Ah, logischquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is de derde 18 of zo, we zijn er al drie jaar en stoppen soms en beginnen dan weer opnieuw.
2 maal 4 leden lijkt me primaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hoe groot moeten de groepen dan.
Dat lijkt me verstandig ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:20 schreef CaLeX het volgende:
godfather lijkt me wel leuk (mits hij geen BM kan worden)
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe zat het met the godfather, die kan s nachts niet vermoord worden?
Misschien leuker als je maffia Corleone en maffia Palermo pakt?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Busdriver
Rechercheur
Gekke dokter
Mafia x4 incl 1 hoer
Wolf x4 incl 1 hoer
Spion 1x mafia 1x wolf
k Heb nu dus dit.
Dat boeit me verder niet echt, wilde nu alleen even duidelijk onderscheidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien leuker als je maffia Corleone en maffia Palermo pakt?
Oh oké primaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat boeit me verder niet echt, wilde nu alleen even duidelijk onderscheid
Mwa, vrij irritant denk ik, want je krijgt dan aanwijzingen die je niet kan vertrouwen, heb je er dan nog wel iets aan? Dat geldt dus ook voor de 1e rechercheur, want die weet niet of de aanwijzingen wel kloppen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Of een tweede rechercheur die willekeurige uitkomsten (schuldig/onschuldig ) krijgt.
Die hadden we niet vorige ronde toch? Dus een extra dorpsrol.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat we het zo moeten laten. Wanneer de dokter erachter is of ie gek is of niet kun je die gebruiken als tweede nachtwaker.
Ja, maar je hebt 50% kans als gekke dokter dat je beschermt of doodt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die hadden we niet vorige ronde toch? Dus een extra dorpsrol.
Klopt, maar dit is uiteindelijk toch een voordeel voor het dorp lijkt me. Dus Godfather of een andere maffiarol erbij lijkt me wel aardig, ter compensatie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt 50% kans als gekke dokter dat je beschermt of doodt.
Godnondeju, dan mag men wel echt actief meespelen willen ze het snappen en normaal stemmenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Oh kak, vergeten in dat lijstje. Ja, die hoort er sowieso bij natuurlijk. Standaardrol.
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Busdriver
Rechercheur
Gekke dokter
Velddokter
Mafia x4 incl 1 hoer
Wolf x4 incl 1 hoer
Spion 1x mafia 1x wolf
Alle nieuwelingen zijn toch enthousiast en hyper enzo. Maar ik vind één slechte groep ook meer dan prima.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Godnondeju, dan mag men wel echt actief meespelen willen ze het snappen
Laten we het hopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alle nieuwelingen zijn toch enthousiast en hyper enzo. Maar ik vind één slechte groep ook meer dan prima.
Geen jezus christus?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Oh kak, vergeten in dat lijstje. Ja, die hoort er sowieso bij natuurlijk. Standaardrol.
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Busdriver
Rechercheur
Gekke dokter
Velddokter
Mafia x4 incl 1 hoer
Wolf x4 incl 1 hoer
Spion 1x mafia 1x wolf
Dit is al ingewikkeld genoeg voor mij. Nog meer nieuwe rollen en ik weet ook niet meer wat er nu allemaal aan de hand isquote:
De Jezus Christus is wel erg leuk bedacht hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is al ingewikkeld genoeg voor mij. Nog meer nieuwe rollen en ik weet ook niet meer wat er nu allemaal aan de hand is
SG is trouwens weg, dus ik sta gelijk alleen aan het roer
Wat heb je met SG gedaan, en ik dacht nog wel dat jij geen maffia wilde zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is al ingewikkeld genoeg voor mij. Nog meer nieuwe rollen en ik weet ook niet meer wat er nu allemaal aan de hand is
SG is trouwens weg, dus ik sta gelijk alleen aan het roer
Oh, vind ik niet. Dood is dood.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De Jezus Christus is wel erg leuk bedacht hoorOnthouden voor een volgende keer.
De zombie mag toch ook nog een kill doen? Het was meer een variant op de zombie, alleen dan zonder de mogelijkheid om iemand via een kill te doden, maar gewoon via de lynch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, vind ik niet. Dood is dood.
Ik herinner me alleen 'na drie dagen opstaan uit de dood'quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De zombie mag toch ook nog een kill doen? Het was meer een variant op de zombie, alleen dan zonder de mogelijkheid om iemand via een kill te doden, maar gewoon via de lynch.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
Jezus Christus
Jij denkt de kracht te hebben om na 3 dagen weer op te staan. Als iemand jou van het leven beroofd, dan kom je na 3 dagen weer tot leven. Als dan het spel nog niet afgelopen is en je weer wordt vermoord, blijf je jezelf in het dodenrijk wanen.
Mogelijk voor maffia en burger
Makkelijk, de inschrijving is nog niet geslotenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:12 schreef JJH het volgende:
Kan ik dan ook nog meedoen?
Moest van Hara! *wijst*
Dan wil ik meedoen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Makkelijk, de inschrijving is nog niet gesloten
Dat is ongeveer gelijk aan een andere rol op die site van Hara.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Misschien kan je de spion in één speler stoppen? Dan weet hij niet wie de maffia zijn maar als ze hem proberen te vermoorden gaat hij niet dood maar komt ie bij die groep Maffia.
OP lezen, startdatum nog niet bekend geloof ik, en ergens op 1 vd laatste pagina's staat de lijst met deelnemers, kopieren en jezelf erop zetten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan wil ik meedoen.
Wanneer begint het, of staat dat in de OP?
Zet jezelf even in het lijstje, met profiel, fobo en posthistory Het lijstje: (wacht u voor de edit)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan wil ik meedoen.
Vanavond rollen verdelen, en dan hebben we tot morgen om een BM te kiezen, daarna gaat de eerste nacht inquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan wil ik meedoen.
Die spionen kunnen nu wel dood door de maffia maar die versie van mij niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is ongeveer gelijk aan een andere rol op die site van Hara.
Dan wordt de maffia weer zwakker tov nu.
Ja, maar op 40 spelers is die kans niet zo grootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die spionen kunnen nu wel dood door de maffia maar die versie van mij niet.
Da's dan lekker. Maandagavond is weer de eerste avond dat ik thuis ben.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vanavond rollen verdelen, en dan hebben we tot morgen om een BM te kiezen, daarna gaat de eerste nacht in
Je moet wel een beetje actief kunnen zijn...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's dan lekker. Maandagavond is weer de eerste avond dat ik thuis ben.
Dat schiet niet echt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |