Vast wel, maar ik doe niet meequote:
Als het daarom gaat, heb ik nog twee keuzesquote:
Ik zei al ik wil BM zijn voordat het spel uberhaupt was begonnenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik doe niet mee
[..]
Als het daarom gaat, heb ik nog twee keuzes
Ga jij terugzoeken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Wie heeft de meeste rondjes Mafia meegedaan van de BM aanmeldingen? Niet onbelangrijk om te weten bedenk ik me ineens
De beste stuurlui...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik doe niet mee
Ben ijj gekquote:
kak, PS of lynda danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Wie heeft de meeste rondjes Mafia meegedaan van de BM aanmeldingen? Niet onbelangrijk om te weten bedenk ik me ineens
TVquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Ladidadida het volgende:
Hebben we een homoburgemeesterkandidaat? Dat zou wel hip zijn
Veel spelen betekent niet dat je een goede speler bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Kom tot zien, kom tot zien!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie hebben wel flutcampagnes hoor
Hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Ladidadida het volgende:
Hebben we een homoburgemeesterkandidaat? Dat zou wel hip zijn
En het onderwijs dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Kom tot zien, kom tot zien!
Ik ben Kalkmaar, ouder dan 23 jaar, hard werkend en nu ruim tien jaar actief in de Fok! politiek.
De politiek wil verjongen, help de politiek met een (voorkeur) stem op mij!
Burger en burgemeester het gezamenlijk gaan doen;
jongeren in fok! kunnen blijven wonen; ()
parkeerproblemen tot het verleden gaan behoren;
senioren meer bewegingsvrijheid krijgen;
de Fok! kringruk een succes gaat worden.
dat ga ik voor U waarmaken.
Zoiets?![]()
Helaas heb ik weinig tijd gekregen om mij hierop te kunnen voorbereiden,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |