Puntenslijpsel (7) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Puntenslijpsel (7) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn
Lynda (2) D., Etc
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
Puntenslijpsel (7) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn
Lynda (3) D., Etc, bloodysunday
TheVulture (1) Bartjebart,
Ik wacht even tot morgen, dan neem ik aan dat iedereen die BM wilde worden ook daadwerkelijk dat heeft aangegeven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
t Is wel handig als iedereen het stemlijstje gewoon even aanvult, anders raakt je stem misschien verloren.
Lynda heeft de stem van TV ook... die moet je even aanpassen nogquote:
Ja, dat mag hoor. Ik doel op "Ik stem op die."posts met verder niets.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht even tot morgen, dan neem ik aan dat iedereen die BM wilde worden ook daadwerkelijk dat heeft aangegeven.
aan de andere kant ook zo zielig als ik met 34 stemmen win:Yquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Anders wordt t wel heel gemakkelijk voor dr
Als je het beter kunt...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie hebben wel flutcampagnes hoor
Vorige keer kreeg ik een buttonquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ervaring JB!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
toeval??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Mededeling
De BM-verkiezing loopt tot morgen 18.30 want dan moet ik ook gelijk de deur uit en SG is dan al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |