quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
't Gaat nog wel even duren hoor, moet alles nog verdelen enzo nu
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
't Gaat nog wel even duren hoor, moet alles nog verdelen enzo nu
Ik stel voor dat we ze Familie Corleone en Familie Palermo noemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef lynda het volgende:
Dus:
Oude tijden..
Dag duurt tot 19.00
Nacht duurt tot 21:00
De Maffia en Wolven beginnen met 2 kills in de nacht zolang ze compleet zijn.
Ow drie keer niet stemmen modkill![]()
Nog meer?![]()
Of was dat wel de samenvatting van 1,5 topic
Wolf en maffia is makkelijkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze Familie Corleone en Familie Palermo noemenVind wolven maar apart.
Wat vind jij?
Jij kan mij toch pm-en als blauwequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
Beamoflight, inbox open alsjeblieft.
Oké.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Wolf en maffia is makkelijker![]()
Het spel is al lastig genoeg zonder rare titels
En dan krijg ik een inbox vol leesbevestigingenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij kan mij toch pm-en als blauwe
Van spel wat hier op lijkt wolven van wakkerdam ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké.
Maar waar komen die wolven vandaan dan?
Hmm.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Van spel wat hier op lijkt wolven van wakkerdam ofzo
Ik welquote:
Of Familie Bolognese en familie Nutellaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze Familie Corleone en Familie Palermo noemenVind wolven maar apart.
Wat vind jij?
Drie dagen afwezig ook modkillquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef lynda het volgende:
Dus:
Oude tijden..
Dag duurt tot 19.00
Nacht duurt tot 21:00
De Maffia en Wolven beginnen met 2 kills in de nacht zolang ze compleet zijn.
5 maffia en 5 wolven dus?
Ow drie keer niet stemmen modkill![]()
Nog meer?![]()
Of was dat wel de samenvatting van 1,5 topic
alle blauwelingen die meedoenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als ik 3 dagen wegblijf gaat Hara eraan?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Of Familie Bolognese en familie Nutella
Dat vind ik wel geinig, en het is sowieso toch wel duidelijk dat zij de mob zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Of Familie Bolognese en familie Nutella
Ja, wie heet er anders zo he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik wel geinig, en het is sowieso toch wel duidelijk dat zij de mob zijn?
Het zijn weerwolven en die zijn bovennatuurlijk, die leven onder de dorpelingen in vermomming. Tot nu toe vielen ze niet op omdat ze te jong waren om te doden, maar nu zijn ze volwassen. Ze komen allemaal uit 1 nest en zijn dus net zo oud. Wat veel mensen niet weten is dat weerwolven als eerste hun ouders opeten om te oefenen, voor hun naasten zijn het zeer onbaatzuchtige wezens, ze offeren hun eigen leven op voor hun kroost. Hierna leven ze tot ze zichzelf gaan voortplanten van mensenvlees. Als je dus nagaat welke mensen in het dorp pas zijn gestorven, weet je iig al wie hun ouders zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké.
Maar waar komen die wolven vandaan dan?
Aha..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zijn weerwolven en die zijn bovennatuurlijk, die leven onder de dorpelingen in vermomming. Tot nu toe vielen ze niet op omdat ze te jong waren om te doden, maar nu zijn ze volwassen. Ze komen allemaal uit 1 nest en zijn dus net zo oud. Wat veel mensen niet weten is dat weerwolven als eerste hun ouders opeten om te oefenen, voor hun naasten zijn het zeer onbaatzuchtige wezens, ze offeren hun eigen leven op voor hun kroost. Hierna leven ze tot ze zichzelf gaan voortplanten van mensenvlees. Als je dus nagaat welke mensen in het dorp pas zijn gestorven, weet je iig al wie hun ouders zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |