Is het de bedoeling dat als we PMen, dat het naar beiden gebeurd of is 1tje genoeg?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Zo, wat een bevalling
Als het goed is heeft iedereen nu een rol, anders even contact opnemen met mij en SG. Als je vragen hebt kun je ons natuurlijk ook pmen.
zegt toch wachten tot er doden vallenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
aan de slag met doden? maffia zeker?
Ik wacht even af wie er nog meer meedoenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stel me dan maar op voor burgemeester, want:
1. Ik doe al mee sinds ronde twee van het spel en heb dus spel ervaring maar ook
2. burgemeesters ervaring
3. Ik ben cool
Wauw, dat gaat snelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
aan de slag met doden? maffia zeker?
Voor mij geldt alleen nr. 3quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stel me dan maar op voor burgemeester, want:
1. Ik doe al mee sinds ronde twee van het spel en heb dus spel ervaring maar ook
2. burgemeesters ervaring
3. Ik ben cool
Voor vragen maakt niet uit. Nachtelijke activiteiten ed naar beidequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat als we PMen, dat het naar beiden gebeurd of is 1tje genoeg?
Ik zei helemaal niet wat mijn rol was, alleen dat ik er eentje hadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:09 schreef StijnDa het volgende:
Ja dat kan.
Vertel vooral al dat je een speciale rol hebt als je het slachtoffer van een moord wil worden
Want: argument3quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
D. (0)
Puntenslijpsel (3) Sheep, Ladidadida, CLX
Want: anders dood
Ik vind dat tot nu toe de beste redenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
D. (0)
Puntenslijpsel (2) Sheep, Ladidadida
Want: anders dood
Ik heb geen idee wat ik nu al moet doen, dus laat staan als BMquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand anders die BM wil worden?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, misschien moet ik mijn maffia-ontmaagding niet gelijk als BM beginnen omdat ik het met mijn huidige rol wellicht al moeilijk genoeg ga krijgen als n00b. Kan ik me nog terugtrekken?
Eerst maar eens normaal meespelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik speel nog niet zo heel erg lang mee, dus deze ronde sla ik nog overquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef CaLeX het volgende:
ow, zal ik dan de concurrentie van PS worden??
Dat kan. Jij bent geen 'nieuw mens' begreep ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef CaLeX het volgende:
ow, zal ik dan de concurrentie van PS worden??
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef StijnDa het volgende:
Puntenslijpsel (7) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn
dat!quote:
Mijn roze stem heb jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil burgemeester worden want
A. ik ben nieuw
B ik ben homo en die zijn altijd
4e keer hierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap dat je het niet wil voor de eerste keer, bovendien stemt dan niemand op je ws,(ik durf al niet en heb t wel een paar keer eerder gedaan
) maar er zijn toch wel meer mensen die het vaker hebben gespeeld?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil burgemeester worden want
A. ik ben nieuw
B ik ben homo en die zijn altijd
Je hebt er een hoofdletter van gemaaktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Puntenslijpsel (7) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn
Lynda (2) D., Etc
Puntenslijpsel (7) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Lynda (2) D., Etc
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
Lynda (3) D., Etc, bloodysunday
TheVulture (1) Bartjebart,
Ik wacht even tot morgen, dan neem ik aan dat iedereen die BM wilde worden ook daadwerkelijk dat heeft aangegeven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
t Is wel handig als iedereen het stemlijstje gewoon even aanvult, anders raakt je stem misschien verloren.
Lynda heeft de stem van TV ook... die moet je even aanpassen nogquote:
Ja, dat mag hoor. Ik doel op "Ik stem op die."posts met verder niets.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht even tot morgen, dan neem ik aan dat iedereen die BM wilde worden ook daadwerkelijk dat heeft aangegeven.
aan de andere kant ook zo zielig als ik met 34 stemmen win:Yquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Anders wordt t wel heel gemakkelijk voor dr
Als je het beter kunt...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie hebben wel flutcampagnes hoor
Vorige keer kreeg ik een buttonquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ervaring JB!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
toeval??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Mededeling
De BM-verkiezing loopt tot morgen 18.30 want dan moet ik ook gelijk de deur uit en SG is dan al weg
Vast wel, maar ik doe niet meequote:
Als het daarom gaat, heb ik nog twee keuzesquote:
Ik zei al ik wil BM zijn voordat het spel uberhaupt was begonnenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik doe niet mee
[..]
Als het daarom gaat, heb ik nog twee keuzes
Ga jij terugzoeken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Wie heeft de meeste rondjes Mafia meegedaan van de BM aanmeldingen? Niet onbelangrijk om te weten bedenk ik me ineens
De beste stuurlui...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik doe niet mee
Ben ijj gekquote:
kak, PS of lynda danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Wie heeft de meeste rondjes Mafia meegedaan van de BM aanmeldingen? Niet onbelangrijk om te weten bedenk ik me ineens
TVquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Ladidadida het volgende:
Hebben we een homoburgemeesterkandidaat? Dat zou wel hip zijn
Veel spelen betekent niet dat je een goede speler bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Kom tot zien, kom tot zien!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Ladidadida het volgende:
Hebben we een homoburgemeesterkandidaat? Dat zou wel hip zijn
En het onderwijs dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Kom tot zien, kom tot zien!
Ik ben Kalkmaar, ouder dan 23 jaar, hard werkend en nu ruim tien jaar actief in de Fok! politiek.
De politiek wil verjongen, help de politiek met een (voorkeur) stem op mij!
Burger en burgemeester het gezamenlijk gaan doen;
jongeren in fok! kunnen blijven wonen; ()
parkeerproblemen tot het verleden gaan behoren;
senioren meer bewegingsvrijheid krijgen;
de Fok! kringruk een succes gaat worden.
dat ga ik voor U waarmaken.
Zoiets?![]()
Helaas heb ik weinig tijd gekregen om mij hierop te kunnen voorbereiden,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |