morgen 21hquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot wanneer hebben we eigenlijk met lynchen?
quote:
Je cloud? In de hemel? Waar je lekker uit gaat rusten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, er zijn al doden!
Hmmz... slangen, paarden hemels, is dat zo, gif ...........
Ik ga morgen eens even brainstormen met mezelf.
Voor nu .... of to my little cloud!
quote:Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies, maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.
Ja. Samen met Charmed_Angel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je cloud? In de hemel? Waar je lekker uit gaat rusten?
[..]
Lekiamh heeft wel in zijn Fobo 100% Politiek niet-correct staan => Bm verkiezingen die niet kloppen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijken
Nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens, het heeft hier steeds burgemeester, maar in de OP heet het dorpsoudste. Is wel hetzelfde toch?
Huh. Ok. Dan klopt toch de OP niet? Zie bij rollen namelijk geen burgemeester staan. Oh wacht, in het stuk tekst wel.quote:
Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie. Dorpoudste is wel een gewone rol die ook meegaat in de koffie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh. Ok. Dan klopt toch de OP niet? Zie bij rollen namelijk geen burgemeester staan. Oh wacht, in het stuk tekst wel.
Ah ok.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie.'Dorpoudste is een gewone rol die ook meegaat in de koffie.
...meegaat in de koffie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Burgemeester is dan ook niet zo'n rol hè, die kiezen jullie. Dorpoudste is wel een gewone rol die ook meegaat in de koffie.
Slaat dat hele stukje over Trev niet op Isdatzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
De posthistorie van Lekiamh staat vol met VKZ en POL... misschien een linkje naar de moordenaar van Trevland?
'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!'
Isdatzo (3) Sheep, iBenny, Stijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:06 schreef blessed19 het volgende:
ja, godver. Ik kan dat hele stem lijstje nergens vinden. Ik wil iig op idz stemmen, omdat het zo is.
##IDZ
En nu ga ik pitten, genoeg gedaan voor vandaag.
O bitch please, backstabberquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:Het was ##VOTE ANG3L met de slang op het balkon...
uit een flesjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:53 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.......... die ene werd door gif om het leven gebracht he? Slangengif?
Die ava van jou..... Janies.... die drinkt wel erg groene vloeistof he?
Ja. En als je kijkt naar hoe hard het in de vorige ronde ging met het dorp, is dat misschien maar goed ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Maar heel ff voor mij....
Er zijn 4 moorden.
Er zijn 2 moordgroepen.
Maar we mogen er maar 1 lynchen?
En de rest gaat nog ff vrijuit?
Vermoord door een natte scheetquote:Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.
Oeh, dan moeten we de poepspetters analyserenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ik nog speciaal m'n rechercheursinformatie met Trev delen, omdat ik al verwachtte dood te gaan... gaat Trev ook dood
[..]
Vermoord door een natte scheet
Maar nu weet je wel dat ik niet heb gelogenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ik nog speciaal m'n rechercheursinformatie met Trev delen, omdat ik al verwachtte dood te gaan... gaat Trev ook dood
[..]
Vermoord door een natte scheet
Anyway, ik ga weer naar het rijk der doden![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef BeamofLight het volgende:
*******************************************************************************************************************
[..]
***********************************************************************************************************************
Ik zie nu dat slang-gedoe. Als er in een hint-stukje staat: bla bla slang in hand en in iemands fobo sta je met een slang in je hand dan ben je gewoon de zak. Betere hint bestaat niet.
Isdatzo(3) Sheep, iBenny, Stijn
Huppelmuts(3) D. , charmed_angel, BoL
Idd, je bent voor het eerst dorpquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar nu weet je wel dat ik niet heb gelogen
Dan is t verkeerde lijstje ws overgenomen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond had Huppel nog 3 stemmen (waarvan 1 van mij). Nu ineens 2. Ik heb mijn stem niet teruggetrokken.
Die andere 2 stemmers wel?
[..]
Uk denk nog steeds huppelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond had Huppel nog 3 stemmen (waarvan 1 van mij). Nu ineens 2. Ik heb mijn stem niet teruggetrokken.
[..]
[..]quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Bij mij hoeft niemand te kijken, daar staat toch nietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:07 schreef Susi het volgende:
Ik heb nu een stuk of elf profielen doorgenomen, en ik kan gewoon niets/weinig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |