Ik weet nog niet of we vanavond wel beginnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta op het lijstje
ben vanavond wel pas na 10 uur thuis.
Kijk eens goed in het lijstjequote:
Mobiel fok schat, gaat allemaal niet zo makkelijk!quote:
Hara en ik zijn SL, over de tijden zijn we nog aan het discusieren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:06 schreef CaLeX het volgende:
1. Susi
2. StijnDa
3. Liesje1979
4. Ladidadida
5. Naatje_1
6. Etcetera
7. Trevland
8. 08gnoT.
9. Blessed19
10. Sheepcidus
11. Stali
12. Lekiamh
13. Isdatzo
14. PS
15. Ez.
16. Rave
17. tripack
18. JaniesBrownie
19: CaLeX
Ik ook
wie is SL en wat is nacht/dag cyclus
Mijn 2cts:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hara en ik zijn SL, over de tijden zijn we nog aan het discusieren.
eentje voor dag, nacht en de andere voor hints/slowchat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Eentje waarin het dorp kan overleggen en eentje voor de maffia, zou wel handig zijn ja
Haiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Vorige spel zitten lurken en het lijkt me geinig.
Snap ik, ben ik het mee eens ook, dan blijft het wat overzichtelijker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
eentje voor dag, nacht en de andere voor hints/slowchat.
Als ik al een SC zou openen zou dat een algemene SC zijn. Maar die SC zou er dan op neer komen dat het alleen mafia wordt, en dan wordt het spel in twee topics gespeeld. Dat laatste wil ik dus niet. Dat is niet nodig en onhandig. "waar is die hint voor Pietje ook alweer? Oh even zoeken in het andere topicquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
eentje voor dag, nacht en de andere voor hints/slowchat.
Als ik dat kan, kan jij dat ookquote:
Heb ik toch ook gedaan. Ik wil alleen niet.quote:
Zeikerd kun je zijn hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik toch ook gedaan. Ik wil alleen niet.
Ik sta er nog niet bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik toch ook gedaan. Ik wil alleen niet.
Waarom serial killer weg, dat vind ik altijd wel grappig. Cops weg snap ik wel, die zijn beetje nutteloos. En wat is de busdriver precies?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik haal serial killer en cops eruit denk ik. Busdriver is hilarisch dus die wil ik erin ook al is dat meer werk. Hoezee!
De busdriver kan elke nacht twee mensen switchen. Dus als mafia A wil afmaken bijvoorbeeld, wordt B afgemaakt ipv A.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom serial killer weg, dat vind ik altijd wel grappig. Cops weg snap ik wel, die zijn beetje nutteloos. En wat is de busdriver precies?
Dat is wel grappig jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
Met de serial killer eruit misschien wel de spy er weer in.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga mooi Oh oh Cherso en Postagold in de hints noemen zodat het halve dorp verdacht wordt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga mooi Oh oh Cherso en Postagold in de hints noemen zodat het halve dorp verdacht wordt.
't Wordt sowieso geen 24 uur nacht, verder staat er nog niets vast.quote:
Okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Wordt sowieso geen 24 uur nacht, verder staat er nog niets vast.
http://mikeburnfire.sitesled.com/mscumB.swf
Met het aanpassen van verhoudingen hebben de maffia ook meer "kracht" tijdens het stemmenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:38 schreef Faceoff het volgende:
lijkt me dat de verhouding aanpassen t makkelijkst is?
Nee dan leid ik het spel niet meer hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, haal heel ONZ er even bij zodat we een dorp van 50 man krijgen
Maakt niet uit, het is TAL SC tegenwoordig natuurlijk, niet ONZquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee dan leid ik het spel niet meer hoor.
Agh, er zitten al 3 ONZ users bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat voor topic zouden we dan krijgenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
ik ben breder dan ONZquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, er zitten al 3 ONZ users bij
We hadden wel eens een dorpsgek, maar dat ging niet zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef Rave_NL het volgende:
De dorpsgek:
Deze kluizenaar staat erom bekend dat hij paranoïde en extreem waakzaam is. Mocht er iemand zonder toestemming zijn huis betreden is hij gek genoeg om het hele huis op te blazen, inclusief indringers en hemzelf. Hij kan alleen door een massale lynch verrast worden.
Heb ook over zoiets nagedacht, maar dan is het te makkelijk om een maffia op te blazen, of zelfs 2.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef Rave_NL het volgende:
De dorpsgek:
Deze kluizenaar staat erom bekend dat hij paranoïde en extreem waakzaam is. Mocht er iemand zonder toestemming zijn huis betreden is hij gek genoeg om het hele huis op te blazen, inclusief indringers en hemzelf. Hij kan alleen door een massale lynch verrast worden.
Je wilt ONZers? Dat kan geregeld worden hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is TAL SC tegenwoordig natuurlijk, niet ONZ
Noeeeeessss, naatje is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je wilt ONZers? Dat kan geregeld worden hoor.
Ik wist daar niets van af.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden wel eens een dorpsgek, maar dat ging niet zo
Ja, ik probeer te bedenken wat onze dorpsgek ook alweer deedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wist daar niets van af.
Maar iig een soort van boobytrapkarakter..
Klopt, maar dat gaat dan wel ten koste van hem. En hij kan natuurlijk ook de seriemoordenaar opblazen, of per ongeluk de nachtwachter..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ook over zoiets nagedacht, maar dan is het te makkelijk om een maffia op te blazen, of zelfs 2.
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij probeerde ons dorpsgek zichzelf te lynchen?
Ik vind de kans wat te groot dat we ineens mafialeden kwijt zijn. Dan maakt de mafia geen schijn van kansquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat dan wel ten koste van hem. En hij kan natuurlijk ook de seriemoordenaar opblazen, of per ongeluk de nachtwachter..
Hij zou toch al doodgaan als de mob/nw/sk in zijn huis kwam.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat dan wel ten koste van hem. En hij kan natuurlijk ook de seriemoordenaar opblazen, of per ongeluk de nachtwachter..
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het even in [HOMO] gepromoot... die zijn altijd goed in het donker
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het even in [HOMO] gepromoot... die zijn altijd goed in het donker
Ja, 300. Dan kan iedereen één post plaatsen per topic.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Hebben we ook een maximaal aantal deelnemers ?
300 TVP'squote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, 300. Dan kan iedereen één post plaatsen per topic.
Huh? I*k had alles gecopypastetquote:
Ja zat ik ook aan te denken, maar dan wil ik eerst weten hoeveel mensen er mee doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Misschien kan je 2 maffia families in één spel stoppen.
Vooral dat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil wel meedoen, maar ik ben bang dat ik het ergens niet meer snap.
Dat is zeker vetquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Misschien kan je 2 maffia families in één spel stoppen.
Niemand snapt het zo. Maar zo gauw je meedoet is het ineens "Oooohh, dat zit zo"quote:
Je overlegt via PM, en het aantal mobs / 2 naar boven afgerond, zoveel kills kunnen er gemaakt worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed ik heb een vraag. Want ik kan niet zo goed terugvinden hoe de maffia tot moorden komt. Er staat dat voor 20.30 de stemmen doorgegeven moet worden wie er allemaal dood gaat? Is dat gewoon per maffialid één dode, of moet je met je medemaffia overleggen enzo?
Mafia kent elkaar en die kunnen pmen over wie ze gaan vermoorden. Iemand stuurt dit dan naar mij en SG, en wij maken dan de nachtpost met de doden + hintsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed ik heb een vraag. Want ik kan niet zo goed terugvinden hoe de maffia tot moorden komt. Er staat dat voor 20.30 de stemmen doorgegeven moet worden wie er allemaal dood gaat? Is dat gewoon per maffialid één dode, of moet je met je medemaffia overleggen enzo?
Denk ik wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik gooi wel een linkje neer in het rijbewijstopic.
Komt de spion ook weer terug?
Ik ben heul geen nieuw mensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef CaLeX het volgende:
IEUWL, nieuwe mensen/.....
Doe mij maar die kluizenaars rol.
voor 20:30 stem je voor de lynch (openlijk)) als die geweest is begint de nacht.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan ben ik al doodquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niemand snapt het zo. Maar zo gauw je meedoet is het ineens "Oooohh, dat zit zo"
Weerwolven?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik speelde dit op vakantie met een hele groep ook, maar dan net iets minder uitgebreid (want ook meestal maar een stuk of 8 deelnemers). Hopelijk heb ik op FOK! een betere pokerface
.
Zolang je je niet als beach gaat gedragen is alles bestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik speelde dit op vakantie met een hele groep ook, maar dan net iets minder uitgebreid (want ook meestal maar een stuk of 8 deelnemers). Hopelijk heb ik op FOK! een betere pokerface
.
Waarom zou de mafia een newb willen vermoorden die er niets van snaptquote:
Jullie als spelleiders mogen dus niet meespelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia kent elkaar en die kunnen pmen over wie ze gaan vermoorden. Iemand stuurt dit dan naar mij en SG, en wij maken dan de nachtpost met de doden + hints
Je hebt dag en nacht. Tijdens de dag mag iedereen stemmen op wie ze verdacht vinden en diegene met de meeste stemmen wordt gelyncht. Na de Lynch overleggen de maffia samen wie ze vermoorden en sturen dat door naar de spel leider en die post wie er dood gaan in de Nachpost. Dan begint de volgende dag weer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
We wisselen. Ladidadida deed het de vorige ronde, en die speelt nu mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie als spelleiders mogen dus niet meespelen.
Zijn jullie altijd spelleiders, of wisselt dat? En zo niet, is het niet jammer niet mee te mogen doen?
Nee, het heette ook Maffia. Maar meer rollen dan de maffia (max 2 pers.), hoer (die de functie had van velddoctor hier), rechercheur, cupido en jager (hier zombie) waren er nietquote:
Het is ook niet leuk als iedereen een speciale rol heeft, dan is het zo afgelopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het heette ook Maffia. Maar meer rollen dan de maffia (max 2 pers.), hoer (die de functie had van velddoctor hier), rechercheur, cupido en jager (hier zombie) waren er niet.
Het wisselt! Net wie er aanbied zeg maar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie als spelleiders mogen dus niet meespelen.
Zijn jullie altijd spelleiders, of wisselt dat? En zo niet, is het niet jammer niet mee te mogen doen?
Okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We wisselen. Ladidadida deed het de vorige ronde, en die speelt nu mee.
Ik heb dit ooit met een bedrijfsuitje gedaan een hele avond... elke tafel was een familie... ik was echt gesloopt lichamelijk en geestelijk aan het eind van de avondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Zoals de hoer dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef Rave_NL het volgende:
De Jehova-getuige:
Gaat elke dag rond het avondeten langs de deuren en blijft gerust tot de volgende ochtend staan om naar binnen gelaten te worden. De bewoner zal niet naar buiten durven en iedereen met snode plannen besluit maar even met een grote boog terug met ongedane zaken naar huis te lopen.
De speler neutraliseert dus de nachtrol van de ene speler, terwijl hij mogelijk de moordpoging van een andere speler neutraliseert.
Beetje jammer alleen dat die allemaal actief waren vorige ronde en gelijk dood warenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk als iedereen een speciale rol heeft, dan is het zo afgelopenJe hebt bij ons dus ook genoeg mensen die gewoon dorp zijn zonder iets te kunnen.
nieuwe mol danquote:
Ja, op vakantie werd ik ook altijd superfanatiekquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dit ooit met een bedrijfsuitje gedaan een hele avond... elke tafel was een familie... ik was echt gesloopt lichamelijk en geestelijk aan het eind van de avond
Ja, ik neem het echt op als regel dat PS de eerste nacht niet vermoord mag worden trouwensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat die allemaal actief waren vorige ronde en gelijk dood waren
En ik las ergens iets met Actieve rol toch wel wat activiteit tonen..?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik neem het echt op als regel dat PS de eerste nacht niet vermoord mag worden trouwens
Ja. Als ik in het profiel zie dat dat een belangrijke rol x aantal dagen niet online is geweest doe ik een modkill.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef lynda het volgende:
[..]
En ik las ergens iets met Actieve rol toch wel wat activiteit tonen..?
Ja maar waar de hoer gebruikt wordt door de maffia voor hun eigen profijt, is de Jehova-getuige een onafhankelijke dorps die op eigen inzicht handelt. En mogelijk 2 nachtrollen blokkeert ipv de ene van de hoer..quote:
Of z'n voet wordt er langzaam kapotgedrukt door de deur.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Eigenlijk is dat met die jehova's nog best grappig2 onafhankelijke die het niet van elkaar weten, als er 1 bij iemand aan de deur komt wordt hij beschemd, als ze allebei komen wordt hij doodgepraat
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Als ik in het profiel zie dat dat een belangrijke rol x aantal dagen niet online is geweest doe ik een modkill.
Ik denk morgen misschien rollen verdelen en beginnen met het stemmen voor een burgemeester.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef D. het volgende:
Maar, beginnen we vandaag?
En hoelang duurt zo'n spel?
Ik ben al druk bezig met linkjes bij wat luie lamballen te plaatsen, zie de constant ge-editte post van mij met het lijstjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk morgen misschien rollen verdelen en beginnen met het stemmen voor een burgemeester.
Hoe lang het duurt kan ik niet zeggen, dat hangt van allerlei factoren af.
Nee, we beginnen in alle waarschijnlijkheid morgen met de rollen verdelen. En het spel duurt meestal anderhalve week/2 weken. Ligt eraan hoeveel spelers er zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef D. het volgende:
Begint wanneer de SL vind dat er genoeg mensen zijn.. Word wel op tijd aangegeven wanneer de inschrijfronde gesloten..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef 08gnoT. het volgende:
als ze allebei komen wordt hij doodgepraat
Liefde.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig met linkjes bij wat luie lamballen te plaatsen, zie de constant ge-editte post van mij met het lijstje
Haha leuk bedachtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
Jezus Christus
Jij denkt de kracht te hebben om na 3 dagen weer op te staan. Als iemand jou van het leven beroofd, dan kom je na 3 dagen weer tot leven. Als dan het spel nog niet afgelopen is en je weer wordt vermoord, blijf je jezelf in het dodenrijk wanen.
Mogelijk voor maffia en burger
Jullie kunnen hier ook even kijken naar rollenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Slaat nergens op natuurlijk, maar het idee is wel aardig. Misschien dat we iets anders kunnen verzinnen met zo'n combinatie, niet 2 jehova getuigen
Misschien is dit iets voor PSquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
Jezus Christus
Jij denkt de kracht te hebben om na 3 dagen weer op te staan. Als iemand jou van het leven beroofd, dan kom je na 3 dagen weer tot leven. Als dan het spel nog niet afgelopen is en je weer wordt vermoord, blijf je jezelf in het dodenrijk wanen.
Held.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig met linkjes bij wat luie lamballen te plaatsen, zie de constant ge-editte post van mij met het lijstje
Ja, eigenlijk een velddokter die meteen de nachtactie voor die persoon blokkeert. Misschien kun je het beter zo stellen ja..quote:
Ik heb geen linkjes gepost omdat ik niet kon bedenken wat dat voor een toegevoegde waarde had aan het spel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
De dorpelingen moeten hints vergaren via het fobo, je profiel en je postgeschquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen linkjes gepost omdat ik niet kon bedenken wat dat voor een toegevoegde waarde had aan het spel.
Heeft het dat wel dan
De hints worden uit profiel/fobo/sig/ondertitel/history gehaaldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen linkjes gepost omdat ik niet kon bedenken wat dat voor een toegevoegde waarde had aan het spel.
Heeft het dat wel dan
De hints komen uit de PH, Fobo etc van de users..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft het dat wel dan
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De dorpelingen moeten hints vergaren via het fobo, je profiel en je postgesch
En UI wordt soms ook meegenomen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De hints worden uit profiel/fobo/sig/ondertitel/history gehaald
Maareh, history. Er zijn van die malloten die honderden posts per dag posten. Moet je die allemaal gaan scannen op hints?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja, je moet ze gewoon helemaal nakijken ja.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, history. Er zijn van die malloten die honderden posts per dag posten. Moet je die allemaal gaan scannen op hints?
En mijn fobo is niet actief
Alleen de eerste pagina.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Etcetera het volgende:
En slechts de 1e pagina van de posthistory is van belang. En ja dat veranderd tijdens het spel. En nee dat boeit niet.
Het gaat niet om losse posts heb ik gehoord, maar om wat te zien in op de eerste pagina van de pohi.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, history. Er zijn van die malloten die honderden posts per dag posten. Moet je die allemaal gaan scannen op hints?
Meestal komen de hints uit de eerste 5 pagina's van de history. Meer echt niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
en de tweede het bovenste deel, want de mensen blijven uiteraard wel doorposten in de verschillende foraquote:
Ja, topictitels enzo. En als het in de hints steeds om een zanger gaat oid kan het zijn dat iemand met een history vol TAL-topics de dader is. Als er steeds dieren in voorkomen kan het zijn dat iemand met veel F&F-topics de dader is etcetcquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat niet om losse posts heb ik gehoord, maar om wat te zien in op de eerste pagina van de pohi.
Dat ruimt lekker opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg nu al een stresszenuwinzinking.
Ik begrijp dat jullie de hints maken op basis van bestaand materiaal en dat wij dus niet per PM de opdracht krijgen om bijvoorbeeld een woord in onze ondertitel te zetten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Het is uit den boze om je profiel/fobo/sig/ondertitel/ava te veranderen gedurende het spel. Als je dit wel doet -> modkill.
Dus iedereen die nog wat wil veranderen, nu doen
Vorige ronde is naatje_1 geeliminieerd wegens zo'n vergrijpquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg nu al een stresszenuwinzinking.
Ja maar dat kun je zelf ook even bekijken met de tijden enzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en de tweede het bovenste deel, want de mensen blijven uiteraard wel doorposten in de verschillende fora
Klopt. Daarom mag er ook niets veranderd worden gedurende het spel want dan kloppen de hints ineens niet meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie de hints maken op basis van bestaand materiaal en dat wij dus niet per PM de opdracht krijgen om bijvoorbeeld een woord in onze ondertitel te zetten?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie de hints maken op basis van bestaand materiaal en dat wij dus niet per PM de opdracht krijgen om bijvoorbeeld een woord in onze ondertitel te zetten?
Is hetzelfde als de hoer....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:32 schreef Rave_NL het volgende:
Hara en SG,
Willen jullie de jehovagetuige een kans geven?
Ik denk dat het wel leuk kan uitpakken!
Ja, topictitels enzo. En als het in de hints steeds om een zanger gaat oid kan het zijn dat iemand met een history vol TAL-topics de dader is. Als er steeds dieren in voorkomen kan het zijn dat iemand met veel F&F-topics de dader is etcetcquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit de op, ik wist dat ik het ergens gelezen had:
Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.
Hey trol, hou je mondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en de tweede het bovenste deel, want de mensen blijven uiteraard wel doorposten in de verschillende fora
CaLeX, wtf is die laatste foto in je FoBoquote:
Werkt praktisch hetzelfde, als je SLs een pm stuurt doe je het naar beiden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ehm, er zijn nu dus 2 spelleiders, en dat is nieuw voor mij, hoe werkt dat dan met hints maken, nacht/dagpost posten, rollen uitdelen? Krijgen we gewoon sowieso van hara een PM met onze rol, of stuurt SG er ook nog een?
Held.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:37 schreef Pheno het volgende:
bijgewerkt:
1. Susi Profiel | History | Fotoboek
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
11. Stali Profiel | History | Fotoboek
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | Fotoboek
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | Fotoboek
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Werkt praktisch hetzelfde, als je SLs een pm stuurt doe je het naar beiden.
Held.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef Pheno het volgende:
Ik moet me straks even gaan inlezen, geen idee waar ik aan mee doe. Als het leuk is maak ik er wel reclame voor op de games-pagina voor ronde 3
Ik hoef alleen de regels in de OP te lezen? Want ik lees van alles tussen de posts doorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
Inschrijven tot 21.00 vanavond? DAn rollen verdelen en met BM beginnen tot morgen 19.00 en daarna de nacht in laten gaan?
Ik denk wel okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
Inschrijven tot 21.00 vanavond? DAn rollen verdelen en met BM beginnen tot morgen 19.00 en daarna de nacht in laten gaan?
Dat is een uitleg van de OPquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef alleen de regels in de OP te lezen? Want ik lees van alles tussen de posts door
Mijn ervaring is, dat je dit pas snapt als je eenmaal mee hebt gedaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef Pheno het volgende:
Ik moet me straks even gaan inlezen, geen idee waar ik aan mee doe. Als het leuk is maak ik er wel reclame voor op de games-pagina voor ronde 3
Alleen de tijden uit de OP kloppen niet, en er gaan misschien wat rollen weg en er komen wat nieuwe.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef alleen de regels in de OP te lezen? Want ik lees van alles tussen de posts door
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn ervaring is, dat je dit pas snapt als je eenmaal mee hebt gedaan
Dit dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn ervaring is, dat je dit pas snapt als je eenmaal mee hebt gedaan
Een pijnlijk moment in mijn sportieve carrierequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
CaLeX, wtf is die laatste foto in je FoBo
Notedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
In ieder geval deze rollen
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Spion
Mafia x6
Busdriver
Rechercheur
quote:
Ik denk dat er eerder iets los bij moet of iets in voordeel van de mafiaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef StijnDa het volgende:
De Vluchteling
Deze dorpsbewoner vertrouwt niemand, als hij zich ook maar een beetje bedreigd voelt zal hij vluchten. Hij kan dan niet 's nachts vermoord worden, hij kan echter niet meerdere dagen achter elkaar wegblijven, dus de dag na zijn ontsnapping zal hij weer thuis zijn.
Zie maffia schoonmaker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat er eerder iets los bij moet of iets in voordeel van de mafia
Dat was dat de rol niet bekend gemaakt wordt? t Nut ontgaat me daar een beetje van, leg even uit svpquote:
Niemand van de dorpelingen zal dan nog weten welke rollen nog in het spel zijn en hoeveel, behalve de maffia. Hij kan zelfs een maffia opruimen waardoor het zelfs onzeker wordt hoeveel maffia er nog in het spel zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was dat de rol niet bekend gemaakt wordt? t Nut ontgaat me daar een beetje van, leg even uit svp
Hoe kan hij dat doen? Hij weet het toch niet als de NW bv een mafia omlegt totdat dat gebeurd is?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niemand van de dorpelingen zal dan nog weten welke rollen nog in het spel zijn en hoeveel, behalve de maffia. Hij kan zelfs een maffia opruimen waardoor het zelfs onzeker wordt hoeveel maffia er nog in het spel zijn.
Dat is meer voor spellen waar ze geen hints gebruiken in de nachtpostquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was dat de rol niet bekend gemaakt wordt? t Nut ontgaat me daar een beetje van, leg even uit svp
Gokkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat doen? Hij weet het toch niet als de NW bv een mafia omlegt?
Denk t ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is meer voor spellen waar ze geen hints gebruiken in de nachtpost
De recruiting mason zou dan elke nacht mij een PM met een naam moeten sturen. Als dat een dorper is krijgt diegene bericht dat ie nu een mason is met wie nog meer, en dan willen zij iedereen dood behalve de masons. Als de recruiting mason een mafia uitkiest gaat ie dood en worden de masons weer gewoon dorp.quote:
Bij deze heeft Rave mij aangemeldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef Rave_NL het volgende:
1. Susi Profiel | History | Fotoboek
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
11. Stali Profiel | History | Fotoboek
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | Fotoboek
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | Fotoboek
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
Ik zie hem op de site, maar daar staat dat ze bij de groep blijven, ook al gaat de leider dood, er komen dan geen nieuwe leden meer bij. Ze blijven tot het einde Mason.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De recruiting mason zou dan elke nacht mij een PM met een naam moeten sturen. Als dat een dorper is krijgt diegene bericht dat ie nu een mason is met wie nog meer, en dan willen zij iedereen dood behalve de masons. Als de recruiting mason een mafia uitkiest gaat ie dood en worden de masons weer gewoon dorp.
Maar dan weten die masons allemaal zeker dat ze dorp zijn enzo, dus dat wordt een beetje too much denk ik op dit aantal.
Komt die erbij dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef StijnDa het volgende:
Maar dit is wel te veel als er ook nog een 2e maffia familie bij komt.
Ja meer dan 3 groepen lijkt me te veel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef StijnDa het volgende:
Maar dit is wel te veel als er ook nog een 2e maffia familie bij komt.
@Hara
En de godfather is ook pro-maffia, staat een paar pagina's terug.
ALS.quote:
quote:De Godfather is de baas van zijn maffia familie, hij wordt beschermd en kan daardoor niet 's nachts worden vermoord. Hij is een rijk man en kan zo de spelleider omkopen, dit soort ervoor dat ook hij een extra (anonieme) stem heeft bij de burgemeester verkiezing en de dagelijkse lynch.
t Was ook niet mijn intentie om masons en nog een familie te introduceren. Ik zit sowieso nog te bedenken of er wel nog eens 6 mafia bij kan. Nou ja, dat lijkt me sowieso niet kunnen, dan moeten t groepen van 4 worden of zo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja meer dan 3 groepen lijtk me te veel.
Ja kleinere families dan...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
t Was ook niet mijn intentie om masons en nog een familie te introduceren. Ik zit sowieso nog te bedenken of er wel nog eens 6 mafia bij kan. Nou ja, dat lijkt me sowieso niet kunnen, dan moeten t groepen van 4 worden of zo.
Dit is de derde 18 of zo, we zijn er al drie jaar en stoppen soms en beginnen dan weer opnieuw.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:15 schreef D. het volgende:
Waarom is dit #18, en staat in de OP een linkje naar #42?
Ah, logischquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is de derde 18 of zo, we zijn er al drie jaar en stoppen soms en beginnen dan weer opnieuw.
2 maal 4 leden lijkt me primaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hoe groot moeten de groepen dan.
Dat lijkt me verstandig ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:20 schreef CaLeX het volgende:
godfather lijkt me wel leuk (mits hij geen BM kan worden)
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe zat het met the godfather, die kan s nachts niet vermoord worden?
Misschien leuker als je maffia Corleone en maffia Palermo pakt?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Busdriver
Rechercheur
Gekke dokter
Mafia x4 incl 1 hoer
Wolf x4 incl 1 hoer
Spion 1x mafia 1x wolf
k Heb nu dus dit.
Dat boeit me verder niet echt, wilde nu alleen even duidelijk onderscheidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien leuker als je maffia Corleone en maffia Palermo pakt?
Oh oké primaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat boeit me verder niet echt, wilde nu alleen even duidelijk onderscheid
Mwa, vrij irritant denk ik, want je krijgt dan aanwijzingen die je niet kan vertrouwen, heb je er dan nog wel iets aan? Dat geldt dus ook voor de 1e rechercheur, want die weet niet of de aanwijzingen wel kloppen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Of een tweede rechercheur die willekeurige uitkomsten (schuldig/onschuldig ) krijgt.
Die hadden we niet vorige ronde toch? Dus een extra dorpsrol.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat we het zo moeten laten. Wanneer de dokter erachter is of ie gek is of niet kun je die gebruiken als tweede nachtwaker.
Ja, maar je hebt 50% kans als gekke dokter dat je beschermt of doodt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die hadden we niet vorige ronde toch? Dus een extra dorpsrol.
Klopt, maar dit is uiteindelijk toch een voordeel voor het dorp lijkt me. Dus Godfather of een andere maffiarol erbij lijkt me wel aardig, ter compensatie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt 50% kans als gekke dokter dat je beschermt of doodt.
Godnondeju, dan mag men wel echt actief meespelen willen ze het snappen en normaal stemmenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Oh kak, vergeten in dat lijstje. Ja, die hoort er sowieso bij natuurlijk. Standaardrol.
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Busdriver
Rechercheur
Gekke dokter
Velddokter
Mafia x4 incl 1 hoer
Wolf x4 incl 1 hoer
Spion 1x mafia 1x wolf
Alle nieuwelingen zijn toch enthousiast en hyper enzo. Maar ik vind één slechte groep ook meer dan prima.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Godnondeju, dan mag men wel echt actief meespelen willen ze het snappen
Laten we het hopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alle nieuwelingen zijn toch enthousiast en hyper enzo. Maar ik vind één slechte groep ook meer dan prima.
Geen jezus christus?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Oh kak, vergeten in dat lijstje. Ja, die hoort er sowieso bij natuurlijk. Standaardrol.
Nachtwaker
Bodyguard x2
Zombie
Dorpoudste
Busdriver
Rechercheur
Gekke dokter
Velddokter
Mafia x4 incl 1 hoer
Wolf x4 incl 1 hoer
Spion 1x mafia 1x wolf
Dit is al ingewikkeld genoeg voor mij. Nog meer nieuwe rollen en ik weet ook niet meer wat er nu allemaal aan de hand isquote:
De Jezus Christus is wel erg leuk bedacht hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is al ingewikkeld genoeg voor mij. Nog meer nieuwe rollen en ik weet ook niet meer wat er nu allemaal aan de hand is
SG is trouwens weg, dus ik sta gelijk alleen aan het roer
Wat heb je met SG gedaan, en ik dacht nog wel dat jij geen maffia wilde zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is al ingewikkeld genoeg voor mij. Nog meer nieuwe rollen en ik weet ook niet meer wat er nu allemaal aan de hand is
SG is trouwens weg, dus ik sta gelijk alleen aan het roer
Oh, vind ik niet. Dood is dood.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De Jezus Christus is wel erg leuk bedacht hoorOnthouden voor een volgende keer.
De zombie mag toch ook nog een kill doen? Het was meer een variant op de zombie, alleen dan zonder de mogelijkheid om iemand via een kill te doden, maar gewoon via de lynch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, vind ik niet. Dood is dood.
Ik herinner me alleen 'na drie dagen opstaan uit de dood'quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De zombie mag toch ook nog een kill doen? Het was meer een variant op de zombie, alleen dan zonder de mogelijkheid om iemand via een kill te doden, maar gewoon via de lynch.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
Jezus Christus
Makkelijk, de inschrijving is nog niet geslotenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:12 schreef JJH het volgende:
Kan ik dan ook nog meedoen?
Moest van Hara! *wijst*
Dan wil ik meedoen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Makkelijk, de inschrijving is nog niet gesloten
Dat is ongeveer gelijk aan een andere rol op die site van Hara.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Misschien kan je de spion in één speler stoppen? Dan weet hij niet wie de maffia zijn maar als ze hem proberen te vermoorden gaat hij niet dood maar komt ie bij die groep Maffia.
OP lezen, startdatum nog niet bekend geloof ik, en ergens op 1 vd laatste pagina's staat de lijst met deelnemers, kopieren en jezelf erop zetten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan wil ik meedoen.
Wanneer begint het, of staat dat in de OP?
Zet jezelf even in het lijstje, met profiel, fobo en posthistory Het lijstje: (wacht u voor de edit)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan wil ik meedoen.
Vanavond rollen verdelen, en dan hebben we tot morgen om een BM te kiezen, daarna gaat de eerste nacht inquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan wil ik meedoen.
Die spionen kunnen nu wel dood door de maffia maar die versie van mij niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is ongeveer gelijk aan een andere rol op die site van Hara.
Dan wordt de maffia weer zwakker tov nu.
Ja, maar op 40 spelers is die kans niet zo grootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die spionen kunnen nu wel dood door de maffia maar die versie van mij niet.
Da's dan lekker. Maandagavond is weer de eerste avond dat ik thuis ben.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vanavond rollen verdelen, en dan hebben we tot morgen om een BM te kiezen, daarna gaat de eerste nacht in
Je moet wel een beetje actief kunnen zijn...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's dan lekker. Maandagavond is weer de eerste avond dat ik thuis ben.
Dat schiet niet echt op.
Staat niet in de OP wanneer 't begint, dat is misschien wel handig. Ik zat ff t gokken of het voor de 21e afgelopen zou zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vanavond rollen verdelen, en dan hebben we tot morgen om een BM te kiezen, daarna gaat de eerste nacht in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |