Maandag en Dinsdag, en dan weer een 4 dagen werken, 's avonds.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje actief kunnen zijn...
Ben je er dan wel de dagen na maandag?
Of een mod, en die zijn er zo'n 5 hier, dus niet zo'n probleemquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
ang3l, nu moet jij de OP aanpassen heh
Om bij te houden? Nou, dat mag een mod wel voor me doen hoooooorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
ang3l, nu moet jij de OP aanpassen heh
Wacht... wat begrijp ik dan nie aan de belangrijke posts waarin dag 1, nacht 1 en dag 2 al staan en eind Sept de burgemeester e.d. al is verkozen? Of waren dat voorbeelden?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vanavond rollen verdelen, en dan hebben we tot morgen om een BM te kiezen, daarna gaat de eerste nacht in
Neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef Bartjebart het volgende:
Oh leuk. Maar ik heb geen fotoboek... moet dat?
Dat is de OP van het vorige spelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht... wat begrijp ik dan nie aan de belangrijke posts waarin dag 1, nacht 1 en dag 2 al staan en eind Sept de burgemeester e.d. al is verkozen? Of waren dat voorbeelden?
Ow ............quote:
Hier verschild het, maar omdat Hara SL is maakt het niet zo veel uit, zij kan het wel aanpassenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om bij te houden? Nou, dat mag een mod wel voor me doen hoooooor
Ik was ff SC regels gewend: Lapo is TT en OP
Is wel zo leukquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef Bartjebart het volgende:
Oh leuk. Maar ik heb geen fotoboek... moet dat?
Dat is een vorige spelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht... wat begrijp ik dan nie aan de belangrijke posts waarin dag 1, nacht 1 en dag 2 al staan en eind Sept de burgemeester e.d. al is verkozen? Of waren dat voorbeelden?
Maar ja, wie kies je dan? Je weet immers niet wie dorp is en wie maffiaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, ik zat net te denken, kan je, als je er 1 dag niet kan zijn ofzo, niet iemand een volmacht geven?
Ja, ik zat nog te denken, wat leverde dat op?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien is de rol Hond nog een idee? Altijd lachen voor de spelleiders
vertrouwen, of iemand waarvan je het vermoeden hebt dat die wel dezelfde stem als jou zou uitbrengenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ja, wie kies je dan? Je weet immers niet wie dorp is en wie maffia
Hints komen later op de avond dus daar kun je je de hele volgende overdag mee bezig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Maandag en Dinsdag, en dan weer een 4 dagen werken, 's avonds.
Jammer, maar op zich wel logisch dat het meerdendeel zich 's avonds afspeelt.
Ik lees af en toe wel weer een beetje mee.
Volgens mij verschilde dat per keer, ik had deze omschrijving nog ergens staan:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zat nog te denken, wat leverde dat op?
quote:HOND
Je krijgt een opdracht die je dient te vervullen in het topic. Als je de opdracht goed uitvoert, bevind je je in een bevoorrechte positie! Je krijgt dan namelijk een duidelijke hint over één van de maffialeden, waarmee je hopelijk het dorp kunt redden van de ondergang!
Je opdracht luidt als volgt: […]
Het verraden van je opdracht aan anderen zal je opdracht doen mislukken. Ook moet je minimaal een aantal posts maken om deze opdracht te voltooien; als je helemaal niks post in het topic, mislukt de opdracht sowieso.
Je opdracht gaat in per 20:00 en eindigt de dag erop om 20:00. Je hebt dan nog tot de dorpslynch om 19:00 de volgende dag de tijd om je hint op te lossen en, als je wilt, deze te delen met het dorp! Maar let op, wees niet te opvallend want de maffia heeft daarna ook nog tijd om jou om te brengen!
En als iemand dan zegt "Ben je de hond of zo, idiootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Volgens mij verschilde dat per keer, ik had deze omschrijving nog ergens staan:
[..]
En ik danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef zarGon het volgende:
1. Susi Profiel | History | Fotoboek
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
11. Stali Profiel | History | Fotoboek
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | Fotoboek
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | Fotoboek
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek
Alvast veel succes en sterkte toegewenst.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie er nu al tegenop om straks de rollen te moeten verdelen
Nee, je mag inschrijven tot 20.00 of 21.00 of zo. Waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik nu te laat???
Ik had mij wel opgegeven![]()
Het grote Fok Maffiaspel #17: De ontknoping?
Dan was ik wel op tijd, had ik namelijk vannacht al gedaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je mag inschrijven tot 20.00 of 21.00 of zo. Waar ik zin in heb.
Zet jezelf nu dan even weer in het lijstje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan was ik wel op tijd, had ik namelijk vannacht al gedaan
Verdomme ik ben 1 dagje weg en mis meteen van alles.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:19 schreef Silentalarm het volgende:
Ik vind dat met die 3 teams echt heel erg vet.
Jullie wisselen af?quote:
Ik heb net de OP nog een keertje door zitten ploegen, maar ik kom geen dokters enzo tegen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Busdriver
Rechercheur
Gekke dokter
Velddokter
Mafia x4 incl 1 hoer
Wolf x4 incl 1 hoer
Spion 1x mafia 1x wolf
Gewoon ook mafia, alleen werken die twee groepen ook tegen elkaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:26 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is een wolf nou weer? Daar staat niks over in de OP
Een andere groep maffiaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:26 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is een wolf nou weer? Daar staat niks over in de OP
Ah kijk aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gewoon ook mafia, alleen werken die twee groepen ook tegen elkaar.
Velddokter staat altijd in de OP. Bus driver, tweede mafiagroep en gekke dokter zaten er de vorige keer niet in en dit is de vorige OP nog.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb net de OP nog een keertje door zitten ploegen, maar ik kom geen dokters enzo tegen?
Whoops, overheen gelezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Velddokter staat altijd in de OP. Bus driver, tweede mafiagroep en gekke dokter zaten er de vorige keer niet in en dit is de vorige OP nog.
Hoefde je niet alleen alle namen en rollen op zo'n site in te voeren en dan komt het er uit rollen? Of is het niet zo gemakkelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nog bezig met alles jaTegen de tijd dat ik de rollen allemaal goed heb komt het ook in de OP.
Dat is ook niet in vijf minuten gedaan hoor. Die PM's schrijven zichzelf ook niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoefde je niet alleen alle namen en rollen op zo'n site in te voeren en dan komt het er uit rollen? Of is het niet zo gemakkelijk
Hmm, dat moet ook nog gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is ook niet in vijf minuten gedaan hoor. Die PM's schrijven zichzelf ook niet.
Wat doen de busdriver, gekke dokter en spion?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Busdriver
Rechercheur
Gekke dokter
Velddokter
Mafia x4 incl 1 hoer
Wolf x4 incl 1 hoer
Spion 1x mafia 1x wolf
Owquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nog bezig met alles jaTegen de tijd dat ik de rollen allemaal goed heb komt het ook in de OP.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ook nog gebeuren natuurlijk![]()
Ik waardeer het wel dat je spelleider wil zijn
FOK! Maffia # 80: Omdat het kan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Kan iemand even een oud topic opzoeken waar bus driver en gekke dokter in de OP staan? Kei erg bedankt!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ook nog gebeuren natuurlijk![]()
Ik waardeer het wel dat je spelleider wil zijn
Nou, dan ga ik eerst beginnen met 40 rollen verdelen, daarna krijg je je rol jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef Silentalarm het volgende:
En vanavond om 9 uur wordt dan je rol gePM'd ofzo?
zarGon!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef zarGon het volgende:
Je bent een heldin Hara.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik eerst beginnen met 40 rollen verdelen, daarna krijg je je rol ja
YOU DIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi
Ik heb wel weer zin
Misschien niet zo heel veel tijd, maar ik kom langs als ik kan en als het niet lukt, laat ik t altijd even weten
En misschien valt t reuze mee
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
39. Huppelmuts Profiel History Fotoboek
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
Laten SG en ik er eerst maar eens voor zorgen dat we het goed doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:00 schreef Etcetera het volgende:
Hulde aan de Spelleiders
Die we hebben, hadden, nog gaan krijgen
Alweer?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
YOU DIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Haaj Janies
Ik heb d'r zin an. Vind 't nu al spannend
Oude tijden zijn prima, kan altijd een keer eerder of later als dat nodig blijkt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
We gaan qua tijden oude stijl doen denk ik maar, zodat we oud en nieuw gehad hebben en dan kunnen we daarna de gulden middenweg vinden.
De verhouding 1:6 was dat incl spion of excl?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
40 mensen. Moet de mafia al 5 worden? En hoeveel kills then
Heb wel met jullie te doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
We gaan qua tijden oude stijl doen denk ik maar, zodat we oud en nieuw gehad hebben en dan kunnen we daarna de gulden middenweg vinden.
Dat heb ik ook gedaan. Eerste ronde lag ik er meteen uit. Grmbl.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef lynda het volgende:
Oke ik ga serieus een doc ofzo bijhouden met daarin de belangrijke post
En dan gaat de nacht in om 22:00?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.
Heb ik nu.
Om 19.00 wordt het nacht.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan gaat de nacht in om 22:00?
Ik heb geen idee wat 'oude tijden' zijn namelijk.
Dat gevoel deel ik met jequote:
Dat bedoel ik dus.quote:
Ja. Het is meestal wel duidelijk wie er gelyncht gaat worden dus als je die naam niet instuurt is er weinig aan de hand.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.![]()
En mag je als je een speciale functie hebt dan ook al voor 1900 je nachtvaardigheid gepm'd hebben? Of loopt het dan in de soep.
[/noob]
Ik ookquote:
Ik dacht dat het 1:5 was?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De verhouding 1:6 was dat incl spion of excl?
1:6 zou ongeveer 7 mobs totaal moeten zijn dan, met nog iets van een bonus omdat 2 families ook elkaar afmaken.
Oké.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Het is meestal wel duidelijk wie er gelyncht gaat worden dus als je die naam niet instuurt is er weinig aan de hand.
Lynch gebeurd in het topicquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké.
Ik ben namelijk niet elke avond tussen 19u en 21:40 thuis.
Maar daar ga ik wel omheen kunnen werken dus.
Ja hoor. En bij de mafia is er helemaal geen probleem want dan is er wel iemand anders die het door kan geven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké.
Ik ben namelijk niet elke avond tussen 19u en 21:40 thuis.
Maar daar ga ik wel omheen kunnen werken dus.
Ben je van plan om een 3x niet stemmen is eruit te doen btw? Of is dat met zoveel mensen onzin?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Het is meestal wel duidelijk wie er gelyncht gaat worden dus als je die naam niet instuurt is er weinig aan de hand.
Als ik in het profiel zie dat een belangrijke rol al X aantal dagen niet online is geweest modkill ik die. Als mensen bijhouden wie er niet stemmen modkill ik iemand die drie keer niet stemt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je van plan om een 3x niet stemmen is eruit te doen btw? Of is dat met zoveel mensen onzin?
3x achter elkaar neem ik aan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik in het profiel zie dat een belangrijke rol al X aantal dagen niet online is geweest modkill ik die. Als mensen bijhouden wie er niet stemmen modkill ik iemand die drie keer niet stemt.
6 vd 32 waren mobs vorige ronde, dus dat klopt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 1:5 was?En exclusief.
Okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik in het profiel zie dat een belangrijke rol al X aantal dagen niet online is geweest modkill ik die. Als mensen bijhouden wie er niet stemmen modkill ik iemand die drie keer niet stemt.
En dan beide met 3 kills?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
6 vd 32 waren mobs vorige ronde, dus dat klopt.
Dan is 5 mobs per familie misschien wel toepasselijk+ 1 spion.
En dan gebeurt er niets met de rol of wordt hij opnieuw uitgedeeld?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kun je er zo lullig flauw omheen werken. Als iemand een goed excuus heeft is dat natuurlijk ok, trouwens.quote:
Geef ik aan iemand anders.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dan gebeurt er niets met de rol of wordt hij opnieuw uitgedeeld?
Prima inderdaad, dan blijft er een beetje gang in.quote:
3.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen die het spel kennen:
5 mafia per mafiagroep, 2 of 3 kills
Ja, nuquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik mijn fobo nog veranderen? Is alweer een jaar oud!
Maar ik denk dat het aan het begin gezamelijk belang is en dat ze eerst op dorp gaan...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
3.
Zeker omdat de wolven en maffia elkaar ook dood willen hebben.
Ze hebben ook beide een spion hèquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
3.
Zeker omdat de wolven en maffia elkaar ook dood willen hebben.
Oke dus lynchen door dorpbewoners lekker openbaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lynch gebeurd in het topic
Kills in de pm
2 Per familie, 4 kills de eerste nacht. Dat is vergelijkbaar met de vorige ronde. toen 30 man > 3 startkills, nu 40 man > 4 startkills.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen die het spel kennen:
5 mafia per mafiagroep, 2 of 3 kills
Ze weten helemaal niet wie dorp is en wie de andere groep om te beginnen, kweet niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het aan het begin gezamelijk belang is en dat ze eerst op dorp gaan...
Das waar, dan wordt het misschien wel veel...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hebben ook beide een spion hè
Mafia woont ook in het dorp, dus die stemmen lekker mee met de lynch, dat staat los van de nachtkills. Na de lynch moeten ze overleggen wie ze als mafia vermoorden en dat insturen naar SG en mijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke dus lynchen door dorpbewoners lekker openbaar.
En de maffia dus groepsleden/2 naar boven afgerond, en dan via een groeps PM stemmen op welke?
Of is het: maffia leden PM-en allemaal individueel de spelleider en de meeste stemmen geldt als kill?
Overleg toch he?
Geen seriemoordenaar, wel een gekke dokter die per ongeluk kan killen. Ja, ik ga voor 2 kills hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nachtwaker, seriemoordenaar, 3 maffia, 3 wolven, 1 lynch?
9 mensen dood in een dag is wel veel
Geen seriemoordenaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nachtwaker, seriemoordenaar, 3 maffia, 3 wolven, 1 lynch?
9 mensen dood in een dag is wel veel
Ja, ik vond het ook vrij veel toen ik ging tellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen seriemoordenaar, wel een gekke dokter die per ongeluk kan killen. Ja, ik ga voor 2 kills hoor.
Dus eigenlijk stemt de maffia 2x. Overdag voor de lynch (tot 19:00), 's avonds voor de kill (tussen 19:00 en 21:40)? Ok.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia woont ook in het dorp, dus die stemmen lekker mee met de lynch, dat staat los van de nachtkills.
En overleg is neem ik aan via een grote PM. Alhoewle... groot.... groep is maa 5 groot vanaf 't begin? Ik zat me ff zo'n passa PM voor te stellen, maar dit valt nog wel meequote:Na de lynch moeten ze overleggen wie ze als mafia vermoorden en dat insturen naar SG en mij
Dat wordt lachen als er nog maar één mob over is..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus ik ben voor naar beneden afronden.
In t begin afronden, daarna gewoon weer normaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat wordt lachen als er nog maar één mob over is..
Ja. Die vieze mafia loopt gewoon onherkenbaar rrond tussen de lieve dorpers en proberen de lynch ook nog eens naar hun hand te zetten, Oh dear!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus eigenlijk stemt de maffia 2x. Overdag voor de lynch (tot 19:00), 's avonds voor de kill (tussen 19:00 en 21:40)? Ok.EN de dorpsbewoner alleen overdag. Tenzij ze een speciale rol hebben, dan is dat ook tussen 19:00 en 21:40 nog extra.
(Ik zet het ff voor mezelf op een rijtjemaar dit klopt toch he?)
[..]
En overleg is neem ik aan via een grote PM. Alhoewle... groot.... groep is maa 5 groot vanaf 't begin? Ik zat me ff zo'n passa PM voor te stellen, maar dit valt nog wel mee
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat wordt lachen als er nog maar één mob over is..
De hoeren!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Die vieze mafia loopt gewoon onherkenbaar rrond tussen de lieve dorpers en proberen de lynch ook nog eens naar hun hand te zetten, Oh dear!
Nee de hoeren zijn ook maffiaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hoeren!!!
O nee, dat zijn weer andere characters
Prima.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In t begin afronden, daarna gewoon weer normaal
Waarom doe je dat danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen tijd om hier te antwoorden eigenlijk, ik ben nog niet klaar met de PMs
Dan doe je dat toch niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen tijd om hier te antwoorden eigenlijk, ik ben nog niet klaar met de PMs
Ik doe meequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik neem de honneurs wel waar en licht iedereen verkeerd in
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
39. Huppelmuts Profiel History Fotoboek
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
Oeh, dat kan ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet.
Ik neem de honneurs wel waar en licht iedereen verkeerd in
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
't Gaat nog wel even duren hoor, moet alles nog verdelen enzo nu
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
't Gaat nog wel even duren hoor, moet alles nog verdelen enzo nu
Ik stel voor dat we ze Familie Corleone en Familie Palermo noemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef lynda het volgende:
Dus:
Oude tijden..
Dag duurt tot 19.00
Nacht duurt tot 21:00
De Maffia en Wolven beginnen met 2 kills in de nacht zolang ze compleet zijn.
Ow drie keer niet stemmen modkill![]()
Nog meer?![]()
Of was dat wel de samenvatting van 1,5 topic
Wolf en maffia is makkelijkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze Familie Corleone en Familie Palermo noemenVind wolven maar apart.
Wat vind jij?
Jij kan mij toch pm-en als blauwequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
Beamoflight, inbox open alsjeblieft.
Oké.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Wolf en maffia is makkelijker![]()
Het spel is al lastig genoeg zonder rare titels
En dan krijg ik een inbox vol leesbevestigingenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij kan mij toch pm-en als blauwe
Van spel wat hier op lijkt wolven van wakkerdam ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké.
Maar waar komen die wolven vandaan dan?
Hmm.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Van spel wat hier op lijkt wolven van wakkerdam ofzo
Ik welquote:
Of Familie Bolognese en familie Nutellaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze Familie Corleone en Familie Palermo noemenVind wolven maar apart.
Wat vind jij?
Drie dagen afwezig ook modkillquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef lynda het volgende:
Dus:
Oude tijden..
Dag duurt tot 19.00
Nacht duurt tot 21:00
De Maffia en Wolven beginnen met 2 kills in de nacht zolang ze compleet zijn.
5 maffia en 5 wolven dus?
Ow drie keer niet stemmen modkill![]()
Nog meer?![]()
Of was dat wel de samenvatting van 1,5 topic
alle blauwelingen die meedoenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als ik 3 dagen wegblijf gaat Hara eraan?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Of Familie Bolognese en familie Nutella
Dat vind ik wel geinig, en het is sowieso toch wel duidelijk dat zij de mob zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Of Familie Bolognese en familie Nutella
Ja, wie heet er anders zo he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik wel geinig, en het is sowieso toch wel duidelijk dat zij de mob zijn?
Het zijn weerwolven en die zijn bovennatuurlijk, die leven onder de dorpelingen in vermomming. Tot nu toe vielen ze niet op omdat ze te jong waren om te doden, maar nu zijn ze volwassen. Ze komen allemaal uit 1 nest en zijn dus net zo oud. Wat veel mensen niet weten is dat weerwolven als eerste hun ouders opeten om te oefenen, voor hun naasten zijn het zeer onbaatzuchtige wezens, ze offeren hun eigen leven op voor hun kroost. Hierna leven ze tot ze zichzelf gaan voortplanten van mensenvlees. Als je dus nagaat welke mensen in het dorp pas zijn gestorven, weet je iig al wie hun ouders zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké.
Maar waar komen die wolven vandaan dan?
Aha..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zijn weerwolven en die zijn bovennatuurlijk, die leven onder de dorpelingen in vermomming. Tot nu toe vielen ze niet op omdat ze te jong waren om te doden, maar nu zijn ze volwassen. Ze komen allemaal uit 1 nest en zijn dus net zo oud. Wat veel mensen niet weten is dat weerwolven als eerste hun ouders opeten om te oefenen, voor hun naasten zijn het zeer onbaatzuchtige wezens, ze offeren hun eigen leven op voor hun kroost. Hierna leven ze tot ze zichzelf gaan voortplanten van mensenvlees. Als je dus nagaat welke mensen in het dorp pas zijn gestorven, weet je iig al wie hun ouders zijn
Ik moest lachen...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als ik 3 dagen wegblijf gaat Hara eraan?
Mwoahquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat 'familie' verklapt het ook wel een beetje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Het grote Fok Maffiaspel #19: Je kunt weer meedoen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef -SG- het volgende:
Yo, ben ik weer. Een half topic terug lezen, dat kan makkelijker
Heeft iemand een samenvatting van dit topic voor me?
Daar heb je ook wel een punt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah
Als ik het over Marco Bolognese en Don Nuttela hebt snap je het nog steeds
Dat is niet leuk. Volgens mij snap je het spel niet helemaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
It's so exciting, I'm going to DIE!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Het grote Fok Maffiaspel #19: Je kunt weer meedoen!
Het is de bedoeling dat je blijft levenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
It's so exciting, I'm going to DIE!!!!!!!!!!
*noteert tip 1.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je blijft leven
aan de slag met doden? maffia zeker?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, nu wachten tot er doden vallen en dan aan de slag
Lullig spel toch eigenlijk
Is het de bedoeling dat als we PMen, dat het naar beiden gebeurd of is 1tje genoeg?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Zo, wat een bevalling
Als het goed is heeft iedereen nu een rol, anders even contact opnemen met mij en SG. Als je vragen hebt kun je ons natuurlijk ook pmen.
zegt toch wachten tot er doden vallenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
aan de slag met doden? maffia zeker?
Ik wacht even af wie er nog meer meedoenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stel me dan maar op voor burgemeester, want:
1. Ik doe al mee sinds ronde twee van het spel en heb dus spel ervaring maar ook
2. burgemeesters ervaring
3. Ik ben cool
Wauw, dat gaat snelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
aan de slag met doden? maffia zeker?
Voor mij geldt alleen nr. 3quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stel me dan maar op voor burgemeester, want:
1. Ik doe al mee sinds ronde twee van het spel en heb dus spel ervaring maar ook
2. burgemeesters ervaring
3. Ik ben cool
Voor vragen maakt niet uit. Nachtelijke activiteiten ed naar beidequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat als we PMen, dat het naar beiden gebeurd of is 1tje genoeg?
Ik zei helemaal niet wat mijn rol was, alleen dat ik er eentje hadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:09 schreef StijnDa het volgende:
Ja dat kan.
Vertel vooral al dat je een speciale rol hebt als je het slachtoffer van een moord wil worden
Want: argument3quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
D. (0)
Puntenslijpsel (3) Sheep, Ladidadida, CLX
Want: anders dood
Ik vind dat tot nu toe de beste redenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
D. (0)
Puntenslijpsel (2) Sheep, Ladidadida
Want: anders dood
Ik heb geen idee wat ik nu al moet doen, dus laat staan als BMquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand anders die BM wil worden?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, misschien moet ik mijn maffia-ontmaagding niet gelijk als BM beginnen omdat ik het met mijn huidige rol wellicht al moeilijk genoeg ga krijgen als n00b. Kan ik me nog terugtrekken?
Eerst maar eens normaal meespelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik speel nog niet zo heel erg lang mee, dus deze ronde sla ik nog overquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef CaLeX het volgende:
ow, zal ik dan de concurrentie van PS worden??
Dat kan. Jij bent geen 'nieuw mens' begreep ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef CaLeX het volgende:
ow, zal ik dan de concurrentie van PS worden??
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef StijnDa het volgende:
Puntenslijpsel (7) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn
dat!quote:
Mijn roze stem heb jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil burgemeester worden want
A. ik ben nieuw
B ik ben homo en die zijn altijd
4e keer hierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap dat je het niet wil voor de eerste keer, bovendien stemt dan niemand op je ws,(ik durf al niet en heb t wel een paar keer eerder gedaan
) maar er zijn toch wel meer mensen die het vaker hebben gespeeld?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil burgemeester worden want
A. ik ben nieuw
B ik ben homo en die zijn altijd
Je hebt er een hoofdletter van gemaaktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Puntenslijpsel (7) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn
Lynda (2) D., Etc
Puntenslijpsel (7) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Lynda (2) D., Etc
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
Lynda (3) D., Etc, bloodysunday
TheVulture (1) Bartjebart,
Ik wacht even tot morgen, dan neem ik aan dat iedereen die BM wilde worden ook daadwerkelijk dat heeft aangegeven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
t Is wel handig als iedereen het stemlijstje gewoon even aanvult, anders raakt je stem misschien verloren.
Lynda heeft de stem van TV ook... die moet je even aanpassen nogquote:
Ja, dat mag hoor. Ik doel op "Ik stem op die."posts met verder niets.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht even tot morgen, dan neem ik aan dat iedereen die BM wilde worden ook daadwerkelijk dat heeft aangegeven.
aan de andere kant ook zo zielig als ik met 34 stemmen win:Yquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Anders wordt t wel heel gemakkelijk voor dr
Als je het beter kunt...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie hebben wel flutcampagnes hoor
Vorige keer kreeg ik een buttonquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ervaring JB!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
toeval??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Mededeling
De BM-verkiezing loopt tot morgen 18.30 want dan moet ik ook gelijk de deur uit en SG is dan al weg
Vast wel, maar ik doe niet meequote:
Als het daarom gaat, heb ik nog twee keuzesquote:
Ik zei al ik wil BM zijn voordat het spel uberhaupt was begonnenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik doe niet mee
[..]
Als het daarom gaat, heb ik nog twee keuzes
Ga jij terugzoeken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Wie heeft de meeste rondjes Mafia meegedaan van de BM aanmeldingen? Niet onbelangrijk om te weten bedenk ik me ineens
De beste stuurlui...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik doe niet mee
Ben ijj gekquote:
kak, PS of lynda danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Wie heeft de meeste rondjes Mafia meegedaan van de BM aanmeldingen? Niet onbelangrijk om te weten bedenk ik me ineens
TVquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Ladidadida het volgende:
Hebben we een homoburgemeesterkandidaat? Dat zou wel hip zijn
Veel spelen betekent niet dat je een goede speler bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Kom tot zien, kom tot zien!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Ladidadida het volgende:
Hebben we een homoburgemeesterkandidaat? Dat zou wel hip zijn
En het onderwijs dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Kom tot zien, kom tot zien!
Ik ben Kalkmaar, ouder dan 23 jaar, hard werkend en nu ruim tien jaar actief in de Fok! politiek.
De politiek wil verjongen, help de politiek met een (voorkeur) stem op mij!
Burger en burgemeester het gezamenlijk gaan doen;
jongeren in fok! kunnen blijven wonen; ()
parkeerproblemen tot het verleden gaan behoren;
senioren meer bewegingsvrijheid krijgen;
de Fok! kringruk een succes gaat worden.
dat ga ik voor U waarmaken.
Zoiets?![]()
Helaas heb ik weinig tijd gekregen om mij hierop te kunnen voorbereiden,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |