Nee eerst nog BM kiezenquote:
Kan niet vermoord worden door maffia zolang die nog 2 bodyguards heeft en kan dubbele stem uitbrengenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat er nu zo belangrijk is aan de burgemeesterIk had gewoon een nepotistische stem uitgebracht!
En ik kies lekker ook geen presidentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef Isdatzo het volgende:
Puntenslijpsel (13) Ez, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn, 08gnot, naatje_1, Rave_Nl, Tombolafan EllaN, JB, Isdatzo
Lynda (7) D., Etc, bloodysunday, iBenny, Puntenslijpsel, Pheno, faceoff
TheVulture (7) Bartjebart, Ang3l, liesje1979, Tha_Erik, charmed_angel, Myraela, Lekiamh
Kalkmaar (1)tripack
Calex (1) Ladi
Stali (4) Blessed, Susi, Sheep, zarGon
Blanco (2) Huppel, JJH
PS for president.
Heerlijk toch dat mensen van die kuddedieren zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Ladidadida het volgende:
Het zou wel klote zijn als SL-ers PS maffia hebben gemaakt omdat iedereen in de vorige ronde al beloofd had op PS te stemmen
[/achterdocht]
Niks kuddedieren, PS mag wel eens een keer langer dan 1 nacht leven. Voor de veranderingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat mensen van die kuddedieren zijn
Mag ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks kuddedieren, PS mag wel eens een keer langer dan 1 nacht leven. Voor de verandering.
't Gaat om wie die koffie haalt, niet om wat ik wil.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Ladidadida het volgende:
Het zou wel klote zijn als SL-ers PS maffia hebben gemaakt omdat iedereen in de vorige ronde al beloofd had op PS te stemmen
[/achterdocht]
Wtf doe ik?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeeee jij komt nou niet alles verpesten hè [ afbeelding ].
Nu zou ik bijna mn stem veranderenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Ladidadida het volgende:
[/achterdocht]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Gaat om wie die koffie haalt, niet om wat ik wil.
Dan nog is het prachtig om te zien hoe makkelijk iedereen te bespelen isquote:
Zegt degene die haar de vorige keer de eerste nacht heeft laten vermoordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks kuddedieren, PS mag wel eens een keer langer dan 1 nacht leven. Voor de verandering.
Jij en je maffiamaatjes vast wel ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iedereen alweer bezig met een lijstje?
Ja, ik heb ze op de koffie hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij en je maffiamaatjes vast wel ja.
Leugens, ik was 't nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zegt degene die haar de vorige keer de eerste nacht heeft laten vermoorden
Dan lynchen we haar gewoonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Ladidadida het volgende:
[/achterdocht]
Ligt aan hoe het spel eindigtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Jammer dat we er pas echt achterkomen of ze mafia is, nadat ze dood is
Dat was nou precies de reden dat ik me kandidaat stelde... gewoon voor de fun en omdat ik dan toch een iets actievere rol heb ipv een dorpelingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat er nu zo belangrijk is aan de burgemeesterIk had gewoon een nepotistische stem uitgebracht!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was nou precies de reden dat ik me kandidaat stelde... gewoon voor de fun en omdat ik dan toch een iets actievere rol heb ipv een dorpeling
Hallo ik ben nieuw hier... dat weet ik toch allemaal nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
whoho, je mag een keer een dubbele lynch in stellen en je BG's die je beschermen, dat actieve ligt gewoon aan je zelf
Dat is mijn grootste vrees.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Ladidadida het volgende:
[/achterdocht]
Maar het actief zijn ligt dus aan je zelf en niet zo zeer aan de rol die je hebtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hallo ik ben nieuw hier... dat weet ik toch allemaal niet
En deze keer niet op Hara gaan hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste vrees.
Ja, elke BM is bij mij bij voorbaat maffia
Hara is expres SL geworden om zich alvast tegen mijn beschuldigingen in te dekken..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
En deze keer niet op Hara gaan he
Damn straight.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hara is expres SL geworden om zich alvast tegen mijn beschuldigingen in te dekken..
Wat, neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En met de volgende SL zeker alvast regelen dat jij maffia bent he?
Snap ik, het is hetzelfde als afgelopen keer dan maar lynch je de dorps met opzet..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat, nee. Ik vind mafia zijn geen drol aan.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik, het is hetzelfde als afgelopen keer dan maar lynch je de dorps met opzet..
Je vergeet ook als enige die in de positie zat om het te kunnen doen zonder meteen te worden vermoordquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
En je moet niet zo bitchen op hara. Ze was een van de weinigen die wel openlijk haar best deed om hints te zoeken
Tonight's the night we're gonna make it haappeeen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan niet wachten tot het allemaal een beetje op gang gaat komen.
Er is maar 1 reden waarom bijna elke maffia zn uiterste best deed om Hara door het slijk te halen tot op het punt dat dorps zich tegen haar gingen keren..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
En je moet niet zo bitchen op hara. Ze was een van de weinigen die wel openlijk haar best deed om hints te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo opgewonden, ik kan het gewoon niet verbergenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tonight's the night we're gonna make it haappeeen.
Vanavond is de avond dat we al het andere aan de kant gaan zetten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben zo opgewonden, ik kan het niet verbergen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben zo opgewonden, ik kan het gewoon niet verbergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |