Ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dus eigenlijk zouden we allemaal onze hints moeten pm´en naar de BM zodat zij ze kan posten en wij veiliger zijn?
tenzij de BM maffia is natuurlijk, dan weten ze nog wie de actieve hintzoekers zijn.
Nee, je moet gewoon een beetje slinks zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dus eigenlijk zouden we allemaal onze hints moeten pm´en naar de BM zodat zij ze kan posten en wij veiliger zijn?
tenzij de BM maffia is natuurlijk, dan weten ze nog wie de actieve hintzoekers zijn.
Tombo bood dat aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef -SG- het volgende:
Heeft iemand zin om de Wiki aan te passen?
Jij wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik nu weer mijn fobo aanpassen, ja heh?
En daar doen we het voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
Nu heb ik tenminste wel een mooi stukje voor in mijn fobo
Ligt eraan hoeveel leden de mafia nog hebben. Hoe meer mafia je afmaakt, hoe minder kills zij kunnen maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan er dus elke nacht 4 dood ofzo???
Ik dacht maar 1 per nachtIk vind het een leuk verhaal
en of de nachtwaker nog leeftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel leden de mafia nog hebben. Hoe meer mafia je afmaakt, hoe minder kills zij kunnen maken.
ok dank uquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel leden de mafia nog hebben. Hoe meer mafia je afmaakt, hoe minder kills zij kunnen maken.
Als Trevland niet dood was geweest had ik dit verdacht gevondenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
'Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'.
Wacht maar tot jij dood bentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Trevland niet dood was geweest had ik dit verdacht gevonden
Heeft Trevland haar nooit kunnen vermoorden dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Trevland niet dood was geweest had ik dit verdacht gevonden
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."
In deze zin van 10 woorden, wordt de dader slechts 2x voluit genoemd...
Trev is van de spelfoutenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft Trevland haar nooit kunnen vermoorden dan?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Sheepcidus het volgende:
Wie heb er een paardenbek die heb die eerste kill gedaan
##Vote:IsDatZoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Ja maar Trev is een dorpsbewoner.... Dus heeft hij Lynda nooit kunnen doodvermoordenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Haha, wat een onzin.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
##Vote:IsDatZo
Isdatzo(1) Sheep
Jongeeeeee, ga weg. Ik ben geen maffiaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
1) Iedereen die niet op menne maat stemt is gelijk gebombardeerd tot mafia, dussss Erik.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar Trev is een dorpsbewoner.... Dus heeft hij Lynda nooit kunnen doodvermoorden... DUH
Stemmen van dorpelingen gebeurt volgens mij openbaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Moeten we nu hints halen uit die tekst, die terugvinden bij iemand, en diens naam sturen naar de SL's?
Nee dat is al gebeurd. Nu moet je alleen even op idz stemmenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Moeten we nu hints halen uit die tekst, die terugvinden bij iemand, en diens naam sturen naar de SL's?
Bijna, je moet dmv de hints een stem hier in dit topic uitbrengenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Hij mag wegblijven voortaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Zal dit een nieuwe 42 worden nu we PP weer hebben?
Dat, maar je hoeft het niet naar ons te sturen. Maar hier in het topic droppen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Ik vind dit wel heel knap gevonden. Daar ga ik als eerste op doorzoeken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Ja, ja, nee. Lynch gebeurt openbaar, alleen de dorpsoudste heeft een extra stem die hij of zij moet pmen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
was die zo cool dan ja? hoe ging het ook alweer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Zal dit een nieuwe 42 worden nu we PP weer hebben?
Zeker met 40 manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat een moeilijk spel om al die hints te verzamelen en te gebruiken
Ja hints uit de text halen, die moet je matchen met iemands fobo & posthistory, de meest recente pagina, en dan moet je stemmen in het topic, niet PMen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel knap gevonden. Daar ga ik als eerste op doorzoeken.
Die is toch veel te makkelijk, dat is geen hint mensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Die hints zijn wel veel moeilijker dan ik dacht trouwens..
Maar dat zou dus betekenen dat als ik in het openbaar zou stemmen men zou denken dat ik dorpeling ben?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stemmen van dorpelingen gebeurt volgens mij openbaar.
Staat in de OP, flapdrol.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
was die zo cool dan ja? hoe ging het ook alweer?
We mogen de andere mobs ook nog wel vinden hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is al gebeurd. Nu moet je alleen even op idz stemmen
Iedereen ging dood. En ik bleef over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
was die zo cool dan ja? hoe ging het ook alweer?
ja dat is ook mijn vraagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat zou dus betekenen dat als ik in het openbaar zou stemmen men zou denken dat ik dorpeling ben?
Heeeeeeyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We mogen de andere mobs ook nog wel vinden hoor.
Iedereen stemt. Elke rol. Ook mafia want die doen hier gewoon alsof ze dorp zijn.quote:
Ook de maffia stemt openbaar mee voor de lynches. En alle andere rollen ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat zou dus betekenen dat als ik in het openbaar zou stemmen men zou denken dat ik dorpeling ben?
Vind dan eens meer dan één hint naar me? Ik daag je uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sorry man, maar je staat er niet best voor
Dus als ik een hint bij iemand terug vindt moet ik op die persoon stemmen? Okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hints uit de text halen, die moet je matchen met iemands fobo & posthistory, de meest recente pagina, en dan moet je stemmen in het topic, niet PMen.
Dat doe je door zo te stemmen: ##VOTE naam. en dan het lijstje kopieren en je naam toevoegen.
Je kan ook een deurp lynchenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In jouw fobo staan 2 vakantie foto'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind dan eens meer dan één hint naar me? Ik daag je uit.
De ervaring leert: op 1 focussen. Afmaken. Op naar de volgende.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We mogen de andere mobs ook nog wel vinden hoor.
Je mag ook op mensen stemmen zonder dat er daadwerkelijk hints voor zijn. Zoals nu gebeurtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als ik een hint bij iemand terug vindt moet ik op die persoon stemmen? Ok
Een paar verdachten maken is niet erg lijkt mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De ervaring leert: op 1 focussen. Afmaken. Op naar de volgende.
en een foto in een dierentuinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In jouw fobo staan 2 vakantie foto's
* Pheno kijkt met argwaan naar de avatar van The Vulture....quote:De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt
Eén maar. En wat heeft die dolomieten-foto met survival te makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In jouw fobo staan 2 vakantie foto's
Erik, RED ME!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, ik ga hier zo paranoïde van worden.
* Tha_Erik doet rolgordijnen dicht!!!
Ja die zag ik zelf ook alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef BeamofLight het volgende:
"Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
typisch geval van jammerdepammer
Niet met survival maar wel met 'vakantie' en dat staat er ook inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eén maar. En wat heeft die dolomieten-foto met survival te maken?
Post ze in: Hoe voel je je nu? #635quote:Niet dat hij zich slecht voelde hoor
Het lijkt mij dat je even terug leest en ziet dat de rollen verdeeld zijn. Heb je geen rol gekregen dan ga je dat denk ik niet melden in het topic of je moet graag willen dat iedereen jou ziet als dorpeling.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Alles leuk en wel maar horen we niet de rollen te krijgen VOOR de BM verkiezingen? Ivm de bodyguards die niet mee mogen doen?
Verdacht, hmm?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij weet iedereen wat mijn rol is, zo niet dan hebben ze niet opgelet
Jaja!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog is het prachtig om te zien hoe makkelijk iedereen te bespelen is
"Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet met survival maar wel met 'vakantie' en dat staat er ook in![]()
En er staat nog een foto van jou met fotocamera en op achtergrond dolomieten, zal ook vakantie zijn denk ik
Mooi dus jij wordt de volgende BMquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef lynda het volgende:
Jeej 1e nacht ik dood .
Voorspelbaar
Of ik nou wel of geen maffia was.. Na f*cking 3898 rondes lig ik er nu voor de 3890e keer er op nacht 1 al uit.
Tis leuk geweest
Als je maffia bent krijg je ook een rol via PM, dus dat zegt niets toch?quote:
Top meteen dorp uitmoordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Stukje 3:
Huppelmuts heeft een een foto in haar Fobo met een slang in haar hand.
Daarnaast:
[..]
Post ze in: Hoe voel je je nu? #635
Een derde hint zie ik niet.
Maar ik vond het volgende erg verdacht:
[..]
Het lijkt mij dat je even terug leest en ziet dat de rollen verdeeld zijn. Heb je geen rol gekregen dan ga je dat denk ik niet melden in het topic of je moet graag willen dat iedereen jou ziet als maffia.
Om het vervolgens nogmaals te benadrukken met:
[..]
Verdacht, hmm?
[..]
Jaja!
Ok, ik zou onderaan beginnen maar heb eerst huppelmuts gedaan, omdat ik een foto herinnerde met een slang in haar hand en vanmiddag al wat vraagtekens had.
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
##Vote:Huppelmuts
Isdatzo(2) Sheep, iBenny
Huppelmuts(1) D.
Zo neem ik aan
Ik denk dat als ze een rol vergeten te vergeven het geen maffierol zal zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je maffia bent krijg je ook een rol via PM, dus dat zegt niets toch?
Die van de slang is een prima hint lijkt me..
Maar ik leef ook pas 2 dagen in mijn FOKmaffia carriere
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen"
Dat staat er. Leg die eens uit dan.
En die andere is in artis volgens mij, da's geen vakantie.
Aub.quote:Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat!
Je hebt 1 stemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik
Maar mag ik ook bij IsDatZo erbij?
Jeetje als het zo gemakkelijk isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno kijkt met argwaan naar de avatar van The Vulture....
Dat dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze een rol vergeten te vergeven het geen maffierol zal zijn.
Jawel, jij hebt gepost in een topic met zon, zee strand en een andere Testcase] Weekendje weg: Durbuyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen"
Dat staat er. Leg die eens uit dan.
En die andere is in artis volgens mij, da's geen vakantie.
Wel een beetje vergezocht he...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schreef maffia maar bedoelde dorpeling. Dat ze dus erg de nadruk probeert te leggen op dat ze dorpeling is, ik zal het even veranderen in mijn post.
Of een nietszeggende dorpeling zonder rolquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schreef maffia maar bedoelde dorpeling. Dat ze dus erg de nadruk probeert te leggen op dat ze dorpeling is, ik zal het even veranderen in mijn post.
Als ik nou onschuldig sterf dan mag ik een UI kiezen die je tijdens de volledige duur van de volgende maffiaspelronde gebruikt? Dan hebben we een deal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef StijnDa het volgende:
Niets persoonlijks, misschien heb je gewoon heel erg veel pech.
Ik mag toch hopen dat het allemaal wat dieper gaat jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeetje als het zo gemakkelijk is...
Ja óf je wil iedereen doen geloven dat je nog geen rol had zodat je niet verdacht was. En het daarna nog benadrukken. Met je slang in je hand.quote:
Er staan meerdere hints in he, je kan niet uitgaan van 1 hint, dat kan net zo goed toeval zijn. Voor hetzelfde geld heb jij ook ergens iets met een paard in je posthistorie staan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dnek dat Huppelmuts en Ijsdraakje van de maffia zijn
Huppelmuts om der foto in haar fobo.
En IJsdraakje door de my little pony on de fobo
Toch ga ik voor huppelmuts denk ik
Wat dacht je van die "hints" die op mij zouden moeten slaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet ik het, ik ken het spel nog niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
mijn gevoel zegt datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er staan meerdere hints in he, je kan niet uitgaan van 1 hint, dat kan net zo goed toeval zijn. Voor hetzelfde geld heb jij ook ergens iets met een paard in je posthistorie staan.
Dat klopt niet schat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
##Vote:Huppelmuts
Isdatzo(2) Sheep, iBenny
Huppelmuts(1) D.
Zo neem ik aan
Ik heb geen deal nodig om op jou te mogen stemmenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik nou onschuldig sterf dan mag ik een UI kiezen die je tijdens de volledige duur van de volgende maffiaspelronde gebruikt? Dan hebben we een deal.
Lol ik doe ook een keer dapperquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja óf je wil iedereen doen geloven dat je nog geen rol had zodat je niet verdacht was. En het daarna nog benadrukken. Met je slang in je hand.
Kijk ff naar wat ik heb gequotequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klopt niet schat.
Je zegt vote hm maar stemt wel op Isdatzo?
Maar het is uiterst verdacht toch? Het is niet zomaar een random zin, lijkt mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat dacht je van die "hints" die op mij zouden moeten slaan. Te makkelijk, dat zijn geen hints man
.
Gezellig, met z'n 2 bij huppel op de theequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
##Ik stem Huppelmuts
Isdatzo(3) Sheep, iBenny, Stijn
Huppelmuts(2) D. , charmed_angel
Dat weet je helemaal niet. En ik zeg nietsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Isdatzo geen maffia is was het een heel erg flauwe woordspeling
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is uiterst verdacht toch? Het is niet zomaar een random zin, lijkt mij.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. En ik zeg niets
Ik mocht echt niet meedoen van je hequote:
Als je zo zeker was van je zaak ging je 'm aan. Hij werkt natuurlijk 2 kanten op hè.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb geen deal nodig om op jou te mogen stemmen![]()
Nu je het zegtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staan wel veel homoachtige dingen in de stukjes
Als je er niet snel uit wil liggen zou ik het niet nóg eens benadrukkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht echt niet meedoen van je he
Ik ben niet zeker.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je zo zeker was van je zaak ging je 'm aan. Hij werkt natuurlijk 2 kanten op hè.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je er niet snel uit wil liggen zou ik het niet nóg eens benadrukken
Ik heb verder nog niet gezocht naar hints, maar dat ga ik ook zeker nog doen, de posts van vanmiddag vielen mij gewoon op, ik zie overal wat in. En toen las ik dat van slang in zijn hand en dacht ik gelijk aan jou, dus je was mijn eerste verdachte. Misschien verander ik nog wel van mening, weet ik veelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals. Ik zie morgen wel hoe er gestemd wordt. Ik zoek morgen wel naar hints. En als iedereen op mij stemt omdat ik slaperig in een topic reageerde van "huh hier gaat iets mis" gaat maffia winnen deze ronde want dan komt het niet meer goed
Ik vond het zo eng hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb verder nog niet gezocht naar hints, maar dat ga ik ook zeker nog doen, de posts van vanmiddag vielen mij gewoon op, ik zie overal wat in. En toen las ik dat van slang in zijn hand en dacht ik gelijk aan jou, dus je was mijn eerste verdachte. Misschien verander ik nog wel van mening, weet ik veel
Wel stoer trouwens die slang. *ril.
Dat vind ik top van je!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil me niet met het spel bemoeien, maar jullie moeten niet iemand gaan verdenken door een fout van mij, dus ik bemoei me er toch even mee.
Huppel heeft inderdaad geen PM gehad, en dat is dus mijn fout geweest. De rol stond verder al vast, dus dat had geen invloed op het spel oid.
2, 3, 4, 5, 6quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hara, ook al ben ik dood, ik wil toch even weten wie mij gekillt heeft, dus, 3 hints per moord toch?
je mag er NIKS over zeggen he!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hara, ook al ben ik dood, ik wil toch even weten wie mij gekillt heeft, dus, 3 hints per moord toch?
***********************************************************************************************************************quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
##Ik stem Huppelmuts
Huppelmuts(2) D. , charmed_angel
IJsdraakjequote:'Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'.
Rilling: ijs.quote:Op dat moment ging er een rilling over de rug van Lynda. Maar die rilling was niet van angst, nee. Het raam stond open!
Vliesje 2 hints is genoeg. Stem maar op Huppel. Is goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
En ik zie nog steeds 2 hints.
Ok, iemand anders checken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vliesje 2 hints is genoeg. Stem maar op Huppel. Is goed.
Wie anders post er in een topic over slangenvoer... [Singles] Met ratten, hamsters en andere knagersquote:Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat! Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen. Het zal er wel niet zo ruig aan toe gaan als dat hij zou willen, maar dat mag de pret niet drukken. Als laatste pakte hij de frisgewassen onderbroeken van de lijn die aan het balkon hingen, maar toen zag hij iets raars. Een duister persoon sprong tevoorschijn met een slang in zijn handen. "Zo zo Naatje, daar ben je eindelijk."
Naatje deinsde terug en vergat zo zijn onderbroeken. "Jij hebt hier niets te zoeken!" bracht hij trillend uit. "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo." Het mafialid grijnsde gemeen terwijl hij de slang in het gezicht van Naatje gooide. Naatje(Dorpsbewoner) lag verlamd op de grond en binnen niet al te lange tijd zal het gif zijn werk gedaan hebben. "Ik moest hier namelijk zijn om je te doden" sprak de mob nog toen hij het huis weer verliet.
Deze is wel heel klip en klaar. Ik kan bij Isdatzo niets vinden dat gelinkt is aan onderbroeken en wat er gevonden is is dan toch weer te weinig, denk ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsdraakje
Taalkundige.
[..]
Rilling: ijs.
Een slang is geen knaagdier?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
Het was ##VOTE ANG3L met de slang op het balkon...
[..]
Wie anders post er in een topic over slangenvoer... [Singles] Met ratten, hamsters en andere knagers
Lieverd... lees nog eens goed... SLANGENVOER... Voer voor slangen...?!quote:
Die had ik ook, en: Waar Aso’s ramen ingooien (open raam) (Ook bij ijsdraakje)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsdraakje
Taalkundige.
[..]
Rilling: ijs.
In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manenquote:'Oktober alweer. Dat is echt zo'n maand van niets. De zomer is net voorbij, de winter is er nog niet waardoor we in oktober opgescheept zitten met nat, lauw weer. Mijn man vindt dat ik niet zo moet zeuren, maar jullie zijn het vast wel met mij eens! Stuur maar een videoreactie als jullie willen, ik ga even douchen. Bedankt voor het kijken ' Ladidadida wilde na het douchen op weg naar zijn paard om zijn manen te vlechten voor de aankomende wedstrijd. Wie denkt dat het niet om het uiterlijk gaat is niet goed wijs. Als je paard niet tot in de puntjes verzorgd is kun je wel het beste springen, maar winnen doe je niet. "'t Is dat je een vent bent, anders was je een mooi paardenmeisje geweest!"
Ladidadida schrok zich rot. "Wie ben jij?! Wat doe je hier?! Mijn man is straks zo thuis, pas maar op!" Arme Ladidadida, deze mob had helemaal niet veel tijd nodig om hem te doden. De onbekende vreemdeling richte zijn Eagle op Ladidadida zijn slaap, en binnen twee tellen was het gebeurd. Wat zou er nu met Ladidadida(Rechercheur) zijn paard gaan gebeuren?
Je zou eerder My Little Pony vlechten... toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb heul niemand vermoord
[..]
In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manen
En de connetctie Ang3l - "lekker uitrusten in de hemel" is ook niet zo vergezocht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die had ik ook, en: Waar Aso’s ramen ingooien (open raam) (Ook bij ijsdraakje)
Verder had ik:
Ang3l:
Checken grondig het wasgoed (Onderbroeken)
[Singles] waar gvd de zon scheen in de lapo! (Zonnig)
Dat wasgoed van Ang3l vind ik ook opvallend, maar die zon is niet sterk.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk inmiddels wel dat we een maffia BM hebben.
Kan je wel helemaal huilie doen enzo, maar die slang in je hand is gewoon superverdachtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel er tevens veel voor om een suicide actie te doen.
Heb toch het idee dat mensen vooral blijven hangen vanwege mn posts over geen rol hebben.
Er staan in dat stukje van naatje al dingen om isdatzo, mij, PS, Ezechielk verdacht te maken
Dan zou ik hypothetisch gezien op twee plaatsen tegelijk zijn, lijkt me redelijk onmogelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zou eerder My Little Pony vlechten... toch?
Lijkt me heel onverstandig om meteen de eerste nacht een moord te plegen, als burgemeester. Ik schat PS hoger inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Dies ook mooi gevonden jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de connetctie Ang3l - "lekker uitrusten in de hemel" is ook niet zo vergezocht.
Elke dode heeft één moordenaar en die staan dan in datzelfde stuk. De mafia kan wel een keer twee mensen op iemand afsturen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef TheVulture het volgende:
De aanwijzingen op de moordenaar slaan toch maar telkens terug op een moord en ze zijn niet verspreid over alle moorden he?
Per moord idd 1 mob en dus hints die naar 1 mob wijzen. Tenzij er is aangegeven dat de kill door 2 mobs is gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef TheVulture het volgende:
De aanwijzingen op de moordenaar slaan toch maar telkens terug op een moord en ze zijn niet verspreid over alle moorden he?
Ez heeft ook een slang in zn fobo en daar kijkt niemand naarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je wel helemaal huilie doen enzo, maar die slang in je hand is gewoon superverdacht!
In de vorige ronde kon de hij als zij gelezen worden en andersom, ik neem aan dat dit nog steeds zo is?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dies ook mooi gevonden ja
Ik zat ook naar t stukje van Ladi te kijken, in dat stukje hebben ze het over ZIJN paard en mijn MAN, zou dat een verwijzing naar homo kunnen zijn, of gewoon een manier van schrijven?
Ah, dus een hint in alinea 1 voor pietje, en een hint in alinea 3 voor pietje kan eigenlijk niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Elke dode heeft één moordenaar en die staan dan in datzelfde stuk. De mafia kan wel een keer twee mensen op iemand afsturen.
Ik noteer, morgen Huppel nakijken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je wel helemaal huilie doen enzo, maar die slang in je hand is gewoon superverdacht!
Eigenlijk niet dan zou je meer hints voor pietje moeten zoeken in alinea 1 of in 3quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dus een hint in alinea 1 voor pietje, en een hint in alinea 3 voor pietje kan eigenlijk niet.
Yeah. Een moordenaar gaat maar bij één persoon langs. Hij gaat soms wel samen met een homie naar iemand, maar dan staat er in dat stuk ook dat ze met z'n tweeën zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dus een hint in alinea 1 voor pietje, en een hint in alinea 3 voor pietje kan eigenlijk niet.
Da's een leguaan..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez heeft ook een slang in zn fobo en daar kijkt niemand naar
Verder kijken schatquote:
Jaja, ik ben alle fobo's aan het langsgaan heur,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond Ez zn geboortedatum ook verdacht, maar dat was de enige hint die ik kon vinden tegen hem in dat stukje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dan ben ik helemaal verdacht want ik ben as woensdag jarigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond Ez zn geboortedatum ook verdacht, maar dat was de enige hint die ik kon vinden tegen hem in dat stukje.(oktober, FaceOff ook)
Noteert: Morgen naar slang in fobo Ex kijken
Krijg het nog druk morgen
je was al verdachtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dan ben ik helemaal verdacht want ik ben as woensdag jarig
Ik lach het hardst. Jullie gaan dorp afmakenquote:
Ja, dat klopt, daarom vroeg ik t me hardop af.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In de vorige ronde kon de hij als zij gelezen worden en andersom, ik neem aan dat dit nog steeds zo is?
Jou had ik nog niet gevonden qua datumquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dan ben ik helemaal verdacht want ik ben as woensdag jarig
Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
De posthistorie van Lekiamh staat vol met VKZ en POL... misschien een linkje naar de moordenaar van Trevland?
'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!'
Ja, afgaande van de tips die ik kreeg in de vorige ronde om maar zoveel mogelijk te baggeren doe ik het dan maar in de hoop dat er iets tussenzit..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijken
Susie heeft veel TV in haar history. Hint naar de videoboodschappen bij de kill van ladi?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, afgaande van de tips die ik kreeg in de vorige ronde om maar zoveel mogelijk te baggeren doe ik het dan maar in de hoop dat er iets tussenzit..
ben hier zo ongelooflijk slecht in, laat mij maar lekker op mn gevoel afgaan, en de BM afbranden bijv..
Ja, die heeft iemand ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand de meest recente stand van de stemmen voordat ik een fout maak?
Dat is geen slang in de hand, iets wat letterlijk bij jouw foto staat schatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verder kijken schat
[ afbeelding ]
Kijk een ratelslang
Maar niet "in zijn handen"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verder kijken schat
[ afbeelding ]
Kijk een ratelslang
Bloodysunday had trouwens ook op Lynda gestemd in de BM-verkiezing. Hoeft niets te zeggen, maar toch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijken
Whut?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:
And it's not mequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Dat kan geen toeval zijn, toch? Wie verzint er nou zo'n moord uit het niets, ik schat Hara niet zo hoog in
.
Probleem is wel, in die zelfde alinea staat dat gedoe met "Het is niet zo, maar het is wel zo" (oid), wat aan Isdatzo gelinkt werd, maar dat kan dus niet, want er is maar één moordenaar.
Je hebt VKZ in je AT, verder zei ik nietsquote:
D.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ah goeie! Wie stemden er op Lynda als BM?
Ik schaar dat voorlopig onder "SL die ons op het verkeerde spoor wil zetten".quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Dat kan geen toeval zijn, toch? Wie verzint er nou zo'n moord uit het niets, ik schat Hara niet zo hoog in
.
Probleem is wel, in die zelfde alinea staat dat gedoe met "Het is niet zo, maar het is wel zo" (oid), wat aan Isdatzo gelinkt werd, maar dat kan dus niet, want er is maar één moordenaar.
Ja ik snapte het even niet want ik post verder eigenlijk nooit in VKZ.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt VKZ in je AT, verder zei ik nietsomdat dat als hint genoemd werd.
O en ik zie huppel niet als Maffia, door die fout van Hara. Maard as een gevoel.
Pardon moi?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik heb een idee, maar ik zeg nietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
modkill?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Die fout van hara vond ik te ingewikkeld uitgelegd dus die zit écht niet bij mijn verdenking inbegrepen.
Per moord, stukje, alinea 1 maffiaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is er maar 1 maffia??? in de tekst beschreven
Sorry hoor maar ik moet het allemaal nog gaan snappen
1 per stuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is er maar 1 maffia??? in de tekst beschreven
Sorry hoor maar ik moet het allemaal nog gaan snappen
Tenzij er duidelijk twee genoemd worden toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Per moord, stukje, alinea 1 maffia
Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenzij er duidelijk twee genoemd worden toch?
Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenzij er duidelijk twee genoemd worden toch?
dus 4 moordenaars? Want er zijn 4 doden? 4 alinea'squote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Per moord, stukje, alinea 1 maffia
Sorry, toots.quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus 4 moordenaars? Want er zijn 4 doden? 4 alinea's
Sorry hoor het is laatEn ik ben blond
Pheno en hemel die snap ik even nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik verdenk IJsdraakje inmiddels van moord 1 en moord 4... al zou moord 4 ook door Tombolafan gepleegd kunnen zijn ivm het omkijken en omdat ze achterstevoren op de foto in haar FoBoek staat.... moord 2 neig ik naar Pheno, Ang3l of Charmed_Angel vanwege de link naar de hemel
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pheno en hemel die snap ik even niet
Als ondertitel.quote:And the heavens shall tremble
Komt er iemand uit Griekenlandquote:Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies, maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.
Hij heeft in zijn sig iets met Heaven staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pheno en hemel die snap ik even niet
Of iemand met relatieshit in R&P... of iemand die een lelijk servies van zijn of haar schoonmoeder heeft gekregen en dat VV&A heeft staanquote:
morgen 21hquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot wanneer hebben we eigenlijk met lynchen?
quote:
Je cloud? In de hemel? Waar je lekker uit gaat rusten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, er zijn al doden!
Hmmz... slangen, paarden hemels, is dat zo, gif ...........
Ik ga morgen eens even brainstormen met mezelf.
Voor nu .... of to my little cloud!
quote:Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies, maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.
Ja. Samen met Charmed_Angel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je cloud? In de hemel? Waar je lekker uit gaat rusten?
[..]
Lekiamh heeft wel in zijn Fobo 100% Politiek niet-correct staan => Bm verkiezingen die niet kloppen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens, het heeft hier steeds burgemeester, maar in de OP heet het dorpsoudste. Is wel hetzelfde toch?
Huh. Ok. Dan klopt toch de OP niet? Zie bij rollen namelijk geen burgemeester staan. Oh wacht, in het stuk tekst wel.quote:
Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie. Dorpoudste is wel een gewone rol die ook meegaat in de koffie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh. Ok. Dan klopt toch de OP niet? Zie bij rollen namelijk geen burgemeester staan. Oh wacht, in het stuk tekst wel.
Ah ok.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie.'Dorpoudste is een gewone rol die ook meegaat in de koffie.
...meegaat in de koffie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie. Dorpoudste is wel een gewone rol die ook meegaat in de koffie.
Slaat dat hele stukje over Trev niet op Isdatzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
De posthistorie van Lekiamh staat vol met VKZ en POL... misschien een linkje naar de moordenaar van Trevland?
'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!'
Isdatzo (3) Sheep, iBenny, Stijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:06 schreef blessed19 het volgende:
ja, godver. Ik kan dat hele stem lijstje nergens vinden. Ik wil iig op idz stemmen, omdat het zo is.
##IDZ
En nu ga ik pitten, genoeg gedaan voor vandaag.
O bitch please, backstabberquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:Het was ##VOTE ANG3L met de slang op het balkon...
uit een flesjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:53 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.......... die ene werd door gif om het leven gebracht he? Slangengif?
Die ava van jou..... Janies.... die drinkt wel erg groene vloeistof he?
Ja. En als je kijkt naar hoe hard het in de vorige ronde ging met het dorp, is dat misschien maar goed ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Maar heel ff voor mij....
Er zijn 4 moorden.
Er zijn 2 moordgroepen.
Maar we mogen er maar 1 lynchen?
En de rest gaat nog ff vrijuit?
Vermoord door een natte scheetquote:Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.
Oeh, dan moeten we de poepspetters analyserenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ik nog speciaal m'n rechercheursinformatie met Trev delen, omdat ik al verwachtte dood te gaan... gaat Trev ook dood
[..]
Vermoord door een natte scheet
Maar nu weet je wel dat ik niet heb gelogenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ik nog speciaal m'n rechercheursinformatie met Trev delen, omdat ik al verwachtte dood te gaan... gaat Trev ook dood
[..]
Vermoord door een natte scheet
Anyway, ik ga weer naar het rijk der doden![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef BeamofLight het volgende:
*******************************************************************************************************************
[..]
***********************************************************************************************************************
Ik zie nu dat slang-gedoe. Als er in een hint-stukje staat: bla bla slang in hand en in iemands fobo sta je met een slang in je hand dan ben je gewoon de zak. Betere hint bestaat niet.
Huppelmuts(3) D. , charmed_angel, BoL
Idd, je bent voor het eerst dorpquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar nu weet je wel dat ik niet heb gelogen
Dan is t verkeerde lijstje ws overgenomen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond had Huppel nog 3 stemmen (waarvan 1 van mij). Nu ineens 2. Ik heb mijn stem niet teruggetrokken.
Die andere 2 stemmers wel?
[..]
Uk denk nog steeds huppelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond had Huppel nog 3 stemmen (waarvan 1 van mij). Nu ineens 2. Ik heb mijn stem niet teruggetrokken.
[..]
[..]quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Bij mij hoeft niemand te kijken, daar staat toch nietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:07 schreef Susi het volgende:
Ik heb nu een stuk of elf profielen doorgenomen, en ik kan gewoon niets/weinig vinden
Dat zou je kunnen linken aan duister persoonquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij hoeft niemand te kijken, daar staat toch niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |