Als je nog geen PM gehad hebt, moet je even naar de spelleiders sturen. Ik heb de mijne om negen uur of zo al gehad. 21:49 om precies te zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Alles leuk en wel maar horen we niet de rollen te krijgen VOOR de BM verkiezingen? Ivm de bodyguards die niet mee mogen doen?
Al mee bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als je nog geen PM gehad hebt, moet je even naar de spelleiders sturen. Ik heb de mijne om negen uur of zo al gehad. 21:49 om precies te zijn.
Ik vind mijzelf niet bepaald schamel. Heb je mijn derrière wel es gezien? Psj.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Top ik heb nu ook een rol enz.
Tevens wil ik niet stemmen op een BM want ik vind het aanbod maar schamel. Ook wil ik mijzelf niet nomineren voor BM want geen zin
van elf naar negen gaat wel héél hard...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 06:25 schreef Ladidadida het volgende:
Puntenslijpsel (9) Sheep, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn, 08gnot, Blessed, naatje_1
Lynda (5) D., Etc, bloodysunday, iBenny, PS
TheVulture (4) Bartjebart, Ang3l, liesje1979, Tha_Erik
Kalmaar (0)
Calex (1) Ladi
Stali (0)
Ik vind 0 stemmen zieligEn PS wint toch wel
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:57 schreef Ladidadida het volgende:
Allemaal nieuwelingen die op lynda stemmen, hm... Dubieus!
PS is te eagerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:57 schreef Ladidadida het volgende:
En alle roze leden op Vulturequote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:57 schreef Ladidadida het volgende:
I like itquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:18 schreef Ang3l het volgende:
Yes ladies and gentlefriends! Puntenslijper has the lead, with Lynda on her (high) heels and The Vulture bringing up his rear!
Nieuwelingen weten nog niet wie wel en niet te vertrouwen, en sowieso heeft lynda nooit iets gehad met de burgemeesterverkiezingen. Zelfs stemmen deed ze nooit. PS krijgt ineens heel veel stemmen dus misschien hebben de mobs uit wanhoop ook een kandidaat beschikbaar gesteld en er direct massaal op gestemd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had Rave niet ook op PS gestemd?
En ik snap PS eigenlijk wel hoor, vorige ronde lag ze er ook weer gelijk uit. En waarom is t dubieus dat Lynda stemmen krijgt van nieuwelingen? Sommige conclusies snap ik niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |