Ben je van plan om een 3x niet stemmen is eruit te doen btw? Of is dat met zoveel mensen onzin?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Het is meestal wel duidelijk wie er gelyncht gaat worden dus als je die naam niet instuurt is er weinig aan de hand.
Als ik in het profiel zie dat een belangrijke rol al X aantal dagen niet online is geweest modkill ik die. Als mensen bijhouden wie er niet stemmen modkill ik iemand die drie keer niet stemt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je van plan om een 3x niet stemmen is eruit te doen btw? Of is dat met zoveel mensen onzin?
3x achter elkaar neem ik aan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik in het profiel zie dat een belangrijke rol al X aantal dagen niet online is geweest modkill ik die. Als mensen bijhouden wie er niet stemmen modkill ik iemand die drie keer niet stemt.
6 vd 32 waren mobs vorige ronde, dus dat klopt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 1:5 was?En exclusief.
Okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik in het profiel zie dat een belangrijke rol al X aantal dagen niet online is geweest modkill ik die. Als mensen bijhouden wie er niet stemmen modkill ik iemand die drie keer niet stemt.
En dan beide met 3 kills?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
6 vd 32 waren mobs vorige ronde, dus dat klopt.
Dan is 5 mobs per familie misschien wel toepasselijk+ 1 spion.
En dan gebeurt er niets met de rol of wordt hij opnieuw uitgedeeld?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kun je er zo lullig flauw omheen werken. Als iemand een goed excuus heeft is dat natuurlijk ok, trouwens.quote:
Geef ik aan iemand anders.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dan gebeurt er niets met de rol of wordt hij opnieuw uitgedeeld?
Prima inderdaad, dan blijft er een beetje gang in.quote:
3.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen die het spel kennen:
5 mafia per mafiagroep, 2 of 3 kills
Ja, nuquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik mijn fobo nog veranderen? Is alweer een jaar oud!
Maar ik denk dat het aan het begin gezamelijk belang is en dat ze eerst op dorp gaan...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
3.
Zeker omdat de wolven en maffia elkaar ook dood willen hebben.
Ze hebben ook beide een spion hèquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
3.
Zeker omdat de wolven en maffia elkaar ook dood willen hebben.
Oke dus lynchen door dorpbewoners lekker openbaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lynch gebeurd in het topic
Kills in de pm
2 Per familie, 4 kills de eerste nacht. Dat is vergelijkbaar met de vorige ronde. toen 30 man > 3 startkills, nu 40 man > 4 startkills.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen die het spel kennen:
5 mafia per mafiagroep, 2 of 3 kills
Ze weten helemaal niet wie dorp is en wie de andere groep om te beginnen, kweet niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het aan het begin gezamelijk belang is en dat ze eerst op dorp gaan...
Das waar, dan wordt het misschien wel veel...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hebben ook beide een spion hè
Mafia woont ook in het dorp, dus die stemmen lekker mee met de lynch, dat staat los van de nachtkills. Na de lynch moeten ze overleggen wie ze als mafia vermoorden en dat insturen naar SG en mijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke dus lynchen door dorpbewoners lekker openbaar.
En de maffia dus groepsleden/2 naar boven afgerond, en dan via een groeps PM stemmen op welke?
Of is het: maffia leden PM-en allemaal individueel de spelleider en de meeste stemmen geldt als kill?
Overleg toch he?
Geen seriemoordenaar, wel een gekke dokter die per ongeluk kan killen. Ja, ik ga voor 2 kills hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nachtwaker, seriemoordenaar, 3 maffia, 3 wolven, 1 lynch?
9 mensen dood in een dag is wel veel
Geen seriemoordenaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nachtwaker, seriemoordenaar, 3 maffia, 3 wolven, 1 lynch?
9 mensen dood in een dag is wel veel
Ja, ik vond het ook vrij veel toen ik ging tellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen seriemoordenaar, wel een gekke dokter die per ongeluk kan killen. Ja, ik ga voor 2 kills hoor.
Dus eigenlijk stemt de maffia 2x. Overdag voor de lynch (tot 19:00), 's avonds voor de kill (tussen 19:00 en 21:40)? Ok.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia woont ook in het dorp, dus die stemmen lekker mee met de lynch, dat staat los van de nachtkills.
En overleg is neem ik aan via een grote PM. Alhoewle... groot.... groep is maa 5 groot vanaf 't begin? Ik zat me ff zo'n passa PM voor te stellen, maar dit valt nog wel meequote:Na de lynch moeten ze overleggen wie ze als mafia vermoorden en dat insturen naar SG en mij
Dat wordt lachen als er nog maar één mob over is..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus ik ben voor naar beneden afronden.
In t begin afronden, daarna gewoon weer normaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat wordt lachen als er nog maar één mob over is..
Ja. Die vieze mafia loopt gewoon onherkenbaar rrond tussen de lieve dorpers en proberen de lynch ook nog eens naar hun hand te zetten, Oh dear!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus eigenlijk stemt de maffia 2x. Overdag voor de lynch (tot 19:00), 's avonds voor de kill (tussen 19:00 en 21:40)? Ok.EN de dorpsbewoner alleen overdag. Tenzij ze een speciale rol hebben, dan is dat ook tussen 19:00 en 21:40 nog extra.
(Ik zet het ff voor mezelf op een rijtjemaar dit klopt toch he?)
[..]
En overleg is neem ik aan via een grote PM. Alhoewle... groot.... groep is maa 5 groot vanaf 't begin? Ik zat me ff zo'n passa PM voor te stellen, maar dit valt nog wel mee
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat wordt lachen als er nog maar één mob over is..
De hoeren!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Die vieze mafia loopt gewoon onherkenbaar rrond tussen de lieve dorpers en proberen de lynch ook nog eens naar hun hand te zetten, Oh dear!
Nee de hoeren zijn ook maffiaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hoeren!!!
O nee, dat zijn weer andere characters
Prima.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In t begin afronden, daarna gewoon weer normaal
Waarom doe je dat danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen tijd om hier te antwoorden eigenlijk, ik ben nog niet klaar met de PMs
Dan doe je dat toch niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen tijd om hier te antwoorden eigenlijk, ik ben nog niet klaar met de PMs
Ik doe meequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik neem de honneurs wel waar en licht iedereen verkeerd in
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
1. Susi Profiel | History | Fotoboek
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
11. Stali Profiel | History | Fotoboek
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | Fotoboek
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | Fotoboek
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek
39. Huppelmuts Profiel History Fotoboek
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
Oeh, dat kan ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet.
Ik neem de honneurs wel waar en licht iedereen verkeerd in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |