Niet met survival maar wel met 'vakantie' en dat staat er ook inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eén maar. En wat heeft die dolomieten-foto met survival te maken?
Post ze in: Hoe voel je je nu? #635quote:Niet dat hij zich slecht voelde hoor
Het lijkt mij dat je even terug leest en ziet dat de rollen verdeeld zijn. Heb je geen rol gekregen dan ga je dat denk ik niet melden in het topic of je moet graag willen dat iedereen jou ziet als dorpeling.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Alles leuk en wel maar horen we niet de rollen te krijgen VOOR de BM verkiezingen? Ivm de bodyguards die niet mee mogen doen?
Verdacht, hmm?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij weet iedereen wat mijn rol is, zo niet dan hebben ze niet opgelet
Jaja!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog is het prachtig om te zien hoe makkelijk iedereen te bespelen is
"Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet met survival maar wel met 'vakantie' en dat staat er ook in![]()
En er staat nog een foto van jou met fotocamera en op achtergrond dolomieten, zal ook vakantie zijn denk ik
Mooi dus jij wordt de volgende BMquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef lynda het volgende:
Jeej 1e nacht ik dood .
Voorspelbaar
Of ik nou wel of geen maffia was.. Na f*cking 3898 rondes lig ik er nu voor de 3890e keer er op nacht 1 al uit.
Tis leuk geweest
Als je maffia bent krijg je ook een rol via PM, dus dat zegt niets toch?quote:
Top meteen dorp uitmoordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Stukje 3:
Huppelmuts heeft een een foto in haar Fobo met een slang in haar hand.
Daarnaast:
[..]
Post ze in: Hoe voel je je nu? #635
Een derde hint zie ik niet.
Maar ik vond het volgende erg verdacht:
[..]
Het lijkt mij dat je even terug leest en ziet dat de rollen verdeeld zijn. Heb je geen rol gekregen dan ga je dat denk ik niet melden in het topic of je moet graag willen dat iedereen jou ziet als maffia.
Om het vervolgens nogmaals te benadrukken met:
[..]
Verdacht, hmm?
[..]
Jaja!
Ok, ik zou onderaan beginnen maar heb eerst huppelmuts gedaan, omdat ik een foto herinnerde met een slang in haar hand en vanmiddag al wat vraagtekens had.
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
##Vote:Huppelmuts
Isdatzo(2) Sheep, iBenny
Huppelmuts(1) D.
Zo neem ik aan
Ik denk dat als ze een rol vergeten te vergeven het geen maffierol zal zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je maffia bent krijg je ook een rol via PM, dus dat zegt niets toch?
Die van de slang is een prima hint lijkt me..
Maar ik leef ook pas 2 dagen in mijn FOKmaffia carriere
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen"
Dat staat er. Leg die eens uit dan.
En die andere is in artis volgens mij, da's geen vakantie.
Aub.quote:Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat!
Je hebt 1 stemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik
Maar mag ik ook bij IsDatZo erbij?
Jeetje als het zo gemakkelijk isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno kijkt met argwaan naar de avatar van The Vulture....
Dat dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze een rol vergeten te vergeven het geen maffierol zal zijn.
Jawel, jij hebt gepost in een topic met zon, zee strand en een andere Testcase] Weekendje weg: Durbuyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen"
Dat staat er. Leg die eens uit dan.
En die andere is in artis volgens mij, da's geen vakantie.
Wel een beetje vergezocht he...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schreef maffia maar bedoelde dorpeling. Dat ze dus erg de nadruk probeert te leggen op dat ze dorpeling is, ik zal het even veranderen in mijn post.
Of een nietszeggende dorpeling zonder rolquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schreef maffia maar bedoelde dorpeling. Dat ze dus erg de nadruk probeert te leggen op dat ze dorpeling is, ik zal het even veranderen in mijn post.
Als ik nou onschuldig sterf dan mag ik een UI kiezen die je tijdens de volledige duur van de volgende maffiaspelronde gebruikt? Dan hebben we een deal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef StijnDa het volgende:
Niets persoonlijks, misschien heb je gewoon heel erg veel pech.
Ik mag toch hopen dat het allemaal wat dieper gaat jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeetje als het zo gemakkelijk is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |