
pi_87307319
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:

[..]

Isdatzo(2) Sheep, iBenny
Huppelmuts(1) D.

Ja, dat bedoelde ik :P

Maar mag ik ook bij IsDatZo erbij?
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:07:50 #111
169210 liesje1979
pi_87307330
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Als je maffia bent krijg je ook een rol via PM, dus dat zegt niets toch?
Die van de slang is een prima hint lijkt me..
Maar ik leef ook pas 2 dagen in mijn FOKmaffia carriere :P
Ik denk dat als ze een rol vergeten te vergeven het geen maffierol zal zijn.
pi_87307337
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

quote:
Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat!
Aub.
pi_87307375
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik :P

Maar mag ik ook bij IsDatZo erbij?
Je hebt 1 stem ;) Kiezen dus.
pi_87307388
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

* Pheno kijkt met argwaan naar de avatar van The Vulture....
Jeetje als het zo gemakkelijk is :o...
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:09:19 #115
169210 liesje1979
pi_87307407
Ik schreef maffia maar bedoelde dorpeling. Dat ze dus erg de nadruk probeert te leggen op dat ze dorpeling is, ik zal het even veranderen in mijn post.
pi_87307413
##Ik stem Isdatzo.

Isdatzo(3) Sheep, iBenny, Stijn
Huppelmuts(1) D.

Niets persoonlijks, misschien heb je gewoon heel erg veel pech.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:09:53 #117
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87307423
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat als ze een rol vergeten te vergeven het geen maffierol zal zijn.
Dat dus :')
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87307443
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jawel, jij hebt gepost in een topic met zon, zee strand en een andere Testcase] Weekendje weg: Durbuy

Ik begrijp alleen de onderbroeken niet. :?
pi_87307449
Ik dnek dat Huppelmuts en Ijsdraakje van de maffia zijn :9

Huppelmuts om der foto in haar fobo.

En IJsdraakje door de my little pony on de fobo
:9

Toch ga ik voor huppelmuts denk ik
pi_87307457
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schreef maffia maar bedoelde dorpeling. Dat ze dus erg de nadruk probeert te leggen op dat ze dorpeling is, ik zal het even veranderen in mijn post.
Wel een beetje vergezocht he...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:10:48 #121
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87307461
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Of een nietszeggende dorpeling zonder rol ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:11:05 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87307469
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef StijnDa het volgende:

Niets persoonlijks, misschien heb je gewoon heel erg veel pech.
Als ik nou onschuldig sterf dan mag ik een UI kiezen die je tijdens de volledige duur van de volgende maffiaspelronde gebruikt? Dan hebben we een deal.
Huilen dan.
pi_87307473
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat het allemaal wat dieper gaat ja :D
pi_87307488
##Ik stem Huppelmuts

Huppelmuts(2) D. , charmed_angel

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 23:12:04 ]
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:11:50 #125
169210 liesje1979
pi_87307503
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat dus :')
Ja óf je wil iedereen doen geloven dat je nog geen rol had zodat je niet verdacht was. En het daarna nog benadrukken. Met je slang in je hand. :D
pi_87307506
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dnek dat Huppelmuts en Ijsdraakje van de maffia zijn :9

Huppelmuts om der foto in haar fobo.

En IJsdraakje door de my little pony on de fobo
:9

Toch ga ik voor huppelmuts denk ik
Er staan meerdere hints in he, je kan niet uitgaan van 1 hint, dat kan net zo goed toeval zijn. Voor hetzelfde geld heb jij ook ergens iets met een paard in je posthistorie staan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:11:56 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87307512
quote:

[..]

Wat dacht je van die "hints" die op mij zouden moeten slaan :') . Te makkelijk, dat zijn geen hints man ;( .
Huilen dan.
pi_87307525
quote:

[..]

Weet ik het, ik ken het spel nog niet.
pi_87307530
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Er staan meerdere hints in he, je kan niet uitgaan van 1 hint, dat kan net zo goed toeval zijn. Voor hetzelfde geld heb jij ook ergens iets met een paard in je posthistorie staan.
mijn gevoel zegt dat :9
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:12:31 #130
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87307534
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:

[..]

Isdatzo(2) Sheep, iBenny
Huppelmuts(1) D.

Dat klopt niet schat.
Je zegt vote hm maar stemt wel op Isdatzo? :?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87307573
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als ik nou onschuldig sterf dan mag ik een UI kiezen die je tijdens de volledige duur van de volgende maffiaspelronde gebruikt? Dan hebben we een deal.
Ik heb geen deal nodig om op jou te mogen stemmen :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:13:33 #132
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87307584
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja óf je wil iedereen doen geloven dat je nog geen rol had zodat je niet verdacht was. En het daarna nog benadrukken. Met je slang in je hand. :D
Lol ik doe ook een keer dapper _O-

Maar ik vind het best. Gewoon meteen beginnen met dorp uitmoorden. Ik ga nu slapen en morgen wel ff hints zoeken ^O^
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87307592
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat klopt niet schat.
Je zegt vote hm maar stemt wel op Isdatzo? :?
Kijk ff naar wat ik heb gequote ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:14:11 #134
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87307609
't Is nu al leuk om mee te lezen :Y
pi_87307615
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

mijn gevoel zegt dat :9
Gevoel zegt niets hier :P
Stem naar de aanwijzingen ;)
pi_87307636
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Als Isdatzo geen maffia is was het een heel erg flauwe woordspeling :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:14:57 #137
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87307649
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat dacht je van die "hints" die op mij zouden moeten slaan :') . Te makkelijk, dat zijn geen hints man ;( .
Maar het is uiterst verdacht toch? Het is niet zomaar een random zin, lijkt mij.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:15:01 #138
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87307651
quote:
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 23:15:29 #139
18653 crew  D.
pi_87307665
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
##Ik stem Huppelmuts

Gezellig, met z'n 2 bij huppel op de thee :+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:15:40 #140
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87307675
quote:
Nee, niet helemaal
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:15:53 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87307683
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Als Isdatzo geen maffia is was het een heel erg flauwe woordspeling :P
Dat weet je helemaal niet. En ik zeg niets *O*
pi_87307686
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar het is uiterst verdacht toch? Het is niet zomaar een random zin, lijkt mij.
Inderdaad :7
Maar ik ben pitten, zie het morgen weer.
Succes ^O^

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet. En ik zeg niets *O*
^O^
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:15:59 #143
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87307687
quote:
Ik mocht echt niet meedoen van je he ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:16:46 #144
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87307714
Er staan wel veel homoachtige dingen in de stukjes
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:17:02 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87307726
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik heb geen deal nodig om op jou te mogen stemmen :P

Als je zo zeker was van je zaak ging je 'm aan. Hij werkt natuurlijk 2 kanten op hè.
Huilen dan.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 23:17:23 #146
18653 crew  D.
pi_87307741
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staan wel veel homoachtige dingen in de stukjes
Nu je het zegt :+
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:17:30 #147
169210 liesje1979
pi_87307745
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik mocht echt niet meedoen van je he ;(
Als je er niet snel uit wil liggen zou ik het niet nóg eens benadrukken :')
pi_87307766
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als je zo zeker was van je zaak ging je 'm aan. Hij werkt natuurlijk 2 kanten op hè.
Ik ben niet zeker.
Maar ik ben zekerder van jou dan van Huppel of iemand anders. ;)
Maar ben echt weg.
pi_87307768
Ow wacht paard ging over Ladidadida ofziets... Ik verdenk Ijsdraakje niet meer ;)
pi_87307790
Hmmm interesting...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:19:20 #151
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87307836
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Als je er niet snel uit wil liggen zou ik het niet nóg eens benadrukken :')
:D
Nogmaals. Ik zie morgen wel hoe er gestemd wordt. Ik zoek morgen wel naar hints. En als iedereen op mij stemt omdat ik slaperig in een topic reageerde van "huh hier gaat iets mis" gaat maffia winnen deze ronde want dan komt het niet meer goed :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87307882
Lynda had ook wat stemmen in de BM verkiezing.. Wie van hen zal er wolf zijn :D?
pi_87307916
Ik neig naar Pheno omdat hij in zijn Sig iets met heaven heeft en er in de moord op Trevland aan de hemel wordt gerefereerd
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 23:21:08 #154
18653 crew  D.
pi_87307919
Anyway, ik mag maar 1 keer stemmen, dus volgens mij zit het er voor mij nu op :Y

Dan ga ik naar mijn boek luisteren :W
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:21:10 #155
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87307920
Ik wil me niet met het spel bemoeien, maar jullie moeten niet iemand gaan verdenken door een fout van mij, dus ik bemoei me er toch even mee.

Huppel heeft inderdaad geen PM gehad, en dat is dus mijn fout geweest. De rol stond verder al vast, dus dat had geen invloed op het spel oid.
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:21:35 #156
169210 liesje1979
pi_87307933
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nogmaals. Ik zie morgen wel hoe er gestemd wordt. Ik zoek morgen wel naar hints. En als iedereen op mij stemt omdat ik slaperig in een topic reageerde van "huh hier gaat iets mis" gaat maffia winnen deze ronde want dan komt het niet meer goed :D
Ik heb verder nog niet gezocht naar hints, maar dat ga ik ook zeker nog doen, de posts van vanmiddag vielen mij gewoon op, ik zie overal wat in. En toen las ik dat van slang in zijn hand en dacht ik gelijk aan jou, dus je was mijn eerste verdachte. Misschien verander ik nog wel van mening, weet ik veel :D
Wel stoer trouwens die slang. *ril.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:22:20 #157
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87307961
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb verder nog niet gezocht naar hints, maar dat ga ik ook zeker nog doen, de posts van vanmiddag vielen mij gewoon op, ik zie overal wat in. En toen las ik dat van slang in zijn hand en dacht ik gelijk aan jou, dus je was mijn eerste verdachte. Misschien verander ik nog wel van mening, weet ik veel :D
Wel stoer trouwens die slang. *ril.
Ik vond het zo eng he :X
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:22:25 #158
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87307965
Hara, ook al ben ik dood, ik wil toch even weten wie mij gekillt heeft, dus, 3 hints per moord toch?
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:22:35 #159
169210 liesje1979
pi_87307974
Ok Hara, dan vervallen die posts van mij en zijn de enige dingen in stukje 3 die linken aan huppel de slang in haar hand, en het topic hoe voel je je nu. Magertjes. -O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:23:00 #160
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87307984
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil me niet met het spel bemoeien, maar jullie moeten niet iemand gaan verdenken door een fout van mij, dus ik bemoei me er toch even mee.

Huppel heeft inderdaad geen PM gehad, en dat is dus mijn fout geweest. De rol stond verder al vast, dus dat had geen invloed op het spel oid.
Dat vind ik top van je!!
En idd na het plaatsen van mn post op een onmogelijk tijdstip had ik ook zoiets van oh hellup dat kan verkeerd uitpakken :')
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:23:04 #161
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87307989
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hara, ook al ben ik dood, ik wil toch even weten wie mij gekillt heeft, dus, 3 hints per moord toch?
2, 3, 4, 5, 6
Alles kan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:23:23 #162
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87308006
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
je mag er NIKS over zeggen he!!
[b]AirwiN schreef [/b]
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:24:50 #163
169210 liesje1979
pi_87308057
Sorry huppel.
Het was anders een perfecte Maffia cover geweest dat moet je toegeven! :D
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:25:40 #164
169210 liesje1979
pi_87308087
En ik zie nog steeds 2 hints.
Ok, iemand anders checken *O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:25:48 #165
242666 BeamofLight
pi_87308092
*******************************************************************************************************************

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
##Ik stem Huppelmuts

***********************************************************************************************************************

Ik zie nu dat slang-gedoe. Als er in een hint-stukje staat: bla bla slang in hand en in iemands fobo sta je met een slang in je hand dan ben je gewoon de zak. Betere hint bestaat niet.

Huppelmuts(3) D. , charmed_angel, BoL
pi_87308094
quote:
'Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'.
IJsdraakje
Taalkundige.

quote:
Op dat moment ging er een rilling over de rug van Lynda. Maar die rilling was niet van angst, nee. Het raam stond open!
Rilling: ijs.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:26:23 #167
242666 BeamofLight
pi_87308118
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
En ik zie nog steeds 2 hints.
Ok, iemand anders checken *O*
Vliesje 2 hints is genoeg. Stem maar op Huppel. Is goed.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:26:40 #168
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_87308132
Omfg, rechercheur er nu al uit.

Lucky mafia. :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:28:23 #169
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87308192
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Vliesje 2 hints is genoeg. Stem maar op Huppel. Is goed.
:')
Slang is 1 hint :')
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87308210
:o Het was ##VOTE ANG3L met de slang op het balkon...
quote:
Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat! Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen. Het zal er wel niet zo ruig aan toe gaan als dat hij zou willen, maar dat mag de pret niet drukken. Als laatste pakte hij de frisgewassen onderbroeken van de lijn die aan het balkon hingen, maar toen zag hij iets raars. Een duister persoon sprong tevoorschijn met een slang in zijn handen. "Zo zo Naatje, daar ben je eindelijk."
Naatje deinsde terug en vergat zo zijn onderbroeken. "Jij hebt hier niets te zoeken!" bracht hij trillend uit. "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo." Het mafialid grijnsde gemeen terwijl hij de slang in het gezicht van Naatje gooide. Naatje(Dorpsbewoner) lag verlamd op de grond en binnen niet al te lange tijd zal het gif zijn werk gedaan hebben. "Ik moest hier namelijk zijn om je te doden" sprak de mob nog toen hij het huis weer verliet.
Wie anders post er in een topic over slangenvoer... [Singles] Met ratten, hamsters en andere knagers
pi_87308256
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

IJsdraakje
Taalkundige.
[..]

Deze is wel heel klip en klaar. Ik kan bij Isdatzo niets vinden dat gelinkt is aan onderbroeken en wat er gevonden is is dan toch weer te weinig, denk ik.

Struin nog even verder en dan morgenvroeg weer zoeken.
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:32:53 #172
169210 liesje1979
pi_87308351
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]

Wie anders post er in een topic over slangenvoer... [Singles] Met ratten, hamsters en andere knagers
Een slang is geen knaagdier? :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:33:38 #173
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87308380
Ik leef nog! *O*

Ik ga meteen beginnen met zoeken, en nu wel serieus! :D ;)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_87308387
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Lieverd... lees nog eens goed... SLANGENVOER... Voer voor slangen...?!
pi_87308388
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat die beesten slangenvoer zijn. Dat dat bedoeld werd in ieder geval.
pi_87308397
Oh. Ik moet een hoop teruglezen volgens mij. :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:35:18 #177
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87308432
Afijn, ik weet iig wie mij vermoord heeft, gegroet met het uitroeien van die persoon
pi_87308549
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

IJsdraakje
Taalkundige.
[..]

Die had ik ook, en: Waar Aso’s ramen ingooien (open raam) (Ook bij ijsdraakje)

Verder had ik:
Ang3l:
Checken grondig het wasgoed (Onderbroeken)
[Singles] waar gvd de zon scheen in de lapo! (Zonnig)

Bij t stukje over Naatje

Heb wel van meer mensen 1 hint, maar dat vind ik niet genoeg. Nu zo naar bed en morgen verder. Vind de hints tegen Ijsdraakje tot nu toe t sterkst. :Y

Dat wasgoed van Ang3l vind ik ook opvallend, maar die zon is niet sterk.
Edit - en die slangenvoer ook niet imo :P
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:39:23 #179
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87308556
Ik voel er tevens veel voor om een suicide actie te doen.
Heb toch het idee dat mensen vooral blijven hangen vanwege mn posts over geen rol hebben.

Ik denk inmiddels wel dat we een maffia BM hebben. ^O^

Er staan in dat stukje van naatje al dingen om isdatzo, mij, PS, Ezechielk verdacht te maken :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:40:00 #180
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87308577
Ik heb heul niemand vermoord ;(

quote:
'Oktober alweer. Dat is echt zo'n maand van niets. De zomer is net voorbij, de winter is er nog niet waardoor we in oktober opgescheept zitten met nat, lauw weer. Mijn man vindt dat ik niet zo moet zeuren, maar jullie zijn het vast wel met mij eens! Stuur maar een videoreactie als jullie willen, ik ga even douchen. Bedankt voor het kijken ' Ladidadida wilde na het douchen op weg naar zijn paard om zijn manen te vlechten voor de aankomende wedstrijd. Wie denkt dat het niet om het uiterlijk gaat is niet goed wijs. Als je paard niet tot in de puntjes verzorgd is kun je wel het beste springen, maar winnen doe je niet. "'t Is dat je een vent bent, anders was je een mooi paardenmeisje geweest!"
Ladidadida schrok zich rot. "Wie ben jij?! Wat doe je hier?! Mijn man is straks zo thuis, pas maar op!" Arme Ladidadida, deze mob had helemaal niet veel tijd nodig om hem te doden. De onbekende vreemdeling richte zijn Eagle op Ladidadida zijn slaap, en binnen twee tellen was het gebeurd. Wat zou er nu met Ladidadida(Rechercheur) zijn paard gaan gebeuren?
In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_87308622
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb heul niemand vermoord ;(
[..]

In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manen
Je zou eerder My Little Pony vlechten... toch? :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:41:42 #182
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87308626
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Die had ik ook, en: Waar Aso’s ramen ingooien (open raam) (Ook bij ijsdraakje)

Verder had ik:
Ang3l:
Checken grondig het wasgoed (Onderbroeken)
[Singles] waar gvd de zon scheen in de lapo! (Zonnig)

Dat wasgoed van Ang3l vind ik ook opvallend, maar die zon is niet sterk.
En de connetctie Ang3l - "lekker uitrusten in de hemel" is ook niet zo vergezocht.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:43:39 #183
168777 Rave_NL
pi_87308699
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
*O*

Kijk, dat is mijn tactiek!
Blame it on the BM! :(
pi_87308736
De aanwijzingen op de moordenaar slaan toch maar telkens terug op een moord en ze zijn niet verspreid over alle moorden he?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:45:07 #185
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87308743
quote:
Ik voel er tevens veel voor om een suicide actie te doen.
Heb toch het idee dat mensen vooral blijven hangen vanwege mn posts over geen rol hebben.

Er staan in dat stukje van naatje al dingen om isdatzo, mij, PS, Ezechielk verdacht te maken :D
Kan je wel helemaal huilie doen enzo, maar die slang in je hand is gewoon superverdacht :D!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:45:39 #186
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87308760
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou eerder My Little Pony vlechten... toch? :)
Dan zou ik hypothetisch gezien op twee plaatsen tegelijk zijn, lijkt me redelijk onmogelijk. :+

Maar ik was het écht niet. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:46:26 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87308781
quote:

Lijkt me heel onverstandig om meteen de eerste nacht een moord te plegen, als burgemeester. Ik schat PS hoger in :P .
Huilen dan.
pi_87308785
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En de connetctie Ang3l - "lekker uitrusten in de hemel" is ook niet zo vergezocht.
Dies ook mooi gevonden ja ^O^

Ik zat ook naar t stukje van Ladi te kijken, in dat stukje hebben ze het over ZIJN paard en mijn MAN, zou dat een verwijzing naar homo kunnen zijn, of gewoon een manier van schrijven?
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:47:01 #189
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87308799
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef TheVulture het volgende:
De aanwijzingen op de moordenaar slaan toch maar telkens terug op een moord en ze zijn niet verspreid over alle moorden he?
Elke dode heeft één moordenaar en die staan dan in datzelfde stuk. De mafia kan wel een keer twee mensen op iemand afsturen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:47:13 #190
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87308805
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Per moord idd 1 mob en dus hints die naar 1 mob wijzen. Tenzij er is aangegeven dat de kill door 2 mobs is gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:47:44 #191
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87308815
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Kan je wel helemaal huilie doen enzo, maar die slang in je hand is gewoon superverdacht :D!
Ez heeft ook een slang in zn fobo en daar kijkt niemand naar :6
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:47:51 #192
168777 Rave_NL
pi_87308817
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dies ook mooi gevonden ja ^O^

Ik zat ook naar t stukje van Ladi te kijken, in dat stukje hebben ze het over ZIJN paard en mijn MAN, zou dat een verwijzing naar homo kunnen zijn, of gewoon een manier van schrijven?
In de vorige ronde kon de hij als zij gelezen worden en andersom, ik neem aan dat dit nog steeds zo is?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:48:11 #193
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87308828
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Elke dode heeft één moordenaar en die staan dan in datzelfde stuk. De mafia kan wel een keer twee mensen op iemand afsturen.
Ah, dus een hint in alinea 1 voor pietje, en een hint in alinea 3 voor pietje kan eigenlijk niet.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87308840
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik noteer, morgen Huppel nakijken!
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:48:50 #195
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87308843
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ah, dus een hint in alinea 1 voor pietje, en een hint in alinea 3 voor pietje kan eigenlijk niet.
Eigenlijk niet dan zou je meer hints voor pietje moeten zoeken in alinea 1 of in 3
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:49:18 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87308855
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Yeah. Een moordenaar gaat maar bij één persoon langs. Hij gaat soms wel samen met een homie naar iemand, maar dan staat er in dat stuk ook dat ze met z'n tweeën zijn.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:49:33 #197
168777 Rave_NL
pi_87308867
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Da's een leguaan.. :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:49:57 #198
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87308880
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Da's een leguaan.. :')
Verder kijken schat :*

Kijk een ratelslang
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:50:56 #199
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87308922
quote:

[..]

Jaja, ik ben alle fobo's aan het langsgaan heur, :D. Nog geen stem uitgebracht.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87308932
quote:

[..]

Ik vond Ez zn geboortedatum ook verdacht, maar dat was de enige hint die ik kon vinden tegen hem in dat stukje. :+ (oktober, FaceOff ook)

Noteert: Morgen naar slang in fobo Ex kijken ^O^

Krijg het nog druk morgen :+
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:51:38 #201
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87308945
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vond Ez zn geboortedatum ook verdacht, maar dat was de enige hint die ik kon vinden tegen hem in dat stukje. :+ (oktober, FaceOff ook)

Noteert: Morgen naar slang in fobo Ex kijken ^O^

Krijg het nog druk morgen :+
Lol dan ben ik helemaal verdacht want ik ben as woensdag jarig *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87308965
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

je was al verdacht ;)
pi_87308978
Ik word hier zo paranoia van als de pest.... _O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:53:04 #204
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87309000
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

je was al verdacht ;)
Ik lach het hardst. Jullie gaan dorp afmaken *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87309017
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

In de vorige ronde kon de hij als zij gelezen worden en andersom, ik neem aan dat dit nog steeds zo is?
Ja, dat klopt, daarom vroeg ik t me hardop af.
Ook omdat in dit stukje duidelijk een man genoemd wordt en niet een partner ofzo. Kan ook best niets te betekenen hebben hoor.
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:53:45 #206
168777 Rave_NL
pi_87309023
De posthistorie van Lekiamh staat vol met VKZ en POL... misschien een linkje naar de moordenaar van Trevland?
'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!'
pi_87309041
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jou had ik nog niet gevonden qua datum :o
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:54:29 #208
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87309047
B-) :7
pi_87309083
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
De posthistorie van Lekiamh staat vol met VKZ en POL... misschien een linkje naar de moordenaar van Trevland?
'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!'
Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijken :)
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:57:11 #210
168777 Rave_NL
pi_87309142
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijken :)
Ja, afgaande van de tips die ik kreeg in de vorige ronde om maar zoveel mogelijk te baggeren doe ik het dan maar in de hoop dat er iets tussenzit..
ben hier zo ongelooflijk slecht in, laat mij maar lekker op mn gevoel afgaan, en de BM afbranden bijv.. :P
pi_87309156
Ik ga morgen wel op speurtocht hoor. Ik ben niet meer echt wakker. :')
pi_87309183
Heeft iemand de meest recente stand van de stemmen voordat ik een fout maak? :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:58:50 #213
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87309204
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ja, afgaande van de tips die ik kreeg in de vorige ronde om maar zoveel mogelijk te baggeren doe ik het dan maar in de hoop dat er iets tussenzit..
ben hier zo ongelooflijk slecht in, laat mij maar lekker op mn gevoel afgaan, en de BM afbranden bijv.. :P
Susie heeft veel TV in haar history. Hint naar de videoboodschappen bij de kill van ladi?
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:59:06 #214
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87309213
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand de meest recente stand van de stemmen voordat ik een fout maak? :')
Ja, die heeft iemand ja.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:59:14 #215
168777 Rave_NL
pi_87309217
Ik ga pitten.. Tjeu! :O
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:59:33 #216
169210 liesje1979
pi_87309231
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk een ratelslang
Dat is geen slang in de hand, iets wat letterlijk bij jouw foto staat schat :*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:59:40 #217
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87309235
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk een ratelslang
Maar niet "in zijn handen"
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:59:49 #218
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87309243
quote:

[..]

Bloodysunday had trouwens ook op Lynda gestemd in de BM-verkiezing. Hoeft niets te zeggen, maar toch.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:00:33 #219
169210 liesje1979
pi_87309275
quote:

[..]

Whut?!
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:01:41 #220
169210 liesje1979
pi_87309329
highfived Tha_Erik.
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:02:41 #221
169210 liesje1979
pi_87309371
Ah goeie! Wie stemden er op Lynda als BM?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:03:16 #222
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87309391
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
highfived Tha_Erik.
:D. Dat kan geen toeval zijn, toch? Wie verzint er nou zo'n moord uit het niets, ik schat Hara niet zo hoog in :7.

Probleem is wel, in die zelfde alinea staat dat gedoe met "Het is niet zo, maar het is wel zo" (oid), wat aan Isdatzo gelinkt werd, maar dat kan dus niet, want er is maar één moordenaar.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:03:55 #223
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87309415
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

:D. Dat kan geen toeval zijn, toch? Wie verzint er nou zo'n moord uit het niets, ik schat Hara niet zo hoog in :7.

Probleem is wel, in die zelfde alinea staat dat gedoe met "Het is niet zo, maar het is wel zo" (oid), wat aan Isdatzo gelinkt werd, maar dat kan dus niet, want er is maar één moordenaar.
And it's not me *O*
En nu ga ik echt slapen :W
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87309420
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:00 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Whut?!
Je hebt VKZ in je AT, verder zei ik niets :P omdat dat als hint genoemd werd.

O en ik zie huppel niet als Maffia, door die fout van Hara. Maard as een gevoel.
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:04:11 #225
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87309422
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ah goeie! Wie stemden er op Lynda als BM?
D.
Etc.
Bloodysunday
iBenny
Puntenslijpsel
Pheno
Faceoff
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:04:47 #226
169210 liesje1979
pi_87309439
quote:

[..]

Ik schaar dat voorlopig onder "SL die ons op het verkeerde spoor wil zetten".
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:04:55 #227
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87309445
Die fout van hara vond ik te ingewikkeld uitgelegd dus die zit écht niet bij mijn verdenking inbegrepen :D.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:06:06 #228
169210 liesje1979
pi_87309491
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je hebt VKZ in je AT, verder zei ik niets :P omdat dat als hint genoemd werd.

O en ik zie huppel niet als Maffia, door die fout van Hara. Maard as een gevoel.
Ja ik snapte het even niet want ik post verder eigenlijk nooit in VKZ.
maar het CDA congres was net een RLS, vandaar. :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:07:42 #229
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87309556
quote:

[..]

Pardon moi?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:07:46 #230
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87309558
quote:

[..]

Ik heb een idee, maar ik zeg niets
pi_87309590
Is er maar 1 maffia??? in de tekst beschreven :?

Sorry hoor maar ik moet het allemaal nog gaan snappen ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:08:47 #232
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87309592
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Die fout van hara vond ik te ingewikkeld uitgelegd dus die zit écht niet bij mijn verdenking inbegrepen :D.
modkill? O-)
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:09:09 #233
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87309605
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:

Per moord, stukje, alinea 1 maffia :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:09:28 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87309611
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:

1 per stuk.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:09:34 #235
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87309618
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Tenzij er duidelijk twee genoemd worden toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:09:50 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87309627
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:09:59 #237
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87309631
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:10:17 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87309645
High five!
pi_87309661
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

dus 4 moordenaars? Want er zijn 4 doden? 4 alinea's

Sorry hoor het is laat :') En ik ben blond :')
pi_87309669
Ik verdenk IJsdraakje inmiddels van moord 1 en moord 4... al zou moord 4 ook door Tombolafan gepleegd kunnen zijn ivm het omkijken en omdat ze achterstevoren op de foto in haar FoBoek staat.... moord 2 neig ik naar Pheno, Ang3l of Charmed_Angel vanwege de link naar de hemel
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:11:23 #241
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87309678
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Pardon moi?
Sorry, toots.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:11:31 #242
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87309684
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dus 4 moordenaars? Want er zijn 4 doden? 4 alinea's

Sorry hoor het is laat :') En ik ben blond :')
Volgens mij wel ja. :Y

Overigens, als mijn ijs van IJsdraakje op rilling uit stukje 4 kan slaan, geldt dat ook voor Pheno z'n pinguins, ijs en beroep als ijscoboer. :6
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_87309731
ok duidelijk allemaal ^O^
pi_87309745
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik verdenk IJsdraakje inmiddels van moord 1 en moord 4... al zou moord 4 ook door Tombolafan gepleegd kunnen zijn ivm het omkijken en omdat ze achterstevoren op de foto in haar FoBoek staat.... moord 2 neig ik naar Pheno, Ang3l of Charmed_Angel vanwege de link naar de hemel
Pheno en hemel die snap ik even niet ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:14:36 #245
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87309771
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

quote:
And the heavens shall tremble
Als ondertitel.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:16:41 #246
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87309830
quote:
Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies, maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Komt er iemand uit Griekenland :')?
Hoogachtend,
Erik.
pi_87309858
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hij heeft in zijn sig iets met Heaven staan :P

Moord 3 is denk ik gewoon Huppelmuts

maar

#Vote IJsdraakje

IJsdraakje (1) TheVulture
pi_87309923
Isdatzo (3) Sheep, iBenny, Stijn
Huppelmuts (2) D. , charmed_angel
Ang3l (1) Bartjebart

(had eerder al mijn stem uitgebracht, maar niet in de lijst gezet... stom stom stom)
pi_87309934
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Komt er iemand uit Griekenland :')?
Of iemand met relatieshit in R&P... of iemand die een lelijk servies van zijn of haar schoonmoeder heeft gekregen en dat VV&A heeft staan :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:21:24 #250
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87309958
Tot wanneer hebben we eigenlijk met lynchen?
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:21:49 #251
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87309972
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot wanneer hebben we eigenlijk met lynchen?
morgen 21h
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:22:26 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87309993
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:21 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

morgen 21h
Eh, nee. 19.00
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:24:00 #253
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87310045
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Eh, nee. 19.00
ohwja, veranderd heh...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:24:26 #254
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87310057
Oh dan ga ik morgen nog spitten :9.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87310079
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dan ga ik morgen nog spitten :9.
:o spitten als in een graf graven? Je hebt je volgende slachtoffer al uitgekozen? :o
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:25:32 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87310080
Oeh, er zijn al doden! :o

Hmmz... slangen, paarden hemels, is dat zo, gif ...........
Ik ga morgen eens even brainstormen met mezelf.
Voor nu .... of to my little cloud!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:27:45 #257
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87310139
Bij stukje 1:
Ezechielk heeft aardig wat topics met oktober in de titel in z'n PoHi.

En nu ga ik pitten en hopen dat ik morgen nog wat tijd vind naar hints te zoeken. (Feest in de stad, jeweets.)

Mij lynchen is écht een grote fout trouwens. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:29:31 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87310194
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, er zijn al doden! :o

Hmmz... slangen, paarden hemels, is dat zo, gif ...........
Ik ga morgen eens even brainstormen met mezelf.
Voor nu .... of to my little cloud!
Je cloud? In de hemel? Waar je lekker uit gaat rusten?

quote:
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:33:14 #259
202348 Susi
Temple of Love
pi_87310281
Daag.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:34:18 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87310307
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je cloud? In de hemel? Waar je lekker uit gaat rusten?
[..]

Ja. Samen met Charmed_Angel.
Daar was ik wel gecharmeerd van ;)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:35:10 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87310334
Morgen voor 19 lynchen?
Gaat wel lukken. Met om 19:30 trainen.
Kan ik morgen nog ff spitten naar paarden, slangen en hemels!

;)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:38:59 #262
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87310425
quote:

[..]

Lekiamh heeft wel in zijn Fobo 100% Politiek niet-correct staan => Bm verkiezingen die niet kloppen.
Radio Soulwax!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:45:13 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87310574
Ik ben wel benieuwd wat de burgemeester te zeggen heeft.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:46:02 #264
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87310589
Overigens, het heeft hier steeds burgemeester, maar in de OP heet het dorpsoudste. Is wel hetzelfde toch :')?
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:46:54 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87310604
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens, het heeft hier steeds burgemeester, maar in de OP heet het dorpsoudste. Is wel hetzelfde toch :')?
Nee.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:47:57 #266
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87310626
I'M ALIVEEEE. :D :D

Hmmzz, de hele nacht om pohi's en fobo's door te struinen. : >:)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:49:24 #267
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87310653
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee.
Huh. Ok. Dan klopt toch de OP niet? Zie bij rollen namelijk geen burgemeester staan. Oh wacht, in het stuk tekst wel.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:50:49 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87310679
Goh Erik, wat veins je onwetendheid! :P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:51:58 #269
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87310706
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Huh. Ok. Dan klopt toch de OP niet? Zie bij rollen namelijk geen burgemeester staan. Oh wacht, in het stuk tekst wel.
Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie. Dorpoudste is wel een gewone rol die ook meegaat in de koffie.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:52:36 #270
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87310721
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie.'Dorpoudste is een gewone rol die ook meegaat in de koffie.
Ah ok.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:55:15 #271
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87310776
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie. Dorpoudste is wel een gewone rol die ook meegaat in de koffie.
...meegaat in de koffie. _O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 01:04:25 #272
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87310937
Ik ben slapen. Hopelijk nog wat goede inzichten morgen mbt moord 1 en 2.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 01:17:59 #273
202348 Susi
Temple of Love
pi_87311137
Koffie verkeerd zeker
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 01:57:06 #274
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87311479
Bweugh, genoeg fobo's gezien. Niets schokkends maar ik ben verre van scherp.

Ik kom morgen nog wel even bijlezen en voten. :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 02:04:32 #275
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87311532
Ik heb straks nog één les en daarna ga ik hints zoeken 8-) het is toch echte leven nacht bij jullie
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_87311549
ja, godver. Ik kan dat hele stem lijstje nergens vinden. Ik wil iig op idz stemmen, omdat het zo is. :)

##IDZ

En nu ga ik pitten, genoeg gedaan voor vandaag.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 02:34:30 #277
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_87311699
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
Slaat dat hele stukje over Trev niet op Isdatzo?

En dan vooral z'n avatar... (Yes, it is. No, it isn't. Etc.)

Voor de volledigheid, hier de nacht tekst.
pi_87311759
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 02:06 schreef blessed19 het volgende:
ja, godver. Ik kan dat hele stem lijstje nergens vinden. Ik wil iig op idz stemmen, omdat het zo is. :)

##IDZ

En nu ga ik pitten, genoeg gedaan voor vandaag.
Ang3l (1) Bartjebart

Dit was de laatste die gepost was door Bartus.

Ik ben de laatste twee uurtjes even gestopt met zoeken naar hints. Morgen weer fris verder, anders ga ik overal spoken zien.

Trusten ook. :* .
pi_87312250
IJsdraakje (2) TheVulture, Pheno
Ang3l (1) Bartjebart
pi_87312324
Isdatzo (4) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje
Ang3l (1) Bartjebart
uit een aspergernest
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 07:48:01 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87312447
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:

O bitch please, backstabber :6

;)
L'Amour menaçant:
pi_87312488
Isdatzo (5) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19
Ang3l (1) Bartjebart

Blessed heeft gestemd, maar kon t lijstje niet vinden, die heb ik er even bij gezet.
Ik heb zelf nog niet gestemd omdat ik nog even wil kijken. Neig zelf naar Ijsdraakje, maar ik vind ze geen van allen echt overtuigend (Ik vind IDZ wel goede hint, alleen tè overduidelijk!)

[ Bericht 0% gewijzigd door JaniesBrownie op 08-10-2010 08:07:41 ]
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 07:53:39 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87312503
Zeg.......... die ene werd door gif om het leven gebracht he? Slangengif?
Die ava van jou..... Janies.... die drinkt wel erg groene vloeistof he? ;)
L'Amour menaçant:
pi_87312540
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 07:53 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.......... die ene werd door gif om het leven gebracht he? Slangengif?
Die ava van jou..... Janies.... die drinkt wel erg groene vloeistof he? ;)
uit een flesje -O-

Mn fobo is te vol, ik denk dat je van elk stukje wel iets kan vinden dat naar mij wijst als je je best doet :P

(Volgens mij geldt dat wel voor meer mensen trouwens, dat maakt t ook lastig :{ )
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:07:44 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87312645
Maar heel ff voor mij....
Er zijn 4 moorden.
Er zijn 2 moordgroepen.
Maar we mogen er maar 1 lynchen?

En de rest gaat nog ff vrijuit? :o

}:|
L'Amour menaçant:
pi_87312665
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Maar heel ff voor mij....
Er zijn 4 moorden.
Er zijn 2 moordgroepen.
Maar we mogen er maar 1 lynchen?

En de rest gaat nog ff vrijuit? :o

}:|
Ja. En als je kijkt naar hoe hard het in de vorige ronde ging met het dorp, is dat misschien maar goed ook :+
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:37:17 #287
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87313004
Ik nog speciaal m'n rechercheursinformatie met Trev delen, omdat ik al verwachtte dood te gaan... gaat Trev ook dood :')

quote:
Vermoord door een natte scheet _O-

Anyway, ik ga weer naar het rijk der doden ;( :W
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:26:26 #288
202348 Susi
Temple of Love
pi_87313664
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ik nog speciaal m'n rechercheursinformatie met Trev delen, omdat ik al verwachtte dood te gaan... gaat Trev ook dood :')
[..]

Oeh, dan moeten we de poepspetters analyseren :Y)

Ik vind het vrij veel om terug te lezen :@, maar in elk geval is er met het geslacht van Ladidadida gekloot in het eerste stukje. Dus; is er iemand hier transgender, transseksueel of heeft er iemand een vrouwtjesicoon staan terwijl hij een mannetje is (of andersom) ?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:28:36 #289
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87313705
Ladi is vermoord door een homo.
Er doen nu genoeg homo's mee dus keuze zat.
Het kan ook calex zijn aangezien die altijd homoerotisch wordt vermoord, wie weet mag hij nu zelf een keer homoerotisch moorden ^O^
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87313902
FF 2 topics teruglezen :')
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:57:42 #291
216584 Trevland
pi_87314351
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]

Anyway, ik ga weer naar het rijk der doden ;( :W
Maar nu weet je wel dat ik niet heb gelogen :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:59:26 #292
242666 BeamofLight
pi_87314398
Gisteravond had Huppel nog 3 stemmen (waarvan 1 van mij). Nu ineens 2. Ik heb mijn stem niet teruggetrokken.
Die andere 2 stemmers wel?

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef BeamofLight het volgende:
*******************************************************************************************************************
[..]

***********************************************************************************************************************

Ik zie nu dat slang-gedoe. Als er in een hint-stukje staat: bla bla slang in hand en in iemands fobo sta je met een slang in je hand dan ben je gewoon de zak. Betere hint bestaat niet.

Huppelmuts(3) D. , charmed_angel, BoL
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:04:24 #293
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87314531
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:

[..]

Maar nu weet je wel dat ik niet heb gelogen :)
Idd, je bent voor het eerst dorp :D
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_87314569
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond had Huppel nog 3 stemmen (waarvan 1 van mij). Nu ineens 2. Ik heb mijn stem niet teruggetrokken.
[..]

Dan is t verkeerde lijstje ws overgenomen.

Gewoon nog een keer stemmen :Y

Eens even kijken...
compact en kleverig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:07:22 #295
202348 Susi
Temple of Love
pi_87314617
Ik heb nu een stuk of elf profielen doorgenomen, en ik kan gewoon niets/weinig vinden -O-
pi_87314685
quote:
[..]

Uk denk nog steeds huppel
pi_87314698
Isdatzo (5) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19
IJsdraakje (3) TheVulture, Pheno, bloodysunday
Ang3l (1) Bartjebart
AJAX AMSTERDAM!
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:12:15 #298
18653 crew  D.
pi_87314755
quote:
[..]
Nee.

Ik denk dat iemand een ouder lijstje heeft gepakt om te updaten
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:13:41 #299
18653 crew  D.
pi_87314800
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:07 schreef Susi het volgende:
Ik heb nu een stuk of elf profielen doorgenomen, en ik kan gewoon niets/weinig vinden -O-
Bij mij hoeft niemand te kijken, daar staat toch niets :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:13:53 #300
202348 Susi
Temple of Love
pi_87314803
Bij Isdatzo is dat Yes it is/No it isn't wel heel duidelijk ja. Als je verder kijkt, heeft hij ook in een topic over Vakantieperikelen, maar niets wat je aan een slang kan linken.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:14:04 #301
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87314808
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:13 schreef D. het volgende:

[..]

Bij mij hoeft niemand te kijken, daar staat toch niets :P
Dat zou je kunnen linken aan duister persoon :6
[b]AirwiN schreef [/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')