De busdriver kan elke nacht twee mensen switchen. Dus als mafia A wil afmaken bijvoorbeeld, wordt B afgemaakt ipv A.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom serial killer weg, dat vind ik altijd wel grappig. Cops weg snap ik wel, die zijn beetje nutteloos. En wat is de busdriver precies?
Dat is wel grappig jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
Met de serial killer eruit misschien wel de spy er weer in.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga mooi Oh oh Cherso en Postagold in de hints noemen zodat het halve dorp verdacht wordt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga mooi Oh oh Cherso en Postagold in de hints noemen zodat het halve dorp verdacht wordt.
't Wordt sowieso geen 24 uur nacht, verder staat er nog niets vast.quote:
Okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Wordt sowieso geen 24 uur nacht, verder staat er nog niets vast.
http://mikeburnfire.sitesled.com/mscumB.swf
Met het aanpassen van verhoudingen hebben de maffia ook meer "kracht" tijdens het stemmenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:38 schreef Faceoff het volgende:
lijkt me dat de verhouding aanpassen t makkelijkst is?
Nee dan leid ik het spel niet meer hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, haal heel ONZ er even bij zodat we een dorp van 50 man krijgen
Maakt niet uit, het is TAL SC tegenwoordig natuurlijk, niet ONZquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee dan leid ik het spel niet meer hoor.
Agh, er zitten al 3 ONZ users bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat voor topic zouden we dan krijgenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
ik ben breder dan ONZquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, er zitten al 3 ONZ users bij
We hadden wel eens een dorpsgek, maar dat ging niet zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef Rave_NL het volgende:
De dorpsgek:
Deze kluizenaar staat erom bekend dat hij paranoïde en extreem waakzaam is. Mocht er iemand zonder toestemming zijn huis betreden is hij gek genoeg om het hele huis op te blazen, inclusief indringers en hemzelf. Hij kan alleen door een massale lynch verrast worden.
Heb ook over zoiets nagedacht, maar dan is het te makkelijk om een maffia op te blazen, of zelfs 2.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef Rave_NL het volgende:
De dorpsgek:
Deze kluizenaar staat erom bekend dat hij paranoïde en extreem waakzaam is. Mocht er iemand zonder toestemming zijn huis betreden is hij gek genoeg om het hele huis op te blazen, inclusief indringers en hemzelf. Hij kan alleen door een massale lynch verrast worden.
Je wilt ONZers? Dat kan geregeld worden hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is TAL SC tegenwoordig natuurlijk, niet ONZ
Noeeeeessss, naatje is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je wilt ONZers? Dat kan geregeld worden hoor.
Ik wist daar niets van af.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden wel eens een dorpsgek, maar dat ging niet zo
Ja, ik probeer te bedenken wat onze dorpsgek ook alweer deedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wist daar niets van af.
Maar iig een soort van boobytrapkarakter..
Klopt, maar dat gaat dan wel ten koste van hem. En hij kan natuurlijk ook de seriemoordenaar opblazen, of per ongeluk de nachtwachter..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ook over zoiets nagedacht, maar dan is het te makkelijk om een maffia op te blazen, of zelfs 2.
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij probeerde ons dorpsgek zichzelf te lynchen?
Ik vind de kans wat te groot dat we ineens mafialeden kwijt zijn. Dan maakt de mafia geen schijn van kansquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat dan wel ten koste van hem. En hij kan natuurlijk ook de seriemoordenaar opblazen, of per ongeluk de nachtwachter..
Hij zou toch al doodgaan als de mob/nw/sk in zijn huis kwam.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat dan wel ten koste van hem. En hij kan natuurlijk ook de seriemoordenaar opblazen, of per ongeluk de nachtwachter..
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het even in [HOMO] gepromoot... die zijn altijd goed in het donker
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het even in [HOMO] gepromoot... die zijn altijd goed in het donker
Ja, 300. Dan kan iedereen één post plaatsen per topic.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Hebben we ook een maximaal aantal deelnemers ?
300 TVP'squote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, 300. Dan kan iedereen één post plaatsen per topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |