Lol dan ben ik helemaal verdacht want ik ben as woensdag jarigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond Ez zn geboortedatum ook verdacht, maar dat was de enige hint die ik kon vinden tegen hem in dat stukje.(oktober, FaceOff ook)
Noteert: Morgen naar slang in fobo Ex kijken
Krijg het nog druk morgen
je was al verdachtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dan ben ik helemaal verdacht want ik ben as woensdag jarig
Ik lach het hardst. Jullie gaan dorp afmakenquote:
Ja, dat klopt, daarom vroeg ik t me hardop af.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In de vorige ronde kon de hij als zij gelezen worden en andersom, ik neem aan dat dit nog steeds zo is?
Jou had ik nog niet gevonden qua datumquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dan ben ik helemaal verdacht want ik ben as woensdag jarig
Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
De posthistorie van Lekiamh staat vol met VKZ en POL... misschien een linkje naar de moordenaar van Trevland?
'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!'
Ja, afgaande van de tips die ik kreeg in de vorige ronde om maar zoveel mogelijk te baggeren doe ik het dan maar in de hoop dat er iets tussenzit..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijken
Susie heeft veel TV in haar history. Hint naar de videoboodschappen bij de kill van ladi?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, afgaande van de tips die ik kreeg in de vorige ronde om maar zoveel mogelijk te baggeren doe ik het dan maar in de hoop dat er iets tussenzit..
ben hier zo ongelooflijk slecht in, laat mij maar lekker op mn gevoel afgaan, en de BM afbranden bijv..
Ja, die heeft iemand ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand de meest recente stand van de stemmen voordat ik een fout maak?
Dat is geen slang in de hand, iets wat letterlijk bij jouw foto staat schatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verder kijken schat
[ afbeelding ]
Kijk een ratelslang
Maar niet "in zijn handen"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verder kijken schat
[ afbeelding ]
Kijk een ratelslang
Bloodysunday had trouwens ook op Lynda gestemd in de BM-verkiezing. Hoeft niets te zeggen, maar toch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn er meer, ook Liesje en Bloodysunday iig hebben veel VKZ, moet nog verder kijken
Whut?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:
And it's not mequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Dat kan geen toeval zijn, toch? Wie verzint er nou zo'n moord uit het niets, ik schat Hara niet zo hoog in
.
Probleem is wel, in die zelfde alinea staat dat gedoe met "Het is niet zo, maar het is wel zo" (oid), wat aan Isdatzo gelinkt werd, maar dat kan dus niet, want er is maar één moordenaar.
Je hebt VKZ in je AT, verder zei ik nietsquote:
D.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ah goeie! Wie stemden er op Lynda als BM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |