quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, history. Er zijn van die malloten die honderden posts per dag posten. Moet je die allemaal gaan scannen op hints?
En mijn fobo is niet actief
Alleen de eerste pagina.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Etcetera het volgende:
En slechts de 1e pagina van de posthistory is van belang. En ja dat veranderd tijdens het spel. En nee dat boeit niet.
Het gaat niet om losse posts heb ik gehoord, maar om wat te zien in op de eerste pagina van de pohi.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, history. Er zijn van die malloten die honderden posts per dag posten. Moet je die allemaal gaan scannen op hints?
Meestal komen de hints uit de eerste 5 pagina's van de history. Meer echt niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
en de tweede het bovenste deel, want de mensen blijven uiteraard wel doorposten in de verschillende foraquote:
Ja, topictitels enzo. En als het in de hints steeds om een zanger gaat oid kan het zijn dat iemand met een history vol TAL-topics de dader is. Als er steeds dieren in voorkomen kan het zijn dat iemand met veel F&F-topics de dader is etcetcquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat niet om losse posts heb ik gehoord, maar om wat te zien in op de eerste pagina van de pohi.
Dat ruimt lekker opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg nu al een stresszenuwinzinking.
Ik begrijp dat jullie de hints maken op basis van bestaand materiaal en dat wij dus niet per PM de opdracht krijgen om bijvoorbeeld een woord in onze ondertitel te zetten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Het is uit den boze om je profiel/fobo/sig/ondertitel/ava te veranderen gedurende het spel. Als je dit wel doet -> modkill.
Dus iedereen die nog wat wil veranderen, nu doen
Vorige ronde is naatje_1 geeliminieerd wegens zo'n vergrijpquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg nu al een stresszenuwinzinking.
Ja maar dat kun je zelf ook even bekijken met de tijden enzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en de tweede het bovenste deel, want de mensen blijven uiteraard wel doorposten in de verschillende fora
Klopt. Daarom mag er ook niets veranderd worden gedurende het spel want dan kloppen de hints ineens niet meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie de hints maken op basis van bestaand materiaal en dat wij dus niet per PM de opdracht krijgen om bijvoorbeeld een woord in onze ondertitel te zetten?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie de hints maken op basis van bestaand materiaal en dat wij dus niet per PM de opdracht krijgen om bijvoorbeeld een woord in onze ondertitel te zetten?
Is hetzelfde als de hoer....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:32 schreef Rave_NL het volgende:
Hara en SG,
Willen jullie de jehovagetuige een kans geven?
Ik denk dat het wel leuk kan uitpakken!
Ja, topictitels enzo. En als het in de hints steeds om een zanger gaat oid kan het zijn dat iemand met een history vol TAL-topics de dader is. Als er steeds dieren in voorkomen kan het zijn dat iemand met veel F&F-topics de dader is etcetcquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit de op, ik wist dat ik het ergens gelezen had:
Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.
Hey trol, hou je mondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en de tweede het bovenste deel, want de mensen blijven uiteraard wel doorposten in de verschillende fora
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |