De busdriver kan elke nacht twee mensen switchen. Dus als mafia A wil afmaken bijvoorbeeld, wordt B afgemaakt ipv A.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom serial killer weg, dat vind ik altijd wel grappig. Cops weg snap ik wel, die zijn beetje nutteloos. En wat is de busdriver precies?
Dat is wel grappig jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
Met de serial killer eruit misschien wel de spy er weer in.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga mooi Oh oh Cherso en Postagold in de hints noemen zodat het halve dorp verdacht wordt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga mooi Oh oh Cherso en Postagold in de hints noemen zodat het halve dorp verdacht wordt.
't Wordt sowieso geen 24 uur nacht, verder staat er nog niets vast.quote:
Okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Wordt sowieso geen 24 uur nacht, verder staat er nog niets vast.
http://mikeburnfire.sitesled.com/mscumB.swf
Met het aanpassen van verhoudingen hebben de maffia ook meer "kracht" tijdens het stemmenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:38 schreef Faceoff het volgende:
lijkt me dat de verhouding aanpassen t makkelijkst is?
Nee dan leid ik het spel niet meer hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, haal heel ONZ er even bij zodat we een dorp van 50 man krijgen
Maakt niet uit, het is TAL SC tegenwoordig natuurlijk, niet ONZquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee dan leid ik het spel niet meer hoor.
Agh, er zitten al 3 ONZ users bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat voor topic zouden we dan krijgenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |