Ik ben al druk bezig met linkjes bij wat luie lamballen te plaatsen, zie de constant ge-editte post van mij met het lijstjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk morgen misschien rollen verdelen en beginnen met het stemmen voor een burgemeester.
Hoe lang het duurt kan ik niet zeggen, dat hangt van allerlei factoren af.
Nee, we beginnen in alle waarschijnlijkheid morgen met de rollen verdelen. En het spel duurt meestal anderhalve week/2 weken. Ligt eraan hoeveel spelers er zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef D. het volgende:
Maar, beginnen we vandaag?
En hoelang duurt zo'n spel?
Begint wanneer de SL vind dat er genoeg mensen zijn.. Word wel op tijd aangegeven wanneer de inschrijfronde gesloten..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef D. het volgende:
Maar, beginnen we vandaag?
En hoelang duurt zo'n spel?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef 08gnoT. het volgende:
als ze allebei komen wordt hij doodgepraat
Liefde.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig met linkjes bij wat luie lamballen te plaatsen, zie de constant ge-editte post van mij met het lijstje
Haha leuk bedachtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
Jezus Christus
Jij denkt de kracht te hebben om na 3 dagen weer op te staan. Als iemand jou van het leven beroofd, dan kom je na 3 dagen weer tot leven. Als dan het spel nog niet afgelopen is en je weer wordt vermoord, blijf je jezelf in het dodenrijk wanen.
Mogelijk voor maffia en burger
Jullie kunnen hier ook even kijken naar rollenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Slaat nergens op natuurlijk, maar het idee is wel aardig. Misschien dat we iets anders kunnen verzinnen met zo'n combinatie, niet 2 jehova getuigen
Misschien is dit iets voor PSquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
Jezus Christus
Jij denkt de kracht te hebben om na 3 dagen weer op te staan. Als iemand jou van het leven beroofd, dan kom je na 3 dagen weer tot leven. Als dan het spel nog niet afgelopen is en je weer wordt vermoord, blijf je jezelf in het dodenrijk wanen.
Mogelijk voor maffia en burger
Held.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig met linkjes bij wat luie lamballen te plaatsen, zie de constant ge-editte post van mij met het lijstje
Ja, eigenlijk een velddokter die meteen de nachtactie voor die persoon blokkeert. Misschien kun je het beter zo stellen ja..quote:
Ik heb geen linkjes gepost omdat ik niet kon bedenken wat dat voor een toegevoegde waarde had aan het spel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
De dorpelingen moeten hints vergaren via het fobo, je profiel en je postgeschquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen linkjes gepost omdat ik niet kon bedenken wat dat voor een toegevoegde waarde had aan het spel.
Heeft het dat wel dan
De hints worden uit profiel/fobo/sig/ondertitel/history gehaaldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen linkjes gepost omdat ik niet kon bedenken wat dat voor een toegevoegde waarde had aan het spel.
Heeft het dat wel dan
De hints komen uit de PH, Fobo etc van de users..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft het dat wel dan
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De dorpelingen moeten hints vergaren via het fobo, je profiel en je postgesch
En UI wordt soms ook meegenomen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De hints worden uit profiel/fobo/sig/ondertitel/history gehaald
Maareh, history. Er zijn van die malloten die honderden posts per dag posten. Moet je die allemaal gaan scannen op hints?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja, je moet ze gewoon helemaal nakijken ja.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, history. Er zijn van die malloten die honderden posts per dag posten. Moet je die allemaal gaan scannen op hints?
En mijn fobo is niet actief
Alleen de eerste pagina.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Etcetera het volgende:
En slechts de 1e pagina van de posthistory is van belang. En ja dat veranderd tijdens het spel. En nee dat boeit niet.
Het gaat niet om losse posts heb ik gehoord, maar om wat te zien in op de eerste pagina van de pohi.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, history. Er zijn van die malloten die honderden posts per dag posten. Moet je die allemaal gaan scannen op hints?
Meestal komen de hints uit de eerste 5 pagina's van de history. Meer echt niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
en de tweede het bovenste deel, want de mensen blijven uiteraard wel doorposten in de verschillende foraquote:
Ja, topictitels enzo. En als het in de hints steeds om een zanger gaat oid kan het zijn dat iemand met een history vol TAL-topics de dader is. Als er steeds dieren in voorkomen kan het zijn dat iemand met veel F&F-topics de dader is etcetcquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat niet om losse posts heb ik gehoord, maar om wat te zien in op de eerste pagina van de pohi.
Dat ruimt lekker opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg nu al een stresszenuwinzinking.
Ik begrijp dat jullie de hints maken op basis van bestaand materiaal en dat wij dus niet per PM de opdracht krijgen om bijvoorbeeld een woord in onze ondertitel te zetten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Het is uit den boze om je profiel/fobo/sig/ondertitel/ava te veranderen gedurende het spel. Als je dit wel doet -> modkill.
Dus iedereen die nog wat wil veranderen, nu doen
Vorige ronde is naatje_1 geeliminieerd wegens zo'n vergrijpquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg nu al een stresszenuwinzinking.
Ja maar dat kun je zelf ook even bekijken met de tijden enzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en de tweede het bovenste deel, want de mensen blijven uiteraard wel doorposten in de verschillende fora
Klopt. Daarom mag er ook niets veranderd worden gedurende het spel want dan kloppen de hints ineens niet meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie de hints maken op basis van bestaand materiaal en dat wij dus niet per PM de opdracht krijgen om bijvoorbeeld een woord in onze ondertitel te zetten?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie de hints maken op basis van bestaand materiaal en dat wij dus niet per PM de opdracht krijgen om bijvoorbeeld een woord in onze ondertitel te zetten?
Is hetzelfde als de hoer....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:32 schreef Rave_NL het volgende:
Hara en SG,
Willen jullie de jehovagetuige een kans geven?
Ik denk dat het wel leuk kan uitpakken!
Ja, topictitels enzo. En als het in de hints steeds om een zanger gaat oid kan het zijn dat iemand met een history vol TAL-topics de dader is. Als er steeds dieren in voorkomen kan het zijn dat iemand met veel F&F-topics de dader is etcetcquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit de op, ik wist dat ik het ergens gelezen had:
Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.
Hey trol, hou je mondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en de tweede het bovenste deel, want de mensen blijven uiteraard wel doorposten in de verschillende fora
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |