ach ja ik loop al een paar rondes mee (lees 5 a 6) maar de groep is nog nooit zo groot geweestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat schiet op
*ramen en deuren sluit
Nou ja, vorige spel waren het er 3 de eerste nacht, op 32 mensen, dus ook ongeveer 10%quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat schiet op
*ramen en deuren sluit
Er wordt altijd een hoop van de BM verwacht. Maargoed, je overleeft de (eerste) nachten wel, zolang je beschermknakkers nog leven. En als je maffia bent, weet je gelijk wie er bodyguard zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef tripack het volgende:
ik weet wel waarom ik niet voor bm zou gaanje bent dan gelijk verdacht
Maar als je maffia bent en burgemeester maakt het geen klap uit of je weet wie er bodyguard zijn, want je wilt de burgemeester dan toch niet vermoordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Er wordt altijd een hoop van de BM verwacht. Maargoed, je overleeft de (eerste) nachten wel, zolang je beschermknakkers nog leven. En als je maffia bent, weet je gelijk wie er bodyguard zijn
Hints zoeken, heeft dubbele stem bij elke lynch en kan een dubbele lynch (eenmalig) instellenquote:
Dat is idd een reden voor mij om t niet te doen + ik durf gewoon niet goed, geen idee waarom eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef tripack het volgende:
ik weet wel waarom ik niet voor bm zou gaanje bent dan gelijk verdacht
Nee, oké, maar je kan twee mensen al doorstrepen van het lijstje mogelijke tegenstander-maffia.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je maffia bent en burgemeester maakt het geen klap uit of je weet wie er bodyguard zijn, want je wilt de burgemeester dan toch niet vermoorden
Iig (vind ik) dat de burgemeester actief is en een leidersrol heeft, en dus ook goed hints zoekt inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hints zoeken, heeft dubbele stem bij elke lynch en kan een dubbele lynch (eenmalig) instellen
Ben mee bezig. Jij en faceoff tikten wss op hetzelfde moment, ik zal 'm even verbeteren. En de naam van Kalkmaar goed zetten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Ezechielk het volgende:
Susi en face, kopieer het goede lijstje eens
Hoeft niet, mag wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus moet ik dit nu allemaal na gaan lezen?
Moet kiezen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel.
Je kan ok een samenvatting vragen.
Je moet wel een BM kiezen
neu, het gaat er nog om wie er BM wordt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus moet ik dit nu allemaal na gaan lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |