Ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dus eigenlijk zouden we allemaal onze hints moeten pm´en naar de BM zodat zij ze kan posten en wij veiliger zijn?
tenzij de BM maffia is natuurlijk, dan weten ze nog wie de actieve hintzoekers zijn.
Nee, je moet gewoon een beetje slinks zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dus eigenlijk zouden we allemaal onze hints moeten pm´en naar de BM zodat zij ze kan posten en wij veiliger zijn?
tenzij de BM maffia is natuurlijk, dan weten ze nog wie de actieve hintzoekers zijn.
Tombo bood dat aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef -SG- het volgende:
Heeft iemand zin om de Wiki aan te passen?
Jij wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik nu weer mijn fobo aanpassen, ja heh?
En daar doen we het voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
Nu heb ik tenminste wel een mooi stukje voor in mijn fobo
Ligt eraan hoeveel leden de mafia nog hebben. Hoe meer mafia je afmaakt, hoe minder kills zij kunnen maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan er dus elke nacht 4 dood ofzo???
Ik dacht maar 1 per nachtIk vind het een leuk verhaal
en of de nachtwaker nog leeftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel leden de mafia nog hebben. Hoe meer mafia je afmaakt, hoe minder kills zij kunnen maken.
ok dank uquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel leden de mafia nog hebben. Hoe meer mafia je afmaakt, hoe minder kills zij kunnen maken.
Als Trevland niet dood was geweest had ik dit verdacht gevondenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
'Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'.
Wacht maar tot jij dood bentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Trevland niet dood was geweest had ik dit verdacht gevonden
Heeft Trevland haar nooit kunnen vermoorden dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Trevland niet dood was geweest had ik dit verdacht gevonden
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."
In deze zin van 10 woorden, wordt de dader slechts 2x voluit genoemd...
Trev is van de spelfoutenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft Trevland haar nooit kunnen vermoorden dan?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Sheepcidus het volgende:
Wie heb er een paardenbek die heb die eerste kill gedaan
##Vote:IsDatZoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Ja maar Trev is een dorpsbewoner.... Dus heeft hij Lynda nooit kunnen doodvermoordenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Haha, wat een onzin.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
##Vote:IsDatZo
Isdatzo(1) Sheep
Jongeeeeee, ga weg. Ik ben geen maffiaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
1) Iedereen die niet op menne maat stemt is gelijk gebombardeerd tot mafia, dussss Erik.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar Trev is een dorpsbewoner.... Dus heeft hij Lynda nooit kunnen doodvermoorden... DUH
Stemmen van dorpelingen gebeurt volgens mij openbaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Moeten we nu hints halen uit die tekst, die terugvinden bij iemand, en diens naam sturen naar de SL's?
Nee dat is al gebeurd. Nu moet je alleen even op idz stemmenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Moeten we nu hints halen uit die tekst, die terugvinden bij iemand, en diens naam sturen naar de SL's?
Bijna, je moet dmv de hints een stem hier in dit topic uitbrengenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Hij mag wegblijven voortaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Zal dit een nieuwe 42 worden nu we PP weer hebben?
Dat, maar je hoeft het niet naar ons te sturen. Maar hier in het topic droppen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Ik vind dit wel heel knap gevonden. Daar ga ik als eerste op doorzoeken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Ja, ja, nee. Lynch gebeurt openbaar, alleen de dorpsoudste heeft een extra stem die hij of zij moet pmen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
was die zo cool dan ja? hoe ging het ook alweer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Zal dit een nieuwe 42 worden nu we PP weer hebben?
Zeker met 40 manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat een moeilijk spel om al die hints te verzamelen en te gebruiken
Ja hints uit de text halen, die moet je matchen met iemands fobo & posthistory, de meest recente pagina, en dan moet je stemmen in het topic, niet PMen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel knap gevonden. Daar ga ik als eerste op doorzoeken.
Die is toch veel te makkelijk, dat is geen hint mensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Die hints zijn wel veel moeilijker dan ik dacht trouwens..
Maar dat zou dus betekenen dat als ik in het openbaar zou stemmen men zou denken dat ik dorpeling ben?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stemmen van dorpelingen gebeurt volgens mij openbaar.
Staat in de OP, flapdrol.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
was die zo cool dan ja? hoe ging het ook alweer?
We mogen de andere mobs ook nog wel vinden hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is al gebeurd. Nu moet je alleen even op idz stemmen
Iedereen ging dood. En ik bleef over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
was die zo cool dan ja? hoe ging het ook alweer?
ja dat is ook mijn vraagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat zou dus betekenen dat als ik in het openbaar zou stemmen men zou denken dat ik dorpeling ben?
Heeeeeeyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We mogen de andere mobs ook nog wel vinden hoor.
Iedereen stemt. Elke rol. Ook mafia want die doen hier gewoon alsof ze dorp zijn.quote:
Ook de maffia stemt openbaar mee voor de lynches. En alle andere rollen ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat zou dus betekenen dat als ik in het openbaar zou stemmen men zou denken dat ik dorpeling ben?
Vind dan eens meer dan één hint naar me? Ik daag je uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sorry man, maar je staat er niet best voor
Dus als ik een hint bij iemand terug vindt moet ik op die persoon stemmen? Okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hints uit de text halen, die moet je matchen met iemands fobo & posthistory, de meest recente pagina, en dan moet je stemmen in het topic, niet PMen.
Dat doe je door zo te stemmen: ##VOTE naam. en dan het lijstje kopieren en je naam toevoegen.
Je kan ook een deurp lynchenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In jouw fobo staan 2 vakantie foto'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind dan eens meer dan één hint naar me? Ik daag je uit.
De ervaring leert: op 1 focussen. Afmaken. Op naar de volgende.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We mogen de andere mobs ook nog wel vinden hoor.
Je mag ook op mensen stemmen zonder dat er daadwerkelijk hints voor zijn. Zoals nu gebeurtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als ik een hint bij iemand terug vindt moet ik op die persoon stemmen? Ok
Een paar verdachten maken is niet erg lijkt mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De ervaring leert: op 1 focussen. Afmaken. Op naar de volgende.
en een foto in een dierentuinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In jouw fobo staan 2 vakantie foto's
* Pheno kijkt met argwaan naar de avatar van The Vulture....quote:De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt
Eén maar. En wat heeft die dolomieten-foto met survival te makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In jouw fobo staan 2 vakantie foto's
Erik, RED ME!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, ik ga hier zo paranoïde van worden.
* Tha_Erik doet rolgordijnen dicht!!!
Ja die zag ik zelf ook alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef BeamofLight het volgende:
"Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
typisch geval van jammerdepammer
Niet met survival maar wel met 'vakantie' en dat staat er ook inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eén maar. En wat heeft die dolomieten-foto met survival te maken?
Post ze in: Hoe voel je je nu? #635quote:Niet dat hij zich slecht voelde hoor
Het lijkt mij dat je even terug leest en ziet dat de rollen verdeeld zijn. Heb je geen rol gekregen dan ga je dat denk ik niet melden in het topic of je moet graag willen dat iedereen jou ziet als dorpeling.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Alles leuk en wel maar horen we niet de rollen te krijgen VOOR de BM verkiezingen? Ivm de bodyguards die niet mee mogen doen?
Verdacht, hmm?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij weet iedereen wat mijn rol is, zo niet dan hebben ze niet opgelet
Jaja!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog is het prachtig om te zien hoe makkelijk iedereen te bespelen is
"Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet met survival maar wel met 'vakantie' en dat staat er ook in![]()
En er staat nog een foto van jou met fotocamera en op achtergrond dolomieten, zal ook vakantie zijn denk ik
Mooi dus jij wordt de volgende BMquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef lynda het volgende:
Jeej 1e nacht ik dood .
Voorspelbaar
Of ik nou wel of geen maffia was.. Na f*cking 3898 rondes lig ik er nu voor de 3890e keer er op nacht 1 al uit.
Tis leuk geweest
Als je maffia bent krijg je ook een rol via PM, dus dat zegt niets toch?quote:
Top meteen dorp uitmoordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Stukje 3:
Huppelmuts heeft een een foto in haar Fobo met een slang in haar hand.
Daarnaast:
[..]
Post ze in: Hoe voel je je nu? #635
Een derde hint zie ik niet.
Maar ik vond het volgende erg verdacht:
[..]
Het lijkt mij dat je even terug leest en ziet dat de rollen verdeeld zijn. Heb je geen rol gekregen dan ga je dat denk ik niet melden in het topic of je moet graag willen dat iedereen jou ziet als maffia.
Om het vervolgens nogmaals te benadrukken met:
[..]
Verdacht, hmm?
[..]
Jaja!
Ok, ik zou onderaan beginnen maar heb eerst huppelmuts gedaan, omdat ik een foto herinnerde met een slang in haar hand en vanmiddag al wat vraagtekens had.
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
##Vote:Huppelmuts
Isdatzo(2) Sheep, iBenny
Huppelmuts(1) D.
Zo neem ik aan
Ik denk dat als ze een rol vergeten te vergeven het geen maffierol zal zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je maffia bent krijg je ook een rol via PM, dus dat zegt niets toch?
Die van de slang is een prima hint lijkt me..
Maar ik leef ook pas 2 dagen in mijn FOKmaffia carriere
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen"
Dat staat er. Leg die eens uit dan.
En die andere is in artis volgens mij, da's geen vakantie.
Aub.quote:Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat!
Je hebt 1 stemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik
Maar mag ik ook bij IsDatZo erbij?
Jeetje als het zo gemakkelijk isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno kijkt met argwaan naar de avatar van The Vulture....
Dat dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze een rol vergeten te vergeven het geen maffierol zal zijn.
Jawel, jij hebt gepost in een topic met zon, zee strand en een andere Testcase] Weekendje weg: Durbuyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen"
Dat staat er. Leg die eens uit dan.
En die andere is in artis volgens mij, da's geen vakantie.
Wel een beetje vergezocht he...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schreef maffia maar bedoelde dorpeling. Dat ze dus erg de nadruk probeert te leggen op dat ze dorpeling is, ik zal het even veranderen in mijn post.
Of een nietszeggende dorpeling zonder rolquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schreef maffia maar bedoelde dorpeling. Dat ze dus erg de nadruk probeert te leggen op dat ze dorpeling is, ik zal het even veranderen in mijn post.
Als ik nou onschuldig sterf dan mag ik een UI kiezen die je tijdens de volledige duur van de volgende maffiaspelronde gebruikt? Dan hebben we een deal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef StijnDa het volgende:
Niets persoonlijks, misschien heb je gewoon heel erg veel pech.
Ik mag toch hopen dat het allemaal wat dieper gaat jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeetje als het zo gemakkelijk is...
Ja óf je wil iedereen doen geloven dat je nog geen rol had zodat je niet verdacht was. En het daarna nog benadrukken. Met je slang in je hand.quote:
Er staan meerdere hints in he, je kan niet uitgaan van 1 hint, dat kan net zo goed toeval zijn. Voor hetzelfde geld heb jij ook ergens iets met een paard in je posthistorie staan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dnek dat Huppelmuts en Ijsdraakje van de maffia zijn
Huppelmuts om der foto in haar fobo.
En IJsdraakje door de my little pony on de fobo
Toch ga ik voor huppelmuts denk ik
Wat dacht je van die "hints" die op mij zouden moeten slaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet ik het, ik ken het spel nog niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
mijn gevoel zegt datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er staan meerdere hints in he, je kan niet uitgaan van 1 hint, dat kan net zo goed toeval zijn. Voor hetzelfde geld heb jij ook ergens iets met een paard in je posthistorie staan.
Dat klopt niet schat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
##Vote:Huppelmuts
Isdatzo(2) Sheep, iBenny
Huppelmuts(1) D.
Zo neem ik aan
Ik heb geen deal nodig om op jou te mogen stemmenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik nou onschuldig sterf dan mag ik een UI kiezen die je tijdens de volledige duur van de volgende maffiaspelronde gebruikt? Dan hebben we een deal.
Lol ik doe ook een keer dapperquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja óf je wil iedereen doen geloven dat je nog geen rol had zodat je niet verdacht was. En het daarna nog benadrukken. Met je slang in je hand.
Kijk ff naar wat ik heb gequotequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klopt niet schat.
Je zegt vote hm maar stemt wel op Isdatzo?
Maar het is uiterst verdacht toch? Het is niet zomaar een random zin, lijkt mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat dacht je van die "hints" die op mij zouden moeten slaan. Te makkelijk, dat zijn geen hints man
.
Gezellig, met z'n 2 bij huppel op de theequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
##Ik stem Huppelmuts
Isdatzo(3) Sheep, iBenny, Stijn
Huppelmuts(2) D. , charmed_angel
Dat weet je helemaal niet. En ik zeg nietsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Isdatzo geen maffia is was het een heel erg flauwe woordspeling
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is uiterst verdacht toch? Het is niet zomaar een random zin, lijkt mij.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. En ik zeg niets
Ik mocht echt niet meedoen van je hequote:
Als je zo zeker was van je zaak ging je 'm aan. Hij werkt natuurlijk 2 kanten op hè.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb geen deal nodig om op jou te mogen stemmen![]()
Nu je het zegtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staan wel veel homoachtige dingen in de stukjes
Als je er niet snel uit wil liggen zou ik het niet nóg eens benadrukkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht echt niet meedoen van je he
Ik ben niet zeker.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je zo zeker was van je zaak ging je 'm aan. Hij werkt natuurlijk 2 kanten op hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |