Alweer?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
YOU DIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Haaj Janies
Ik heb d'r zin an. Vind 't nu al spannend
Oude tijden zijn prima, kan altijd een keer eerder of later als dat nodig blijkt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
We gaan qua tijden oude stijl doen denk ik maar, zodat we oud en nieuw gehad hebben en dan kunnen we daarna de gulden middenweg vinden.
De verhouding 1:6 was dat incl spion of excl?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
40 mensen. Moet de mafia al 5 worden? En hoeveel kills then
Heb wel met jullie te doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
We gaan qua tijden oude stijl doen denk ik maar, zodat we oud en nieuw gehad hebben en dan kunnen we daarna de gulden middenweg vinden.
Dat heb ik ook gedaan. Eerste ronde lag ik er meteen uit. Grmbl.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef lynda het volgende:
Oke ik ga serieus een doc ofzo bijhouden met daarin de belangrijke post
En dan gaat de nacht in om 22:00?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.
Heb ik nu.
Om 19.00 wordt het nacht.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan gaat de nacht in om 22:00?
Ik heb geen idee wat 'oude tijden' zijn namelijk.
Dat gevoel deel ik met jequote:
Dat bedoel ik dus.quote:
Ja. Het is meestal wel duidelijk wie er gelyncht gaat worden dus als je die naam niet instuurt is er weinig aan de hand.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.![]()
En mag je als je een speciale functie hebt dan ook al voor 1900 je nachtvaardigheid gepm'd hebben? Of loopt het dan in de soep.
[/noob]
Ik ookquote:
Ik dacht dat het 1:5 was?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De verhouding 1:6 was dat incl spion of excl?
1:6 zou ongeveer 7 mobs totaal moeten zijn dan, met nog iets van een bonus omdat 2 families ook elkaar afmaken.
Oké.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Het is meestal wel duidelijk wie er gelyncht gaat worden dus als je die naam niet instuurt is er weinig aan de hand.
Lynch gebeurd in het topicquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké.
Ik ben namelijk niet elke avond tussen 19u en 21:40 thuis.
Maar daar ga ik wel omheen kunnen werken dus.
Ja hoor. En bij de mafia is er helemaal geen probleem want dan is er wel iemand anders die het door kan geven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké.
Ik ben namelijk niet elke avond tussen 19u en 21:40 thuis.
Maar daar ga ik wel omheen kunnen werken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |