Ja maar Trev is een dorpsbewoner.... Dus heeft hij Lynda nooit kunnen doodvermoordenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."
In deze zin van 10 woorden, wordt de dader slechts 2x voluit genoemd...
Haha, wat een onzin.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
##Vote:IsDatZo
Isdatzo(1) Sheep
Jongeeeeee, ga weg. Ik ben geen maffiaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
1) Iedereen die niet op menne maat stemt is gelijk gebombardeerd tot mafia, dussss Erik.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar Trev is een dorpsbewoner.... Dus heeft hij Lynda nooit kunnen doodvermoorden... DUH
Stemmen van dorpelingen gebeurt volgens mij openbaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Moeten we nu hints halen uit die tekst, die terugvinden bij iemand, en diens naam sturen naar de SL's?
Nee dat is al gebeurd. Nu moet je alleen even op idz stemmenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Moeten we nu hints halen uit die tekst, die terugvinden bij iemand, en diens naam sturen naar de SL's?
Bijna, je moet dmv de hints een stem hier in dit topic uitbrengenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Hij mag wegblijven voortaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Zal dit een nieuwe 42 worden nu we PP weer hebben?
Dat, maar je hoeft het niet naar ons te sturen. Maar hier in het topic droppen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Ik vind dit wel heel knap gevonden. Daar ga ik als eerste op doorzoeken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Ja, ja, nee. Lynch gebeurt openbaar, alleen de dorpsoudste heeft een extra stem die hij of zij moet pmen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
was die zo cool dan ja? hoe ging het ook alweer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Zal dit een nieuwe 42 worden nu we PP weer hebben?
Zeker met 40 manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat een moeilijk spel om al die hints te verzamelen en te gebruiken
Ja hints uit de text halen, die moet je matchen met iemands fobo & posthistory, de meest recente pagina, en dan moet je stemmen in het topic, niet PMen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel knap gevonden. Daar ga ik als eerste op doorzoeken.
Die is toch veel te makkelijk, dat is geen hint mensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Die hints zijn wel veel moeilijker dan ik dacht trouwens..
Maar dat zou dus betekenen dat als ik in het openbaar zou stemmen men zou denken dat ik dorpeling ben?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stemmen van dorpelingen gebeurt volgens mij openbaar.
Staat in de OP, flapdrol.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
was die zo cool dan ja? hoe ging het ook alweer?
We mogen de andere mobs ook nog wel vinden hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is al gebeurd. Nu moet je alleen even op idz stemmen
Iedereen ging dood. En ik bleef over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
was die zo cool dan ja? hoe ging het ook alweer?
ja dat is ook mijn vraagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat zou dus betekenen dat als ik in het openbaar zou stemmen men zou denken dat ik dorpeling ben?
Heeeeeeyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We mogen de andere mobs ook nog wel vinden hoor.
Iedereen stemt. Elke rol. Ook mafia want die doen hier gewoon alsof ze dorp zijn.quote:
Ook de maffia stemt openbaar mee voor de lynches. En alle andere rollen ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat zou dus betekenen dat als ik in het openbaar zou stemmen men zou denken dat ik dorpeling ben?
Vind dan eens meer dan één hint naar me? Ik daag je uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sorry man, maar je staat er niet best voor
Dus als ik een hint bij iemand terug vindt moet ik op die persoon stemmen? Okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hints uit de text halen, die moet je matchen met iemands fobo & posthistory, de meest recente pagina, en dan moet je stemmen in het topic, niet PMen.
Dat doe je door zo te stemmen: ##VOTE naam. en dan het lijstje kopieren en je naam toevoegen.
Je kan ook een deurp lynchenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In jouw fobo staan 2 vakantie foto'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind dan eens meer dan één hint naar me? Ik daag je uit.
De ervaring leert: op 1 focussen. Afmaken. Op naar de volgende.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We mogen de andere mobs ook nog wel vinden hoor.
Je mag ook op mensen stemmen zonder dat er daadwerkelijk hints voor zijn. Zoals nu gebeurtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als ik een hint bij iemand terug vindt moet ik op die persoon stemmen? Ok
Een paar verdachten maken is niet erg lijkt mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De ervaring leert: op 1 focussen. Afmaken. Op naar de volgende.
en een foto in een dierentuinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In jouw fobo staan 2 vakantie foto's
* Pheno kijkt met argwaan naar de avatar van The Vulture....quote:De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt
Eén maar. En wat heeft die dolomieten-foto met survival te makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In jouw fobo staan 2 vakantie foto's
Erik, RED ME!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, ik ga hier zo paranoïde van worden.
* Tha_Erik doet rolgordijnen dicht!!!
Ja die zag ik zelf ook alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef BeamofLight het volgende:
"Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt
dat is zo is dat zo
Yes it is, no it isnt