Ik geloof dat ik daar ook van beschuldigd werd, maar dat is niet mn bedoeling geweestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde liedjeIedereen die nu anderen verdacht maakt vind ik bij voorbaat verdacht
blabla pratenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat deed ik, wat deed ik?!WAAA
whehehequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet.
We zijn nog niet eens begonnen en ik zie nu overal al aanwijzingen.
Janiesbrownie: vergiftiging.
Tripack: iemand van de trap duwen.
Hoe weet jij zo goed wie er dorp zijn, nu al!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Stali het volgende:
Ik vind het verdacht dat ik maar drie keer dorp achter mijn naam heb staan.
Bedankt voor de stemmen trouwens!
Waar blijven alle stemmen? Ik heb er nog maar negen nodig. Kom op dorp, laten wij samenpakken!.
Oeh! Goeie!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo goed wie er dorp zijn, nu al!!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duh, omdat ik zelf dorp ben en ik vind het gek dat ik zo weinig stemmen heb.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en ik blablabla maar gewoon een keer mee met Ladi enzo.quote:
Zoveel maffia is er niet hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Duh, omdat ik zelf dorp ben en ik vind het gek dat ik zo weinig stemmen heb.
Dat maakt jullie voor mij allemaal verdacht.
Bla terug danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef lynda het volgende:
[..]
en ik blablabla maar gewoon een keer mee met Ladi enzo.
Nou jij volgt dus bla
quote:
Yepz.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is zo'n stom stuk van t spel
Volgens mij weet iedereen wat mijn rol is, zo niet dan hebben ze niet opgeletquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Duh, omdat ik zelf dorp ben en ik vind het gek dat ik zo weinig stemmen heb.
Dat maakt jullie voor mij allemaal verdacht.
Twee ploegen dit keer toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoveel maffia is er niet hoor
[..]
Bla terug dan
Ja ik weet het, maar wilde het niet gelijk hardop roepenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
Yepz.
[..]
Volgens mij weet iedereen wat mijn rol is, zo niet dan hebben ze niet opgelet
Ja, maar dan nog is het niet zo dat er 35 maffia zijn en 6 dorp oidquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Twee ploegen dit keer toch?
Ben even weg maar jullie kunnen nog allemaal op mij stemmen. Vote Stali voor burgemeesterschap.
Ja, maar je mag niet op jezelf stemmen volgens mijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:37 schreef TheVulture het volgende:
Moet je zelf eigenlijk ook stemmen als je kandidaat bent?
Ja. Maar ik weet niet hoe het zit me die modkills dus, ik dacht dat BM ook meetelde, maar daar is neit iedereen t mee eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:37 schreef TheVulture het volgende:
Moet je zelf eigenlijk ook stemmen als je kandidaat bent?
Dan trek ik per direct mn stem weer inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef -SG- het volgende:
Nou dan beslis ik nu dat je niet per se hoeft te stemmen voor BM schap!
Daar moeten we nog even over vechten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef -SG- het volgende:
Nee!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef Susi het volgende:
Krijgen wij ook te horen, als er een maffia dood is, bij welke groep deze hoorde ?
Omdat ik de keuze niet echt boeiend vind.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef Susi het volgende:
Waarom trek je je stem dan in, Huppelmuts ?
Ik vind dit niet handig, want ook hieruit kun je veel halen als we verderop zijn in het spel.
Echt niet. Ik win.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar moeten we nog even over vechten.
[..]
Nee! [ afbeelding ]
Maar het is irritant voor de rechercheur.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik de keuze niet echt boeiend vind.
Ik had gestemd omdat dat moest en er helemaal niet achter stond.
Omdat ik de ereden waarom sommigen stemmen behoorlijkvind.
Verdomme als toch anders wordt besloten pleur mijn stem dan maar bij degene met de minste stemmenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar moeten we nog even over vechten.
[..]
Nee! [ afbeelding ]
Verklaar u nader aubquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar het is irritant voor de rechercheur.
Hoort dus gewoon bij tacktiek.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar het is irritant voor de rechercheur.
Maar bij verkiezingen mag je er toch voor kiezen om ook niet te stemmen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef Susi het volgende:
Sjonge, maar in deze fase van het spel zijn het nou eenmaal stomme redenen die je opgeeft voor het kiezen, want het spel is nog niet begonnen en daarom gaat het meer om de likeability, gegoten in de vorm van een slappe smoes.
Dan mag je je met de rest van de gebeurtenissen in de politiek ook niet bemoeien ;-)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar bij verkiezingen mag je er toch voor kiezen om ook niet te stemmen?
Je kan toch nog helemaal geen goede redenen hebben om op iemand te stemmen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik de keuze niet echt boeiend vind.
Ik had gestemd omdat dat moest en er helemaal niet achter stond.
Omdat ik de ereden waarom sommigen stemmen behoorlijkvind.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan mag je je met de rest van de gebeurtenissen in de politiek ook niet bemoeien ;-)
Dan moet je blanco stemmen.
Ik vraag mij dan ook af waarom BM niet gewoon net als alles wordt uitgedeeld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan toch nog helemaal geen goede redenen hebben om op iemand te stemmen?
In dat geval stem ik ook niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef -SG- het volgende:
Dan moet de rechercheur maar oplettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
kan die niet zien dat je maffia bent
Ja, want vorige keer was ik maffia ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Idereen die niet stemt is maffiaZag je vorige keer ook met SG
;-)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik zal mij verder niet met de politiek bemoeien
[..]
Ik vraag mij dan ook af waarom BM niet gewoon net als alles wordt uitgedeeld.
Omdat die niet vermoord kan worden door de maffia en twee stemmen heeft, bovendien kan hij/zij bij goede hints een dubbele lynch inzetten. Dus je hebt vrij veel macht als BM.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik zal mij verder niet met de politiek bemoeien
[..]
Ik vraag mij dan ook af waarom BM niet gewoon net als alles wordt uitgedeeld.
sk, same differencequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, want vorige keer was ik maffia ja.
Ik deed de vorige keer niet mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Idereen die niet stemt is maffiaZag je vorige keer ook met SG
Er is nu ook geen tactiek in het stemmen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat die niet vermoord kan worden door de maffia en twee stemmen heeft, bovendien kan hij/zij bij goede hints een dubbele lynch inzetten. Dus je hebt vrij veel macht als BM.
Als je die rol uitdeelt, is er geen tactiek meer in het stemmen enzo en valt daar dus niets aan af te lezen.
Daarom wist je niet dat het verdacht was natuurlijk.quote:
Ik weet niet eens wat er nu zo belangrijk is aan de burgemeesterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Newbies zouden sowieso pas na een keer of 5 spelen zich kandidaat mogen stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |