Geweldig!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik er straks de koffiemanager op los laat, want ik heb géén idee op wie ik moet stemmen
RED MIJ!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
goeiemorgen. Ik ga nog even door met zoeken, ik heb tot zeven uur toch? dwz 12 uur hier
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
goeiemorgen. Ik ga nog even door met zoeken, ik heb tot zeven uur toch? dwz 12 uur hier
Wat doe jij in illioisquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is ook heel naar dat ze juist jou hebben gelynched inderdaad, je hebt al tijden niet meegedaan
Misschien bij gebrek aan PS, dat ze nu dachten; hee, we kunnen ook Ladi naaien![]()
Ja ga nou fietsenquote:
Studeren, naar het schijnt. Maar het feit dat ik nu in mijn sociale psychologie les het fok maffia spel zit te spelen is misschien wat dubieusquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Ladidadida het volgende:
The gays are taking over!
Straks is dit hele topic gay
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik en we weten allemaal hoe dát afgelopen is.
ach het is nog geen 19:00quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef -SG- het volgende:
Er hebben 22 mensen gestemd. 14 mensen moeten hun stem nog uitbrengen_!
you started it !quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Ladidadida het volgende:
The gays are taking over!
Straks is dit hele topic gay
Eigenlijk zou ik een nobelprijs voor de homo-emancipatie moeten krijgen!quote:
Zo'n prijs zou ik onteren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik een nobelprijs voor de homo-emancipatie moeten krijgen!
Nee, het is een klotewerkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk wel ja. Moet toegeven dat ik nog niet heel erg naar hints gezocht heb omdat ik 't niet zoek 40 profielen en fobo's door te spitten
.
of jij bent ook maffia en zij dus ook en beschermen jullie elkaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het is een klotewerk
En ik vind deze duidelijk, ik ga morgen wel verder zoeken naar aanwijzingen en ik stem op Liesje:
#Vote Liesje1979
IJsdraakje (7) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN
Isdatzo (7) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l
Huppelmuts (3) D. , charmed_angel, BeamOfLight
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (2) Bartjebart, Lekiamh
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (1) Tombolafan
En jongens, let even op!Huppel had geen pm gehad en is later aan het spel toegevoegd, die zal dus wel dorp zijn denken we ook niet?
Dus daar moeten we niet op stemmen voor de Lynch
Dat weet je toch niet? Je kan toch net zo goed een maffialid vergeten een pm te sturen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jongens, let even op!Huppel had geen pm gehad en is later aan het spel toegevoegd, die zal dus wel dorp zijn denken we ook niet?
Dus daar moeten we niet op stemmen voor de Lynch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |