eentje voor dag, nacht en de andere voor hints/slowchat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Eentje waarin het dorp kan overleggen en eentje voor de maffia, zou wel handig zijn ja
Haiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Vorige spel zitten lurken en het lijkt me geinig.
Snap ik, ben ik het mee eens ook, dan blijft het wat overzichtelijker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
eentje voor dag, nacht en de andere voor hints/slowchat.
Als ik al een SC zou openen zou dat een algemene SC zijn. Maar die SC zou er dan op neer komen dat het alleen mafia wordt, en dan wordt het spel in twee topics gespeeld. Dat laatste wil ik dus niet. Dat is niet nodig en onhandig. "waar is die hint voor Pietje ook alweer? Oh even zoeken in het andere topicquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
eentje voor dag, nacht en de andere voor hints/slowchat.
Als ik dat kan, kan jij dat ookquote:
Heb ik toch ook gedaan. Ik wil alleen niet.quote:
Zeikerd kun je zijn hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik toch ook gedaan. Ik wil alleen niet.
Ik sta er nog niet bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik toch ook gedaan. Ik wil alleen niet.
Waarom serial killer weg, dat vind ik altijd wel grappig. Cops weg snap ik wel, die zijn beetje nutteloos. En wat is de busdriver precies?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik haal serial killer en cops eruit denk ik. Busdriver is hilarisch dus die wil ik erin ook al is dat meer werk. Hoezee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |