Er staan meerdere hints in he, je kan niet uitgaan van 1 hint, dat kan net zo goed toeval zijn. Voor hetzelfde geld heb jij ook ergens iets met een paard in je posthistorie staan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dnek dat Huppelmuts en Ijsdraakje van de maffia zijn
Huppelmuts om der foto in haar fobo.
En IJsdraakje door de my little pony on de fobo
Toch ga ik voor huppelmuts denk ik
Wat dacht je van die "hints" die op mij zouden moeten slaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeetje als het zo gemakkelijk is...
Weet ik het, ik ken het spel nog niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeetje als het zo gemakkelijk is...
mijn gevoel zegt datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er staan meerdere hints in he, je kan niet uitgaan van 1 hint, dat kan net zo goed toeval zijn. Voor hetzelfde geld heb jij ook ergens iets met een paard in je posthistorie staan.
Dat klopt niet schat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
##Vote:Huppelmuts
Isdatzo(2) Sheep, iBenny
Huppelmuts(1) D.
Zo neem ik aan
Ik heb geen deal nodig om op jou te mogen stemmenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik nou onschuldig sterf dan mag ik een UI kiezen die je tijdens de volledige duur van de volgende maffiaspelronde gebruikt? Dan hebben we een deal.
Lol ik doe ook een keer dapperquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja óf je wil iedereen doen geloven dat je nog geen rol had zodat je niet verdacht was. En het daarna nog benadrukken. Met je slang in je hand.
Kijk ff naar wat ik heb gequotequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klopt niet schat.
Je zegt vote hm maar stemt wel op Isdatzo?
Maar het is uiterst verdacht toch? Het is niet zomaar een random zin, lijkt mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat dacht je van die "hints" die op mij zouden moeten slaan. Te makkelijk, dat zijn geen hints man
.
Gezellig, met z'n 2 bij huppel op de theequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
##Ik stem Huppelmuts
Isdatzo(3) Sheep, iBenny, Stijn
Huppelmuts(2) D. , charmed_angel
Dat weet je helemaal niet. En ik zeg nietsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Isdatzo geen maffia is was het een heel erg flauwe woordspeling
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is uiterst verdacht toch? Het is niet zomaar een random zin, lijkt mij.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. En ik zeg niets
Ik mocht echt niet meedoen van je hequote:
Als je zo zeker was van je zaak ging je 'm aan. Hij werkt natuurlijk 2 kanten op hè.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb geen deal nodig om op jou te mogen stemmen![]()
Nu je het zegtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staan wel veel homoachtige dingen in de stukjes
Als je er niet snel uit wil liggen zou ik het niet nóg eens benadrukkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht echt niet meedoen van je he
Ik ben niet zeker.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je zo zeker was van je zaak ging je 'm aan. Hij werkt natuurlijk 2 kanten op hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |