abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:24:56 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87254986

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 20:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 21:00 kan plaatsvinden. Om 21:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 21:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 21:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Deelnemers
1. Susi Profiel | History | Fotoboek
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
11. Stali Profiel | History | Fotoboek
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | Fotoboek
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | Fotoboek
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek
39. Huppelmuts Profiel History Fotoboek
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 12% gewijzigd door Harajuku. op 06-10-2010 21:05:45 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:25:51 #2
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87255027
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je moet wel een beetje actief kunnen zijn...
Ben je er dan wel de dagen na maandag?
Maandag en Dinsdag, en dan weer een 4 dagen werken, 's avonds. :@

Jammer, maar op zich wel logisch dat het meerdendeel zich 's avonds afspeelt.

Ik lees af en toe wel weer een beetje mee. :)
pi_87255063
ang3l, nu moet jij de OP aanpassen heh
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87255079
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Of een mod, en die zijn er zo'n 5 hier, dus niet zo'n probleem ;)
pi_87255121
Overigens, ik zat net te denken, kan je, als je er 1 dag niet kan zijn ofzo, niet iemand een volmacht geven?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:28:44 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87255127
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Om bij te houden? Nou, dat mag een mod wel voor me doen hoooooor ;)
Ik was ff SC regels gewend: Lapo is TT en OP :@
L'Amour menaçant:
pi_87255159
Oh leuk. Maar ik heb geen fotoboek... moet dat?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:29:52 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87255170
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Vanavond rollen verdelen, en dan hebben we tot morgen om een BM te kiezen, daarna gaat de eerste nacht in
Wacht... wat begrijp ik dan nie aan de belangrijke posts waarin dag 1, nacht 1 en dag 2 al staan en eind Sept de burgemeester e.d. al is verkozen? Of waren dat voorbeelden?
L'Amour menaçant:
pi_87255191
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef Bartjebart het volgende:
Nee
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:31:01 #10
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87255209
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wacht... wat begrijp ik dan nie aan de belangrijke posts waarin dag 1, nacht 1 en dag 2 al staan en eind Sept de burgemeester e.d. al is verkozen? Of waren dat voorbeelden?
Dat is de OP van het vorige spel
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:31:34 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87255234
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:31 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat is de OP van het vorige spel
Ow ............ :@
Nee oke, dan snap ik mijn gevoel van data en volgorde van september en oktober toch weer goed ;)
L'Amour menaçant:
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:32:18 #12
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87255259
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Om bij te houden? Nou, dat mag een mod wel voor me doen hoooooor ;)
Ik was ff SC regels gewend: Lapo is TT en OP :@

Hier verschild het, maar omdat Hara SL is maakt het niet zo veel uit, zij kan het wel aanpassen ;)
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef Bartjebart het volgende:
Is wel zo leuk
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat is een vorige spel
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:32:55 #13
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87255282
Zo, dat gaat hard.
35 spelers :o
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:33:17 #14
163094 Ladidadida
pi_87255298
Misschien is de rol Hond nog een idee? Altijd lachen voor de spelleiders *O*
pi_87255315
37. JJH

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 06-10-2010 18:58:23 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87255324
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, ik zat net te denken, kan je, als je er 1 dag niet kan zijn ofzo, niet iemand een volmacht geven?
Maar ja, wie kies je dan? Je weet immers niet wie dorp is en wie maffia :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:34:04 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87255330
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien is de rol Hond nog een idee? Altijd lachen voor de spelleiders *O*
Ja, ik zat nog te denken, wat leverde dat op?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:34:18 #18
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87255339
Je moet je fobo er wel bij zetten, ook al heb je geen fobo
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:34:42 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87255358
Speciale rollen kunnen het ook eerder insturen als ze later weg zijn of zo hè.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:35:04 #20
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87255368
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar ja, wie kies je dan? Je weet immers niet wie dorp is en wie maffia :+
vertrouwen, of iemand waarvan je het vermoeden hebt dat die wel dezelfde stem als jou zou uitbrengen
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:35:43 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87255395
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:25 schreef JJH het volgende:

[..]

Maandag en Dinsdag, en dan weer een 4 dagen werken, 's avonds. :@

Jammer, maar op zich wel logisch dat het meerdendeel zich 's avonds afspeelt.

Ik lees af en toe wel weer een beetje mee. :)
Hints komen later op de avond dus daar kun je je de hele volgende overdag mee bezig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:38:12 #22
163094 Ladidadida
pi_87255486
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik zat nog te denken, wat leverde dat op?
Volgens mij verschilde dat per keer, ik had deze omschrijving nog ergens staan:

quote:
HOND
Je krijgt een opdracht die je dient te vervullen in het topic. Als je de opdracht goed uitvoert, bevind je je in een bevoorrechte positie! Je krijgt dan namelijk een duidelijke hint over één van de maffialeden, waarmee je hopelijk het dorp kunt redden van de ondergang!

Je opdracht luidt als volgt: […]

Het verraden van je opdracht aan anderen zal je opdracht doen mislukken. Ook moet je minimaal een aantal posts maken om deze opdracht te voltooien; als je helemaal niks post in het topic, mislukt de opdracht sowieso.

Je opdracht gaat in per 20:00 en eindigt de dag erop om 20:00. Je hebt dan nog tot de dorpslynch om 19:00 de volgende dag de tijd om je hint op te lossen en, als je wilt, deze te delen met het dorp! Maar let op, wees niet te opvallend want de maffia heeft daarna ook nog tijd om jou om te brengen!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:49:26 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87255937
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:38 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Volgens mij verschilde dat per keer, ik had deze omschrijving nog ergens staan:
[..]

En als iemand dan zegt "Ben je de hond of zo, idioot :')" dan is het mislukt? Ook als het dus niet zo serieus gezegd wordt bedoel ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Harajuku. op 06-10-2010 18:59:41 ]
pi_87256114
:W
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:06:40 #25
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87256605
Dit gaat te snel voor me :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87256707
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:11:21 #27
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87256760
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef zarGon het volgende:
En ik dan -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:11:38 #28
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87256769
Er kan straks bij beide groepen nog wel een extra mafialid bij :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:12:29 #29
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87256809
Ik doe toch mee? I'll give it a go. :)

Vanavond ben ik er sowieso nog wel en ik zal beloven om netjes iedere dag bij te lezen. :)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:13:08 #30
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87256834
Ben ik nu te laat???
Ik had mij wel opgegeven ;(
Het grote Fok Maffiaspel #17: De ontknoping?
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:13:24 #31
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87256845
Ik zie er nu al tegenop om straks de rollen te moeten verdelen :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:13:52 #32
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87256862
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie er nu al tegenop om straks de rollen te moeten verdelen :')
Alvast veel succes en sterkte toegewenst. ^O^
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:13:53 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87256863
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik nu te laat???
Ik had mij wel opgegeven ;(
Het grote Fok Maffiaspel #17: De ontknoping?
Nee, je mag inschrijven tot 20.00 of 21.00 of zo. Waar ik zin in heb.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:14:11 #34
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87256876
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, je mag inschrijven tot 20.00 of 21.00 of zo. Waar ik zin in heb.
Dan was ik wel op tijd, had ik namelijk vannacht al gedaan *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:15:00 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87256911
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dan was ik wel op tijd, had ik namelijk vannacht al gedaan *O*
Zet jezelf nu dan even weer in het lijstje?
pi_87256933
mijn god, door al dat sc lijkt het alsof ik een soort boek aan het lezen ben. :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:18:36 #37
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87257049
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87257060
Maar als je de hond bent en je wil de rest laten meedenken over jouw hint, hoe laat je dan weten aan de rest wat die hint is zonder je rol te verklappen?

(Trouwens hond, waarom heet de rol 'hond' ?)
pi_87257064
Ik vind dat met die 3 teams echt heel erg vet.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:20:23 #40
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87257109
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:19 schreef Silentalarm het volgende:
Ik vind dat met die 3 teams echt heel erg vet.
Verdomme ik ben 1 dagje weg en mis meteen van alles.

3 teams? :?
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:20:41 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87257119
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Busdriver
Rechercheur
Gekke dokter
Velddokter

Mafia x4 incl 1 hoer
Wolf x4 incl 1 hoer
Spion 1x mafia 1x wolf
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:22:53 #42
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87257201
Hara nu SL?

En ja ik doe captain obvious want ik ben echt doodop ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:23:17 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87257219
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hara nu SL?
En SG
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:26:19 #44
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87257337
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En SG
Jullie wisselen af?
Nais
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87257359
Wat is een wolf nou weer? Daar staat niks over in de OP :{
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:27:35 #46
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87257385
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Busdriver
Rechercheur
Gekke dokter
Velddokter

Mafia x4 incl 1 hoer
Wolf x4 incl 1 hoer
Spion 1x mafia 1x wolf
Ik heb net de OP nog een keertje door zitten ploegen, maar ik kom geen dokters enzo tegen? :?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:27:46 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87257392
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:26 schreef Bartjebart het volgende:
Gewoon ook mafia, alleen werken die twee groepen ook tegen elkaar.
pi_87257413
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:26 schreef Bartjebart het volgende:
Een andere groep maffia ;)
Er zijn zeg maar 2 maffia families die allebei willen winnen. Ze moeten elkaar en het dorp afmaken.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:28:39 #49
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87257427
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gewoon ook mafia, alleen werken die twee groepen ook tegen elkaar.
Ah kijk aan. :)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:28:43 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87257430
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik heb net de OP nog een keertje door zitten ploegen, maar ik kom geen dokters enzo tegen? :?
Velddokter staat altijd in de OP. Bus driver, tweede mafiagroep en gekke dokter zaten er de vorige keer niet in en dit is de vorige OP nog.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:29:20 #51
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87257455
Ik ben nog bezig met alles ja :') Tegen de tijd dat ik de rollen allemaal goed heb komt het ook in de OP.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:29:42 #52
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87257467
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Velddokter staat altijd in de OP. Bus driver, tweede mafiagroep en gekke dokter zaten er de vorige keer niet in en dit is de vorige OP nog.
Whoops, overheen gelezen. :@
pi_87257487
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nog bezig met alles ja :') Tegen de tijd dat ik de rollen allemaal goed heb komt het ook in de OP.
Hoefde je niet alleen alle namen en rollen op zo'n site in te voeren en dan komt het er uit rollen? Of is het niet zo gemakkelijk :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:31:32 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87257528
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:30 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hoefde je niet alleen alle namen en rollen op zo'n site in te voeren en dan komt het er uit rollen? Of is het niet zo gemakkelijk :P
Dat is ook niet in vijf minuten gedaan hoor. Die PM's schrijven zichzelf ook niet.
pi_87257598
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is ook niet in vijf minuten gedaan hoor. Die PM's schrijven zichzelf ook niet.
Hmm, dat moet ook nog gebeuren natuurlijk :@
Ik waardeer het wel dat je spelleider wil zijn ^O^
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:35:51 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87257708
Kan iemand even een oud topic opzoeken waar bus driver en gekke dokter in de OP staan? Kei erg bedankt!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:37:07 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87257762
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Busdriver
Rechercheur
Gekke dokter
Velddokter

Mafia x4 incl 1 hoer
Wolf x4 incl 1 hoer
Spion 1x mafia 1x wolf
Wat doen de busdriver, gekke dokter en spion?

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ow :@ Geduld :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:37:56 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87257794
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef StijnDa het volgende:

[..]

:Y O+
L'Amour menaçant:
pi_87257817
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Kan iemand even een oud topic opzoeken waar bus driver en gekke dokter in de OP staan? Kei erg bedankt!
FOK! Maffia # 80: Omdat het kan.
pi_87257897
Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen die nacht. Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen, en mag ook zichzelf niet switchen.
pi_87258030
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef StijnDa het volgende:

[..]

:Y

^O^
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:45:16 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87258064
Rollen staan in de OP. Bedankt Tombo
pi_87258374
En vanavond om 9 uur wordt dan je rol gePM'd ofzo?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:53:44 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87258423
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef Silentalarm het volgende:
En vanavond om 9 uur wordt dan je rol gePM'd ofzo?
Nou, dan ga ik eerst beginnen met 40 rollen verdelen, daarna krijg je je rol ja :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:53:52 #65
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87258431
Doen we het net als de vorige ronde? Om de 48 uur lynch en om de 48 uur kill?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87258507
Ik wil me ook inschrijven, moet ik nog ouderwets ff kopiëren?
AJAX AMSTERDAM!
pi_87258509
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef zarGon het volgende:
zarGon!
pi_87258531
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, dan ga ik eerst beginnen met 40 rollen verdelen, daarna krijg je je rol ja :')
Je bent een heldin Hara.
pi_87258535
Hoi :)

Ik heb wel weer zin :@

Misschien niet zo heel veel tijd, maar ik kom langs als ik kan en als het niet lukt, laat ik t altijd even weten :Y
En misschien valt t reuze mee :)
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:58:02 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87258608
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi :)

Ik heb wel weer zin :@

Misschien niet zo heel veel tijd, maar ik kom langs als ik kan en als het niet lukt, laat ik t altijd even weten :Y
En misschien valt t reuze mee :)
YOU DIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! :(

Haaj Janies O+

Ik heb d'r zin an. Vind 't nu al spannend :')
L'Amour menaçant:
pi_87258621
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
AJAX AMSTERDAM!
  Redactie Frontpage woensdag 6 oktober 2010 @ 20:00:26 #72
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87258704
*O* Hulde aan de Spelleiders *O* Die we hebben, hadden, nog gaan krijgen _O_
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:03:31 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87258833
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:00 schreef Etcetera het volgende:
*O* Hulde aan de Spelleiders *O* Die we hebben, hadden, nog gaan krijgen _O_
Laten SG en ik er eerst maar eens voor zorgen dat we het goed doen.
  Redactie Frontpage woensdag 6 oktober 2010 @ 20:04:15 #74
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87258858
Nah, heb ik alle vertrouwen in :P
With four other people
And aliens
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:04:26 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87258868
40 mensen. Moet de mafia al 5 worden? En hoeveel kills then
pi_87258892
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

YOU DIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! :(

Haaj Janies O+

Ik heb d'r zin an. Vind 't nu al spannend :')
Alweer? -O-

Ja, tis ook wel heel leuk :Y Ik wilde eigenlijk Fas er nog bij hebben, maar die komt niet denk ik ;(
compact en kleverig.
pi_87258968
Oke ik ga serieus een doc ofzo bijhouden met daarin de belangrijke post :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:07:13 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87258976
We gaan qua tijden oude stijl doen denk ik maar, zodat we oud en nieuw gehad hebben en dan kunnen we daarna de gulden middenweg vinden.
pi_87259008
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
We gaan qua tijden oude stijl doen denk ik maar, zodat we oud en nieuw gehad hebben en dan kunnen we daarna de gulden middenweg vinden.
Oude tijden zijn prima, kan altijd een keer eerder of later als dat nodig blijkt.
AJAX AMSTERDAM!
pi_87259056
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
40 mensen. Moet de mafia al 5 worden? En hoeveel kills then
De verhouding 1:6 was dat incl spion of excl?
1:6 zou ongeveer 7 mobs totaal moeten zijn dan, met nog iets van een bonus omdat 2 families ook elkaar afmaken.
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 20:09:41 #81
18653 crew  D.
pi_87259070
8-)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:12:02 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87259179
Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Heb ik nu.
pi_87259209
Ik wil BM :7
pi_87259249
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
Heb wel met jullie te doen.

De oude tijden zijn wel tof, juist met zoveel mensen.
pi_87259273
Hara, pas even de link naar de spelleider aan (jij ipv ladi), dan doe ik dat in de wiki ook. Laat even weten als de OP helemaal af is, gooi ik die ook in de wiki? :s)
pi_87259361
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef lynda het volgende:
Oke ik ga serieus een doc ofzo bijhouden met daarin de belangrijke post :')
Dat heb ik ook gedaan. Eerste ronde lag ik er meteen uit. Grmbl.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:16:07 #87
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87259366
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Deadlines

Heb ik nu.
En dan gaat de nacht in om 22:00?
Ik heb geen idee wat 'oude tijden' zijn namelijk. :@
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:16:47 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87259403
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef JJH het volgende:

[..]

En dan gaat de nacht in om 22:00?
Ik heb geen idee wat 'oude tijden' zijn namelijk. :@
Om 19.00 wordt het nacht.
pi_87259432
Ik voel me een maffiaspel maagd :o.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:17:41 #90
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87259442
Ik ben zo blij dat mn vriend nu op een eiland zit :')
Heb ik tenminste alle tijd om te zoeken naar hints enz :D

Tevens wil ik nu alvast even meedelen dat ik as zondag de gehele dag afwezig ben
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:18:22 #91
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87259474
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:17 schreef EllaN het volgende:
Dat gevoel deel ik met je :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:18:25 #92
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87259475
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Om 19.00 wordt het nacht.
Dat bedoel ik dus. :')
En mag je als je een speciale functie hebt dan ook al voor 1900 je nachtvaardigheid gepm'd hebben? Of loopt het dan in de soep.
[/noob]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:18:48 #93
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87259498
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat gevoel deel ik met je :D
Ik ook. :D
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:19:48 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87259548
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. :')
En mag je als je een speciale functie hebt dan ook al voor 1900 je nachtvaardigheid gepm'd hebben? Of loopt het dan in de soep.
[/noob]
Ja. Het is meestal wel duidelijk wie er gelyncht gaat worden dus als je die naam niet instuurt is er weinig aan de hand.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:19:52 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87259552
quote:
Ik ook :{

Ik heb ook Weerwolven van Wakkerdam nooit gespeeld (ligt wel in de kast) :@
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 20:20:05 #96
18653 crew  D.
pi_87259562
quote:
Voelt lekker he? 8-)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:20:34 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87259586
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

De verhouding 1:6 was dat incl spion of excl?
1:6 zou ongeveer 7 mobs totaal moeten zijn dan, met nog iets van een bonus omdat 2 families ook elkaar afmaken.
Ik dacht dat het 1:5 was? :') En exclusief.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:21:32 #98
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87259641
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja. Het is meestal wel duidelijk wie er gelyncht gaat worden dus als je die naam niet instuurt is er weinig aan de hand.
Oké. :)
Ik ben namelijk niet elke avond tussen 19u en 21:40 thuis.
Maar daar ga ik wel omheen kunnen werken dus. :Y
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:22:37 #99
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87259681
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef JJH het volgende:

[..]

Lynch gebeurd in het topic
Kills in de pm
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:22:56 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87259697
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef JJH het volgende:

[..]

Ja hoor. En bij de mafia is er helemaal geen probleem want dan is er wel iemand anders die het door kan geven.
pi_87259771
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ben je van plan om een 3x niet stemmen is eruit te doen btw? Of is dat met zoveel mensen onzin?
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:25:41 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87259842
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ben je van plan om een 3x niet stemmen is eruit te doen btw? Of is dat met zoveel mensen onzin?
Als ik in het profiel zie dat een belangrijke rol al X aantal dagen niet online is geweest modkill ik die. Als mensen bijhouden wie er niet stemmen modkill ik iemand die drie keer niet stemt.
pi_87259880
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als ik in het profiel zie dat een belangrijke rol al X aantal dagen niet online is geweest modkill ik die. Als mensen bijhouden wie er niet stemmen modkill ik iemand die drie keer niet stemt.
3x achter elkaar neem ik aan? :)
pi_87259897
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik dacht dat het 1:5 was? :') En exclusief.
6 vd 32 waren mobs vorige ronde, dus dat klopt.
Dan is 5 mobs per familie misschien wel toepasselijk ;) + 1 spion.
pi_87259900
quote:

[..]

Ok :)

Is iig fijn om te weten :+
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:27:07 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87259915
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef StijnDa het volgende:

[..]

6 vd 32 waren mobs vorige ronde, dus dat klopt.
Dan is 5 mobs per familie misschien wel toepasselijk ;) + 1 spion.
En dan beide met 3 kills?
pi_87259941
quote:

[..]

En dan gebeurt er niets met de rol of wordt hij opnieuw uitgedeeld?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:27:41 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87259945
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

3x achter elkaar neem ik aan? :)
Dan kun je er zo lullig flauw omheen werken. Als iemand een goed excuus heeft is dat natuurlijk ok, trouwens.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:28:02 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87259961
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef StijnDa het volgende:

[..]

En dan gebeurt er niets met de rol of wordt hij opnieuw uitgedeeld?
Geef ik aan iemand anders.
pi_87259973
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En dan beide met 3 kills?
Is wel veel he -O-
Je kan ook naar beneden afronden ;)
pi_87259987
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Geef ik aan iemand anders.
^O^ Goed punt.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:30:24 #112
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87260086
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef StijnDa het volgende:

[..]

^O^ Goed punt.
Prima inderdaad, dan blijft er een beetje gang in.
Ander kan een iemand zijn eigen karakter vermoorden. :Y
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:30:48 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87260112
Mensen die het spel kennen:

5 mafia per mafiagroep, 2 of 3 kills
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:31:25 #114
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87260143
mag ik mijn fobo nog veranderen? Is alweer een jaar oud!
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_87260150
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef Harajuku. het volgende:

3.

Zeker omdat de wolven en maffia elkaar ook dood willen hebben.
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:32:29 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87260198
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik mijn fobo nog veranderen? Is alweer een jaar oud!
Ja, nu
pi_87260202
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

3.

Maar ik denk dat het aan het begin gezamelijk belang is en dat ze eerst op dorp gaan...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:32:46 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87260214
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

3.

Ze hebben ook beide een spion hè
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:34:14 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87260274
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Lynch gebeurd in het topic
Kills in de pm
Oke dus lynchen door dorpbewoners lekker openbaar.
En de maffia dus groepsleden/2 naar boven afgerond, en dan via een groeps PM stemmen op welke?
Of is het: maffia leden PM-en allemaal individueel de spelleider en de meeste stemmen geldt als kill?

Overleg toch he?
L'Amour menaçant:
pi_87260277
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef Harajuku. het volgende:

2 Per familie, 4 kills de eerste nacht. Dat is vergelijkbaar met de vorige ronde. toen 30 man > 3 startkills, nu 40 man > 4 startkills.
6 Dorpelingen dood en je houdt geen ervaren speler over aan het begin.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:34:24 #121
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87260288
Ik ga hara dr pm volspammen met vragen zodra ik mn rol weet. Dat weet ik nu al _O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87260430
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Maar ik denk dat het aan het begin gezamelijk belang is en dat ze eerst op dorp gaan...
Ze weten helemaal niet wie dorp is en wie de andere groep om te beginnen, kweet niet.
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ze hebben ook beide een spion hè
Das waar, dan wordt het misschien wel veel...
Je zit ok met dat er dan heel veel mensen zijn die er ook baat bij hebben als dorp dood gaat en dus met lynchen gemakkelijker bij de lynch iets te zeggen hebben... Maj, dat gaat toch meestal wel slecht :+

Hoeveel mensen gaan er dan max dood in een dag?
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:37:20 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87260441
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Oke dus lynchen door dorpbewoners lekker openbaar.
En de maffia dus groepsleden/2 naar boven afgerond, en dan via een groeps PM stemmen op welke?
Of is het: maffia leden PM-en allemaal individueel de spelleider en de meeste stemmen geldt als kill?

Overleg toch he?
Mafia woont ook in het dorp, dus die stemmen lekker mee met de lynch, dat staat los van de nachtkills. Na de lynch moeten ze overleggen wie ze als mafia vermoorden en dat insturen naar SG en mij
pi_87260545
Nachtwaker, seriemoordenaar, 3 maffia, 3 wolven, 1 lynch?

9 mensen dood in een dag is wel veel :+
Dan zou ik zeggen 2 idd
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:40:33 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87260599
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

Geen seriemoordenaar, wel een gekke dokter die per ongeluk kan killen. Ja, ik ga voor 2 kills hoor.
pi_87260631
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

Geen seriemoordenaar ;) Wel weer de gekke dokter als compensatie.
Dus ik ben voor naar beneden afronden.
pi_87260641
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Geen seriemoordenaar, wel een gekke dokter die per ongeluk kan killen. Ja, ik ga voor 2 kills hoor.
Ja, ik vond het ook vrij veel toen ik ging tellen :')

+ excuus, ik had de rollen nog net echt bekeken :@
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:43:22 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87260754
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mafia woont ook in het dorp, dus die stemmen lekker mee met de lynch, dat staat los van de nachtkills.
Dus eigenlijk stemt de maffia 2x. Overdag voor de lynch (tot 19:00), 's avonds voor de kill (tussen 19:00 en 21:40)? Ok. :) EN de dorpsbewoner alleen overdag. Tenzij ze een speciale rol hebben, dan is dat ook tussen 19:00 en 21:40 nog extra.

(Ik zet het ff voor mezelf op een rijtje :@ maar dit klopt toch he?)

quote:
Na de lynch moeten ze overleggen wie ze als mafia vermoorden en dat insturen naar SG en mij
En overleg is neem ik aan via een grote PM. Alhoewle... groot.... groep is maa 5 groot vanaf 't begin? Ik zat me ff zo'n passa PM voor te stellen, maar dit valt nog wel mee :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:45:26 #129
163094 Ladidadida
pi_87260851
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dus ik ben voor naar beneden afronden.
Dat wordt lachen als er nog maar één mob over is.. :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:48:11 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87260979
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:45 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

In t begin afronden, daarna gewoon weer normaal
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:48:55 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87261014
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dus eigenlijk stemt de maffia 2x. Overdag voor de lynch (tot 19:00), 's avonds voor de kill (tussen 19:00 en 21:40)? Ok. :) EN de dorpsbewoner alleen overdag. Tenzij ze een speciale rol hebben, dan is dat ook tussen 19:00 en 21:40 nog extra.

(Ik zet het ff voor mezelf op een rijtje :@ maar dit klopt toch he?)
[..]

En overleg is neem ik aan via een grote PM. Alhoewle... groot.... groep is maa 5 groot vanaf 't begin? Ik zat me ff zo'n passa PM voor te stellen, maar dit valt nog wel mee :D
Ja. Die vieze mafia loopt gewoon onherkenbaar rrond tussen de lieve dorpers en proberen de lynch ook nog eens naar hun hand te zetten, Oh dear!
pi_87261042
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:45 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

:@
Wat stel jij voor dan?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:50:48 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87261108
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja. Die vieze mafia loopt gewoon onherkenbaar rrond tussen de lieve dorpers en proberen de lynch ook nog eens naar hun hand te zetten, Oh dear!
De hoeren!!!

O nee, dat zijn weer andere characters :')
L'Amour menaçant:
pi_87261213
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De hoeren!!!

O nee, dat zijn weer andere characters :')
Nee de hoeren zijn ook maffia :P
pi_87261226
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

In t begin afronden, daarna gewoon weer normaal
Prima.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:53:05 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87261227
Ik heb geen tijd om hier te antwoorden eigenlijk, ik ben nog niet klaar met de PMs :')
pi_87261265
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen tijd om hier te antwoorden eigenlijk, ik ben nog niet klaar met de PMs :')
Waarom doe je dat dan :P
pi_87261294
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dan doe je dat toch niet.

Ik neem de honneurs wel waar en licht iedereen verkeerd in ^O^
compact en kleverig.
pi_87261442
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

Ik doe mee :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:58:31 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87261521
BeamofLight moet nog even in het lijstje, iemand
pi_87261635
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 21:02:23 #142
18653 crew  D.
pi_87261721
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dan doe je dat toch niet.

Oeh, dat kan ik ook *O*
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 21:02:56 #143
18653 crew  D.
pi_87261748
Al kan ik het ook per ongeluk goed hebben. Ik weet tenslotte niet hoe het werkt :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:03:20 #144
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87261781
Aanmelden is voorbij.
pi_87261832
Ooeehh nu wordt het officieel :D.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:04:59 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87261879
Bedankt Benny.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:05:16 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87261895
Beamoflight, inbox open alsjeblieft.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:06:12 #148
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87261944
't Gaat nog wel even duren hoor, moet alles nog verdelen enzo nu *O*
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:06:35 #149
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87261961
fobo op tijd upgedate 8-)
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 21:06:49 #150
18653 crew  D.
pi_87261972
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef EllaN het volgende:
Ooeehh nu wordt het officieel :D.
*vol spanning afwacht
pi_87261973
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
:Y)
pi_87262026
Dus:
Oude tijden..
Dag duurt tot 19.00
Nacht duurt tot 21:00

De Maffia en Wolven beginnen met 2 kills in de nacht zolang ze compleet zijn.
5 maffia en 5 wolven dus?

Ow drie keer niet stemmen modkill :9

Nog meer? :+
Of was dat wel de samenvatting van 1,5 topic
pi_87262042
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
*O*
compact en kleverig.
pi_87262093
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef lynda het volgende:
Dus:
Oude tijden..
Dag duurt tot 19.00

Ik stel voor dat we ze Familie Corleone en Familie Palermo noemen :P Vind wolven maar apart.
Wat vind jij?
pi_87262141
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we ze Familie Corleone en Familie Palermo noemen :P Vind wolven maar apart.
Wat vind jij?
Wolf en maffia is makkelijker :Y
Het spel is al lastig genoeg zonder rare titels
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:11:26 #156
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87262163
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
Beamoflight, inbox open alsjeblieft.
Jij kan mij toch pm-en als blauwe O-)
pi_87262219
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef lynda het volgende:

[..]

Wolf en maffia is makkelijker :Y
Het spel is al lastig genoeg zonder rare titels
Oké.
Maar waar komen die wolven vandaan dan? :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:12:57 #158
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87262244
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Jij kan mij toch pm-en als blauwe O-)
En dan krijg ik een inbox vol leesbevestigingen ;( + SG kan dat niet.
pi_87262267
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oké.
Van spel wat hier op lijkt wolven van wakkerdam ofzo :P
pi_87262289
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef lynda het volgende:

[..]

Van spel wat hier op lijkt wolven van wakkerdam ofzo :P
Hmm.
Ik vind het maar niets :N
  Redactie Frontpage woensdag 6 oktober 2010 @ 21:14:25 #161
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87262327
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hmm.
Ik vind het maar niets :N
Ik wel :6 Ik ga echt niet onthouden Maffia Familie A of B hoor :') Doe maar gewoon Wolven :s)
With four other people
And aliens
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 21:14:54 #162
18653 crew  D.
pi_87262362
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wat vind jij?
Of Familie Bolognese en familie Nutella :Y
pi_87262378
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef lynda het volgende:
Dus:
Oude tijden..
Dag duurt tot 19.00

Drie dagen afwezig ook modkill
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 21:16:48 #164
18653 crew  D.
pi_87262449
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Drie dagen afwezig ook modkill
Dus als ik 3 dagen wegblijf gaat Hara eraan? :o

8-)
pi_87262457
Dus:
Oude tijden..
Dag duurt tot 19.00

Ow drie keer niet stemmen/ niet online modkill :9

Eensch is HARA/SG?
pi_87262480
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef D. het volgende:

[..]

8-)
alle blauwelingen die meedoen :Y
pi_87262491
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef D. het volgende:

[..]

:Y :D

Of Familie Nutella en Familie Duo Penotti :Y
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:17:34 #168
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87262496
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef D. het volgende:

[..]

Dat vind ik wel geinig, en het is sowieso toch wel duidelijk dat zij de mob zijn?
pi_87262521
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef lynda het volgende:

[..]

alle blauwelingen die meedoen :Y
_O-
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 21:18:51 #170
18653 crew  D.
pi_87262566
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat vind ik wel geinig, en het is sowieso toch wel duidelijk dat zij de mob zijn?
Ja, wie heet er anders zo he? :P
pi_87262587
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oké.
Het zijn weerwolven en die zijn bovennatuurlijk, die leven onder de dorpelingen in vermomming. Tot nu toe vielen ze niet op omdat ze te jong waren om te doden, maar nu zijn ze volwassen. Ze komen allemaal uit 1 nest en zijn dus net zo oud. Wat veel mensen niet weten is dat weerwolven als eerste hun ouders opeten om te oefenen, voor hun naasten zijn het zeer onbaatzuchtige wezens, ze offeren hun eigen leven op voor hun kroost. Hierna leven ze tot ze zichzelf gaan voortplanten van mensenvlees. Als je dus nagaat welke mensen in het dorp pas zijn gestorven, weet je iig al wie hun ouders zijn ^O^
compact en kleverig.
pi_87262643
Ik heb er zin in :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87262666
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het zijn weerwolven en die zijn bovennatuurlijk, die leven onder de dorpelingen in vermomming. Tot nu toe vielen ze niet op omdat ze te jong waren om te doden, maar nu zijn ze volwassen. Ze komen allemaal uit 1 nest en zijn dus net zo oud. Wat veel mensen niet weten is dat weerwolven als eerste hun ouders opeten om te oefenen, voor hun naasten zijn het zeer onbaatzuchtige wezens, ze offeren hun eigen leven op voor hun kroost. Hierna leven ze tot ze zichzelf gaan voortplanten van mensenvlees. Als je dus nagaat welke mensen in het dorp pas zijn gestorven, weet je iig al wie hun ouders zijn ^O^
Aha..
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:20:56 #174
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87262668
Ik ben benieuwd hoe dit gaan gaat. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:21:30 #175
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87262697
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, wie heet er anders zo he? :P
Dat 'familie' verklapt het ook wel een beetje. :Y
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:24:52 #176
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87262869
Yo, ben ik weer. Een half topic terug lezen, dat kan makkelijker :')

Heeft iemand een samenvatting van dit topic voor me?
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:25:17 #177
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87262895
41 mensen. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa zeit ie.
pi_87262940
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef D. het volgende:

[..]

8-)
Ik moest lachen... _O-
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:28:04 #179
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87263025
ik wil mijn rol O+
Live from Chicago
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 21:28:14 #180
18653 crew  D.
pi_87263035
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat 'familie' verklapt het ook wel een beetje. :Y
Mwoah

Als ik het over Marco Bolognese en Don Nuttela hebt snap je het nog steeds :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:31:31 #181
242666 BeamofLight
pi_87263180
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil mijn rol O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:37:36 #182
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87263490
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
Live from Chicago
pi_87263512
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef -SG- het volgende:
Yo, ben ik weer. Een half topic terug lezen, dat kan makkelijker :')

Heeft iemand een samenvatting van dit topic voor me?
Het grote Fok Maffiaspel #19: Je kunt weer meedoen!
:P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:43:16 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87263791
It's so exciting, I'm going to DIE!!!!!!!!!! *O*
L'Amour menaçant:
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:44:01 #185
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87263832
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:28 schreef D. het volgende:

[..]

Mwoah

Als ik het over Marco Bolognese en Don Nuttela hebt snap je het nog steeds :P
Daar heb je ook wel een punt.

Don Nutella. _O-
pi_87263838
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Dat is niet leuk. Volgens mij snap je het spel niet helemaal :+
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:45:27 #187
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87263905
pi_87264151
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Het is de bedoeling dat je blijft leven :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:52:28 #189
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87264307
*O* wat veel mensen
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_87264334
Ik heb mijn rol :)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:53:39 #191
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87264369
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb mijn rol :)
Ik ook :D!
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 21:54:08 #192
18653 crew  D.
pi_87264399
Mag ik mij bij deze verkiesbaar stellen als burgemeester? 8-)
pi_87264433
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat je blijft leven :P
*noteert tip 1.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_87264464
*O*
pi_87264473
Ik heb mn rol ook
compact en kleverig.
pi_87264494
Ik nu ook!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:56:00 #197
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87264497
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ik ook :D!
*O* Ik ook
Radio Soulwax!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:59:06 #198
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87264665
Zo, wat een bevalling :')

Als het goed is heeft iedereen nu een rol, anders even contact opnemen met mij en SG. Als je vragen hebt kun je ons natuurlijk ook pmen.
pi_87264668
Zo, nu wachten tot er doden vallen en dan aan de slag :+

Lullig spel toch eigenlijk :{
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:00:28 #200
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87264724
Je kan je nu verkiesbaar stellen en stemmen voor BMschap

Succes en veel liefs van Hare en mij O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:01:04 #201
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87264745
Ik stel me dan maar op voor burgemeester, want:

1. Ik doe al mee sinds ronde twee van het spel en heb dus spel ervaring maar ook
2. burgemeesters ervaring
3. Ik ben cool 8-)
Live from Chicago
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:01:22 #202
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87264759
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, nu wachten tot er doden vallen en dan aan de slag :+

Lullig spel toch eigenlijk :{
aan de slag met doden? maffia zeker?
Radio Soulwax!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:01:24 #203
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87264761
Het is tijd om je verkiesbaar te stellen en stemmen te ronselen. Bedenk een leuke campagne en ga!

Morgen om 19.00 hebben we een nieuwe burgemeester
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:01:45 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87264780
Oh, ik ben te laat!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:02:35 #205
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87264824
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik ben te laat!
gnagnagna

pi_87264826
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Zo, wat een bevalling :')

Als het goed is heeft iedereen nu een rol, anders even contact opnemen met mij en SG. Als je vragen hebt kun je ons natuurlijk ook pmen.

Is het de bedoeling dat als we PMen, dat het naar beiden gebeurd of is 1tje genoeg?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:02:48 #207
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87264836
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

zegt toch wachten tot er doden vallen :D
Live from Chicago
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:04:23 #208
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87264921
D. (0)
Puntenslijpsel (1) Sheep
w/
Radio Soulwax!
pi_87264980
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:

1. Ik doe al mee sinds ronde twee van het spel en heb dus spel ervaring maar ook
3. Ik ben cool 8-)
Ik wacht even af wie er nog meer meedoen :P
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Wauw, dat gaat snel :')
compact en kleverig.
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:05:52 #210
18653 crew  D.
pi_87264984
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:

3. Ik ben cool 8-)
Voor mij geldt alleen nr. 3 -O-

Maar ik ben wel 3 keer zo cool natuurlijk 8-)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:06:04 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87265000
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:

[..]

Is het de bedoeling dat als we PMen, dat het naar beiden gebeurd of is 1tje genoeg?
Voor vragen maakt niet uit. Nachtelijke activiteiten ed naar beide
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:06:06 #212
163094 Ladidadida
pi_87265002
D. (0)
Puntenslijpsel (2) Sheep, Ladidadida

Want: anders dood
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:08:19 #213
18653 crew  D.
pi_87265106
Bij nader inzien, misschien moet ik mijn maffia-ontmaagding niet gelijk als BM beginnen omdat ik het met mijn huidige rol wellicht al moeilijk genoeg ga krijgen als n00b. Kan ik me nog terugtrekken? :P
pi_87265176
Ja dat kan.
Vertel vooral al dat je een speciale rol hebt als je het slachtoffer van een moord wil worden ;)
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:11:08 #215
18653 crew  D.
pi_87265256
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:09 schreef StijnDa het volgende:
Ja dat kan.
Vertel vooral al dat je een speciale rol hebt als je het slachtoffer van een moord wil worden ;)
Ik zei helemaal niet wat mijn rol was, alleen dat ik er eentje had :P
pi_87265277
Ik gun het Puntenslijpsel om eindelijk het spel te kunnen spelen. Volg het topic en stel mijn stem morgenavond bij als ze niet betrouwbaar blijkt te zijn. Maar ik gun het haar zo van harte.

D. (0)
Puntenslijpsel (3) Sheep, Ladidadida, Stali.
pi_87265286
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
D. (0)
Puntenslijpsel (3) Sheep, Ladidadida, CLX

Want: argument3
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_87265333
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
D. (0)
Puntenslijpsel (2) Sheep, Ladidadida

Ik vind dat tot nu toe de beste reden :Y
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:12:30 #219
242666 BeamofLight
pi_87265334
PS it is, for me2
pi_87265343
D. (0)
Puntenslijpsel (4) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:13:09 #221
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87265368
Wat een liefjes zijn jullie.
pi_87265383
Niemand anders die BM wil worden?
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:13:33 #223
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87265389
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een liefjes zijn jullie.
Thnx.
pi_87265427
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik nu al moet doen, dus laat staan als BM :)
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:14:25 #225
18653 crew  D.
pi_87265432
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, misschien moet ik mijn maffia-ontmaagding niet gelijk als BM beginnen omdat ik het met mijn huidige rol wellicht al moeilijk genoeg ga krijgen als n00b. Kan ik me nog terugtrekken? :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:14:43 #226
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87265447
D. (0)
Puntenslijpsel (5) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje
quote:
Eerst maar eens normaal meespelen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:14:50 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87265458
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef D. het volgende:

[..]

Dat mag.
pi_87265467
Sjo, ik kom ook nog even snel hoi zeggen voordat we beginnen! :D
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:15:20 #229
18653 crew  D.
pi_87265480
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat mag.
Dan mag die D. weg uit het stemlijstje :Y
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:15:32 #230
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87265486
wat een liefde O+
Live from Chicago
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:15:37 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87265489
Burgemeesterverkiezing:
Puntenslijpsel (6) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight
pi_87265560
quote:
Ik speel nog niet zo heel erg lang mee, dus deze ronde sla ik nog over :)
pi_87265564
Ik snap dat je het niet wil voor de eerste keer, bovendien stemt dan niemand op je ws :') ,(ik durf al niet en heb t wel een paar keer eerder gedaan :@ ) maar er zijn toch wel meer mensen die het vaker hebben gespeeld?
compact en kleverig.
pi_87265644
ow, zal ik dan de concurrentie van PS worden?? O+
pi_87265679
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef lynda het volgende:
dat
Nu kan ik niet via Hara mijn hints doorgeven _O-
pi_87265703
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef CaLeX het volgende:
:Y Anders wordt t wel heel gemakkelijk voor dr ^O^
compact en kleverig.
pi_87265728
Puntenslijpsel (7) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:21:00 #238
18653 crew  D.
pi_87265737
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef CaLeX het volgende:
Dat kan. Jij bent geen 'nieuw mens' begreep ik 8-)
pi_87265773
Ik wil burgemeester worden want

A. ik ben nieuw
B ik ben homo en die zijn altijd O+
pi_87265804
Wie hebben zich nou allemaal verkiesbaar gesteld voor BM?
AJAX AMSTERDAM!
pi_87265815
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef StijnDa het volgende:
Puntenslijpsel (7) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef lynda het volgende:
dat!
Nu kan ik niet via Hara mijn hints doorgeven _O-
En zie mijn andere mooi lijstjes en ik wil ook eens blijven leven langer dan 3 nachten }:|

Lynda (0)
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:23:07 #242
18653 crew  D.
pi_87265841
lynda (1) D.
pi_87265863
Toch dubbel }:|
compact en kleverig.
pi_87265884
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:21 schreef TheVulture het volgende:

A. ik ben nieuw
Mijn roze stem heb je O+
  Redactie Frontpage woensdag 6 oktober 2010 @ 22:24:04 #245
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87265888
Lynda (2) D., Etc
With four other people
And aliens
pi_87265898
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap dat je het niet wil voor de eerste keer, bovendien stemt dan niemand op je ws :') ,(ik durf al niet en heb t wel een paar keer eerder gedaan :@ ) maar er zijn toch wel meer mensen die het vaker hebben gespeeld?
4e keer hier :D
pi_87265906
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:21 schreef TheVulture het volgende:

A. ik ben nieuw
:D

Wist je dat er een vereniging oid voor homofiele burgemeesters is in NL? :')

Geen idee hoeveel leden er zijn btw :P
compact en kleverig.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:25:46 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87265971
t Is wel handig als iedereen het stemlijstje gewoon even aanvult, anders raakt je stem misschien verloren.
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:26:13 #249
18653 crew  D.
pi_87265986
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Lynda (2) D., Etc
Je hebt er een hoofdletter van gemaakt :o
pi_87266002
Lynda (2) D., Etc
TheVulture (1) Bartjebart,
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:26:37 #251
18653 crew  D.
pi_87266007
Ow wacht, dat deed ze zelf ook al :P
pi_87266013
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Lynda (2) D., Etc
Lynda (2) D., Etc
Kalkmaar (0)
pi_87266030
Lynda (2) D., Etc,
Kalmaar
TheVulture
pi_87266034
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
Lynda (3) D., Etc, bloodysunday
TheVulture (1) Bartjebart,
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:27:39 #255
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_87266055
Het moet en zal PS worden blijkbaar. :P

Ik onthoud me nog even van stemmen.
pi_87266056
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
t Is wel handig als iedereen het stemlijstje gewoon even aanvult, anders raakt je stem misschien verloren.
Ik wacht even tot morgen, dan neem ik aan dat iedereen die BM wilde worden ook daadwerkelijk dat heeft aangegeven.
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:27:51 #257
18653 crew  D.
pi_87266061
Het loopt lekker _O-
pi_87266081
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Lynda heeft de stem van TV ook... die moet je even aanpassen nog ;)
pi_87266090
te snel :')
pi_87266093
Ik kijk het ook nog even aan.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:28:53 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87266100
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik wacht even tot morgen, dan neem ik aan dat iedereen die BM wilde worden ook daadwerkelijk dat heeft aangegeven.
Ja, dat mag hoor. Ik doel op "Ik stem op die."posts met verder niets.
pi_87266143
-edit-
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:29:32 #263
242666 BeamofLight
pi_87266145
ik ga echt niet op een homo stemmen; Pimmetje daargelaten dan hè
pi_87266163
Jullie hebben wel flutcampagnes hoor
compact en kleverig.
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:29:59 #265
18653 crew  D.
pi_87266166
Lynda (4) D., Etc, bloodysunday, TheVulture
TheVulture (1) Bartjebart
Kalmaar (0)
pi_87266183
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:Y Anders wordt t wel heel gemakkelijk voor dr ^O^
aan de andere kant ook zo zielig als ik met 34 stemmen win:Y
pi_87266194
Lynda (5) D., Etc, bloodysunday, TheVulture, iBenny
Kalmaar (0)
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:30:45 #268
18653 crew  D.
pi_87266195
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je het beter kunt... ;)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:31:01 #269
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87266202
quote:
Vorige keer kreeg ik een button *O*
Radio Soulwax!
pi_87266216
quote:
Ervaring JB!
pi_87266224
Ik stel me wel verkiesbaar trouwens.

Gun het PS een keertje maar ik ben natuurlijk wel de beste burgemeester.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:32:07 #272
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87266252
Mededeling

De BM-verkiezing loopt tot morgen 18.30 want dan moet ik ook gelijk de deur uit en SG is dan al weg :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:32:57 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87266293
Kalmaar (0)
Calex (0)
Stali (0)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:33:16 #274
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87266304
Kan ik me nog opgeven voor Burgermeester?

Laat maar ik stem wel
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87266319
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Mededeling

De BM-verkiezing loopt tot morgen 18.30 want dan moet ik ook gelijk de deur uit en SG is dan al weg :')

toeval?? O-)
pi_87266320
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:30 schreef D. het volgende:

[..]

Als je het beter kunt... ;)
Vast wel, maar ik doe niet mee :+
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:31 schreef lynda het volgende:

[..]

Ervaring JB!
Als het daarom gaat, heb ik nog twee keuzes :P

-Edit- O, t worden er al meer
compact en kleverig.
pi_87266323
-

[ Bericht 100% gewijzigd door StijnDa op 06-10-2010 22:34:14 ]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:34:18 #278
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87266350
Puntenslijpsel (8) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn, 08gnot
Kalmaar (0)
Calex (0)
Stali (0)
[/quote]
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  Redactie Frontpage woensdag 6 oktober 2010 @ 22:35:33 #279
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87266417
Wie heeft de meeste rondjes Mafia meegedaan van de BM aanmeldingen? Niet onbelangrijk om te weten bedenk ik me ineens :7
With four other people
And aliens
pi_87266418
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

[..]

Als het daarom gaat, heb ik nog twee keuzes :P
Ik zei al ik wil BM zijn voordat het spel uberhaupt was begonnen
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:36:08 #281
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87266437
Wat een zooitje. O+

Ik ga nog niet stemmen, eerst zien wat er nog allemaal bijkomt. :Y
pi_87266452
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Wie heeft de meeste rondjes Mafia meegedaan van de BM aanmeldingen? Niet onbelangrijk om te weten bedenk ik me ineens :7
Ga jij terugzoeken? :+

Ik ga slapen mensen en ik hoop op betere campagnes als ik wakker word }:|

:W
compact en kleverig.
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 22:36:44 #283
18653 crew  D.
pi_87266464
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

De beste stuurlui... ;)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:36:55 #284
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87266468
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:33 schreef CaLeX het volgende:

[..]

toeval?? O-)
Onze 2e date :@
  Redactie Frontpage woensdag 6 oktober 2010 @ 22:37:57 #285
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87266508
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ga jij terugzoeken? :+
Ben ijj gek _O- Mij te veel werk :D
With four other people
And aliens
pi_87266544
Hypotheekrenteaftrek is voor mij een breekpunt.
Veiligheid ook en ik ben geen draaikont.

Stem op mij.
pi_87266566
quote:
kak, PS of lynda dan

@SG, second of third bases time??
pi_87266654
Geeneens een pm dat het afgelopen is?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:41:42 #289
163094 Ladidadida
pi_87266670
Hebben we een homoburgemeesterkandidaat? Dat zou wel hip zijn 8-)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:41:49 #290
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87266675
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Beach het volgende:
Geeneens een pm dat het afgelopen is?
Nee, het is net begonnen man!
pi_87266690
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Ladidadida het volgende:
TV O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:42:20 #292
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87266698
quote:
Veel spelen betekent niet dat je een goede speler bent :Y
Radio Soulwax!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:42:30 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87266706
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef -SG- het volgende:

[..]

_O-
pi_87266716
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef -SG- het volgende:

[..]

Kut, dus ik ben gewoon te laat.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_87266740
quote:
Kom tot zien, kom tot zien! :D

Ik ben Kalkmaar, ouder dan 23 jaar, hard werkend en nu ruim tien jaar actief in de Fok! politiek.
De politiek wil verjongen, help de politiek met een (voorkeur) stem op mij!

Burger en burgemeester het gezamenlijk gaan doen;
jongeren in fok! kunnen blijven wonen; ( :') )
parkeerproblemen tot het verleden gaan behoren;
senioren meer bewegingsvrijheid krijgen;
de Fok! kringruk een succes gaat worden.
dat ga ik voor U waarmaken.

Zoiets? :D :')
pi_87266772
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Ladidadida het volgende:
Hoi :W
pi_87266787
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef Kalkmaar het volgende:

[..]

Kom tot zien, kom tot zien! :D

Ik ben Kalkmaar, ouder dan 23 jaar, hard werkend en nu ruim tien jaar actief in de Fok! politiek.
De politiek wil verjongen, help de politiek met een (voorkeur) stem op mij!

Burger en burgemeester het gezamenlijk gaan doen;
jongeren in fok! kunnen blijven wonen; ( :') )
parkeerproblemen tot het verleden gaan behoren;
senioren meer bewegingsvrijheid krijgen;
de Fok! kringruk een succes gaat worden.
dat ga ik voor U waarmaken.

Zoiets? :D :')
En het onderwijs dan? :(
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:45:21 #298
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87266835
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op FOK! zitten alleen maar Raket geleerden.
pi_87266851
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Helaas heb ik weinig tijd gekregen om mij hierop te kunnen voorbereiden,
geeft u mij even de tijd zodat ik u hier een duidend antwoord op kan geven :D
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:46:05 #300
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87266863
Lapo
pi_87266874
*O*

Puntenslijpsel (9) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn, 08gnot, Blessed
Kalmaar (0)
Calex (0)
Stali (0)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')