Als je nog geen PM gehad hebt, moet je even naar de spelleiders sturen. Ik heb de mijne om negen uur of zo al gehad. 21:49 om precies te zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Alles leuk en wel maar horen we niet de rollen te krijgen VOOR de BM verkiezingen? Ivm de bodyguards die niet mee mogen doen?
Al mee bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als je nog geen PM gehad hebt, moet je even naar de spelleiders sturen. Ik heb de mijne om negen uur of zo al gehad. 21:49 om precies te zijn.
Ik vind mijzelf niet bepaald schamel. Heb je mijn derrière wel es gezien? Psj.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Top ik heb nu ook een rol enz.
Tevens wil ik niet stemmen op een BM want ik vind het aanbod maar schamel. Ook wil ik mijzelf niet nomineren voor BM want geen zin
van elf naar negen gaat wel héél hard...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 06:25 schreef Ladidadida het volgende:
Puntenslijpsel (9) Sheep, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn, 08gnot, Blessed, naatje_1
Lynda (5) D., Etc, bloodysunday, iBenny, PS
TheVulture (4) Bartjebart, Ang3l, liesje1979, Tha_Erik
Kalmaar (0)
Calex (1) Ladi
Stali (0)
Ik vind 0 stemmen zieligEn PS wint toch wel
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:57 schreef Ladidadida het volgende:
Allemaal nieuwelingen die op lynda stemmen, hm... Dubieus!
PS is te eagerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:57 schreef Ladidadida het volgende:
En alle roze leden op Vulturequote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:57 schreef Ladidadida het volgende:
I like itquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:18 schreef Ang3l het volgende:
Yes ladies and gentlefriends! Puntenslijper has the lead, with Lynda on her (high) heels and The Vulture bringing up his rear!
Nieuwelingen weten nog niet wie wel en niet te vertrouwen, en sowieso heeft lynda nooit iets gehad met de burgemeesterverkiezingen. Zelfs stemmen deed ze nooit. PS krijgt ineens heel veel stemmen dus misschien hebben de mobs uit wanhoop ook een kandidaat beschikbaar gesteld en er direct massaal op gestemd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had Rave niet ook op PS gestemd?
En ik snap PS eigenlijk wel hoor, vorige ronde lag ze er ook weer gelijk uit. En waarom is t dubieus dat Lynda stemmen krijgt van nieuwelingen? Sommige conclusies snap ik niet echt
quote:De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn.
18:30 hier, want SL-ers moeten daarna weg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kan het niet vindenwanneer loopt de BM verkiezing af?
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Mededeling
De BM-verkiezing loopt tot morgen 18.30 want dan moet ik ook gelijk de deur uit en SG is dan al weg
Lekkere SL's hebben we. Ze kunnen geneens een foutloze OP maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
18:30 hier, want SL-ers moeten daarna weg.
Mwoah, er zijn al talloze spellen geweest wel, hier recent voor is er eentje geweest. Soms krijgt iemand het idee om weer opnieuw te beginnen. Vorige 'reeks' duurde een aantal spellen, maar toen was de rek er wel uit (lees: geen enthousiasme meer) en zijn we gestopt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Hoeveel spellen zijn er eigenlijk al geweest?
En hoe vaak is dit dan?
ze zijn er zolang er genoeg animo is om te spelen en het spel te leiden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Hoeveel spellen zijn er eigenlijk al geweest?
En hoe vaak is dit dan?
Ik denk nog wel meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:57 schreef psaexorp het volgende:
[..]
ze zijn er zolang er genoeg animo is om te spelen en het spel te leiden.
dan sterft het spel door desintresse en komt er na een periode van 6 a 12 maanden weer een nieuwe start.
Hm, ik schat rond de 15 a 16 spellen?
Hier wat spul als je verder wilt inlezen: http://fokmaffia.wikispaces.com/Archieven
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:04 schreef iBenny het volgende:
Moet de ene maffia eigenlijk de andere maffia ook kapot maken?
Ik wist het ook niet hoor:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:04 schreef iBenny het volgende:
Moet de ene maffia eigenlijk de andere maffia ook kapot maken?
quote:Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.
Ohw, het stond dus gewoon in de OPquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor:
[..]
Dat schiet opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:10 schreef tripack het volgende:
zo er zullen deze nacht dus 4 mensen omgelegd worden door de maffia?
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:10 schreef tripack het volgende:
zo er zullen deze nacht dus 4 mensen omgelegd worden door de maffia?
ach ja ik loop al een paar rondes mee (lees 5 a 6) maar de groep is nog nooit zo groot geweestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat schiet op
*ramen en deuren sluit
Nou ja, vorige spel waren het er 3 de eerste nacht, op 32 mensen, dus ook ongeveer 10%quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat schiet op
*ramen en deuren sluit
Er wordt altijd een hoop van de BM verwacht. Maargoed, je overleeft de (eerste) nachten wel, zolang je beschermknakkers nog leven. En als je maffia bent, weet je gelijk wie er bodyguard zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef tripack het volgende:
ik weet wel waarom ik niet voor bm zou gaanje bent dan gelijk verdacht
Maar als je maffia bent en burgemeester maakt het geen klap uit of je weet wie er bodyguard zijn, want je wilt de burgemeester dan toch niet vermoordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Er wordt altijd een hoop van de BM verwacht. Maargoed, je overleeft de (eerste) nachten wel, zolang je beschermknakkers nog leven. En als je maffia bent, weet je gelijk wie er bodyguard zijn
Hints zoeken, heeft dubbele stem bij elke lynch en kan een dubbele lynch (eenmalig) instellenquote:
Dat is idd een reden voor mij om t niet te doen + ik durf gewoon niet goed, geen idee waarom eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef tripack het volgende:
ik weet wel waarom ik niet voor bm zou gaanje bent dan gelijk verdacht
Nee, oké, maar je kan twee mensen al doorstrepen van het lijstje mogelijke tegenstander-maffia.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je maffia bent en burgemeester maakt het geen klap uit of je weet wie er bodyguard zijn, want je wilt de burgemeester dan toch niet vermoorden
Iig (vind ik) dat de burgemeester actief is en een leidersrol heeft, en dus ook goed hints zoekt inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hints zoeken, heeft dubbele stem bij elke lynch en kan een dubbele lynch (eenmalig) instellen
Ben mee bezig. Jij en faceoff tikten wss op hetzelfde moment, ik zal 'm even verbeteren. En de naam van Kalkmaar goed zetten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Ezechielk het volgende:
Susi en face, kopieer het goede lijstje eens
Hoeft niet, mag wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus moet ik dit nu allemaal na gaan lezen?
Moet kiezen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel.
Je kan ok een samenvatting vragen.
Je moet wel een BM kiezen
neu, het gaat er nog om wie er BM wordt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus moet ik dit nu allemaal na gaan lezen?
Je moet dagelijks een stem uitbrengen...quote:
Nou,moet niet geloof ik, maar 3x niet stemmen is modkill, twijfel nu (door jou) alleen of dat ook geldt voor BM-stem...quote:
lijkt me niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou,moet niet geloof ik, maar 3x niet stemmen is modkill, twijfel nu (door jou) alleen of dat ook geldt voor BM-stem...
Dat zal toch nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou,moet niet geloof ik, maar 3x niet stemmen is modkill, twijfel nu (door jou) alleen of dat ook geldt voor BM-stem...
jij en huppel die op calex stemmen. frappant!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:57 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:00 schreef lynda het volgende:
[..]
jij en huppel die op calex stemmen. frappant!
Ofzo
'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel.
Je kan ok een samenvatting vragen.
Je moet wel een BM kiezen
Ps en ik ervaring.. vulture geen ideequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
'
Ik teken voor de samenvatting? Ik heb wel aardig wat doorgescand maar toch.
Wat zijn de redenen dat PS, Lynda en The Vulture zoveel stemmen krijgen?
Omdat hij maffia isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Ps en ik ervaring.. vulture geen idee
The Vulture omdat ie homo is, PS omdat ze zielig doet dat ze er altijd gelijk uitligt en Lynda omdat ze maffia isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
'
Ik teken voor de samenvatting? Ik heb wel aardig wat doorgescand maar toch.
Wat zijn de redenen dat PS, Lynda en The Vulture zoveel stemmen krijgen?
Ik geef je geen ongelijk! met zoveel spelers is het moeilijk om nu al te zeggen ja die is dat of verdacht! tenminste zo zie ik het..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Omdat hij maffia is?
Ik ga gewoon op niemand van jullie stemmen. Nog even aankijken of er geen rare dingen gebeuren enanders stem ik gewoon op iemand met weinig stemmen.
Wat een verdachte opmerking maak je daar...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk! met zoveel spelers is het moeilijk om nu al te zeggen ja die is dat of verdacht! tenminste zo zie ik het..
Jij wil gewoon haar zwart maken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat een verdachte opmerking maak je daar...
jij samen met ladi, jb en angel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat een verdachte opmerking maak je daar...
Idd, nu je het zegtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Een gier is natuurlijk best wel een maffiabeest... dat danw eer wel
Jouw UI kijkt nou ook niet bepaald vriendelijk, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind de ava van Lynda ook wel verdacht trouwens.
Blaffende honden bijten niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jouw UI kijkt nou ook niet bepaald vriendelijk, moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet.
We zijn nog niet eens begonnen en ik zie nu overal al aanwijzingen.
Janiesbrownie: vergiftiging.
Tripack: iemand van de trap duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |