Trevland kan niet zo goed spellen, Isdatzo is vaak de taalnazi. Maar misschien iemand die bij TNT werkt ? Dat laatste even gecheckt, maar niemand van de deelnemers staat in de medewerkerslijst daar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Er wordt ook gesproken over vele spelfouten in de brief, bij de laatste moord.
Staat er iemand hier bekend om spelfouten, of om het feit dat hij/zij eeen spellingsnazi is?
Ik ben student Nederlands, MAAR IK WAS HET NIET.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Er wordt ook gesproken over vele spelfouten in de brief, bij de laatste moord.
Staat er iemand hier bekend om spelfouten, of om het feit dat hij/zij eeen spellingsnazi is?
Is een adelaar inderdaad, ik zei gier maar ik weet niet waaromquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:27 schreef CaLeX het volgende:
is een eagle geen adelaar?
Ik zat te denken aan een amerikafan daardoor
Dan ook gelijk de tijdsaanduiding in de nachtpostsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:39 schreef D. het volgende:
Om even over de spelling te zeuren, is het niet makkelijker om 1 spelling aan te houden inzake mafia/maffia?
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan ook gelijk de tijdsaanduiding in de nachtposts
Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad.quote:
Hara was ECHT vergeten een rol te geven, ze wilde niet dat dat van invloed was op ons stemgedragquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Alles leuk en wel maar horen we niet de rollen te krijgen VOOR de BM verkiezingen? Ivm de bodyguards die niet mee mogen doen?
Het is maffiaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:39 schreef D. het volgende:
Om even over de spelling te zeuren, is het niet makkelijker om 1 spelling aan te houden inzake mafia/maffia?
Ik zocht al naar 'echte' tijdenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad.
Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat! Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen. Het zal er wel niet zo ruig aan toe gaan als dat hij zou willen, maar dat mag de pret niet drukken. Als laatste pakte hij de frisgewassen onderbroeken van de lijn die aan het balkon hingen, maar toen zag hij iets raars
quote:Congrueert niet. Maargoed, ik ga 'm zo uitzetten want ik ben vervelend
Nee, dat dacht ik ook, vandaar mn vraagtekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:54 schreef Susi het volgende:
Super, JaniesB !
Tja, dat stukje van TheVulture met adelaar/vulture (geen idee wat 't Nederlandse woord is) klopt niet helemaal dus, want geen gier.
erg hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:56 schreef EllaN het volgende:
Handig al die gevonden dingen op een rij. Zit op mijn werk en denk na over het spel
Dat wat liesje verdacht vond mag je niet gebruiken want Hara heeft dat ook duidelijk gezegd in het topic dat ze mij was vergetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even de hints die er genoemd zijn opsommen...
Tegen IDZ:
- Ik citeer: "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo."
- Oké, het gaat in het betreffende verhaaltje over 'Vakantie'. In IDZ's fobo staan 2 vakantie foto's
- fobo plaatje van een bellende homer (Laatste moord werd door de foon gefluisterd)
Tegen The vulture:
- De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt (zie ava)
- Vulture is volgens wiki een gier/eagle (?)
- Homo, relatie (mijn man komt zo thuis)
- videoreactie sturen (TV ava)
(Laatste drie zijn van tzelfde stukje)
Tegen huppelmuts:
- Huppelmuts heeft een een foto in haar Fobo met een slang in haar hand.
- Post ze in: Hoe voel je je nu? #635 (Hij voelde zich niet slecht in stukje)
- jarig in oktober
(hints komen niet allemaal uit hetzelfde stukje)
Maar Liesje vond het volgende erg verdacht:
[..]
Tegen ijsdraakje:
- my little pony on de fobo (stukje met paard)
- Taalkundig (Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'.)
- woonplaats Raamkla / topic: Waar Aso’s ramen ingooien (open raam)
- IJSdraakje (rilling)
(De eerste is van een ander verhaaltje, de laatste drie van hetzelfde)
Tegen Pheno:
-Sig iets met heaven en in de moord op Trevland aan de hemel wordt gerefereerd.
Tegen Ang3l:
- Topic slangenvoer ([Singles] Met ratten, hamsters en andere knagers) (slang in de hand)
- topic: Checken grondig het wasgoed (Onderbroeken aan waslijn)
- [Singles] waar gvd de zon scheen in de lapo! (Zonnig)
- lekker uitrusten in de hemel (Angel)
(Laatste is een ander stukje)
Tegen JaniesBrownie:
- In het FoBo van JaniesBrownie staan én meerdere paarden én veel creaties met haar -> manen
Tegen Ezechiel:
- Slang in fobo
- Uitrusten in de hemel (ezechiel-bijbel)
-Jarig in oktober + verschillende topics in postgeschiedenis met oktober in de titel
(Hints komen uit verschillende stukjes)
Tegen Lekiamh:
- Veel VKZ en POL
- 100% niet politiek correct (geknoeid met burgemeestersverkiezingen)
- Live: Het CDAcongres #10 Zondagsrust (hemel, zondagsrust = gelovig)
Tegen Susi:
- Veel tv in posthistorie (videoboodschap)
Tegen Bloodysunday:
- Veel VKZ
Had op Lynda gestemd bij BM verkiezingen en die was Maffia
tegen Tombolafan:
- Staat van achteren in fobo (omkijken in stukje)
Link naar de hemel kan wijzen naar : Ang3l, CharmedAngel, Ezechiel, Pheno
Ladi’s moordenaar = homo?
Ik heb dan ook al drie keer ofzo gezegd dat ik jou helemaal niet verdenk, doordat je vergeten was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wat liesje verdacht vond mag je niet gebruiken want Hara heeft dat ook duidelijk gezegd in het topic dat ze mij was vergeten
Dat weet ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al drie keer ofzo gezegd dat ik jou helemaal niet verdenk, doordat je vergeten was.
Ik heb gewoon alles wat er gezegd was overgenomen, zal ook even in die tekst zetten dat Hara je ECHT vergeten was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |