Huh? I*k had alles gecopypastetquote:
Ja zat ik ook aan te denken, maar dan wil ik eerst weten hoeveel mensen er mee doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Misschien kan je 2 maffia families in één spel stoppen.
Vooral dat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil wel meedoen, maar ik ben bang dat ik het ergens niet meer snap.
Dat is zeker vetquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Misschien kan je 2 maffia families in één spel stoppen.
Niemand snapt het zo. Maar zo gauw je meedoet is het ineens "Oooohh, dat zit zo"quote:
Je overlegt via PM, en het aantal mobs / 2 naar boven afgerond, zoveel kills kunnen er gemaakt worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed ik heb een vraag. Want ik kan niet zo goed terugvinden hoe de maffia tot moorden komt. Er staat dat voor 20.30 de stemmen doorgegeven moet worden wie er allemaal dood gaat? Is dat gewoon per maffialid één dode, of moet je met je medemaffia overleggen enzo?
Mafia kent elkaar en die kunnen pmen over wie ze gaan vermoorden. Iemand stuurt dit dan naar mij en SG, en wij maken dan de nachtpost met de doden + hintsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed ik heb een vraag. Want ik kan niet zo goed terugvinden hoe de maffia tot moorden komt. Er staat dat voor 20.30 de stemmen doorgegeven moet worden wie er allemaal dood gaat? Is dat gewoon per maffialid één dode, of moet je met je medemaffia overleggen enzo?
Denk ik wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik gooi wel een linkje neer in het rijbewijstopic.
Komt de spion ook weer terug?
Ik ben heul geen nieuw mensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef CaLeX het volgende:
IEUWL, nieuwe mensen/.....
Doe mij maar die kluizenaars rol.
voor 20:30 stem je voor de lynch (openlijk)) als die geweest is begint de nacht.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan ben ik al doodquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niemand snapt het zo. Maar zo gauw je meedoet is het ineens "Oooohh, dat zit zo"
Weerwolven?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik speelde dit op vakantie met een hele groep ook, maar dan net iets minder uitgebreid (want ook meestal maar een stuk of 8 deelnemers). Hopelijk heb ik op FOK! een betere pokerface
.
Zolang je je niet als beach gaat gedragen is alles bestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik speelde dit op vakantie met een hele groep ook, maar dan net iets minder uitgebreid (want ook meestal maar een stuk of 8 deelnemers). Hopelijk heb ik op FOK! een betere pokerface
.
Waarom zou de mafia een newb willen vermoorden die er niets van snaptquote:
Jullie als spelleiders mogen dus niet meespelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia kent elkaar en die kunnen pmen over wie ze gaan vermoorden. Iemand stuurt dit dan naar mij en SG, en wij maken dan de nachtpost met de doden + hints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |