En daar doen we het voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
Nu heb ik tenminste wel een mooi stukje voor in mijn fobo
Ligt eraan hoeveel leden de mafia nog hebben. Hoe meer mafia je afmaakt, hoe minder kills zij kunnen maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan er dus elke nacht 4 dood ofzo???
Ik dacht maar 1 per nachtIk vind het een leuk verhaal
en of de nachtwaker nog leeftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel leden de mafia nog hebben. Hoe meer mafia je afmaakt, hoe minder kills zij kunnen maken.
ok dank uquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel leden de mafia nog hebben. Hoe meer mafia je afmaakt, hoe minder kills zij kunnen maken.
Als Trevland niet dood was geweest had ik dit verdacht gevondenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
'Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'.
Wacht maar tot jij dood bentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Trevland niet dood was geweest had ik dit verdacht gevonden
Heeft Trevland haar nooit kunnen vermoorden dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Trevland niet dood was geweest had ik dit verdacht gevonden
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."
In deze zin van 10 woorden, wordt de dader slechts 2x voluit genoemd...
Trev is van de spelfoutenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft Trevland haar nooit kunnen vermoorden dan?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Sheepcidus het volgende:
Wie heb er een paardenbek die heb die eerste kill gedaan
##Vote:IsDatZoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."
In deze zin van 10 woorden, wordt de dader slechts 2x voluit genoemd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |